Nee, maar ik dacht dat het misschien wel zo schappelijk was om hem eerst te openen, voor ik een kwartier aan de OP ging werkenquote:
Is goed hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:45 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat het misschien wel zo schappelijk was om hem eerst te openen, voor ik een kwartier aan de OP ging werken
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:47 schreef Cynix ® het volgende:
Wendy is eigenlijk wel irritant dun.
Zeker.quote:
Cool story bro.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil echt niet zo dun als Wendy worden, voor geen goud
Nou!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
Dat toneelstukje vind ik wel tenenkrommend.
Wie is Danny?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Cool story bro.
Komt Danny nog ofwa?
Nee-hee.quote:
Ik heb ook het idee dat ze super weinig eet icm veel sport. Op 1 of andere manier ziet het er bij haar onnatuurlijk uit, alsof het niet dr bouw is. Maargoed, misschien zit ik er wel naastquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:47 schreef Cynix ® het volgende:
Wendy is eigenlijk wel irritant dun.
Er zijn 2 afleveringen, dus gokje: volgende week?quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh, nou weet ik ook wie Danny is.
hoe voorspelbaar.quote:
Oh nee, Bergman Clinics betaalt, in ruil voor sluikreclame.quote:
Tuurlijk, ik vind het prima. En ook wel netjes, op zich.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:56 schreef ejiraM het volgende:
Eind 2012 nieuw seizoen zie ik net op de site
Jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
Oh de rest was al gedaan? Ik lette alleen op haar buik
Met dezelfde 6 weer?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:56 schreef ejiraM het volgende:
Eind 2012 nieuw seizoen zie ik net op de site
Benen weet ik niet, je zag de spataderen iig nog flinkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
Omdat zij 'geslaagd' isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:00 schreef ejiraM het volgende:
Waarom krijgt zij allemaal kadootjes, en de rest niet?
Omdat ze zo gewéldig leuk is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:00 schreef ejiraM het volgende:
Omdat zij in die kleren past.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:00 schreef ejiraM het volgende:
Terecht.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ik kijk een gegeven paard in de bek.
Ja, maar tochquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:03 schreef Jojoortje het volgende:
Volgend jaar is Angeli te zien in 'How to beat anorexia'.
Wat naar.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:04 schreef Cynix ® het volgende:
En Wendy die achteruitkijkend zo onder een auto loopt.
Jij hebt teveel scary movie gekeken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:04 schreef Cynix ® het volgende:
En Wendy die achteruitkijkend zo onder een auto loopt.
Nope, de succesnummers qua afvallen hebben we nu gehad.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Oef, dat wordt nog wat volgende week.. Dat stel zag er ook niet bijster slank uit zo even snel in de flits..
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nope, de succesnummers qua afvallen hebben we nu gehad.
De successen qua kijkcijfers komen volgende week.
ditquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Qua afvallen? Die Nataschaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
1 jurkje zelfs maarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
1 rekje
Ja ik kijk een gegeven paard in de bek.
Vergeet niet dat ze voor de operatie hebben betaald.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kon er niet wat meer af inderdaad.Kost niks voor zo'n programma.
Daarom. Dan mag ze ook wel een winkel leeg kopen. In ruil voor wat reclame doen ze dat gratis joh.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze voor de operatie hebben betaald.
Doe ik ook niet. Maar als je dan een gebaar maakt door kleding te geven, doe het dan goed.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze voor de operatie hebben betaald.
Psies. En helemaal als je een opmerking maakt als 'je kast zal nu wel leeg zijn he? Ja he?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar als je dan een gebaar maakt door kleding te geven, doe het dan goed.
Hahaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Psies. En helemaal als je een opmerking maakt als 'je kast zal nu wel leeg zijn he? Ja he?
Toen keek ik even de andere kant opquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
Bedankt voor de link. Ben het eens terug aan het kijken. Alle respect voor die Angeli, maar feit blijft dat als je zo ontzettend dik bent geweest je dus gewoon nooit meer echt mooi eruit kunt gaan zien. Littekens van het wegsnijden van de overtollige huid. Huid is uiteindelijk gewoon wat strakker getrokken uitgerekt vel en verre van mooi. Zie je natuurlijk niet met kleding aan, en het is een 100% verbetering van wat het was, maar gewoon jammer dat het dus nooit meer echt mooi kan worden. Ook in haar gezicht lijkt ze nu 10 jaar ouder omdat ook daar het opgerekte vel nu ingevallen is en een hoop rimpels veroorzaakt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:24 schreef jcdragon het volgende:
RTL gemist.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/e045a610-5f91-371e-acad-d8fa205d0f57
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:33 schreef Cynix ® het volgende:
Vanmiddag maar even chips, popcorn, kaas en worst inslaan!![]()
![]()
Zijn bovenbenen zien er dik uit.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:39 schreef ejiraM het volgende:
Z'n gezicht valt nog wel mee.. Lijf is lastig inschatten, ziet er vooral uit alsof hij een te groot overhemd aanheeft
ditquote:Op woensdag 5 september 2012 21:39 schreef ejiraM het volgende:
Z'n gezicht valt nog wel mee.. Lijf is lastig inschatten, ziet er vooral uit alsof hij een te groot overhemd aanheeft
40 kgquote:Op woensdag 5 september 2012 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet heel veel volgens mij, maar z'n overtollige huid zwabbert nu gewoon nog met 'm mee.
Zijn gezicht ziet er nu een stuk beter uit, minder ingevallen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:42 schreef mootie het volgende:
Hij ziet er trouwens prima uit in zijn gezicht.
Wel als hij zijn regime naar beneden heeft afgesteld tov tijdens het programmaquote:Op woensdag 5 september 2012 21:42 schreef roos85 het volgende:
aan je regime gehouden?? en er dan zo uit zien?
quote:
Zeker als je jaren ongestoord hebt gegeten.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:44 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me ook wel een gruwelijke opgave. Je hele leven vastzitten aan een vrij streng regime qua eten en sporten.
Ik kan nu al niet met mijn tengels van de cola afblijven, en bewegen....quote:Op woensdag 5 september 2012 21:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zeker als je jaren ongestoord hebt gegeten.
Hij kan gewoon geen maat houden. Vol gas is de enige optie, of het nu terug of vooruit is.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:44 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me ook wel een gruwelijke opgave. Je hele leven vastzitten aan een vrij streng regime qua eten en sporten.
ze keek en zij "dat is mijn man" dan denk ik van wel ja of ze werd verliefd op emquote:
Ja maar das dan ook de afweging die hij moet maken..quote:Op woensdag 5 september 2012 21:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan nu al niet met mijn tengels van de cola afblijven, en bewegen....![]()
En dan het idee om daar je hele leven aan vast te zitten.
Die was toch hertrouwd, met kinders en al?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ze keek en zij "dat is mijn man" dan denk ik van wel ja of ze werd verliefd op em![]()
Danny is aangekomen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ah kutzooi, ik dacht dat het morgen was. Heb ik veel gemist?
dan zal het wel iemand zijn die het programma keek en stapel verliefd werd op zijn positieve instellingquote:Op woensdag 5 september 2012 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Die was toch hertrouwd, met kinders en al?
Lijkt me ook heel moeilijk om die karaktereigenschap om ze zetten in meer gematigd gedrag. Wel sneu.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij kan gewoon geen maat houden. Vol gas is de enige optie, of het nu terug of vooruit is.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:48 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Danny is aangekomen.
Geloof dat dat ongeveer de lading so far is
En BMW, succesvolle bedrijf en mooie huisquote:Op woensdag 5 september 2012 21:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dan zal het wel iemand zijn die het programma keek en stapel verliefd werd op zijn positieve instelling
21.30quote:Op woensdag 5 september 2012 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Wanneer is het programma begonnen?
Heb ik ook.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En BMW, succesvolle bedrijf en mooie huis
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef ejiraM het volgende:
Dat zie je tochDit geloof ik gewoon niet
Lovehandlefetishist.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef ejiraM het volgende:
Wat geloof je niet?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef ejiraM het volgende:
Nah, dat gaat heel geleidelijk, pondje hier, pondje daar. Het is niet zo dat de 35kg er in 1 week aanzit.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef ejiraM het volgende:
hij staat om half 6 of zo op om te rennen, zo vroeg denk ik nietquote:Op woensdag 5 september 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
Moest zij niet naar haar werk of zo dan?
Dat zij niet door had dat hij 40 kg is aangekomen.. Kan best zijn dat ze het niet erg vindt, maar je moet dat toch bijna merkenquote:
En daarna maakte ze een ontbijtjequote:Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
hij staat om half 6 of zo op om te rennen, zo vroeg denk ik niet
Ik begin ook altijd later dan mijn lief...quote:Op woensdag 5 september 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
Midden in de nacht?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
Dat denk ik ook wel idd. Hebben ze bij hem dan die vellen uiteindelijk weggesneden? Ik ben benieuwd hoe hij er nu dan uit ziet (zag na de evt operatie, dus voordat ie weer dikker werd)quote:Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Dat zij niet door had dat hij 40 kg is aangekomen.. Kan best zijn dat ze het niet erg vindt, maar je moet dat toch bijna merken
Ik dacht, hij gaat lopen en komt terug en ze maakt nog even een ontbijtje toen hij terugkwam, vandaar.quote:
Volgens mij is hij nog niet geopereerd, hij had het net toch dat hij eerst weer af moest vallen voor hij geopereerd kon worden?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:58 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel idd. Hebben ze bij hem dan die vellen uiteindelijk weggesneden? Ik ben benieuwd hoe hij er nu dan uit ziet (zag na de evt operatie, dus voordat ie weer dikker werd)
Nee, dat merk je niet als je elke dag op elkaars lip zit en het met kilo's per week gaat. Althans, het is prima mogelijk dat je daar niets van merkt, totdat iemand je er op wijst.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Dat zij niet door had dat hij 40 kg is aangekomen.. Kan best zijn dat ze het niet erg vindt, maar je moet dat toch bijna merken
Ze hadden het ook over het eerste stukje aankomen kreeg ik het idee jaquote:Op woensdag 5 september 2012 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dat merk je niet als je elke dag op elkaars lip zit en het met kilo's per week gaat. Althans, het is prima mogelijk dat je daar niets van merkt, totdat iemand je er op wijst.
Kom op zeg, wat een onzin. Stel dat je onderhand nieuwe kleren hebt, je komt 40!!!! kg aan. Denk je dan echt dat je je huidige broek nog normaal dicht krijgt???quote:Op woensdag 5 september 2012 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dat merk je niet als je elke dag op elkaars lip zit en het met kilo's per week gaat. Althans, het is prima mogelijk dat je daar niets van merkt, totdat iemand je er op wijst.
Hij merkte het wel, zij nietquote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat een onzin. Stel dat je onderhand nieuwe kleren hebt, je komt 40!!!! kg aan. Denk je dan echt dat je je huidige broek nog normaal dicht krijgt???
Het moeilijkste deel komt daarna, dan is de stok achter de deur weg (het programma) en moet je het uit eigen wil blijven doen en volhouden, in je dagelijkse routine passen, zonder de camera's, de constante support, de aandacht.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef roos85 het volgende:
Blijft toch apart dat ze de deelnemers zo snel hebben laten afvallen..
Apart, ja. Maar een normaal tempo (zeg 0,5-1,0 kilo per week) was ook niet gelukt. Sowieso gaat het in het begin harder, maar met zulke aantallen is dat niet te motiveren.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef roos85 het volgende:
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar dan train je je suf, je valt heel veel af en je blijft zitten met een slanker lijf, maar een lijf dat van vellen aan elkaar hangt. Als je dat zelf in de spiegel ziet kun je dan toch steeds nog wel janken?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:59 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nog niet geopereerd, hij had het net toch dat hij eerst weer af moest vallen voor hij geopereerd kon worden?
Is helemaal niet snel, je moet het gewoon volhouden daarna. Als je zo dik bent als hun dan val je ontzettend snel af.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef roos85 het volgende:
Ze kregen gewoon ondersteuning alles hoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Het moeilijkste deel komt daarna, dan is de stok achter de deur weg (het programma) en moet je het uit eigen wil blijven doen en volhouden, in je dagelijkse routine passen, zonder de camera's, de constante support, de aandacht.
Klopt, er wordt toch altijd geadviseerd om geleidelijk af te vallen? ivm het jojo effect..quote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Het moeilijkste deel komt daarna, dan is de stok achter de deur weg (het programma) en moet je het uit eigen wil blijven doen en volhouden, in je dagelijkse routine passen, zonder de camera's, de constante support, de aandacht.
Ook nadat het jaar voorbij was? (Heb het programma wel enigszins gevolgd, maar niet zo goed dat ik dat precies weet)quote:Op woensdag 5 september 2012 22:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze kregen gewoon ondersteuning alles hoor.
Jij denkt dat die mensen niet weten hoe mensen moeten afvallen? Dat zijn professionals. Het probleem is dat je het na dat jaar vol moet houden en dat is voor sommige moeilijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt, er wordt toch altijd geadviseerd om geleidelijk af te vallen? ivm het jojo effect..
En dan valt de stok weg, en als ze dan in het normale patroon vallen komen ze kei veel aan.
zo'n 80 kilo in een jaar is echt heel veel.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is helemaal niet snel, je moet het gewoon volhouden daarna. Als je zo dik bent als hun dan val je ontzettend snel af.
gaat er echt belachelijk goe op vooruit!quote:Op woensdag 5 september 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
Ik heb het vorige keer helemaal niet gevolgd, heel af en toe gekeken. Jeetje Katelijn ziet er goed uit zeg.
Ik heb bij dit soort programma's meer het idee dat het puur om de hoeveelheid kilo's gaat,voor de sensatie voor de kijkers.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij denkt dat die mensen niet weten hoe mensen moeten afvallen? Dat zijn professionals. Het probleem is dat je het na dat jaar vol moet houden en dat is voor sommige moeilijk.
Natuurlijk gaat het daarom....quote:Op woensdag 5 september 2012 22:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb bij dit soort programma's meer het idee dat het puur om de hoeveelheid kilo's gaat,voor de sensatie voor de kijkers.
In Amerika misschien, hier in Nederland gaat het wel iets anders.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb bij dit soort programma's meer het idee dat het puur om de hoeveelheid kilo's gaat,voor de sensatie voor de kijkers.
heb het idee dat hij meer last van los vel heeft nu.. maar dat zullen we nog wel zien vermoed ikquote:Op woensdag 5 september 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
Bij hem kan er nog wel iets af zo te zien. Zij is gewoon goed nu
Ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In Amerika misschien, hier in Nederland gaat het wel iets anders.
Ik ook.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vond haar langer haar wel wat mooier staan
Ja zou ook kunnen, bij zijn benen voornamelijk. Bij haar is het zeker weggehaald dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
heb het idee dat hij meer last van los vel heeft nu.. maar dat zullen we nog wel zien vermoed ik
Keep on dreaming, als dit programma niet had gescoord hadden ze gewoon de stekker eruit getrokken, ging Wendy iets anders doen en konden de kandidaten optiefen...quote:Op woensdag 5 september 2012 22:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In Amerika misschien, hier in Nederland gaat het wel iets anders.
Nja haar benen 'vielen mee' in verhouding.. Buik verhul je wat makkelijker.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zou ook kunnen, bij zijn benen voornamelijk. Bij haar is het zeker weggehaald dan?
je motiveert elkaar en daarom is het voor jezelf ook gemakkelikerquote:Op woensdag 5 september 2012 22:09 schreef ejiraM het volgende:
Denk dat het voor Katelijne en Alexander ook gewoon wel heel prettig is om elkaar te hebbenIemand die begrijpt wat je doormaakt, en je kan steunen..
Sjeeke, ge zijt wir flink on toer orquote:Op woensdag 5 september 2012 22:09 schreef Cee het volgende:
Ik moet wel steeds een beetje moeite doen om te kijken wie wie is.
Ik konstuttir alleen wek zie Roosjke!quote:Op woensdag 5 september 2012 22:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Sjeeke, ge zijt wir flink on toer or
Ja of juist andersom, dat je samen denkt 'lekker op de bank met een zakkie chips'quote:Op woensdag 5 september 2012 22:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
je motiveert elkaar en daarom is het voor jezelf ook gemakkeliker
ik denk niet dat je als je weet hoe het was datj e elkaar aanspoort die zak chips te pakken, juist wanneer de een wilt houd de ander tegen en andersomquote:Op woensdag 5 september 2012 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja of juist andersom, dat je samen denkt 'lekker op de bank met een zakkie chips'
Sowieso die reclame, alsof iemand gelooft dat zij Elsie isquote:Op woensdag 5 september 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Shampoo kopen bij bol.com het moet niet gekker worden.
Alsof DochterElsie zin heeft om voor moeders een horde besnorde ouwe kabeltruien een avond lang te hoaxen.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:20 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Sowieso die reclame, alsof iemand gelooft dat zij Elsie is
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
Voor Wendy koken is makkelijk, krop sla.
Groentecurry.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
Ziet er niet erg lekker uit. Wat is het eigenlijk?
Groenten curryquote:Op woensdag 5 september 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
Koeienvlaai.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
quote:
Ik eet curry altijd met rijstquote:Op woensdag 5 september 2012 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]heel goed van ze. Zat volgens mij aardappel in dus geen rijst nodig. Sowieso hoeft het niet met rijst per se
Ik houd er van maar ik kan het zo slecht hebben, echt het minst pittige spul zet m'n hele huig al in vlammen.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd helemaal niet van Indiaas eten. Alleen tiki masala.
Ik niet, ik maak regelmatig een viscurry met kikkererwten en daar hoeft echt niet ook nog eens rijst bij. Of linzencurry.. ook heerlijk.. zonder rijstquote:
Eten bij de Thai is ook zo erg, kies je iets zonder vlammetjes op de kaart,is het nog amper te etenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik houd er van maar ik kan het zo slecht hebben, echt het minst pittige spul zet m'n hele huig al in vlammen.
Klinkt goedquote:Op woensdag 5 september 2012 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik niet, ik maak regelmatig een viscurry met kikkererwten en daar hoeft echt niet ook nog eens rijst bij. Of linzencurry.. ook heerlijk.. zonder rijst
Er staat 'free' volgens mij.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:35 schreef Cee het volgende:
Wat moet er nou bij de 'F' staan?
'FREE'
'FILL'
'FAIL'
?
Fuckquote:Op woensdag 5 september 2012 22:35 schreef Cee het volgende:
'FREE'
'FILL'
'FAIL'
?
Jup.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ook zonder naanbrood?
In een curry-tent in Londen ooit, ik vroeg er nog expliciet naar, 'zis wan ees a leetle beet spicy' zei de curryboer. Echt, tranen uit m'n oren, stoom uit m'n vingernagels.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Eten bij de Thai is ook zo erg, kies je iets zonder vlammetjes op de kaart,is het nog amper te eten
eeeehhh..quote:Op woensdag 5 september 2012 22:35 schreef Cee het volgende:
'FREE'
'FILL'
'FAIL'
?
Ben wel benieuwd naar je receptquote:Op woensdag 5 september 2012 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup.Die viscurry is heel licht maar vult evengoed als de neten
ik ookquote:
Ik had het bij de Thai in Jakarta, uit voorzorg iets zonder vlammetjes.. nog de tranen in mijn ogenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
In een curry-tent in Londen ooit, ik vroeg er nog expliciet naar, 'zis wan ees a leetle beet spicy' zei de curryboer. Echt, tranen uit m'n oren, stoom uit m'n vingernagels.
Ja inderdaad. Wel jammer. Hij blijft wel blij en enigsinds gemotiveerd, maar dat lijkt hij thuis niet door te zetten. Erg jammer. Het lijkt een eigenschap van hem te zijn die voor het programma ook er voor gezorgd heeft dat z'n eerste vriendin weg gingquote:Op woensdag 5 september 2012 22:36 schreef MissJ het volgende:
maar Danny, HOE komt het dan dat je het zo ver hebt laten komen? Ook nu dat hij dan Radmilo weer ziet en dat ze afspreken dat hij weer gaat afvallen. Tijdje later is hij er weer voor een weegmoment en blijkt hij weer 2 kilo te zijn aangekomen... sja.
dankje! ziet er goed uitquote:Op woensdag 5 september 2012 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
You've got mail!
[..]
Ah, zal jou ook ff doen dan.
Mag ik ook?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
You've got mail!
[..]
Ah, zal jou ook ff doen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |