tot en met vrijdag geldigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, zo. Dan kan ik je niet helpen nee.
Zijn die kaartjes nog geldig dan? Ik dacht dat die actie al afgelopen was.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:44 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik ken je beter dan jezelf!
Ik zag haar op Lowlands, ik verblijf nog steeds in een oase van rust. Waar Feist overigens ook was.
Nice. Nog even van profiteren morgenquote:
Gek vraagje misschien, maar waarom heb jij nog geen seks gehad met Dqod?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:50 schreef Fascination het volgende:
FOK!sters zonder bh #1!
[ afbeelding ]
She's out of my league.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:52 schreef YOLO het volgende:
[..]
Gek vraagje misschien, maar waarom heb jij nog geen seks gehad met Dqod?
Echt zo.quote:One of the top tunes of the 20th century. Especially on XTC, with a smoke machine, a strobe light and a couple of hundred people losing their minds in a warehouse. Mind blowing.....dance music....
SaneSaver 1 week geleden
En nuquote:
Succesquote:
Waar moet je stage lopen? Jammer van de Zaraquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:52 schreef wolvendagen het volgende:
Eerste stage dag. Gewoon zeuren over de dagen als ik zo binnenkom.
Bij zo'n woonwinkel met prullen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar moet je stage lopen? Jammer van de Zara
Dat is sowieso wel vaker bij stagequote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:27 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed opgedroogd.
Succes, bij wat voor een soort instelling of bedrijf begin je?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:52 schreef wolvendagen het volgende:
Eerste stage dag. Gewoon zeuren over de dagen als ik zo binnenkom.
Ik kreeg gelukkig wel altijd betaald. Niet veel, maar toch, beter dan niks. Alleen is het dubbelzuur als je zoals WD een baantje misloopt en dan ook nog eens niet betaald krijgt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel vaker bij stage
Dan moet je betalen om stage te lopen ja?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:04 schreef wolvendagen het volgende:
Overigens ga ik dat dalijk ook gewoon meenemen in de reden dat ik niet in het weekend wil. En dat mijn OV niet geldig is, want dat was ook een reden dat ik in het weekend moest ("OH jij hebt een studenten ov dan kan je ook in het weekend").maar dan ben ik dus elk weekend alsnog ¤22,- kwijt en als ze niet betalen ga ik dat niet doen natuurlijk.
Dat is fucked.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij zo'n woonwinkel met prullen.Riverdale en zo. Supergaar. Ik ga regelen dat ik ipv het weekend de dinsdag en woensdag doe, dan kan ik alsnog bij Zara. Krijg ik tenminste betaald. Ze geven niks op stage. Teringleijers.
Woonwinkel omdat de architectenbureaus geen werk hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Succes, bij wat voor een soort instelling of bedrijf begin je?
Binnenhuisarchitect doe jij neem ik aan dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Woonwinkel omdat de architectenbureaus geen werk hebben.
Dan betaal je om daar stage te mogen lopen. Lolquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:04 schreef wolvendagen het volgende:
Overigens ga ik dat dalijk ook gewoon meenemen in de reden dat ik niet in het weekend wil. En dat mijn OV niet geldig is, want dat was ook een reden dat ik in het weekend moest ("OH jij hebt een studenten ov dan kan je ook in het weekend").maar dan ben ik dus elk weekend alsnog ¤22,- kwijt en als ze niet betalen ga ik dat niet doen natuurlijk.
Ik donderdag tot zondag van 10 tot 6. Op zich niet erg lan of zwaar, maar ik ben 19 en ik heb ook dingen te betalen, plus als ze mij niet nog half onder invloed willen zien verschijnenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is fucked.Zou ik ook proberen te regelen dan. Hoop dat het lukt.
Ik kreeg wel altijd een stagevergoeding gelukkig, maar ik liep ook stage van ma t/m vr van 7 tot half 4.
Ouiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Binnenhuisarchitect doe jij neem ik aan dan?
Daarom.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan betaal je om daar stage te mogen lopen. Lol
Nice, maar daar is inderdaad weinig werk in te vindenquote:
Ohja jij moet dan ook gewoon elke zondag. Oh en dan terwijl je normaal dubbel betaald krijgt, die weten het wel weer leuk te maken daar. Fuckersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik donderdag tot zondag van 10 tot 6. Op zich niet erg lan of zwaar, maar ik ben 19 en ik heb ook dingen te betalen, plus als ze mij niet nog half onder invloed willen zien verschijnen
Het staat wel in verband met elkaar hoor, maar het is niet echt top lijkt me.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:12 schreef 2NutZ het volgende:
Wacht...w at?je doet een opleiding binnenshuisarchitect en je moet stage lopen bij een woonwinkel?
lame
Klopt, heb alle bedrijven hier gebeld of geemaild. Gewoon geen een met werkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nice, maar daar is inderdaad weinig werk in te vinden. Ik mag me bezighouden met het opstellen van een V&G-plan voor in de uitvoeringsfase. Dit moet in het Nederlands, Engels en Duits worden opgesteld
. Ben ik wel even mee bezig, maar het is puur omdat er niets te tekenen is op het moment.
Ja idd, enige verband is het woord wonenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het staat wel in verband met elkaar hoor, maar het is niet echt top lijkt me.
Ah kreeg niksquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kreeg gelukkig wel altijd betaald. Niet veel, maar toch, beter dan niks. Alleen is het dubbelzuur als je zoals WD een baantje misloopt en dan ook nog eens niet betaald krijgt.
Ik heb de Nederlandse versie nog niet. Zit al een paar dagen naar een voorbeeld te zoeken, maar het verdomd moeilijk omdat ik het moet opstellen voor een fictieve nieuwbouwquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Klopt, heb alle bedrijven hier gebeld of geemaild. Gewoon geen een met werkOp zich moet dat niet heel moeilijk zijn. Gewoon je Nederlandse versie ernaast houden.
Ik mag lekker de winkel afstoffen en mensen helpen, jeej.
Ja en de koopavond morgen tot 9 is normaal ook dubbel.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ohja jij moet dan ook gewoon elke zondag. Oh en dan terwijl je normaal dubbel betaald krijgt, die weten het wel weer leuk te maken daar. Fuckers
Ik krijg op het einde van mijn stage wel iets, maar hij kon nog niet zeggen hoeveel. Dat komt waarschijnlijk omdat het royaal kut is in de bouwsector op het moment.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah kreeg niks. En ben zelfs nog 2 maanden langer gebleven, maar ook aan het einde van de stage kreeg ik niks
Ja en dat is niet eens heel gek. Zo leer je merken kennen die je in ontwerpen kan gebruiken en je leert verkopen, wat je ook nodig hebt als je een definitief hebt voor een klant.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:12 schreef 2NutZ het volgende:
Wacht...w at?je doet een opleiding binnenshuisarchitect en je moet stage lopen bij een woonwinkel?
lame
Oke.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja en dat is niet eens heel gek. Zo leer je merken kennen die je in ontwerpen kan gebruiken en je leert verkopen, wat je ook nodig hebt als je een definitief hebt voor een klant.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb de Nederlandse versie nog niet. Zit al een paar dagen naar een voorbeeld te zoeken, maar het verdomd moeilijk omdat ik het moet opstellen voor een fictieve nieuwbouw.
Ja wat moet ik doen als er geen klantenzijn, uit me neus vreten?quote:
Dat heeft meer met binnenshuisarchitect te maken idd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja wat moet ik doen als er geen klantenzijn, uit me neus vreten?
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]schiet lekker op dan. Helpt niemand?
Dat zou ik sowieso geweigerd hebben. Slavernij is iets uit de middeleeuwen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah kreeg niks. En ben zelfs nog 2 maanden langer gebleven, maar ook aan het einde van de stage kreeg ik niks
swagquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:21 schreef Potloodvis het volgende:
Die andere stagiaires kan ik trouwens echt niet uitstaan. Eentje is zo'n mooiboy met rozenkrans en die andere loopt erbij als een hippie; dikke trui aan, maar wel slippers aan.
goede bedoelingen en die dingen, maar daar was ik rap klaar meequote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso geweigerd hebben. Slavernij is iets uit de middeleeuwen.
Hey L0t. Groeit er al wat?quote:
Jap. Daarom val ik maar gelijk binnen met de boodschap niet te willen int weekend. Vanaf volgense week.quote:
Benieuwd wat ze gaan zeggenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jap. Daarom val ik maar gelijk binnen met de boodschap niet te willen int weekend. Vanaf volgense week.
Als ze nee zeggen hebben ze een probleem.quote:
Direct kenbaar maken, ja. Dan kunnen ze er hopelijk iets aan doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jap. Daarom val ik maar gelijk binnen met de boodschap niet te willen int weekend. Vanaf volgense week.
Oh ok.quote:
Meteen belt de baas op naar school: "Wat hebben jullie nu voor een brutale vlegel gestuurd?!"quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet spoor 9 3/4 is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:28 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom is spoor 14 zo ver. Kk zeg.
Ik denk dat je vandaag een geweldige dag gaat hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:28 schreef wolvendagen het volgende:
dat doen ze expres zodat mensen die uit de metro komen moeten rennen voor de intercity richting utrechtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:28 schreef wolvendagen het volgende:
Als ik nu in slaap val, eindig ik in Groningen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet spoor 9 3/4 is.
Misschien is er daar wel een vacature als binnenhuisarchitectquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik nu in slaap val, eindig ik in Groningen.
Wij willen hier geen rotterdammersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien is er daar wel een vacature als binnenhuisarchitect.
Ben ik ook weer drie uur verder. Kan ik bijna naar bed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien is er daar wel een vacature als binnenhuisarchitect.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet spoor 9 3/4 is.
Gewoon gaan rochelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben ik ook weer drie uur verder. Kan ik bijna naar bed.komt nu ewn troll naast zitte. Moet er zo uit gvd.
Geef dr zo wel een zetje. Ze ziet er niet erg stabiel uit. Denk dat dr evenwichtsorgaan niet helemaal intact meer is.quote:
Trieste naaistreek is dat gewoon.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:35 schreef L0t.. het volgende:
Geen stagevergoeding geven, dat vind ik toch wel zo schraal, wat ben je voor een kutbedrijf dan
Kan mij herinneren dat ik dat ook eens bij een stage had, mocht ik na een halfjaar een paar posters uitzoekenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:35 schreef L0t.. het volgende:
Geen stagevergoeding geven, dat vind ik toch wel zo schraal, wat ben je voor een kutbedrijf dan
bobby betaalde zn stagiaire ook in natura hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:35 schreef L0t.. het volgende:
Nou, woehoequote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan mij herinneren dat ik dat ook eens bij een stage had, mocht ik na een halfjaar een paar posters uitzoeken
Hahahahah watquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan mij herinneren dat ik dat ook eens bij een stage had, mocht ik na een halfjaar een paar posters uitzoeken
Dan was mijn broodje kebab een paar jaar terug nog beter.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja hoe bedenken ze hetquote:
Je kunt ook zeggen dat het de 'mooie mensen bank' is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geef dr zo wel een zetje. Ze ziet er niet erg stabiel uit. Denk dat dr evenwichtsorgaan niet helemaal intact meer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |