Geen idee...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
/slaat agenda open, wanneer kun je?
Deze maand heb ik nog geen plannen muv dit weekendquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee...
* -Engel- zoekt agenda
En waar zijn jullie nou wezen eten?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk![]()
We hebben nog noise geluisterd bij haar thuisZe luistert gewoon naar noise
![]()
Als een baas.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:10 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ben verschrikkelijk, ik luister de hele avond al dit:
quote:
En de rest van de week heb ik gespendeerd aan mijn muur volschrijven met gebeden en liedjes, vooral een groot stuk van dit:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waar zijn jullie nou wezen eten?
[..]
Als een baas.
Zulks een bazennummer.
Bij de pizzeriaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waar zijn jullie nou wezen eten?
[..]
Als een baas.
Zulks een bazennummer.
Waar zit dat ding dan?quote:
Klinkt als Turmion Katilot.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En de rest van de week heb ik gespendeerd aan mijn muur volschrijven met gebeden en liedjes, vooral een groot stuk van dit:
Dit weekend moet ik al over chantal, kadasha, martine en denise heen. Dus het weekend erna?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee...
* -Engel- zoekt agenda
Stukje naast de Videolandquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar zit dat ding dan?
[..]
Klinkt als Turmion Katilot.
Word je niet gek van je muur nu dan?
Kadasha, waar komt zoiets vandaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit weekend moet ik al over chantal, kadasha, martine en denise heen. Dus het weekend erna?
He!...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit weekend moet ik al over chantal, kadasha, martine en denise heen. Dus het weekend erna?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je vergeet mijquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deze maand heb ik nog geen plannen muv dit weekend.
Ka_shaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kadasha, waar komt zoiets vandaan.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
He!...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |