abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 september 2012 @ 23:33:35 #106
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116628519
quote:
15s.gif Op maandag 10 september 2012 23:11 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik heb het een beetje druk met nieuwe baan enzo maar ik dacht vandaag fuck it, ik ga mieren zoeken. Helemaal naar park gelopen en epische reis achter de rug etc etc. Zie ik ineens allemaal miertjes, dus ik dacht NICE! Stuk of 20 gevangen (wat ook best lastig was :P) en heel trots die gelbak neergezet.
Kijk ik 30 minuten later.... genocide... volgens mij zaten er 2 nestjes naast elkaar ofzo want ze hebben elkaar helemaal uitgemoord. :'(

Tot zo ver mijn faal.
:D _O- _O-

Misschien waren ze aan het oorlog voeren toen je zie ving _O_
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  dinsdag 11 september 2012 @ 00:16:13 #107
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116630462
_O-
This isn't even my final form.
pi_116631784
quote:
15s.gif Op maandag 10 september 2012 23:11 schreef dnbrainwash het volgende:
Ik heb het een beetje druk met nieuwe baan enzo maar ik dacht vandaag fuck it, ik ga mieren zoeken. Helemaal naar park gelopen en epische reis achter de rug etc etc. Zie ik ineens allemaal miertjes, dus ik dacht NICE! Stuk of 20 gevangen (wat ook best lastig was :P) en heel trots die gelbak neergezet.
Kijk ik 30 minuten later.... genocide... volgens mij zaten er 2 nestjes naast elkaar ofzo want ze hebben elkaar helemaal uitgemoord. :'(

Tot zo ver mijn faal.
Hahahaha. :D :')
If not now, then when.
pi_116652026
Ik wist dat het voeder bakje een rotzooi was geworden maar dat het zo erg was. :D De mieren hebben in dat suikerwater bakje dus een vliegje ingelegd en daar links ligt er nog één. :P

Na de schoonmaak kwam ik ook een sprinkhaan in huis tegen (weiland in de buurt enz). Dus ik vond het gelijk prima voer voor de mieren. :P

Na 2 uur bewoog het lichaampje nog steeds (in het voeder bakje) dus besloot ik maar om z'n kop af te knippen zodat hij - indien dat mogelijk is - er niet bewust van is. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ook nog een filmpje waarop de sprinkhaan onder stroom te zien is, maar die is een beetje crue dus die laat ik achterwege.
If not now, then when.
  dinsdag 11 september 2012 @ 18:50:10 #110
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116652724
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wist dat het voeder bakje een rotzooi was geworden maar dat het zo erg was. :D De mieren hebben in dat suikerwater bakje dus een vliegje ingelegd en daar links ligt er nog één. :P

[ afbeelding ]

Na de schoonmaak kwam ik ook een sprinkhaan in huis tegen (weiland in de buurt enz). Dus ik vond het gelijk prima voer voor de mieren. :P

[ afbeelding ]

Na 2 uur bewoog het lichaampje nog steeds (in het voeder bakje) dus besloot ik maar om z'n kop af te knippen zodat hij - indien dat mogelijk is - er niet bewust van is. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ook nog een filmpje waarop de sprinkhaan onder stroom te zien is, maar die is een beetje crue dus die laat ik achterwege.
Haha Shit, is dat gaan schimmelen? :D na hoelang is jouw suikerwater trouwens weer hard? Bij mij is dat al binnen een dag ;( of doe ik er dan te veel suiker in :P

En lusten ze je sprinkhaan? :D
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:47:19 #111
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116655778
Shiiiiit, wat is dat voor weirde schimmel?
pi_116659323
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 18:50 schreef Fopje het volgende:

[..]

Haha Shit, is dat gaan schimmelen? :D na hoelang is jouw suikerwater trouwens weer hard? Bij mij is dat al binnen een dag ;( of doe ik er dan te veel suiker in :P

En lusten ze je sprinkhaan? :D
Ja ik weet ook niet hoe dat kan. :P Valt best mee om eerlijk te zijn. Ik doe 2 theelepels suiker in een kopje en daarna 2cm water erin, beetje roeren en klaar.

Ja volgens mij vinden ze hem wel lekker. :P

quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:47 schreef Levolution het volgende:
Ziet er sick uit hé, lijkt net een paardenbloem. :P
If not now, then when.
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:04:32 #113
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116660725
Straks krijg je gemuteerde mieren die je schedel uithollen als je slaapt met al die rare schimmels :D
pi_116661773
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:04 schreef Fopje het volgende:
Straks krijg je gemuteerde mieren die je schedel uithollen als je slaapt met al die rare schimmels :D
Gelukkig maar dat ik hier niet slaap dan. :D14.gif
If not now, then when.
pi_116691548
Het lichaam van de sprinkhaan leeft gewoon nog steeds. :') De kop hebben ze in ieder geval al het reageerbuisje ingesleept.
If not now, then when.
  woensdag 12 september 2012 @ 21:21:38 #116
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116707451
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het lichaam van de sprinkhaan leeft gewoon nog steeds. :') De kop hebben ze in ieder geval al het reageerbuisje ingesleept.
:D insecten zijn echt bizar soms.
  donderdag 13 september 2012 @ 12:23:48 #117
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116736699
Er leven nog maar 4 mieren in mijn gelbak. Wat zal ik met ze doen?
pi_116737903
Kom ik net thuis zie ik ineens dat er 2 mieren gesneuveld zijn. Het lijkt erop dat het de schuld van de sprinkhaan is, hij leefde namelijk nog en het pootje van de sprinkhaan lag over het voederbakje. Vreemd.

Wel kut, maar hopelijk komen de andere eitjes snel uit.

quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2012 12:23 schreef Fopje het volgende:
Er leven nog maar 4 mieren in mijn gelbak. Wat zal ik met ze doen?
Wat had je in gedachten? :P
If not now, then when.
  donderdag 13 september 2012 @ 13:02:32 #119
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116737977
quote:
9s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kom ik net thuis zie ik ineens dat er 2 mieren gesneuveld zijn. Het lijkt erop dat het de schuld van de sprinkhaan is, hij leefde namelijk nog en het pootje van de sprinkhaan lag over het voederbakje. Vreemd.

Wel kut, maar hopelijk komen de andere eitjes snel uit.

[ afbeelding ]

[..]

Wat had je in gedachten? :P
Sterkte ;( Die rechter ziet er wel heel zielig uit :D

Maar die sprinkhaan heeft dus zonder hoofd mieren in het water getrapt :D Sick.
Reanimatie mocht niet meer baten? ;(

Geen idee, ik dacht eerst aan 10 wegmieren erbij te doen. 10 tegen 4.
pi_116738448
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:02 schreef Fopje het volgende:

[..]

Sterkte ;( Die rechter ziet er wel heel zielig uit :D

Maar die sprinkhaan heeft dus zonder hoofd mieren in het water getrapt :D Sick.
Reanimatie mocht niet meer baten? ;(

Geen idee, ik dacht eerst aan 10 wegmieren erbij te doen. 10 tegen 4.
Ik heb sterk ingezoomd en ze bewegen nog wel. :o Misschien worden ze wel weer levend? :P

Ja die sprinkhaan leefde nog steeds. Heb het lichaampje weggegooid voordat het nog meer schade aanricht. Toch maar gewoon vliegjes voeren. :P

Enne, doe maar eens, ben wel benieuwd. :D
If not now, then when.
  donderdag 13 september 2012 @ 13:23:03 #121
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116738595
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik heb sterk ingezoomd en ze bewegen nog wel. :o Misschien worden ze wel weer levend? :P

Ja die sprinkhaan leefde nog steeds. Heb het lichaampje weggegooid voordat het nog meer schade aanricht. Toch maar gewoon vliegjes voeren. :P

[ afbeelding ]

Enne, doe maar eens, ben wel benieuwd. :D
Ze liggen er wel erg zielig bij, ben benieuwd of ze het nog halen :D

Oke, zal van het weekend eens mieren zoeken :)
pi_116739115
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:23 schreef Fopje het volgende:

[..]

Ze liggen er wel erg zielig bij, ben benieuwd of ze het nog halen :D

Oke, zal van het weekend eens mieren zoeken :)
Check, deze is erg levendig. :D

If not now, then when.
  donderdag 13 september 2012 @ 13:43:59 #123
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116739188
quote:
11s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Check, deze is erg levendig. :D

de fuck?! Briljant haha, mooi filmpje btw :)
pi_116739256
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:43 schreef Fopje het volgende:

[..]

de fuck?! Briljant haha, mooi filmpje btw :)
Hahaha sick man. De andere begint ook al meer te bewegen. _O_

Thnx.
If not now, then when.
  donderdag 13 september 2012 @ 13:46:53 #125
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116739287
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hahaha sick man. De andere begint ook al meer te bewegen. _O_

Thnx.
Ik begrijp dat echt niet :') Ze hebben de hele nacht kopje onder gelegen? :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Fopje op 13-09-2012 14:11:30 ]
pi_116740136
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2012 13:46 schreef Fopje het volgende:

[..]

Ik begrijp dat echt niet :') Ze hebben de hele nacht kopje onder gelegen? :D
Ik snap er ook niets van. Geen idee, kan best wel. :P

(let erop dat ik switch tussen de mieren)
If not now, then when.
  donderdag 13 september 2012 @ 14:14:56 #127
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116740187
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2012 14:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik snap er ook niets van. Geen idee, kan best wel. :P

[ afbeelding ]

(let erop dat ik switch tussen de mieren)
Zielig :'( :D

Kan het zijn dat er een soort hard suikerlaagje over hun pootjes zit aangezien ze in het suikerwater hebben gelegen en daardoor de pootjes nogal stijf/hard zijn?
pi_116740964
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2012 14:14 schreef Fopje het volgende:

[..]

Zielig :'( :D

Kan het zijn dat er een soort hard suikerlaagje over hun pootjes zit aangezien ze in het suikerwater hebben gelegen en daardoor de pootjes nogal stijf/hard zijn?
Zou kunnen inderdaad. Ze zijn allebei wat fitter en inmiddels alweer in het voederbakje. _O_ Hopelijk herstellen ze volledig.

Hier nog een foto van het sprinkhaan hoofd bij de larven. :D

If not now, then when.
  donderdag 13 september 2012 @ 15:00:29 #129
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116741736
Ze kunnen inderdaad niet verdronken zijn en dus weer 'tot leven komen' als ze weer zuurstof krijgen. Kan ook zijn dat ze zelf in het water zijn gevallen, als je dit wil voorkomen kun je kleinere druppels aanbieden of je suikerwater in een watje aanbieden.
pi_116741818
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:00 schreef Levolution het volgende:
Ze kunnen inderdaad niet verdronken zijn en dus weer 'tot leven komen' als ze weer zuurstof krijgen. Kan ook zijn dat ze zelf in het water zijn gevallen, als je dit wil voorkomen kun je kleinere druppels aanbieden of je suikerwater in een watje aanbieden.
Dus ze kunnen nooit doodgaan door verdrinking?
If not now, then when.
  donderdag 13 september 2012 @ 15:04:33 #131
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116741847
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dus ze kunnen nooit doodgaan door verdrinking?
Jawel, als ze lang genoeg kopje onder gaan zullen ze gewoon verdrinken. Maar het gaat niet zo snel als bij de mens. Die van jou waren blijkbaar te kort kopje onder om te verdrinken (=sterven).
  donderdag 13 september 2012 @ 23:16:49 #132
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116764174
Hoe gaat het met je drenkelingen Yuri? :D
pi_116764257
-hop, je weet wel waarom en anders ONZ-Feedback-

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2012 23:22:51 ]
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_116764486
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:47 schreef Levolution het volgende:
Mieren kweken schimmels,die eten ze op, om zo geen infecties te krijgen, het is een soort antibiotica. (misschien dat dit wat overdreven veel is)
🐱
pi_116766633
quote:
7s.gif Op donderdag 13 september 2012 23:16 schreef Fopje het volgende:
Hoe gaat het met je drenkelingen Yuri? :D
Volgens mij wel goed, ze leven nog. :D
If not now, then when.
  vrijdag 14 september 2012 @ 00:27:47 #136
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116766657
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2012 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Volgens mij wel goed, ze leven nog. :D
_O_
pi_116766673
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 september 2012 00:27 schreef Fopje het volgende:

[..]

_O_
Hoe gaat het met jouw mieren?
If not now, then when.
pi_116766709
Wel leuke filmpjes steeds :D
🐱
  vrijdag 14 september 2012 @ 00:32:51 #139
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_116766740
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 september 2012 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jouw mieren?
Joa het gaat wel denk ik :P De koningin zit non stop tegen het watje aangeplakt en verzet nooit een stap. Andere miertjes gaan wel eens wat drinken halen en vliegjes die ik in de buitenwereld gooi etc. Ik zag ook een paar dingetjes, niet echt eitjes. Ik denk van die poppen ofzo, stuk of 3. Maar geen verse eieren. Of ze moet er steeds opzitten ofzo :')
pi_116766816
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 september 2012 00:32 schreef Fopje het volgende:

[..]

Joa het gaat wel denk ik :P De koningin zit non stop tegen het watje aangeplakt en verzet nooit een stap. Andere miertjes gaan wel eens wat drinken halen en vliegjes die ik in de buitenwereld gooi etc. Ik zag ook een paar dingetjes, niet echt eitjes. Ik denk van die poppen ofzo, stuk of 3. Maar geen verse eieren. Of ze moet er steeds opzitten ofzo :')
Haha ja bij mij zat de koningin ook altijd op het watje. De eitjes komen vanzelf wel, ik denk dat je volgende week wel een stapeltje eieren hebt.
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')