sick shit man, zelfs online moeten we popo dodgenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:06 schreef Allure_ het volgende:
Meteen 2 mods hindabuilding. begint eng te worden hier
Nigga? tr gemacht.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:07 schreef YOLO het volgende:
[..]
sick shit man, zelfs online moeten we popo dodgen
187 on a cop nigga
Is dat lastig uit je haar te krijgen danquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Handig zo'n mutsje, dadelijk had ze wat van die troep in d'r haar gekregen.
ze volgen me, sryquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:06 schreef Allure_ het volgende:
Meteen 2 mods hindabuilding. begint eng te worden hier
Mwah, nu niet. Iedereen ziet dat het dezelfde post betrof.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben er al vaker genaaid op die manier.
Zooi in je haar is altijd ranzig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:07 schreef YOLO het volgende:
[..]
Is dat lastig uit je haar te krijgen dan?
Shit ook, he. Daar kun je makkelijk chips voor zeggen.quote:
Dus? alsof een neger niet racistisch kan zijnquote:
Je hebt twee keuzes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, nu niet. Iedereen ziet dat het dezelfde post betrof.
Ik heb toen ik jong was een keer kauwgom in mijn haar gehad, maar pindakaas werkt daar echt voorquote:
Wat noem je me negerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:09 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Dus? alsof een neger niet racistisch kan zijntegenover andere donkere mensen
Ben jij nigga?quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:09 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Dus? alsof een neger niet racistisch kan zijntegenover andere donkere mensen
Nee, maar wel veel plaatjes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt nooit een meisje, he.
"Wil je me aub de bosjes in meppen, ik zie ze niet"quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
Blinde bejaarde bosjes in gemept
Zal er wel om gevraagd hebben
quote:
Bedankt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:10 schreef Lithia het volgende:
Ik heb die note gewoon verwijderd voor je. Kut laptop.
Beter kijken, niggaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:11 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
"Wil je me aub de bosjes in meppen, ik zie ze niet"
Ze lijkt enigszins op een persoon met het syndroom van down door die bril.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:12 schreef mymoodfentje het volgende:
[ afbeelding ]
over nigga gesproken zeg, tering
Alleen mam.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt nooit een meisje, he.
Dat kun je ook anders zeggen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:10 schreef Lithia het volgende:
Ik heb die note gewoon verwijderd voor je. Kut laptop.
De officieuze mod der modsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat kun je ook anders zeggen.Wanneer ga jij je taalgebruik eens aanpassen? We beginnen eens met een ban van 2 maanden. Je kunt weer posten op 30-10-2012.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat kun je ook anders zeggen.Wanneer ga jij je taalgebruik eens aanpassen? We beginnen eens met een ban van 2 maanden. Je kunt weer posten op 30-10-2012.
Fascination wreckin' fools.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Nu heeft die arme potlood 2 notes gekregen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom heb ik er nu alweer 2 gekregen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Nu heeft die arme potlood 2 notes gekregen.
Maar daar let je niet op hè, meteen een vingertje wijzen.
Liquorice is ook lekker =$quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:15 schreef YOLO het volgende:
Nummertje voor jou, Allure, er worden heel veel vieze dingen gezegd.
Heb je alweer 2 notes gekregen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom heb ik er nu alweer 2 gekregen?
you know i'm looking for these niggas if these niggas is richquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:15 schreef Allure_ het volgende:
ik ga fietsen naar de stad ipv bus of auto. Wat is er mis met mij
[..]
Liquorice is ook lekker =$
Je kan het toch nakijken of niet dan.quote:
Ja? Hoe?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je kan het toch nakijken of niet dan.
Abonnementen en dan notes opvragen.quote:
Zoals je eerder ook deed.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja lekker, waarom krijg ik 2 notes voor 1 post?
Dat kreeg via DM te zien hoor.quote:
Dankjewelquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Abonnementen en dan notes opvragen.
Heb je nu alweer een DM?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat kreeg via DM te zien hoor.
Dan zal het vast niet zo zijn dat je alweer 2 notes hebt.quote:
Ik hoop het niet, anders is dit het einde van mijn clean sheet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dan zal het vast niet zo zijn dat je alweer 2 notes hebt.
no worriesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, anders is dit het einde van mijn clean sheet.
Je hebt 104 notes gekregen van onze moderatorsquote:
Komt vast door je chinese meiden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:26 schreef wise het volgende:
[..]
Je hebt 104 notes gekregen van onze moderators
lulzwil nog steeds kijken waarvoor
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:26 schreef Chai het volgende:
Ik heb relatief weinig notes, ik heb meestal gelijk een ban te pakken.
Nog even oefenen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:27 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Komt vast door je chinese meiden.
Als je ook ziet wat voor plaatjes jij regelmatig postquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:26 schreef wise het volgende:
[..]
Je hebt 104 notes gekregen van onze moderators
lulzwil nog steeds kijken waarvoor
Komt dat ff goed uitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:52 schreef YOLO het volgende:
Yvon Jaspers.
Als er één persoon is die ik snoeihard in het gezicht wil slaan is zij het.
Ik heb ook maar 16 notes. Denk dat ik meer bans dan notes heb in totaal.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:26 schreef Chai het volgende:
jupquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je ook ziet wat voor plaatjes jij regelmatig post
Ik heb 40 notes en iets van 8 bans gehad.quote:
?quote:
Ja maar jijquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb 40 notes en iets van 8 bans gehad.
is flink minder toen vroeger hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je ook ziet wat voor plaatjes jij regelmatig post
Ahh, al jouw R&P-klonen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:33 schreef mymoodfentje het volgende:
Ik heb 0 bans, mijn kloons daarentegen
Dat klopt, je word ook ouder he wisequote:
quote:
Ik heb er nog nooit een gehad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:33 schreef mymoodfentje het volgende:
Ik heb 0 bans, mijn kloons daarentegen
Ouder en wiser.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat klopt, je word ook ouder he wise
Jij bent niet zo van het halve werk dus?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:26 schreef Chai het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:40 schreef YOLO het volgende:
[..]
Alleen autisten gaan daar niet heen.
Ik ben ook niet geweest.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:40 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend seks met haar gehad, ze ligt nu nog bij te komen.
vond het wel leuk. En je "kent" gelijk een hoop mensen tijdens je eerste week.quote:
Dat niet, komt wel regelmatig hierquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:30 schreef YOLO het volgende:
[..]
ZE IS IN DE STUDIO?
* YOLO kijkt verschrikt achterom.
Wat voor opleiding heb jij gedaan, wise?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:41 schreef wise het volgende:
[..]
vond het wel leuk. En je "kent" gelijk een hoop mensen tijdens je eerste week.
Liet je haar weer al het werk doen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:40 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend seks met haar gehad, ze ligt nu nog bij te komen.
Sommige dames leer je dan meteen heel goed "kennen" hehehe hehe hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:41 schreef wise het volgende:
[..]
De laatste dag met alcohol als afsluiter is wel een aanrader. Dan leer je ook mensen kennen, de rest kun je overslaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
Ik voelde mij ook altijd te goed voor intro's
Dan na die week gewoon het lokaal binnen stormen en net doen of je iedereen kent en je bij de kliekejs voegen.
Zo is Wise wel, ja. Hij heeft ze allemaal direct afgewerkt denk ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:43 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Sommige dames leer je dan meteen heel goed "kennen" hehehe hehe he
Dat is wel handig ja, remmingen wat losser allesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De laatste dag met alcohol als afsluiter is wel een aanrader. Dan leer je ook mensen kennen, de rest kun je overslaan.
Ik niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:41 schreef wise het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |