Staat in OPquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:55 schreef Jachtgeweer het volgende:
Hoe heten jullie allemaal op LoL dan?
Ja maar ik zie geen Skillstorm, Jajong, of BG staan. Ik wil die juist wel een keertje willen zien spelenquote:
Wtf? Behoor ik in de top 3 famous mensen in dit topic?quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:28 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ja maar ik zie geen Skillstorm, Jajong, of BG staan. Ik wil die juist wel een keertje willen zien spelen
Naar die twee kijken is toch niet leuk. Die hebben de pech om elk potje iemand te hebben die feed of niet zou luisteren waardoor zij geen goede kills kunnen klappenquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:52 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wtf? Behoor ik in de top 3 famous mensen in dit topic?
Dacht alleen Jajong en BG.
ik add geen randoms, als ik iemand in mn fl list add ik ze uit mezelf wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:46 schreef Xetran het volgende:
Jajong heet gewoon Jajong geloof ik, bg is Ihavepotion(?)
Leuk man, maar daar ging het niet over. En tegenwoordig loop je er toch te koop mee dus net zo lief antwoord ik de man.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik add geen randoms, als ik iemand in mn fl list add ik ze uit mezelf wel.
Ehh, banshee veil, profit?quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:11 schreef dustbrain het volgende:
Niemand maar dan ook niemand weet hoe je leblanc countert.Dit wordt gewoon te makkelijk, zeker 80-90% winrate.
klopt. Niemand doet dat. Niemand weet ook dat leblanc niet kan farmen kan terugteleporteren, 20 sec cd op ult heeft etc etc etc. easyquote:Op zaterdag 1 september 2012 02:46 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ehh, banshee veil, profit?Zo moeilijk is dat niet.
Galio, Sion, AP Janna.quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:11 schreef dustbrain het volgende:
Niemand maar dan ook niemand weet hoe je leblanc countert.Dit wordt gewoon te makkelijk, zeker 80-90% winrate.
btw, ik speel ff weer ahri en verlies keihard. Weet niet zeker of slecht(kan haast niet want ahri speel ik al best lang) of teveel gespeeld of verkeerde teamcomp met ahri.
ah kom op, accept me maar, ik wil je eens spectatenquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik add geen randoms, als ik iemand in mn fl list add ik ze uit mezelf wel.
r o f lquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:43 schreef BaajGuardian het volgende:
ik maak wel een nieuwe tab dan voor mensen die enkel willen spectaten.
heb em (als hij het was iig) em er alweer uitgegooid. mensen met "rolstoeljoden vergassen" als ondertitel hoef ik niet in mn fl.quote:
Ik heb een tabje FANS en een tabje HATERSquote:
Mjeh is lastig atm omdat mn internet zwaar fucked is, op random rijden vliegt ie er een uur lang elke 2 minuten af voor een paar minutenquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:44 schreef Autobandje het volgende:
Moeten weer eens een potje doen Jajong, ff kijken hoe je nu speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |