abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116201433
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:19 schreef Jahr00n het volgende:
Weet iemand waar je cooking spray kan kopen in Nederland?
Ik zocht het ook in de AH XL maar ik kon het niet vinden. Misschien op internet te bestellen?
If not now, then when.
pi_116201588
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:19 schreef Jahr00n het volgende:
Weet iemand waar je cooking spray kan kopen in Nederland?
Wat is het? (Nee ik doe geen research)

Dan kan ik het misschien wel regelen voor je.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116201685
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik zocht het ook in de AH XL maar ik kon het niet vinden. Misschien op internet te bestellen?
Bij body en fitshop hadden ze het wel maar daar is het ook weg.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:27 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wat is het? (Nee ik doe geen research)

Dan kan ik het misschien wel regelen voor je.
pi_116201758
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:29 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Bij body en fitshop hadden ze het wel maar daar is het ook weg.

[..]

[ afbeelding ]
Als je een pan met een tefal laag koopt heb je er ook geen last van.
If not now, then when.
pi_116201866
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Als je een pan met een tefal laag koopt heb je er ook geen last van.
Misschien is dat niet Halal?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116201910
YouTube
  † In Memoriam † donderdag 30 augustus 2012 @ 20:40:29 #207
230491 Zith
pls tip
pi_116202178
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 17:35 schreef Physics het volgende:
Paleo diet is moeilijk duur.

Kwam uit op 100+ euro per week (op basis van maandag-vrijdag aangezien ik in het weekend thuis zat).

Als ik over een paar jaar een dikke baan heb dan wil ik het nog wel eens overwegen, maar als student, no way.
In 2004-5 heerlijk geketo'd van 98 naar 78 kilogram. Dat was net tijdens de eerste prijzenoorlog tussen de supermarkten: kilo gehakt voor 2 euro enzo.. Dat was aardig goedkoop dieeten moet ik zeggen :P Nu is een kilo gehakt richting de 5 euro :'(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_116202465
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:40 schreef Zith het volgende:

[..]

In 2004-5 heerlijk geketo'd van 98 naar 78 kilogram. Dat was net tijdens de eerste prijzenoorlog tussen de supermarkten: kilo gehakt voor 2 euro enzo.. Dat was aardig goedkoop dieeten moet ik zeggen :P Nu is een kilo gehakt richting de 5 euro :'(
Ik ging net uit voor vis.... en dan niet die koolfilet e.d. die je in de vriezers ziet die volgestopt zijn met conserveringsmiddelen maar gewoon echt vis...

duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur :( but hey, who cares :')
YouTube
  † In Memoriam † donderdag 30 augustus 2012 @ 21:00:52 #209
230491 Zith
pls tip
pi_116203411
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:44 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik ging net uit voor vis.... en dan niet die koolfilet e.d. die je in de vriezers ziet die volgestopt zijn met conserveringsmiddelen maar gewoon echt vis...

duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur :( but hey, who cares :')
Welke conserveringsmiddelen stoppen ze in gevriesdroogde vis?

Waarom denk je vis/sauzen/brood/etc in een restaurant geen conserveringsmiddelen hebben?

Maak je je niet te druk om wat er in eten zit?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_116203699
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:00 schreef Zith het volgende:

[..]

Welke conserveringsmiddelen stoppen ze in gevriesdroogde vis?

Waarom denk je vis/sauzen/brood/etc in een restaurant geen conserveringsmiddelen hebben?

Maak je je niet te druk om wat er in eten zit?
Ik heb nooit beweerd dat die niet in een restaurant aanwezig zijn...
YouTube
  † In Memoriam † donderdag 30 augustus 2012 @ 21:06:52 #211
230491 Zith
pls tip
pi_116203766
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik heb nooit beweerd dat die niet in een restaurant aanwezig zijn...
"Niet de koolvis in de vriezers die volgestopt zijn met conserveringsmiddelen maar gewoon echt vis."

Dacht dat je dat bedoelde.. Maar ze stoppen geen conserveringsmiddelen in gevriesdroogde vis. Wat de vis conserveert is het vriezen.
pi_116203808
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:06 schreef Zith het volgende:

[..]

"Niet de koolvis in de vriezers die volgestopt zijn met conserveringsmiddelen maar gewoon echt vis."

Dacht dat je dat bedoelde.. Maar ze stoppen geen conserveringsmiddelen in gevriesdroogde vis. Wat de vis conserveert is het vriezen.
Die antartica koolvissen ook? (heb nog niet op de verpakking gekeken :P)
YouTube
  † In Memoriam † donderdag 30 augustus 2012 @ 21:09:38 #213
230491 Zith
pls tip
pi_116203924
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Die antartica koolvissen ook? (heb nog niet op de verpakking gekeken :P)
In niet-geprepareerde vis in de vriezer zitten geen conserveermiddelen. In die Kapitein Iglo Vis-Met-Een-Krokant-Jasje-En-Spinazie misschien wel, dat weet ik niet.
pi_116204099
zitte allemaal e-nummers in die vis niet eten

alleen rechtstreeks van de visserman kopen als de boten de haven binnenkome
pi_116204227
Zo derde week na jaar niet trainen. Kracht gains gaan vlot :) 110 dl alweer. 3 maanden en ik moet met sq en dl wel weer aardig op niveau zitten.

Wel een tip stop niet met trainen best frustrerend om te spartelen met weinig gewichtbij het bankdrukken
pi_116204258
Zoals ik ooit in een praatje hoorde:

"Humans put in so many artifical conservatives in their foods, that not even the stupidest bacteria want to eat it anymore", so true!

Als het ff kan vermijd ik ook alle toegevoegde e-nummers hoor.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 21:26:46 #217
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_116204973
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:15 schreef Autobandje het volgende:
Zoals ik ooit in een praatje hoorde:

"Humans put in so many artifical conservatives in their foods, that not even the stupidest bacteria want to eat it anymore", so true!

Als het ff kan vermijd ik ook alle toegevoegde e-nummers hoor.
Niet alle E´s zijn onnatuurlijk, sommige E´s kan je veilig eten.

Een vriend van me was ten tijde dat de E´s ter sprake/gekeurd werden onderzoeker en direct adviseur van Els Borst, minister van gezondheid destijds. Alle E´s die op dat moment bekend waren en ´onderzocht´, zijn goedgekeurd, maar niemand had en heeft enig idee wat de effecten van E´s zijn op ons.

Best eng zo´n regering.
pi_116205126
Juist danku, ik ben dus niet de enige die rekening houd met E621 E951 en E102!!

Of ik word hier getrolled :P
YouTube
  † In Memoriam † donderdag 30 augustus 2012 @ 21:37:09 #219
230491 Zith
pls tip
pi_116205600
E621 Is geen wetenschappelijk bewijs voor schadelijkheid
E951 (aspartaam) is geen bewijs voor schadelijkheid
E102 Is redelijk bewijs voor schadelijkheid voor mensen met overgevoeligheid hiervoor (of paracetamol).
pi_116205641
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:26 schreef Snakey het volgende:

[..]

Niet alle E´s zijn onnatuurlijk, sommige E´s kan je veilig eten.

Een vriend van me was ten tijde dat de E´s ter sprake/gekeurd werden onderzoeker en direct adviseur van Els Borst, minister van gezondheid destijds. Alle E´s die op dat moment bekend waren en ´onderzocht´, zijn goedgekeurd, maar niemand had en heeft enig idee wat de effecten van E´s zijn op ons.

Best eng zo´n regering.
'natuurlijk' zegt me ook niks. Meeste stoffen komen natuurlijk ook in de natuur voor, net als velen van de meest toxische stoffen. Maar je hebt gelijk, het ene E-nummer is het andere niet. Neemt niet weg dat het fabriceren van eten door de industrie waarschijnlijk enorm bijdraagt aan obesitas, diabetes, hart en vaat ziekten, etc.
pi_116205931
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef Zith het volgende:
E102 Is redelijk bewijs voor schadelijkheid voor mensen met overgevoeligheid hiervoor (of paracetamol).
nee hoor aspartaam is kankerverwekend kijk hier maar http://www.aspartaam.nl/

OPEN JE OGEN!!!11
pi_116205953
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef Zith het volgende:
http://mens-en-gezondheid(...)lijke-e-nummers.html

er zijn trouwens heel veel sites over, dus een echte correcte bron zal moeilijk te vinden zijn.
YouTube
  donderdag 30 augustus 2012 @ 21:44:03 #223
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_116205966
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 21:38 schreef Autobandje het volgende:

[..]

'natuurlijk' zegt me ook niks. Meeste stoffen komen natuurlijk ook in de natuur voor, net als velen van de meest toxische stoffen. Maar je hebt gelijk, het ene E-nummer is het andere niet. Neemt niet weg dat het fabriceren van eten door de industrie waarschijnlijk enorm bijdraagt aan obesitas, diabetes, hart en vaat ziekten, etc.
Yep, maar ze kunnen nog steeds weinig zeggen over E´s. Als je bijvoorbeeld door deze lijsten gaat kom je op zich geen heel rare dingen tegen. Maar wat ze als concentraat doen is weinig over bekend.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_E-nummers
pi_116206185
Het probleem met E-nummers is dat de producenten ze gebruiken om of je meer van het eten te laten eten (en het meer verslavend te maken), of om er voor te zorgen dat bacteriën/schimmels het niet meer willen, maar dan is de vraag, moet je het als mens ook nog willen?
pi_116206581
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Toch een stuk fijner om in een singlet te trainen, veel minder zweten en je kan wat beter op de MMC letten.

Eerst vond ik mezelf te ecto om het aan te trekken, maar nu kan het wel :') .
Ben er nu ook overheen ja, stuk fijner !:)
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')