is flink minder toen vroeger hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je ook ziet wat voor plaatjes jij regelmatig post
Ahh, al jouw R&P-klonen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:33 schreef mymoodfentje het volgende:
Ik heb 0 bans, mijn kloons daarentegen
Dat klopt, je word ook ouder he wisequote:
quote:
Ik heb er nog nooit een gehad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:33 schreef mymoodfentje het volgende:
Ik heb 0 bans, mijn kloons daarentegen
Ouder en wiser.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat klopt, je word ook ouder he wise
Jij bent niet zo van het halve werk dus?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:26 schreef Chai het volgende:
Ik heb relatief weinig notes, ik heb meestal gelijk een ban te pakken.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:40 schreef YOLO het volgende:
[..]
Alleen autisten gaan daar niet heen.
Ik ben ook niet geweest.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:40 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend seks met haar gehad, ze ligt nu nog bij te komen.
vond het wel leuk. En je "kent" gelijk een hoop mensen tijdens je eerste week.quote:
Dat niet, komt wel regelmatig hierquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:30 schreef YOLO het volgende:
[..]
ZE IS IN DE STUDIO?
* YOLO kijkt verschrikt achterom.
Wat voor opleiding heb jij gedaan, wise?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:41 schreef wise het volgende:
[..]
vond het wel leuk. En je "kent" gelijk een hoop mensen tijdens je eerste week.
Liet je haar weer al het werk doen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:40 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend seks met haar gehad, ze ligt nu nog bij te komen.
Sommige dames leer je dan meteen heel goed "kennen" hehehe hehe hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:41 schreef wise het volgende:
[..]
De laatste dag met alcohol als afsluiter is wel een aanrader. Dan leer je ook mensen kennen, de rest kun je overslaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
Ik voelde mij ook altijd te goed voor intro's
Dan na die week gewoon het lokaal binnen stormen en net doen of je iedereen kent en je bij de kliekejs voegen.
Zo is Wise wel, ja. Hij heeft ze allemaal direct afgewerkt denk ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:43 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Sommige dames leer je dan meteen heel goed "kennen" hehehe hehe he
Dat is wel handig ja, remmingen wat losser allesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De laatste dag met alcohol als afsluiter is wel een aanrader. Dan leer je ook mensen kennen, de rest kun je overslaan.
Ik niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:41 schreef wise het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |