Wanneer begin jij eigenlijk?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja moet er niet aan denken dat je zo in de stad loopt en al die boeken ineens over de straat liggen
En dan al die boeken los dragen voor de rest van je reisquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja moet er niet aan denken dat je zo in de stad loopt en al die boeken ineens over de straat liggen
Ik kon ze in mn tas proppen maar dan kon die niet meer dicht en nja was een hel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan al die boeken los dragen voor de rest van je reis
Ik heb eerst een uur een introductiecollege (ofzo) en dan een hoorcollege algemene rechtswetenschap. Dan kan ik om 13.00 weer naar huis. Moet je trouwens die wettenbundel of iets mee naar hoorcolleges? Nee zeker? Alleen aantekeningen (als je dat zou willen)?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:31 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm ik dinsdag. Wat is je eerste college?
Damn, goed bezig welquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:32 schreef Paxcon het volgende:
Moest tot overmaat van ramp ook nog vakkenvullen van 06.30-08.00 maar wel iemand die niet kon uit de brand geholpen, dus toch wel een goede daad. Daarna naar het busstation en om 08.30 die bus in.
Wettenbundel ook...anders kun je niet meebladeren met de artikelen die de docent aanhaalt. En je aantekeningenblok idd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb eerst een uur een introductiecollege (ofzo) en dan een hoorcollege algemene rechtswetenschap. Dan kan ik om 13.00 weer naar huis. Moet je trouwens die wettenbundel of iets mee naar hoorcolleges? Nee zeker? Alleen aantekeningen (als je dat zou willen)?
Waar hangt het van af?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:33 schreef Yreal het volgende:
ik heb nog niet besloten of maandag of dinsdag mijn eerste college wordt
Oh oke.. We hebben alleen geen tafels daar (is in Pathé).quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:34 schreef H-D het volgende:
[..]
Wettenbundel ook...anders kun je niet meebladeren met de artikelen die de docent aanhaalt. En je aantekeningenblok idd.
Ligt er aan wat je wilquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb eerst een uur een introductiecollege (ofzo) en dan een hoorcollege algemene rechtswetenschap. Dan kan ik om 13.00 weer naar huis. Moet je trouwens die wettenbundel of iets mee naar hoorcolleges? Nee zeker? Alleen aantekeningen (als je dat zou willen)?
Meestal heb je die niet nodig, nee. Je kunt toch niet echte stukken tekst in je opnemen en naar de docent luisteren tegelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:35 schreef Paxcon het volgende:
Maar je hoeft niet de boeken van dat vak mee ofzo?
Zelf weten,, de een doet dat wel en arceert en schrijft bij inhet handboek. De ander heeft liever een wettenbundel een klapper. It's up to you. Kijk gewoon wat je fijn vindtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:35 schreef Paxcon het volgende:
Maar je hoeft niet de boeken van dat vak mee ofzo?
HC in de bios? :,)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke.. We hebben alleen geen tafels daar (is in Pathé).
Een beetje onzekerheid is normaal als 1e jaars voor je eerste college remember?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wilJij moet niet zo veel in regeltjes denken joh
Sommige mensen hebben wettenbundel bij zich, anderen digitaal, anderen noteren welke artikelen belangrijk zijn en lezen ze later. Rechten is geen exacte wetenschap
ik sta voor geen van beide werkgroepen ingeschreven.. maar is fiscaal, dus zal wel plek zijn..quote:
Te weinig geld voor collegezalen? Of is dit een normale gang van zaken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |