Ik zocht het ook in de AH XL maar ik kon het niet vinden. Misschien op internet te bestellen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:19 schreef Jahr00n het volgende:
Weet iemand waar je cooking spray kan kopen in Nederland?
Wat is het? (Nee ik doe geen research)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:19 schreef Jahr00n het volgende:
Weet iemand waar je cooking spray kan kopen in Nederland?
Bij body en fitshop hadden ze het wel maar daar is het ook weg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zocht het ook in de AH XL maar ik kon het niet vinden. Misschien op internet te bestellen?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat is het? (Nee ik doe geen research)
Dan kan ik het misschien wel regelen voor je.
Als je een pan met een tefal laag koopt heb je er ook geen last van.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Bij body en fitshop hadden ze het wel maar daar is het ook weg.
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is dat niet Halal?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je een pan met een tefal laag koopt heb je er ook geen last van.
In 2004-5 heerlijk geketo'd van 98 naar 78 kilogram. Dat was net tijdens de eerste prijzenoorlog tussen de supermarkten: kilo gehakt voor 2 euro enzo.. Dat was aardig goedkoop dieeten moet ik zeggenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:35 schreef Physics het volgende:
Paleo diet is moeilijk duur.
Kwam uit op 100+ euro per week (op basis van maandag-vrijdag aangezien ik in het weekend thuis zat).
Als ik over een paar jaar een dikke baan heb dan wil ik het nog wel eens overwegen, maar als student, no way.
Ik ging net uit voor vis.... en dan niet die koolfilet e.d. die je in de vriezers ziet die volgestopt zijn met conserveringsmiddelen maar gewoon echt vis...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:40 schreef Zith het volgende:
[..]
In 2004-5 heerlijk geketo'd van 98 naar 78 kilogram. Dat was net tijdens de eerste prijzenoorlog tussen de supermarkten: kilo gehakt voor 2 euro enzo.. Dat was aardig goedkoop dieeten moet ik zeggenNu is een kilo gehakt richting de 5 euro
Welke conserveringsmiddelen stoppen ze in gevriesdroogde vis?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ging net uit voor vis.... en dan niet die koolfilet e.d. die je in de vriezers ziet die volgestopt zijn met conserveringsmiddelen maar gewoon echt vis...
duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurbut hey, who cares
Ik heb nooit beweerd dat die niet in een restaurant aanwezig zijn...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:00 schreef Zith het volgende:
[..]
Welke conserveringsmiddelen stoppen ze in gevriesdroogde vis?
Waarom denk je vis/sauzen/brood/etc in een restaurant geen conserveringsmiddelen hebben?
Maak je je niet te druk om wat er in eten zit?
"Niet de koolvis in de vriezers die volgestopt zijn met conserveringsmiddelen maar gewoon echt vis."quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat die niet in een restaurant aanwezig zijn...
Die antartica koolvissen ook? (heb nog niet op de verpakking gekekenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:06 schreef Zith het volgende:
[..]
"Niet de koolvis in de vriezers die volgestopt zijn met conserveringsmiddelen maar gewoon echt vis."
Dacht dat je dat bedoelde.. Maar ze stoppen geen conserveringsmiddelen in gevriesdroogde vis. Wat de vis conserveert is het vriezen.
In niet-geprepareerde vis in de vriezer zitten geen conserveermiddelen. In die Kapitein Iglo Vis-Met-Een-Krokant-Jasje-En-Spinazie misschien wel, dat weet ik niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die antartica koolvissen ook? (heb nog niet op de verpakking gekeken)
Niet alle E´s zijn onnatuurlijk, sommige E´s kan je veilig eten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:15 schreef Autobandje het volgende:
Zoals ik ooit in een praatje hoorde:
"Humans put in so many artifical conservatives in their foods, that not even the stupidest bacteria want to eat it anymore", so true!
Als het ff kan vermijd ik ook alle toegevoegde e-nummers hoor.
'natuurlijk' zegt me ook niks. Meeste stoffen komen natuurlijk ook in de natuur voor, net als velen van de meest toxische stoffen. Maar je hebt gelijk, het ene E-nummer is het andere niet. Neemt niet weg dat het fabriceren van eten door de industrie waarschijnlijk enorm bijdraagt aan obesitas, diabetes, hart en vaat ziekten, etc.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet alle E´s zijn onnatuurlijk, sommige E´s kan je veilig eten.
Een vriend van me was ten tijde dat de E´s ter sprake/gekeurd werden onderzoeker en direct adviseur van Els Borst, minister van gezondheid destijds. Alle E´s die op dat moment bekend waren en ´onderzocht´, zijn goedgekeurd, maar niemand had en heeft enig idee wat de effecten van E´s zijn op ons.
Best eng zo´n regering.
nee hoor aspartaam is kankerverwekend kijk hier maar http://www.aspartaam.nl/quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef Zith het volgende:
E621 Is geen wetenschappelijk bewijs voor schadelijkheid
E951 (aspartaam) is geen bewijs voor schadelijkheid
E102 Is redelijk bewijs voor schadelijkheid voor mensen met overgevoeligheid hiervoor (of paracetamol).
http://mens-en-gezondheid(...)lijke-e-nummers.htmlquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef Zith het volgende:
E621 Is geen wetenschappelijk bewijs voor schadelijkheid
E951 (aspartaam) is geen bewijs voor schadelijkheid
E102 Is redelijk bewijs voor schadelijkheid voor mensen met overgevoeligheid hiervoor (of paracetamol).
Yep, maar ze kunnen nog steeds weinig zeggen over E´s. Als je bijvoorbeeld door deze lijsten gaat kom je op zich geen heel rare dingen tegen. Maar wat ze als concentraat doen is weinig over bekend.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:38 schreef Autobandje het volgende:
[..]
'natuurlijk' zegt me ook niks. Meeste stoffen komen natuurlijk ook in de natuur voor, net als velen van de meest toxische stoffen. Maar je hebt gelijk, het ene E-nummer is het andere niet. Neemt niet weg dat het fabriceren van eten door de industrie waarschijnlijk enorm bijdraagt aan obesitas, diabetes, hart en vaat ziekten, etc.
Ben er nu ook overheen ja, stuk fijner !:)quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Toch een stuk fijner om in een singlet te trainen, veel minder zweten en je kan wat beter op de MMC letten.
Eerst vond ik mezelf te ecto om het aan te trekken, maar nu kan het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |