abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:05:38 #1
69994 seto
-|||--------|||-
pi_116165948

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
    _  _ | |                                     | | _  _
   | || || |                                     | || || |
 =H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
   |_||_|| |        |  |             |  |        | ||_||_|
         |_|        /  |             |  \        |_|
                   |   |             |   |
                   \   (_   /~~~\   _)   /
                    \    \ ( '_' ) /    /
                     \    )\  =  /(    /
                      \   (_)   (_)   /
                       \ /   ~~~   \ /
                       (             )
                        \           /
                         \         /
                          )==(O)==(
                         /         \
                        /____/ \____\
                        /   /   \   \
                       /   /     \   \
                      (   )      (   )
                      |   |      |   |
                      |   |      |   |
                      |___|      |___|
                      (___)      (___)
============================================================
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_116166623
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Geen AH, natuurwinkel. Een andere dan waar ik de eerste pindakaas had gehaald. Er zat blijkbaar nog een natuurwinkel in de stad, maar dat wist ik niet. Die natuurwinkel heeft alles, maar dan ook echt alles, zelfs een eigen bakkerij. _O_

Ze hadden verschillende, maar het was deze:

SPOILER
Hier een linkje als je natuurwinkels bij jezelf in de buurt wilt opzoeken: http://www.natuurwinkels.nl/
hmm, ziet er goed uit zal eens kijken of ze het hier hebben.

Alleen met de hoeveelheid pindakaas dat ik eet zal dit wel een duur grapje worden, vergeleken met mijn Lidl pindakaas. :)
pi_116172886
quote:
Doe ik ook sinds ik begonnen ben met SS ipv crosstrainer. Laat ik ook per workout 50 meten stijgen, ook leuk streven dacht ik. :)

Bij m'n sportschool is er een wedstrijd georganiseerd; 500 meter roeien en dan de snelste tijd wint. Snelste tijd op het moment is 1:55; na m'n workout ging ik even alleen er tegenaan, kijken wat ik zou krijgen; meteen 1:54 en dat na men workout, daarna wel m'n maag omgekeerd (niet kotsen hoor) maar ik voelde me zwaar victorious =D Voor 8 september nog maar even m'n snelheid verbeteren en laten zien wie baas is haha.
pi_116172899
aangezien ik dubbel post:

weet iemand in hoeverre de crosstrainer je knieën verziekt? M'n vader deed ze altijd maar kreeg er wat last van en roeit/rent nu ipv crosstrainer, iemand hier ervaring mee?
  donderdag 30 augustus 2012 @ 00:23:40 #6
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_116173177
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:17 schreef MrGuma het volgende:
aangezien ik dubbel post:

weet iemand in hoeverre de crosstrainer je knieën verziekt? M'n vader deed ze altijd maar kreeg er wat last van en roeit/rent nu ipv crosstrainer, iemand hier ervaring mee?
Juist niet echt. Althans ik kan het prima doen met mijn chronische knieblessures.
Deathlift or Die.
pi_116174007
Legit?

quote:
If you want to get that extra shred in 7 days then read this:

Okay this plan wont work if youre fat, this work for people who already have a level of definition. The trick is to manipulate your water household, so you look great on the 7th day of this plan.

1. low carb high protein
-this will put you into a diuretic fluid-flushing mode.
At the beginning of this plan, you cut out your carbs, dont eat 50g of carbs per day, 1g of carbs store 2.7g of water.
So just cut them out in the beginning.

2. You don't get dry by not drinking water, at least not at first. You put your body into flushing mode by consuming tons of water, so drink 6-7 litres a day.

3.You wont gain any muscle in this week, so your goal is just to get yourself glycogen depleted, so at the end of the week your body will soak up the carbs like a sponge. That means you should not train untill failure.

Dont take any carbs in the first 4 days of this plan.
On the 5th day start out with 50-75g carbs.
On the 5th day you cut out your water completely after your carb meals in the morning.

This is the trick, your body will flush water out of your body, as it is in fluid flushing mode. But you are not giving the 5-6 litres of water into your system, so your body will take the water under your skin to flush it out.

You will look a lot dryer on the 6th day, relying on the fact that the carb up on this day, (eat 6-7 carb meals), will also take water out of your system.

On the next day you will have the perfect beach body.
This day you should take fast carbs, sugars, etc. esp right before you go to the beach / photoshoot / whatever.

Your muscles will take all this carbs and put them into your muscles glycogen stores. Now you are carbed the fuck up, holding less water, and ready to show your insane body.

If not now, then when.
pi_116174713
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:17 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Doe ik ook sinds ik begonnen ben met SS ipv crosstrainer. Laat ik ook per workout 50 meten stijgen, ook leuk streven dacht ik. :)

Bij m'n sportschool is er een wedstrijd georganiseerd; 500 meter roeien en dan de snelste tijd wint. Snelste tijd op het moment is 1:55; na m'n workout ging ik even alleen er tegenaan, kijken wat ik zou krijgen; meteen 1:54 en dat na men workout, daarna wel m'n maag omgekeerd (niet kotsen hoor) maar ik voelde me zwaar victorious =D Voor 8 september nog maar even m'n snelheid verbeteren en laten zien wie baas is haha.
Ik roei ook als warming-up, maar dan roei je meestal gewoon rustig aan. Ik heb zelf geroeid bij een studentenvereniging, ik vermoed dat je met 1:54 de wedstrijd niet zal winnen. Maar er een wedstrijdje tegen jezelf van maken is wel leuk uiteraard, en dan de tijden steeds aanscherpen. Heb daar ook vaak wel zin in als ik dan aan het roeien ben op de sportschool, maar ik wil 't niet ten koste laten gaan van m'n workout.
pi_116174877
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 01:11 schreef Varkensbiefstuk het volgende:

[..]

Ik roei ook als warming-up, maar dan roei je meestal gewoon rustig aan. Ik heb zelf geroeid bij een studentenvereniging, ik vermoed dat je met 1:54 de wedstrijd niet zal winnen. Maar er een wedstrijdje tegen jezelf van maken is wel leuk uiteraard, en dan de tijden steeds aanscherpen. Heb daar ook vaak wel zin in als ik dan aan het roeien ben op de sportschool, maar ik wil 't niet ten koste laten gaan van m'n workout.
Ik ook niet, normaal roei ik ook rustig aan hoor maar het was inderdaad aan het einde van m'n workout :)
En daar was ik al bang voor, op de middelste weerstand ging het ook wat langzamer dan ik wilde haha. Aan wat voor tijden moet ik denken? En op welke weerstand als je uitgaat van een apparaat natuurlijk?
pi_116175241
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 01:18 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ik ook niet, normaal roei ik ook rustig aan hoor maar het was inderdaad aan het einde van m'n workout :)
En daar was ik al bang voor, op de middelste weerstand ging het ook wat langzamer dan ik wilde haha. Aan wat voor tijden moet ik denken? En op welke weerstand als je uitgaat van een apparaat natuurlijk?
Ok, hard aan de bak dan, ik zit meestal rond de 1.57 voor de warming-up ;) Wat heel veel kan schelen is de techniek, let op dat je recht zit. Duw eerst hard af met je benen, pas als je benen helemaal gestrekt heb haal je met je armen naar je borst toe, en om nog wat extra kracht te geven nog een stukje met je rug naar achter. Vervolgens rug weer recht, armen weer lang, helemaal naar voren schuiven, tot het 'bankje' (zitplankje) waar je op zit niet meer verder kan.

En zorg dat de eerste beweging het 'uitduwen' sneller is dan het terugveren.

Geen idee hoe goed mensen bij jouw sportschool kunnen roeien natuurlijk, maar bij competitieroeiers was het ergens rond 1.40, maar dan heb ik 't wel over mensen die het hele jaar 3 x per week specifiek trainen op roeien, op zowel ergometer als in de boot.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 01:42:12 #11
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_116175366
Zijn er hier mensen die een DEXA scan hebben gedaan? Schijnt heel snel en supernauwkeurig je BF, botdichtheid en lean mass te kunnen meten.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_116175732
quote:
5s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legit?

[..]

[ afbeelding ]
die foto, juiced to the gills :')
  donderdag 30 augustus 2012 @ 06:01:23 #13
77130 star_gazer
pi_116176749
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

FUCK IEDEREEN MAN, serieus, wat boeit jou iemand z'n mening.
:')

Serieus; ik lees me altijd in voor ik ergens aan begin. Ik zorg ervoor dat ik de risico's, bijwerkingen, dosering en fysiologische werking van het spul begrijp voor ik eraan begin. In het geval ephedrine weet ik dat je hart harder aan het werk gaat en dat je er wat opgefokt van kan raken, maar ik weet ook dat als je verstandig (lees: opbouwend, niet te veel en via een cycle) doseert, dat het risico op een hartaanval helemaal niet bewezen is.

En dan toch heb je zat mensen die gelijk schreeuwen "MOET JE NIET DOEN!!11 GA JE DOOD VAN!!!111". En dat alles alleen maar omdat één of andere randmongool eraan overleden is omdat hij of zij zichzelf zwaar overdoseerde. Dat komt in het nieuws, er komen kamervragen aan het adres van de minister van volksgezondheid, de overheid raakt in paniek en voor je het weet is ephedrine onterecht verboden zonder dat het echt bestudeerd is. Sorry hoor, maar ik kom liever tot mijn eigen conclusies.

[ Bericht 2% gewijzigd door star_gazer op 30-08-2012 08:06:12 ]
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_116177174
Zo, zag nu gisteren opeens de resultaten. Plat buikje opeens!

Ongelooflijk hoeveel energie ik trouwens heb gekregen van dit dieet (low carb-high protein). Veel meer dan vroeger toen ik nog carbs bunkerde. Ik kan nu de hele dag door op een beetje rijst met bonen, groenten en vis.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_116177200
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 02:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die foto, juiced to the gills :')
Haha, ik bedoelde die tekst, niet de foto. :D
If not now, then when.
pi_116177213
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 06:01 schreef star_gazer het volgende:

[..]

:')

Serieus; ik lees me altijd in voor ik ergens aan begin. Ik zorg ervoor dat ik de risico's, bijwerkingen, dosering en fysiologische werking van het spul begrijp voor ik eraan begin. In het geval ephedrine weet ik dat je hart harder aan het werk gaat en dat je er wat opgefokt van kan raken, maar ik weet ook dat als je verstandig (lees: opbouwend, niet te veel en via een cycle) doseert, dat het risico op een hartaanval helemaal niet bewezen is.

En dan toch heb je zat mensen die gelijk schreeuwen "MOET JE NIET DOEN!!11 GA JE DOOD VAN!!!111". En dat allees alleen maar omdat één of andere randmongool eraan overleden is omdat hij of zij zichzelf zwaar overdoseerde. Dat komt in het nieuws, de voerheid raakt in paniek env erbiedt ephedrine. Sorry hoor, maar ik kom liever tot mijn eigen conclusies.
Heb je ook goed! Gewoon zelf lezen/vragen aan PRO's en dan kijken wat je gaat doen. At the end of the day it's all about you, and not about somebody else.
If not now, then when.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 08:50:20 #17
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116177824
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 01:42 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier mensen die een DEXA scan hebben gedaan? Schijnt heel snel en supernauwkeurig je BF, botdichtheid en lean mass te kunnen meten.
Vorig jaar tijdens mijn afstudeeronderzoek, afdeling naast ons had zo'n ding staan :P
Confidence through competence
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:17:12 #18
77130 star_gazer
pi_116178222
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:50 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Vorig jaar tijdens mijn afstudeeronderzoek, afdeling naast ons had zo'n ding staan :P
Ik ga er morgen eentje doen in de buurt. Lijkt me ivm een goed passend voedingsschema wel waardevol om eens nauwkeurig te weten wat mijn VP is :)
-
pi_116178565
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:40:45 #20
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116178681
quote:
7s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:17 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik ga er morgen eentje doen in de buurt. Lijkt me ivm een goed passend voedingsschema wel waardevol om eens nauwkeurig te weten wat mijn VP is :)
Mja, op zich wel leuk om te weten voor een keertje :) Zelf hecht ik meer waarde aan het dagelijks goed kunnen tracken van bf% trends + spiegel.

Misschien wel een goed idee: meet jezelf 's ochtends eens met de US Army method of een bf caliper, en vergelijk dat eens met de waarde van de DEXA scan. Als het goed is zit je +/- 3% van de range.
Confidence through competence
pi_116178733
quote:
Watervergiftigig kan optreden bij 3 liter/h waarom kills het mij.
pi_116178739
Afspraak gemaakt voor de huisarts volgende week woensdag, ben benieuwd.

Maar even wat rustiger aan doen met DL en SQ's
  † In Memoriam † donderdag 30 augustus 2012 @ 09:47:26 #23
230491 Zith
pls tip
pi_116178858
quote:
Quote het stukje eens waar staat dat 6-7 liter water per dag je kan doden?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_116179045
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:47 schreef Zith het volgende:

[..]

Quote het stukje eens waar staat dat 6-7 liter water per dag je kan doden?
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/trefwoord/vocht.aspx

http://martevansanten.wor(...)n-over-waterdrinken/

Zelf even rekenen, logisch nadenken etc.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116179199
Als je 6/7 liter water in 1 zit drinkt dan is het waarschijnlijk fataal, maar over een gehele dag kan je dat zonder problemen drinken hoor. Ik zou het alleen niet in een kort tijdsinterval doen (zeg niet meer dan 2 liter per uur).

Op zich is het stukje ook wel redelijk legitiem, het is goed bekend dat low carb diëten zorgen voor een enorm verlies van water.

"Het is in ieder geval belangrijk om dorst zoveel mogelijk te voorkomen. Dorst ontstaat namelijk pas als er een tekort is van 1,5 liter vocht en het lichaam begint uit te drogen. Voor uw gezondheid is het beter die situatie voor te blijven. Signalen van uitdroging zijn onder andere vermoeidheid, hoofdpijn en een gebrek aan eetlust."

Dat soort dingen zijn zo'n onzin he, als je als je dorst kreeg al ongeveer uitgedroogd was dan zou het wel een heel waardeloos mechanisme zijn. Je lichaam weet best wanneer je water nodig hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')