Wat moeten wij hiermee?quote:Op maandag 10 september 2012 20:53 schreef sausagin het volgende:
Sinds vandaag is het in België illegaal om Heineke te drinken. Artikel 9678.
quote:Op maandag 10 september 2012 23:11 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik heb het een beetje druk met nieuwe baan enzo maar ik dacht vandaag fuck it, ik ga mieren zoeken. Helemaal naar park gelopen en epische reis achter de rug etc etc. Zie ik ineens allemaal miertjes, dus ik dacht NICE! Stuk of 20 gevangen (wat ook best lastig was) en heel trots die gelbak neergezet.
Kijk ik 30 minuten later.... genocide... volgens mij zaten er 2 nestjes naast elkaar ofzo want ze hebben elkaar helemaal uitgemoord.
Tot zo ver mijn faal.
Hahahaha.quote:Op maandag 10 september 2012 23:11 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik heb het een beetje druk met nieuwe baan enzo maar ik dacht vandaag fuck it, ik ga mieren zoeken. Helemaal naar park gelopen en epische reis achter de rug etc etc. Zie ik ineens allemaal miertjes, dus ik dacht NICE! Stuk of 20 gevangen (wat ook best lastig was) en heel trots die gelbak neergezet.
Kijk ik 30 minuten later.... genocide... volgens mij zaten er 2 nestjes naast elkaar ofzo want ze hebben elkaar helemaal uitgemoord.
Tot zo ver mijn faal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook nog een filmpje waarop de sprinkhaan onder stroom te zien is, maar die is een beetje crue dus die laat ik achterwege.If not now, then when.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wist dat het voeder bakje een rotzooi was geworden maar dat het zo erg was.De mieren hebben in dat suikerwater bakje dus een vliegje ingelegd en daar links ligt er nog één.
[ afbeelding ]
Na de schoonmaak kwam ik ook een sprinkhaan in huis tegen (weiland in de buurt enz). Dus ik vond het gelijk prima voer voor de mieren.
[ afbeelding ]
Na 2 uur bewoog het lichaampje nog steeds (in het voeder bakje) dus besloot ik maar om z'n kop af te knippen zodat hij - indien dat mogelijk is - er niet bewust van is.Haha Shit, is dat gaan schimmelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook nog een filmpje waarop de sprinkhaan onder stroom te zien is, maar die is een beetje crue dus die laat ik achterwege.na hoelang is jouw suikerwater trouwens weer hard? Bij mij is dat al binnen een dag
of doe ik er dan te veel suiker in
![]()
En lusten ze je sprinkhaan?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Ja ik weet ook niet hoe dat kan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Haha Shit, is dat gaan schimmelen?na hoelang is jouw suikerwater trouwens weer hard? Bij mij is dat al binnen een dag
of doe ik er dan te veel suiker in
![]()
En lusten ze je sprinkhaan?
Ziet er sick uit hé, lijkt net een paardenbloem.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:47 schreef Levolution het volgende:
Shiiiiit, wat is dat voor weirde schimmel?
Gelukkig maar dat ik hier niet slaap dan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:04 schreef Fopje het volgende:
Straks krijg je gemuteerde mieren die je schedel uithollen als je slaapt met al die rare schimmels
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het lichaam van de sprinkhaan leeft gewoon nog steeds.De kop hebben ze in ieder geval al het reageerbuisje ingesleept.
Wat had je in gedachten?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:23 schreef Fopje het volgende:
Er leven nog maar 4 mieren in mijn gelbak. Wat zal ik met ze doen?
Sterktequote:Op donderdag 13 september 2012 13:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kom ik net thuis zie ik ineens dat er 2 mieren gesneuveld zijn. Het lijkt erop dat het de schuld van de sprinkhaan is, hij leefde namelijk nog en het pootje van de sprinkhaan lag over het voederbakje. Vreemd.
Wel kut, maar hopelijk komen de andere eitjes snel uit.
[ afbeelding ]
[..]
Wat had je in gedachten?
Ik heb sterk ingezoomd en ze bewegen nog wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
SterkteDie rechter ziet er wel heel zielig uit
Maar die sprinkhaan heeft dus zonder hoofd mieren in het water getraptSick.
Reanimatie mocht niet meer baten?
Geen idee, ik dacht eerst aan 10 wegmieren erbij te doen. 10 tegen 4.
Ze liggen er wel erg zielig bij, ben benieuwd of ze het nog halenquote:Op donderdag 13 september 2012 13:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb sterk ingezoomd en ze bewegen nog wel.Misschien worden ze wel weer levend?
Ja die sprinkhaan leefde nog steeds. Heb het lichaampje weggegooid voordat het nog meer schade aanricht. Toch maar gewoon vliegjes voeren.
[ afbeelding ]
Enne, doe maar eens, ben wel benieuwd.
Check, deze is erg levendig.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ze liggen er wel erg zielig bij, ben benieuwd of ze het nog halen
Oke, zal van het weekend eens mieren zoeken
de fuck?! Briljant haha, mooi filmpje btwquote:Op donderdag 13 september 2012 13:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check, deze is erg levendig.
Hahaha sick man. De andere begint ook al meer te bewegen.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
de fuck?! Briljant haha, mooi filmpje btw
Ik begrijp dat echt nietquote:Op donderdag 13 september 2012 13:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha sick man. De andere begint ook al meer te bewegen.
Thnx.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |