quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah mooi. En dan nog even tot aan de 12 weken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
Vrijdag heb ik waarschijnlijk een tweede echo, wie weet daarna
Verloskundigenpraktijk met echo-apparatuur? Dat is wel tofquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en nee, ik heb nog geen dingetjes gemaakt sinds ik weet dat ik zwanger ben. Had al wel een paar gehaakte slofjes dat ik nooit weg wilde geven, maar ben nog steeds wat voorzichtig
Vrijdag heb ik waarschijnlijk een tweede echo, wie weet daarna
Hoi.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef Soempie het volgende:
Ik moet straks alleen naar bed. Niks aan.
Jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Verloskundigenpraktijk met echo-apparatuur? Dat is wel tof(één van de redenen dat ik graag ik het ziekenhuis wilde blijven was de echo-apparatuur
)
Trusten
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Stel je nu voor er bij te kruipen wyccie
Do tell?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:11 schreef Soempie het volgende:
Pas maar op, ik ben wel een beetje bi.
Nee, het was meer...ja, hoe zeg ik dat.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Stel je nu voor er bij te kruipen wyccie
Geen probleem. Ik helemaal niet namelijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:11 schreef Soempie het volgende:
Pas maar op, ik ben wel een beetje bi.
Volgens Wiebel.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:14 schreef wyccie het volgende:
Geen probleem. Ik helemaal niet namelijk.
En die heeft zich natuurlijk opgeofferd en wil jou in bed best wel delen met een andere vrouw?quote:
Toch wel een nachtponnetje?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef Soempie het volgende:
Slaap lekker.![]()
quote:
Zie hier alle do's & don'ts:quote:When do I need to apply for a travel authorization?
Applications may be submitted at any time prior to travel to the United States. The Department of Homeland Security recommends that travel authorization applications be submitted at least 72 hours prior to travel. Unless revoked, travel authorizations are valid for two years from the date of authorization, or until your passport expires, whichever comes first.
Ik was tot dezelfde conclusie gekomen, maar zocht mijn heil in Jay & Silent Bob Strike Backquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:46 schreef Soempie het volgende:
Saaie boel hier. Nu heb ik uit verveling gelezen over urineweginfectie.
Neuh, a.s. zondag geen groot feest, doen we de week ernaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor het grote feest a.s. zondag
Trustequote:
The motherfuckin Time!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was tot dezelfde conclusie gekomen, maar zocht mijn heil in Jay & Silent Bob Strike Back
Voltijd lesbo?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:14 schreef wyccie het volgende:
Geen probleem. Ik helemaal niet namelijk.
Begint dat zo vroeg of herhaling?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:42 schreef Cobra4 het volgende:
Nu maar even de opening van de Paralympics kijken.
Op uitzendinggemist. De opening was gisteren.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Begint dat zo vroeg of herhaling?
Ik zie nog geen enkele reden om over te stappen naar Windows 8, behalve om er een keertje mee te spelen. Windows 7 draait goed en stabiel, daar kan ik nog wel even mee vooruitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eerste indruk Windows 8 is niet positief. Je hebt blijkbaar een geregistreerd e-mailadres nodig voor je veel dingen kunt doen. Ik had een alias opgegeven, maar daarmee kan je de geldigheid van je mailadres niet zomaar bevestigen. Nu moet ik dus eerst mijn e-mailadres wijzigen (waarbij ik van Microsoft geen hotmail.com-adres mag opgeven) voor ik een programma via de appstore kan installeren
File tijdens de ochtendspits is vaak het geval...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In dat k*** dorp waar ik werk heb ik net 20 minuten in de file gestaan. Die gladiolen bij de gemeente hadden bedacht dat de beste tijd hiervoor wel de ochtendspits zou zijn
Ik wilde het net zeggenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
File tijdens de ochtendspits is vaak het geval...
normaal niet in dorp van 7000 inwoners in het oosten van het landquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
File tijdens de ochtendspits is vaak het geval...
Ik wilde mijn laptop een reinstall geven, en dacht dat dit een goed moment was om Windows 8 een keertje te proberen. Het start wel sneller op dan 7 deed, maar dat kan er ook aan liggen dat 7 geen clean install was maar vanuit de fabriek was gedaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zie nog geen enkele reden om over te stappen naar Windows 8, behalve om er een keertje mee te spelen. Windows 7 draait goed en stabiel, daar kan ik nog wel even mee vooruit
Maar het stukje over 'het werk' ontbreektquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
normaal niet in dorp van 7000 inwoners in het oosten van het land
en file kan normaal zijn, maar als ze het werk 2 uur later uitvoeren is er eigenlijk geen probleem
Ah, er waren werkzaamheden...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
normaal niet in dorp van 7000 inwoners in het oosten van het land
en file kan normaal zijn, maar als ze het werk 2 uur later uitvoeren is er eigenlijk geen probleem
Ja, zeg dat dan!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, er waren werkzaamheden...
Wilt u worden genomen...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:14 schreef MadMaster het volgende:
Ach, het kan de beste overkomen...
[ afbeelding ]
Ik denk dat het valt onder chicklit.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zal wel in dezelfde categorie als milf vallen?
Jaja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
Het is dan wel weer zo geschreven dat je blijft lezen en het einde wil weten! Dat is wel knap gedaan.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het bouwt op naar een climax?
godver, ik wilde net iets soortgelijks posten, maar ik kwam te laat, of jij te vroegquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het bouwt op naar een climax?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
godver, ik wilde net iets soortgelijks posten, maar ik kwam te laat, of jij te vroeg
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
godver, ik wilde net iets soortgelijks posten, maar ik kwam te laat, of jij te vroeg
Maar dat is toch oud nieuws? Het hielp toch ook al tegen depressies?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:52 schreef iamredleader het volgende:
Het niveau
Even in het verlengde: Sperma maakt vrouwen slimmer
dat de eerste in een anti climax eindigtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar dat is toch oud nieuws? Het hielp toch ook al tegen depressies?
Tegen zwangerschapsmisselijkheid als ik me goed herinner. Gewenning of zoietsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar dat is toch oud nieuws? Het hielp toch ook al tegen depressies?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het onderzoek is vast niet betaald door Durex
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het onderzoek is vast niet betaald door Durex
Great minds think alikequote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Relaxedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:56 schreef TradeMarkie het volgende:
en wederom een vroege vrijdagmiddag
denk dat hij iets anders bedoeldequote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Relaxed
Helaas, gewoon werken vandaag en morgen. En omdat ik gisteren al wat eerder weg ben gegaan, zal dat vandaag en morgen niet kunnen
ik denk het ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
denk dat hij iets anders bedoelde
Er wordt zorgvuldig naar het hoogtepunt toegeschreven?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
Het is dan wel weer zo geschreven dat je blijft lezen en het einde wil weten! Dat is wel knap gedaan.
Yeps. Erg uitgebreid!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt zorgvuldig naar het hoogtepunt toegeschreven?
kopje koffie?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Erg uitgebreid!
Ik ga ramen lappen
ja zoietsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dus met keer 4*12 uur redt je het net
Nou graagquote:
Voor mij met een appelpunt ernaastquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor mij met een appelpunt ernaast
Thee!quote:
Ik moet wat als ik alleen thuis ben..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het jij hier naast een quote-alert ook een sex-alert?
Ik sta op het punt de afwas te doen, daarbij ga ik ook glazen wassenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:43 schreef TradeMarkie het volgende:
zijn jullie ook allemaal glazenwassers dan?
dan mag je hier een kopje koffie komen halenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik sta op het punt de afwas te doen, daarbij ga ik ook glazen wassen
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan mag je hier een kopje koffie komen halen
hier hetzelfdequote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:04 schreef iamredleader het volgende:
Heerlijk, net een stuk taart met aardbeien gehad. Collega was dinsdag jarig en heeft getracteerd
En de koffie staat ook voor m'n neus,genieten!
Helpt de la dichtdoen niet? Anders een ladeblokkeerder, dan heb je al één probleem minderquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:10 schreef Soempie het volgende:
Wie wil m'n kat hebben?Muizen neemt ze mee en sokkenbolletjes jat ze uit de la. Ik vond net een aantal bollen in de tuin en de steeg achter het huis.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
soempie is nu de hele straat aan het afzoeken naar de overige bolletjes
Gewoon 1 vraag doenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben bezig met het maken van een pubquiz en stort me nu op de muziekronde. Wellicht wordt het de kortste muziekronde die ik ooit gemaakt heb, ik ga proberen om de hele ronde binnen de 30 seconden te houden
Kan ze beter bij Schiphol doen. Daar zijn elke dag wel bolletjes te vindenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
soempie is nu de hele straat aan het afzoeken naar de overige bolletjes
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gewoon 1 vraag doenin de categorie "van wie is dit nummer?" het nummer "Who wants to live forever"
En nu je poes aanbieden. Het gaat van kwaad tot ergerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef Soempie het volgende:
Slaap lekker.![]()
Zeg, wiens kinderen gaan hun eigen vader nou swaffelen? Nou?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:54 schreef Mark het volgende:
En nu je poes aanbieden. Het gaat van kwaad tot erger
Het was er maar 1quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg, wiens kinderen gaan hun eigen vader nou swaffelen? Nou?
O, dat maakt het wel goed?quote:
Ruilen? Onze kat had vanmorgen een duif in z'n bek die hij mee naar binnen wilde nemen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:10 schreef Soempie het volgende:
Wie wil m'n kat hebben?Muizen neemt ze mee en sokkenbolletjes jat ze uit de la. Ik vond net een aantal bollen in de tuin en de steeg achter het huis.
Als je wil kan je jouw antwoorden via PM of DM naar me doorsturen, zeg ik dan welke er goed zijnquote:
Beetje experimenteren is toch niet slecht? Keep it in the familyquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:02 schreef Mark het volgende:
Oh, ze gaan al vaak met zijn allen in bad, hoorHeb er wel altijd op toegezien dat ze niet bij elkaar in het kruis lopen te graaien.
Levende duif?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ruilen? Onze kat had vanmorgen een duif in z'n bek die hij mee naar binnen wilde nemen.![]()
Hm, ga ik wel een keertje doen, maar pas als het schilderwerk goed klaar is.quote:Ramen (voor) zijn weer schoon. Van binnen en buiten.
Zijn dat niet de kouzen/sokken van Soempie?quote:Nu twee zeurkousen brood geven. Blij dat maandag de school weer begint!!En dan is Twan nog maar even weer thuis.
Wij naar februari 2013, dan wordt Jair 4 en gaat hij naar de basisschool. Heel bizar vooruitzicht, straks een kind wat naar school (!) gaatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:21 schreef Mark het volgende:
Wij tellen al af naar september 2013, dan wordt de tweeling 4
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik draai een mp3 in elkaar met allemaal heel korte fragmenten achter elkaar gezet. Als ik klaar ben post ik het fragment hier wel
Zal vanavond even testen, kan nu even geen MP3's afspelen...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Muziekronde zit in elkaar. Tien fragmenten in 18 seconden, het langste fragment duurt minder dan 2,2 seconden. Zo even uploaden
Edit: Link!
Op die site staat al een playerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal vanavond even testen, kan nu even geen MP3's afspelen...
Ja levende duif, jonge duif.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Levende duif?
[..]
Hm, ga ik wel een keertje doen, maar pas als het schilderwerk goed klaar is.
[..]
Zijn dat niet de kouzen/sokken van Soempie?
Wij hebben in schooljaar 2013-2014 een kind in groep 8 en een in groep 1. Dat is ook best raar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wij naar februari 2013, dan wordt Jair 4 en gaat hij naar de basisschool. Heel bizar vooruitzicht, straks een kind wat naar school (!) gaat
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op die site staat al een player. Geen WinAmp of zoiets nodig
Staat hier op de zwarte lijst dus...quote:Request Blocked
Your request has been blocked by McAfee Web Gateway because you have not been authorized and authorization is required.
URL: http://ge.tt/8MUPiqM/v/0
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:21 schreef Mark het volgende:
Wij tellen al af naar september 2013, dan wordt de tweeling 4
Die gaat enorm hard in zijn ontwikkeling: draaide al om met 5 maanden en doet nu verwoede pogingen te kruipen. Liefst zou hij ook gaan staanquote:
Keulen is leuk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:01 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera kreeg een hotelreserveringbevestiging binnen.
4-sterren, hartje Keulen blijkbaar. Prima
Dan donderdagavond maar de Reeperbahn op gaan...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben er donderdag en vrijdag, vrijdag weer naar huis
quote:Groeschel vindt ook dat priesters die voor het eerst schuldig worden bevonden aan misbruik, niet horen te worden bestraft. ''Ze waren niet van plan een misdrijf te plegen'', aldus de priester.
Die is toch in Hamburg?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan donderdagavond maar de Reeperbahn op gaan...
Zo, vlot. Leuk om die ontwikkeling zo te kunnen volgen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Die gaat enorm hard in zijn ontwikkeling: draaide al om met 5 maanden en doet nu verwoede pogingen te kruipen. Liefst zou hij ook gaan staan
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De markt in St. Pauli ook, ja...![]()
Goed bezig...
Lekker duidelijk...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:13 schreef Mark het volgende:
Discussieren met dat soort lui heeft gewoon geen enkele zin. Vond de reactie van ineke van Gent op die abortus-uitspraak van de SGP wel mooi: "Mafkees"
Hier net geen vier maandjes, eerste draai van rug naar buik is een feit en hij worstelt met zichzelf om het nog een keertje te doenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:58 schreef Mark het volgende:
Die gaat enorm hard in zijn ontwikkeling: draaide al om met 5 maanden en doet nu verwoede pogingen te kruipen. Liefst zou hij ook gaan staan
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:01 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera kreeg een hotelreserveringbevestiging binnen.
4-sterren, hartje Keulen blijkbaar. Prima
Goeden reactiequote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:13 schreef Mark het volgende:
Discussieren met dat soort lui heeft gewoon geen enkele zin. Vond de reactie van ineke van Gent op die abortus-uitspraak van de SGP wel mooi: "Mafkees"
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Boo hoo cry cry. Ik moet *alweer* op zakenreis en *alweer* in een hotel slapen
Ik denk dat ik samen met m'n baas wel iets vind om ons te vermaken.quote:
* brandt *quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ik samen met m'n baas wel iets vind om ons te vermaken.
Iedereen die nu dirty thoughts heeft: branden in de hel zullen jullie
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:40 schreef MadMaster het volgende:
Enkele koppen op de Telegraaf-website vandaag:
ING-topman: ’Wie met zijn dikke kont op bank zit...’
Politie-spray tegen vechtersbazen
Syriė bombardeert rij voor bakkern
Aankoop auto tempert krimp consumentie
Denk dat de auto-correctie daar op vakantie is...
Onderweg genoeg tijd om te slapen...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:45 schreef Etcetera het volgende:
Mag ik wel klagen dat ik dan om iets na zessen 's ochtends al de deur uit moet?![]()
Ik haat vroeg opstaan. Nog altijd
Nee. Je mag niet klagen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:45 schreef Etcetera het volgende:
Mag ik wel klagen dat ik dan om iets na zessen 's ochtends al de deur uit moet?![]()
Ik haat vroeg opstaan. Nog altijd
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:54 schreef Soempie het volgende:
Wel knap dat jullie kunnen werken en Fok!ken tegelijk.
Werk hier met 2 beeldschermen en dat is wel zo makkelijk met die auto-update functie van Fok!...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:54 schreef Soempie het volgende:
Het kan inderdaad niet. Heb tijdje geleden Een presentatie gehad over werking van het brein.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
multitasken in overrated
(en dat -als het al zou kunnen - vrouwen daar beter in zijn is gewoon niet waar)
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:53 schreef Soempie het volgende:
*#@&$# ik kan niet borduren en hier lezen tegelijk. Nu moet ik een heel stuk uithalen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:54 schreef Soempie het volgende:
Die auto-update functie met bovenin het browser-scherm het aantal nieuwe postsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:56 schreef MadMaster het volgende:
Werk hier met 2 beeldschermen en dat is wel zo makkelijk met die auto-update functie van Fok!...
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:03 schreef Soempie het volgende:
Hmz, geeft garen af in de was? Ik heb een witte romper en het truitje van Pooh is rood natuurlijk.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:03 schreef Soempie het volgende:
En het wordt een jongetje, dus een roze romper is niet de bedoeling.
Ik zou wel willen, maar Wiebel is verstandig.quote:
Tsja, ik zou er ook nog wel 10 willen, als ik de slapeloze nachten kon overslaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:08 schreef Soempie het volgende:
Ik zou wel willen, maar Wiebel is verstandig.![]()
Nah, eigenlijk wil ik ook niet meer. Maar toch weer wel. Misschien. Als ik de zwangerschap over kon slaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Het lijkt me dat garen ook geverfde stof is dus dan kan het ook afgeven denk ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:03 schreef Soempie het volgende:
Hmz, geeft garen af in de was? Ik heb een witte romper en het truitje van Pooh is rood natuurlijk.
Ja, ik denk het ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het lijkt me dat garen ook geverfde stof is dus dan kan het ook afgeven denk ik.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:25 schreef Soempie het volgende:
Hebben jullie bewust voor een aantal jaar tussen de twee gekozen? Ik bedoel te vragen: om praktische redenen (geld, huis, ed) of om andere redenen?
Ik wil wel heel graag nog een kindje, ooit. 't Liefst niet met heel veel jaar ertussen, maar we moeten sowieso eerst nog afwachten of Wiebel wel een contract krijgt. En ik vond de zwangerschap dus niet tof.
Gister was ik foto's aan het uitzoeken van M. en ik vond het echt idioot hoe groot hij al is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat zo snel!! Wij merken het ook.. Bij beide kinderen.Make love, not war ☮
Druk aan het werk ja en dat bevalt wel. Zal de komende tijd ook nog wel even druk blijven. Volgende week ook weer brouwen. Langskomen kan natuurlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ook.Misschien helpt het als ik het eerst week in koud water. Ik ga zo nog wel even zoeken naar tips van oma.
Hoe is het met jou? Druk aan het werk? Bevalt het? Kunnen we een keer langskomen?
Gaan we dreigen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:43 schreef Mark het volgende:
Hierbij zweer ik plechtig dat mocht mijn harde schijf gered worden, ik hier een aantal foto's van mijn kinderen zal posten.
Nou, we hadden vorig jaar april al een tweede op komst. Maar die kwam toch nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:25 schreef Soempie het volgende:
Hebben jullie bewust voor een aantal jaar tussen de twee gekozen? Ik bedoel te vragen: om praktische redenen (geld, huis, ed) of om andere redenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk, ik was al benieuwd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:43 schreef Mark het volgende:
Hierbij zweer ik plechtig dat mocht mijn harde schijf gered worden, ik hier een aantal foto's van mijn kinderen zal posten.
quote:
Vastgelegd. Bij deze. Dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:43 schreef Mark het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, we hadden vorig jaar april al een tweede op komst. Maar die kwam toch niet
Wat verdrietig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ik heb hem gisteren opgestuurd (de website claimde dat hij gratis werd opgehaald....), dus ik hoop volgende week uitsluitsel te hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:45 schreef Soempie het volgende:
Wanneer weet je meer over de schijf? De zus van Wiebel heeft het toen zo'n 1000 euro gekost, maar ze had wel al haar bestanden terug. Was een dure scriptie.
Het was even pittig, ja. Maar dan tel je wel je zegeningen als in een paar maanden tijd een huis kopen en weer zwanger worden lukt. Toen weer even heel spannend toen Tinu in het ziekenhuis werd opgenomen rond de 30 weken (longontsteking en vochtverlies), maar als ik nu naar Lior kijk dan weet ik hoe goed ik het hebquote:
Ik blijf benieuwd, zoals gezegd hier ook twee schijven die dan mogelijk die kant op kunnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:47 schreef Mark het volgende:
Ik heb hem gisteren opgestuurd (de website claimde dat hij gratis werd opgehaald....), dus ik hoop volgende week uitsluitsel te hebben.
En over het geld denk ik maar niet teveel na....
Iemand een tweelingbuggy en/of kinderwagen kopen?
Ah, dit weekend hebben we nog geen plannen geloof ik. Ik ga even met Wiebel overleggen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Druk aan het werk ja en dat bevalt wel. Zal de komende tijd ook nog wel even druk blijven. Volgende week ook weer brouwen. Langskomen kan natuurlijkMoet je alleen wel even checken of ik werk
Dit hele weekend werk ik, maar dan werk ik ook boven op een partij
Theoretisch kun je niet naar boven omdat het een besloten feest isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, dit weekend hebben we nog geen plannen geloof ik. Ik ga even met Wiebel overleggen.Als je het dus druk hebt boven kunnen we in elk geval zien waar je werkt en zwaaien.
Beneden kun je toch gewoon zitten om wat te drinken?
Ah zo. 's Avonds zijn we sowieso thuis. Misschien kunnen we het combineren met een bezoekje aan het zusje van Wiebel in R'dam. Moet even kijken of dat uit gaat komen. Je hoort het nog in elk geval.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Theoretisch kun je niet naar boven omdat het een besloten feest is
Maar ik weet niet hoe laat het begint. Waarschijnlijk pas in de avond dus dat zit wel snor.
Beneden is het restaurant/terras/brouwerij dus ja, dat kan gewoon
Kom je toch met z'n allen langs?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah zo. 's Avonds zijn we sowieso thuis. Misschien kunnen we het combineren met een bezoekje aan het zusje van Wiebel in R'dam. Moet even kijken of dat uit gaat komen. Je hoort het nog in elk geval.
Was het eerste brouwsel goed gegaan eigenlijk?
Dat is ook een goed plan! Ik ga even bellen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kom je toch met z'n allen langs?
Ja, dat ging goed
De lunch is ook goedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:09 schreef Soempie het volgende:
Lunchen lijkt me wel wat, als ik de kaart zo bekijk.Maargoed, ze nemen nog niet op.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hier geen wolkbreuk, maar wel een mooie regenbui
Een doorweekte waslading kun je dan beter laten hangen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:25 schreef Soempie het volgende:
Hier drie druppels, een met haast binnengehaalde waslading (nog doorweekt) en een stralend blauwe lucht.
Mja. Als het echt gaat hozen niet. De lucht was even heel donker, maar een kwartier later weer strak blauw.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een doorweekte waslading kun je dan beter laten hangen.
quote:
Dat zou jammer zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:45 schreef MadMaster het volgende:
Het is hier nu al pikdonker. De herfst slaan we gewoon over...
Goed bezig die kleine!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:58 schreef Soempie het volgende:
Even een
M. kan vooruit kruipen!
* trots
Zondag werk ik ook ja, dan begin ik om 17:00 dus dat lijkt me prima.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:00 schreef Soempie het volgende:
Nem, werk je zondag ook? Ze willen gaan kiten, maar dan plannen ze dat eromheen.
Nog even en hij heeft verkering...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:58 schreef Soempie het volgende:
Herfst en de lente.
Even een
M. kan vooruit kruipen! Ik stond vanavond de was op te hangen en opeens werd er aan m'n broek getrokken.En later lag hij op een speelkleedje in z'n kamer. Vervolgens kwam ik binnen met een fles en toen ik de fles liet zien rolde hij op z'n buik en kwam hij direct aangekropen.
![]()
En ook echt met z'n buik van de grond. Op z'n knietjes en soms op handen en voeten met z'n kont ver in de lucht.
* trots
Met een bakvisje.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even en hij heeft verkering...
Veel plezier! Zijn het van die films als Pride & Prejudice?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:22 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop niet met zo'n gratenpakhuis.
Nu Wiebel weg is kan ik mooi de dramafilms kijken die ik nog heb liggen. Dus, fijne avond!
Dat is inderdaad een drama.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Veel plezier! Zijn het van die films als Pride & Prejudice?
Nu al?quote:
Best mooiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat er gebeurt wanneer je sterretjes onder water steekt:
quote:
"makkelijk" heeft bij mij nog nooit op het menu gestaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Uneventful is niet jouw ding geloof ik?
Ik zie en enorm gapend gatquote:John Travolta first gained fame as the swaggering Vinnie Barbarino on the television series Welcome Back, Kotter. In 1977, he parlayed his teeny-bopper fame into a big-screen career with the disco blockbuster Saturday Night Fever. He languished in light dramas and television movies in the 1980s, but started a comeback in 1989 with Look Who's Talking...
In tegendeel, m'n bestequote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ha, dit is een Knox studente: http://thecaucus.blogs.ny(...)-speech/#more-229121
*trots is*
En er komt nog veel meer aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Net even naar Haarlem heen en weer gereden en op de heenweg leek het meer op varen dan op rijden.
Het is lang geleden dat ik zo'n enorme plensbui met flinke onweer heb meegemaakt. De wegen stonden gewoon onder water...
Een quote uit een filmquote:remember I told you you were beautiful? I was wrong...you're gorgeous. You know, without the make-up, you look 14 years old"
Nou, dan weet je mijn antwoord vast al...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:33 schreef Etcetera het volgende:
Vooral leuk als je Gronings verstaat
![]()
The Boy in the Striped Pajamasquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Veel plezier! Zijn het van die films als Pride & Prejudice?
Oh, dat is wel slim! Ga ik doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:23 schreef B.ertha het volgende:
Soemp, even een paar stukken garen en nacht laten weken met een witte zakdoek om te testen of het afgeeft
En leuk dat m nu kruipt
Goede film.quote:
De stoom kwam uit de oren van Samsom.quote:En nu het debat.
Bij een kerstdiner heb ik een keer een recept van Marne opgevolgd, dat ging best prima. Volgens mij was het deze, maar helemaal zeker weet ik het niet meer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:18 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Vraagje aan de koks: iemand nog tips voor een lekker (en niet al te lastig) mosterdsoeprecept? Er is hier grove, pittige mosterd in huis, lijkt me wel een basisingredient
Ik geloof het pas helemaal wanneer ik mijn diploma in ontvangst heb genomen, maar het lijkt er zeer sterk op dat dat voor mij ook geldtquote:
Nogquote:
Ah. Goede resultaten behaald?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 04:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog. Na de pubquiz nog een tijd in de studentenkroeg blijven hangen, en omdat ik morgen niks hoef te doen heb ik nog weinig reden om te gaan slapen
Ik had alles goed, want ik organiseerde de boelquote:
Oh ja, da's waar ook!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 04:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had alles goed, want ik organiseerde de boelAan de scores te zien waren sommige rondes wel wat te moeilijk eigenlijk. Ik heb wel een idee opgedaan voor een nieuwe ronde, in iets aangepaste vorm ten opzichte van wat ik vandaag heb gedaan
quote:1. Waarvoor staat de afkorting nozem?
2. Hoeveel teams zijn er in geslaagd de Nederlandse eredivise voetbal te winnen?
3. In welk jaar vond meneer Kalashnikov zijn beroemdste wapen uit?
4. Welke drank wordt in Nederland ook wel koetsierscognac of Hollandse cognac genoemd?
5. Welke acteur is nu weer op de Nederlandse televisie te zien in reclames voor Melkunie?
6. Welk land heeft in absolute aantallen de grootste moslimbevolking?
7. Welke film kreeg in Nederland de titel 'Tramlijn Begeerte'?
8. Wat was de naam van de eerste elektronische, digitale programmeerbare computer?
9. Hoe heette de eerste tekenfilm waarin Donald Duck te zien was?
10. Wat is de enige dag van de week die genoemd is naar een Romeinse god?
En ik dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 04:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga tukken, want ik moet me morgen alweer vroeg verkneukelen om mensen die aan het werk moeten terwijl ik nog in bed lig (:W MM, IARL, Ets, Oof, LB, Diaan, Mark, Nem, B. en Jojo). Bewaak jij de boel, Semtex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |