Waar moet je stage lopen? Jammer van de Zaraquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:52 schreef wolvendagen het volgende:
Eerste stage dag. Gewoon zeuren over de dagen als ik zo binnenkom.
Bij zo'n woonwinkel met prullen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar moet je stage lopen? Jammer van de Zara
Dat is sowieso wel vaker bij stagequote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:27 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed opgedroogd.
Succes, bij wat voor een soort instelling of bedrijf begin je?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:52 schreef wolvendagen het volgende:
Eerste stage dag. Gewoon zeuren over de dagen als ik zo binnenkom.
Ik kreeg gelukkig wel altijd betaald. Niet veel, maar toch, beter dan niks. Alleen is het dubbelzuur als je zoals WD een baantje misloopt en dan ook nog eens niet betaald krijgt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel vaker bij stage
Dan moet je betalen om stage te lopen ja?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:04 schreef wolvendagen het volgende:
Overigens ga ik dat dalijk ook gewoon meenemen in de reden dat ik niet in het weekend wil. En dat mijn OV niet geldig is, want dat was ook een reden dat ik in het weekend moest ("OH jij hebt een studenten ov dan kan je ook in het weekend").maar dan ben ik dus elk weekend alsnog ¤22,- kwijt en als ze niet betalen ga ik dat niet doen natuurlijk.
Dat is fucked.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij zo'n woonwinkel met prullen.Riverdale en zo. Supergaar. Ik ga regelen dat ik ipv het weekend de dinsdag en woensdag doe, dan kan ik alsnog bij Zara. Krijg ik tenminste betaald. Ze geven niks op stage. Teringleijers.
Woonwinkel omdat de architectenbureaus geen werk hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Succes, bij wat voor een soort instelling of bedrijf begin je?
Binnenhuisarchitect doe jij neem ik aan dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Woonwinkel omdat de architectenbureaus geen werk hebben.
Dan betaal je om daar stage te mogen lopen. Lolquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:04 schreef wolvendagen het volgende:
Overigens ga ik dat dalijk ook gewoon meenemen in de reden dat ik niet in het weekend wil. En dat mijn OV niet geldig is, want dat was ook een reden dat ik in het weekend moest ("OH jij hebt een studenten ov dan kan je ook in het weekend").maar dan ben ik dus elk weekend alsnog ¤22,- kwijt en als ze niet betalen ga ik dat niet doen natuurlijk.
Ik donderdag tot zondag van 10 tot 6. Op zich niet erg lan of zwaar, maar ik ben 19 en ik heb ook dingen te betalen, plus als ze mij niet nog half onder invloed willen zien verschijnenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is fucked.Zou ik ook proberen te regelen dan. Hoop dat het lukt.
Ik kreeg wel altijd een stagevergoeding gelukkig, maar ik liep ook stage van ma t/m vr van 7 tot half 4.
Ouiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Binnenhuisarchitect doe jij neem ik aan dan?
Daarom.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan betaal je om daar stage te mogen lopen. Lol
Nice, maar daar is inderdaad weinig werk in te vindenquote:
Ohja jij moet dan ook gewoon elke zondag. Oh en dan terwijl je normaal dubbel betaald krijgt, die weten het wel weer leuk te maken daar. Fuckersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik donderdag tot zondag van 10 tot 6. Op zich niet erg lan of zwaar, maar ik ben 19 en ik heb ook dingen te betalen, plus als ze mij niet nog half onder invloed willen zien verschijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |