Ik vraag me gewoon af hoe het zich verhoudt. Ik snap ook wel dat een Ussain Bolt of Michael Phelps waarschijnlijk de hele Paralympics achter zich zou laten, maar ik ben benieuwd hoe ergquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niet te vergelijken. De OS lopen logischerwijs ver voor en dat zal altijd zo blijven. Maar maakt toch ook niet uit?
Dat hangt er een beetje van af wat de beperking is van de persoon. Als een of meerdere ledematen niet goed werken zal de balans anders zijn, of er is minder kracht.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:17 schreef henkde_j het volgende:
Ik vraag mij ook af of schieten van uit een rolstoel nu makkelijker is of juist niet
Was dat niet in het openwaterzwemmen? Daar meen ik het ook gezien te hebbenquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:43 schreef MinderMutsig het volgende:
Was er ook niet een vrouwelijke paralympiër die vorige keer in China mee heeft gedaan met de OS triatlon?
Volgens mij was Pistorius in Londen de eerste paralympische sporter op de Spelen aller tijden, dus dan zou dat niet kunnen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:43 schreef MinderMutsig het volgende:
Was er ook niet een vrouwelijke paralympiër die vorige keer in China mee heeft gedaan met de OS triatlon?
http://en.wikipedia.org/w(...)mmer_Olympics_–_Women%27s_marathon_10_kilometrequote:Amputee swimmer Natalie du Toit of South Africa was among the starters.[1]
Ah, ik zie waar het misverstand was. Hij was de eerste paralympische bij de atletiekquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Nee hoor. In Beijing bij de 10km Openwater voor vrouwen was Natalie de Toit erbij, en ook tafeltennisster Natalia Partyka uit Polen deed mee.
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)mmer_Olympics_–_Women%27s_marathon_10_kilometre
Nope dat was de Amerikaanse Marla Runyan in 1992.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, ik zie waar het misverstand was. Hij was de eerste paralympische bij de atletiek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |