Die blaudzun inderdaad errug goed!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 19:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is een fantastische plaat en een meer dan waardig opvolger voor Seadrift Soundmachine inderdaad!
Ook ronduit geniaal is Sága van Dez Mona. Een moderne opera.
Zijn album is ook nog niet officieel uit geloof ik, dus dat is ook niet zo vreemd. Maar in alle Nederlandse popbladen hoor ik zijn naamquote:Op maandag 16 januari 2012 11:18 schreef Felagund het volgende:
612 Hörer Luisteraars.
Ligt dus niet aan mij.
Ik vind het niet bijster interessant moet ik zeggen. Had de recensie van de Volkskrant ook al gelezen, maar vind er niet veel aan. Ik zie wel dat er een nummer met O'Halloran is gemaakt.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:44 schreef Norrage het volgende:
Al naar de "gehypete" Bart Constant geluisterd jullie? Ik zet het nu eens op, klink al best aardig!Als ik het me goed herinner doen er muzikanten uit Kytemans hiphoporkest mee waaronder Colin zelf. Erg avontuurlijk en erg mooi instrumentaal
Ik na een paar keer luisteren ook weer een beetje mee gehad. Waarom al die Nederlandse artiesten van die vervelende hoge stemmen? Denk ik ook aan alamo race track of blaudzun of awkward I ofzo. Het is allemaal hetzelfde trucje...quote:Op maandag 16 januari 2012 23:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind het niet bijster interessant moet ik zeggen. Had de recensie van de Volkskrant ook al gelezen, maar vind er niet veel aan.
Dat zal een stuk meer beleving geven ja. Vind de gedeeltes zonder stem ook het mooist. Alamo Race Track vind ik een stuk beter te pruimen.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik na een paar keer luisteren ook weer een beetje mee gehad. Waarom al die Nederlandse artiesten van die vervelende hoge stemmen? Denk ik ook aan alamo race track of blaudzun of awkward I ofzo. Het is allemaal hetzelfde trucje...
Al denk ik dat Bart constant met die instrumentale bende (al dan niet van laptop) live wel heel boeiend kan zijn; hij speelt oa zelf trompet erbij!
Awkward I vind ik nog wel meevallen.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:36 schreef Norrage het volgende:
Ik na een paar keer luisteren ook weer een beetje mee gehad. Waarom al die Nederlandse artiesten van die vervelende hoge stemmen? Denk ik ook aan alamo race track of blaudzun of awkward I ofzo. Het is allemaal hetzelfde trucje...
Ik heb hem zondag gezien. Hij speelde idd heel wat instrumenten live, en had twee vrouwelijke muzikanten mee (drummer en toetsen/trekzak). Leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Al denk ik dat Bart constant met die instrumentale bende (al dan niet van laptop) live wel heel boeiend kan zijn; hij speelt oa zelf trompet erbij!
Ja. Te vinden op de luisterpaal onder andere.quote:
Goede tip! Erg leuk album, zoals ik verwacht had van deze twee schattige meisjesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja. Te vinden op de luisterpaal onder andere.
Ik luister nu Emmylou op youtube, klinkt als een country versie van Eisley.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:59 schreef Arn0 het volgende:
Goede tip! Erg leuk album, zoals ik verwacht had van deze twee schattige meisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |