Dan ben ik er misschien niet meerquote:
Ik geloof niet dat Almere en YOLO apart van elkaar kan zienquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik moest ook wel lachen om jouw reactie.![]()
![]()
Die mental image is inderdaad nogal hardnekkig.
Ga je je zo ook te buiten aan een bakje chips?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:35 schreef YOLO het volgende:
IK HEB EEN GLAASJE PRIK INGESCHONKEN, WAT EEN BOEF BEN IK
Als het aan mij ligt niet, inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan ben ik er misschien niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal dat beeld er ook wel altijd aan verbinden nu.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Almere en YOLO apart van elkaar kan zien
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Misschien een paar toastjes met kruidenboterquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je je zo ook te buiten aan een bakje chips?
Of gaat dat dan weer te ver?.
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:36 schreef YOLO het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt niet, inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Wejooow Wejooowquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:37 schreef YOLO het volgende:
[..]
Misschien een paar toastjes met kruidenboter.
![]()
GewaagdBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Uit jouw mond klinkt het dan weer heel raar.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Leuk he, die associatiesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zal dat beeld er ook wel altijd aan verbinden nu.
Ja hoi,quote:
lekker gewerkt?
Wel passagiers heel gelaten, hoop ik?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
mijn teammanager ging onverwacht een stukje mee dus ik moest wel kalm blijvenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoi,
lekker gewerkt?
Wel passagiers heel gelaten, hoop ik?![]()
Jammerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn teammanager ging onverwacht een stukje mee dus ik moest wel kalm blijven
Ok duurde even, maar heb m afgekeken.. En ik heb zooooo hard gelachen.. Ik ben bedorven, ik weet het
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Ik zou verdorven kiezen of ben je echt over de datum?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:45 schreef Dqod het volgende:
Ok duurde even, maar heb m afgekeken.. En ik heb zooooo hard gelachen.. Ik ben bedorven, ik weet het
Beidequote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou verdorven kiezen of ben je echt over de datum?.. BE en VERdorven
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
ze is ook geen 20 meer hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou verdorven kiezen of ben je echt over de datum?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: