Dan ben ik er misschien niet meerquote:
Ik geloof niet dat Almere en YOLO apart van elkaar kan zienquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik moest ook wel lachen om jouw reactie.![]()
![]()
Die mental image is inderdaad nogal hardnekkig.
Ga je je zo ook te buiten aan een bakje chips?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:35 schreef YOLO het volgende:
IK HEB EEN GLAASJE PRIK INGESCHONKEN, WAT EEN BOEF BEN IK
Als het aan mij ligt niet, inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan ben ik er misschien niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal dat beeld er ook wel altijd aan verbinden nu.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Almere en YOLO apart van elkaar kan zien
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Misschien een paar toastjes met kruidenboterquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je je zo ook te buiten aan een bakje chips?
Of gaat dat dan weer te ver?.
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:36 schreef YOLO het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt niet, inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Wejooow Wejooowquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:37 schreef YOLO het volgende:
[..]
Misschien een paar toastjes met kruidenboter.
![]()
GewaagdBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Uit jouw mond klinkt het dan weer heel raar.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Leuk he, die associatiesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zal dat beeld er ook wel altijd aan verbinden nu.
Ja hoi,quote:
lekker gewerkt?
Wel passagiers heel gelaten, hoop ik?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
mijn teammanager ging onverwacht een stukje mee dus ik moest wel kalm blijvenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoi,
lekker gewerkt?
Wel passagiers heel gelaten, hoop ik?![]()
Jammerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn teammanager ging onverwacht een stukje mee dus ik moest wel kalm blijven
Ok duurde even, maar heb m afgekeken.. En ik heb zooooo hard gelachen.. Ik ben bedorven, ik weet het
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Ik zou verdorven kiezen of ben je echt over de datum?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:45 schreef Dqod het volgende:
Ok duurde even, maar heb m afgekeken.. En ik heb zooooo hard gelachen.. Ik ben bedorven, ik weet het
Beidequote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou verdorven kiezen of ben je echt over de datum?.. BE en VERdorven
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
ze is ook geen 20 meer hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou verdorven kiezen of ben je echt over de datum?![]()
![]()
Oh dan is het goedquote:
quote:![]()
Ik was even vergeten dat jij ook nog zo'n groen blaadje was
quote:quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
HOI SALLY.. :$quote:
beetje prik in je eentje drinken, prikkollist.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:35 schreef YOLO het volgende:
IK HEB EEN GLAASJE PRIK INGESCHONKEN, WAT EEN BOEF BEN IK![]()
men age like whiskey, women like milkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik was even vergeten dat jij ook nog zo'n groen blaadje was![]()
Zeg je nou via een omweg dat ik verzuurd benquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
men age like whiskey, women like milk
Jajajajajajajajaajaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
men age like whiskey, women like milk
Nee.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
beetje lactacyd zou geen kwaad kunnenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeg je nou via een omweg dat ik verzuurd ben![]()
![]()
Beetje chillifresh
Ja welke is het nou verdomme
Chili's, voor een scherp randje xDI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
MINDFUCKquote:
Ik heb liever iemand die mij ec.. Nvmquote:
Ik raak altijd een beetje high van koolzuur.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:47 schreef Chai het volgende:
[..]
beetje prik in je eentje drinken, prikkollist.![]()
Ik van jou :$quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:54 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik raak altijd een beetje high van koolzuur.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Maar nu ga ik horizontaal, dus tot een andere keer maar weer sgatjons :$![]()
quote:Grappig genoeg heb ik iets verticaals voor jequote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:55 schreef Dqod het volgende:
.
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:56 schreef YOLO het volgende:
[..]
[..]
Grappig genoeg heb ik iets verticaals voor je.
![]()
Geile dondort :$
Ok latahhhh
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:55 schreef Dqod het volgende:
Goed plan, ik ga met je mee
Zo iedereen meldt zich in een keer af
quote:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die mij ec.. Nvm![]()
slaaptijdkloptquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo iedereen meldt zich in een keer afJa nee![]()
Gaat snel inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo iedereen meldt zich in een keer afWith my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Wtf.!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
JB en Ado, bezoeken jullie wel eens een parenclub?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
waarom vraag je dat, ik vind jb wel okéquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:07 schreef Juminelle het volgende:
JB en Ado, bezoeken jullie wel eens een parenclub?![]()
Je wilt er graag heen, maar hebt geen partner?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:07 schreef Juminelle het volgende:
JB en Ado, bezoeken jullie wel eens een parenclub?
Ik ook hoor, ben gewoon benieuwd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
waarom vraag je dat, ik vind jb wel okéJaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je wilt er graag heen, maar hebt geen partner?Is dit een uitnodiging?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
badassquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:06 schreef YOLO het volgende:
Beter doen we een drankspelletje op Tinychat en posten we dronken verder.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ja man, boeren doet dan voor een betere oogst.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:11 schreef YOLO het volgende:
Wtf is een parenclub, ga je daar heen voor bevruchting ofzo :S![]()
Nee, lijkt me super-eng zo'n parenclub.quote:
Ok, dan ga ik maar met Gridlok.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, lijkt me super-eng zo'n parenclub.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Omg, ik kan weer posten. Tranen van geluk.
Ik ben je nu alweer zatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:13 schreef Fascination het volgende:
Omg, ik kan weer posten. Tranen van geluk..
![]()
Ik ben gewoon nieuw hier.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Waarom deze account eigenlijk, heb je een ben![]()
Pestkop.quote:![]()
![]()
Och, valt mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, lijkt me super-eng zo'n parenclub.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Je bent er geweest, ja?quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Anders zou ik niet weten dat het wel meevalt.quote:With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Oh my. Nog van bil gegaan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Anders zou ik niet weten dat het wel meevalt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Deze kan ik jullie niet onthouden:quote:Sonja Silva gelukkiger dan ooit
AMSTERDAM - Sonja Silva heeft met een miskraam en een scheiding een roerige tijd achter de rug. Nu zegt weer Silva gelukkig te zijn
Dat laat ze weten in De Telegraaf. Sinds juli is er een nieuwe liefde: Pyke Pos."Ik snap best dat mensen er vraagtekens bij zetten. Maar ik wil eigenlijk een definitieve punt zetten. Weg met de negativiteit. Ik ben gelukkig en wil er hierna nooit meer over praten."Waarom het eerder misging kan Silva niet zeggen. "Ik hield mezelf misschien wel voor de gek. Pyke ziet me! Maar dan echt. Hij kijkt naar mijn innerlijk. En daar gaat het in de liefde om"Eigenlijk wist ze voor de bruiloft al dat het niet goed zat. "Ik liet me te veel meeslepen door wat mensen van me verwachtten. Dat heb ik heel mijn leven trouwens gedaan. Maar ik kwam mezelf nu voor het eerst echt tegen. Het is tijd om in de spiegel te kijken. Dus ben ik weggegaan. Vlak voor het jawoord, toen ik mijn trouwjurk al aan had, heb ik de voorganger gevraagd met me te bidden. Ik had die steun nodig, voelde me zo zenuwachtig!"
Nu gaat het beter dan ooit met Silva. De reden: haar nieuwe vlam Pyke Pos. "Ik had hem zien optreden bij X Factor en vond zijn zingen geweldig! Ik heb hem toen een mailtje gestuurd. We werden goede vrienden. We zijn beiden hoogsensitief en kunnen heel goed met elkaar praten. Een vierde huwelijk zit er volgens Silva niet in. En zo denkt Pyke er ook over: "We hebben ons voorgenomen vanaf nu elk jaar te vieren dat we weer een jaar níét getrouwd zijn. Dat doen we minstens tot we honderd zijn."![]()
!
Ah, die is fijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:18 schreef Maisnon het volgende:
echt serieusdaar zijn toch veel pittige koppels van middelbare leeftijd
Tevens dit:
Chill![]()
Wel een spacende clip.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik heb mijn set van DJ PIERRE onderbroken om dit te luisteren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:18 schreef Maisnon het volgende:
echt serieusdaar zijn toch veel pittige koppels van middelbare leeftijd
Tevens dit:
Chill
Goed spul.![]()
Kinky, hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is daar doorgaans de bedoeling.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:20 schreef Fascination het volgende:
Deze kan ik jullie niet onthouden:
[..]![]()
!
!!
Oh, ik verheug me al zo op de break up, he.quote:
Sowieso hangen er wat snoeren los in die bovenkamer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik verheug me al zo op de break up, he.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Gaat er iemand toevallig vrijdagmiddag naar Groningen, ik moet iemand hebben tot aan Nijmegen om mee te reizen![]()
![]()
gortdroogquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:27 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed opgedroogd.
![]()
![]()
"Ze was verbaasd en vertelde me dat ze absoluut aan hem merkt dat hij hoogsensitief is, maar ADHD kon ze zich niet echt voorstellen. Het verwarrende is dat Damian zo intelligent is dat hij zelfs zonder stil te zitten en met weinig concentratie nog ver boven het landelijk gemiddelde scoort."
Ja, hoor.
Ga jij niet toevallig een weekendje naar Groningen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:27 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed opgedroogd.
![]()
![]()
Als dat het geval was geweest had ik al sneller dan het licht gereageerd op je oproep.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ga jij niet toevallig een weekendje naar Groningen?![]()
![]()
Dit vind je misschien ook wel leuk, Maisnon. Als je het niet al kent natuurlijk.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:27 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed opgedroogd.
!
Dat denkt iedere ouder toch tegenwoordig?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:29 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
"Ze was verbaasd en vertelde me dat ze absoluut aan hem merkt dat hij hoogsensitief is, maar ADHD kon ze zich niet echt voorstellen. Het verwarrende is dat Damian zo intelligent is dat hij zelfs zonder stil te zitten en met weinig concentratie nog ver boven het landelijk gemiddelde scoort."
Ja, hoor.
Ken haar alquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:33 schreef Fascination het volgende:
Dit vind je misschien ook wel leuk, Maisnon. Als je het niet al kent natuurlijk.wat ik gehoord heb is leuk, staat om mijn moet ik nog luisteren lijst. En haar album staat nu op de 3voor12 luisterpaal
![]()
![]()
Ahhh ik ga via Nijmegen! probleem is een beetje, vanaf Nijmegen gaat er een vriendin mee die daar nog moet werken vantevoren, maar tot aan Nijmegen heb ik niemand en ik wil zo'n meereiskaartje gebruiken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:32 schreef Juminelle het volgende:
Stap uit in Elst. Kom ik je joinen.
Ik zie dat al wel fout gaan als ik aan willekeurige mensen moet vragen of ik met hun mee mag reizen![]()
Vooral dat laatste denken ze vaak, ja. Dan hoor je hele verhalen van die ouders over hun briljante kind en wanneer je dan kennis maakt met het desbetreffende kind denk je:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat denkt iedere ouder toch tegenwoordig?![]()
![]()
!
Totale waanzin inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooral dat laatste denken ze vaak, ja. Dan hoor je hele verhalen van die ouders over hun briljante kind en wanneer je dan kennis maakt met het desbetreffende kind denk je:![]()
![]()
!
Ik ben altijd te laat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ken haar alwat ik gehoord heb is leuk, staat om mijn moet ik nog luisteren lijst. En haar album staat nu op de 3voor12 luisterpaal
![]()
ook al goedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:39 schreef YOLO het volgende:
Jij lijkt me zo'n typische Lianne la Havas kind of nigga, Maisnon.Check mij er als de kippen bij zijn geweest:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:56 schreef Maisnon het volgende:
Hoor nu op radio 6 een stem waarvan ik eerst dacht dat het feist wasmaar het is dus Lianne La Havas. Als die een album uitbrengt denk ik dat het wel echt iets fijns wordt
![]()
Ah, zo. Dan kan ik je niet helpen nee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ahhh ik ga via Nijmegen! probleem is een beetje, vanaf Nijmegen gaat er een vriendin mee die daar nog moet werken vantevoren, maar tot aan Nijmegen heb ik niemand en ik wil zo'n meereiskaartje gebruiken.
Ik zie dat al wel fout gaan als ik aan willekeurige mensen moet vragen of ik met hun mee mag reizen
Zijn die kaartjes nog geldig dan? Ik dacht dat die actie al afgelopen was.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik ken je beter dan jezelf!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ook al goedCheck mij er als de kippen bij zijn geweest:
[..]
Ik zag haar op Lowlands, ik verblijf nog steeds in een oase van rust. Waar Feist overigens ook was.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: