Hey L0t. Groeit er al wat?quote:
Jap. Daarom val ik maar gelijk binnen met de boodschap niet te willen int weekend. Vanaf volgense week.quote:
Benieuwd wat ze gaan zeggenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jap. Daarom val ik maar gelijk binnen met de boodschap niet te willen int weekend. Vanaf volgense week.
Als ze nee zeggen hebben ze een probleem.quote:
Direct kenbaar maken, ja. Dan kunnen ze er hopelijk iets aan doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jap. Daarom val ik maar gelijk binnen met de boodschap niet te willen int weekend. Vanaf volgense week.
Oh ok.quote:
Meteen belt de baas op naar school: "Wat hebben jullie nu voor een brutale vlegel gestuurd?!"quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet spoor 9 3/4 is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:28 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom is spoor 14 zo ver. Kk zeg.
Ik denk dat je vandaag een geweldige dag gaat hebbenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:28 schreef wolvendagen het volgende:
dat doen ze expres zodat mensen die uit de metro komen moeten rennen voor de intercity richting utrechtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:28 schreef wolvendagen het volgende:
Als ik nu in slaap val, eindig ik in Groningen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet spoor 9 3/4 is.
Misschien is er daar wel een vacature als binnenhuisarchitectquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik nu in slaap val, eindig ik in Groningen.
Wij willen hier geen rotterdammersquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien is er daar wel een vacature als binnenhuisarchitect.
Ben ik ook weer drie uur verder. Kan ik bijna naar bed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien is er daar wel een vacature als binnenhuisarchitect.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet spoor 9 3/4 is.
Gewoon gaan rochelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben ik ook weer drie uur verder. Kan ik bijna naar bed.komt nu ewn troll naast zitte. Moet er zo uit gvd.
Geef dr zo wel een zetje. Ze ziet er niet erg stabiel uit. Denk dat dr evenwichtsorgaan niet helemaal intact meer is.quote:
Trieste naaistreek is dat gewoon.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:35 schreef L0t.. het volgende:
Geen stagevergoeding geven, dat vind ik toch wel zo schraal, wat ben je voor een kutbedrijf dan
Kan mij herinneren dat ik dat ook eens bij een stage had, mocht ik na een halfjaar een paar posters uitzoekenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:35 schreef L0t.. het volgende:
Geen stagevergoeding geven, dat vind ik toch wel zo schraal, wat ben je voor een kutbedrijf dan
bobby betaalde zn stagiaire ook in natura hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:35 schreef L0t.. het volgende:
Nou, woehoequote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan mij herinneren dat ik dat ook eens bij een stage had, mocht ik na een halfjaar een paar posters uitzoeken
Hahahahah watquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan mij herinneren dat ik dat ook eens bij een stage had, mocht ik na een halfjaar een paar posters uitzoeken
Dan was mijn broodje kebab een paar jaar terug nog beter.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja hoe bedenken ze hetquote:
Je kunt ook zeggen dat het de 'mooie mensen bank' is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geef dr zo wel een zetje. Ze ziet er niet erg stabiel uit. Denk dat dr evenwichtsorgaan niet helemaal intact meer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |