Ik doe rechtsgeleerdheid maar ik laat een deur open om na jaar 1 naar fiscaal over te stappen. Ik ga gewoon de vakken volgen en als inleiding fiscaal zeer goed bevalt ga ik dat doen. Als afgestudeerd fiscalist zijn de vooruitzichten na de opleiding zeer goed dus dat neem ik in overweging, echter weet ik te weinig van fiscaal om mij op dit moment al daarvoor in te schrijven.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:28 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Ik was aanvankelijk zeer sceptisch. Ik ben veel meer van de boeken op papier, maar goed, dat wordt nu vrijwel onmogelijk gemaakt. Heb maar een E-reader aangeschaft, ik weet anders echt niet hoe je zoveel stof moet lezen zonder pertinent blind te worden. Ik vind het overigens erg triest dat ze als argument (feitelijk om de keuze goed te praten) gebruiken: ''Zo vergeet je je boeken nooit meer'', uhh ja.. als je je notebook/tablet/whatever vergeet heb je je boeken alsnog niet.![]()
Verder klinkt het probleemgericht studeren wel interessant. Daar zal het niet aan liggen denk ik.
Welke studie doe je eigenlijk?
Ik vind het gewoon een dom woord, haast gênant, maar blijkbaar dien je het zo te moeten noemen. Die scène heb ik overigens nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moet bij het woord klapper hele tijd aan Austin Powers en die schaakscene denken.
Wil ik inderdaad ook nog 's een keer lezen!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:31 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je interessant vindt. Momenteel bezig met Niccolo Machiavelli.
Typische HBO'er. Lijstjes invullen kan 'ie wel maar als het moeilijker wordt gaat het foutquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar ik slaagde tenminste wel in het inschrijven voor mijn vakken
[..]
beetje in je wetboek bladeren en regeltjes uit je kop leren kan je wel, maar zodra ie dan zelf na moet denken...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Typische HBO'er. Lijstjes invullen kan 'ie wel maar als het moeilijker word gaat het fout
Dat is niet waar. Ik ben juist heel slecht in regeltjes leren en heel goed in essay's enzo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
beetje in je wetboek bladeren en regeltjes uit je kop leren kan je wel, maar zodra ie dan zelf na moet denken...
vandaar je liefde voor rechtsgeschiedenis en cipquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik ben juist heel slecht in regeltjes leren en heel goed in essay's enzo.
Dat ik het kan wil niet zeggen dat ik er van geniet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
vandaar je liefde voor rechtsgeschiedenis en cip![]()
En hoe vond je het vandaag? Ik vond Balkenende tegen alle verwachtingen in nog het leukste van allesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik doe rechtsgeleerdheid maar ik laat een deur open om na jaar 1 naar fiscaal over te stappen. Ik ga gewoon de vakken volgen en als inleiding fiscaal zeer goed bevalt ga ik dat doen. Als afgestudeerd fiscalist zijn de vooruitzichten na de opleiding zeer goed dus dat neem ik in overweging, echter weet ik te weinig van fiscaal om mij op dit moment al daarvoor in te schrijven.
Na afloop wilden een aantal studenten met hem op de foto.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:49 schreef eriksd het volgende:
Balk is dan ook een fijne vent. En wonderbaarlijk genoeg nog een charmeur ook omdat hij zo ontzettend zichzelf is.
Was nog een keer bij een borrelding waar hij ook was. Hij zat de hele avond te ranten op de PvdA
Haha. Deed 'ie dat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:50 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Na afloop wilden een aantal studenten met hem op de foto.
Zeer zeker. Hij verwees ook nog naar een aantal Twitterberichten tijdens zijn speech. Zo ook iemand; 'Ik heb zojuist JP aangeraakt. Ik kan nu als een vredig mens sterven.'quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haha. Deed 'ie dat?
Weet nog wel dat hij na een paar uur klaar was met ranten, en toen kwamen er een paar Engelsen en begon hij in het Engels opnieuw: the pee-vee-dee-eee dit not wand too joe know.
Ik ben zelf ook nog op de foto geweest met JP , kon de kans niet laten schieten ^^.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:50 schreef VonBallusseck het volgende:
[..]
Na afloop wilden een aantal studenten met hem op de foto.
Ik maak het nu alsnog over met uitleg in de omschrijving, morgen onderwijsbalie bellen en hopen dat het goed gaat... In Studielink sta ik wel ingeschreven.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je alles in 1x liet afschrijven is het einde verhaal
Same. Op maandag en donderdag. En het blijft het hele jaar hetzelfde.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook nog op de foto geweest met JP , kon de kans niet laten schieten ^^.
@Morera
Ik heb me prima vermaakt, weet wat me te wachten staat en hoe ze het onderwijs gaan organiseren.
Welke onderwijsgroep zit je?
Ik heb het weer getroffen met 2x werkgroep tot 18:45 -_-. Mis al gelijk mijn tweede werkgroep doordat het precies tegelijkertijd valt met het één Vandaag verkiezingsdebat die op de EUR gehouden wordt (en waar ik dus kaarten voor heb aangeschaft).
Inderdaad, wie weet leer je er van.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:44 schreef H-D het volgende:
[..]
Boeken lezen is hardstikke leuk en goed voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |