sick shit man, zelfs online moeten we popo dodgenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:06 schreef Allure_ het volgende:
Meteen 2 mods hindabuilding. begint eng te worden hier
Nigga? tr gemacht.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:07 schreef YOLO het volgende:
[..]
sick shit man, zelfs online moeten we popo dodgen
187 on a cop nigga
Is dat lastig uit je haar te krijgen danquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Handig zo'n mutsje, dadelijk had ze wat van die troep in d'r haar gekregen.
ze volgen me, sryquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:06 schreef Allure_ het volgende:
Meteen 2 mods hindabuilding. begint eng te worden hier
Mwah, nu niet. Iedereen ziet dat het dezelfde post betrof.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben er al vaker genaaid op die manier.
Zooi in je haar is altijd ranzig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:07 schreef YOLO het volgende:
[..]
Is dat lastig uit je haar te krijgen dan?
Shit ook, he. Daar kun je makkelijk chips voor zeggen.quote:
Dus? alsof een neger niet racistisch kan zijnquote:
Je hebt twee keuzes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, nu niet. Iedereen ziet dat het dezelfde post betrof.
Ik heb toen ik jong was een keer kauwgom in mijn haar gehad, maar pindakaas werkt daar echt voorquote:
Wat noem je me negerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:09 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Dus? alsof een neger niet racistisch kan zijntegenover andere donkere mensen
Ben jij nigga?quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:09 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Dus? alsof een neger niet racistisch kan zijntegenover andere donkere mensen
Nee, maar wel veel plaatjes.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt nooit een meisje, he.
"Wil je me aub de bosjes in meppen, ik zie ze niet"quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
Blinde bejaarde bosjes in gemept
Zal er wel om gevraagd hebben
quote:
Bedankt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:10 schreef Lithia het volgende:
Ik heb die note gewoon verwijderd voor je. Kut laptop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |