quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah mooi. En dan nog even tot aan de 12 weken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
Vrijdag heb ik waarschijnlijk een tweede echo, wie weet daarna
Verloskundigenpraktijk met echo-apparatuur? Dat is wel tofquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en nee, ik heb nog geen dingetjes gemaakt sinds ik weet dat ik zwanger ben. Had al wel een paar gehaakte slofjes dat ik nooit weg wilde geven, maar ben nog steeds wat voorzichtig
Vrijdag heb ik waarschijnlijk een tweede echo, wie weet daarna
Hoi.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef Soempie het volgende:
Ik moet straks alleen naar bed. Niks aan.
Jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Verloskundigenpraktijk met echo-apparatuur? Dat is wel tof(één van de redenen dat ik graag ik het ziekenhuis wilde blijven was de echo-apparatuur
)
Trusten
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Stel je nu voor er bij te kruipen wyccie
Do tell?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:11 schreef Soempie het volgende:
Pas maar op, ik ben wel een beetje bi.
Nee, het was meer...ja, hoe zeg ik dat.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Stel je nu voor er bij te kruipen wyccie
Geen probleem. Ik helemaal niet namelijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:11 schreef Soempie het volgende:
Pas maar op, ik ben wel een beetje bi.
Volgens Wiebel.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:14 schreef wyccie het volgende:
Geen probleem. Ik helemaal niet namelijk.
En die heeft zich natuurlijk opgeofferd en wil jou in bed best wel delen met een andere vrouw?quote:
Toch wel een nachtponnetje?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef Soempie het volgende:
Slaap lekker.![]()
Ik moet straks alleen naar bed. Niks aan.
quote:
Zie hier alle do's & don'ts:quote:When do I need to apply for a travel authorization?
Applications may be submitted at any time prior to travel to the United States. The Department of Homeland Security recommends that travel authorization applications be submitted at least 72 hours prior to travel. Unless revoked, travel authorizations are valid for two years from the date of authorization, or until your passport expires, whichever comes first.
Ik was tot dezelfde conclusie gekomen, maar zocht mijn heil in Jay & Silent Bob Strike Backquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:46 schreef Soempie het volgende:
Saaie boel hier. Nu heb ik uit verveling gelezen over urineweginfectie.
Neuh, a.s. zondag geen groot feest, doen we de week ernaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor het grote feest a.s. zondag
Trustequote:
The motherfuckin Time!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was tot dezelfde conclusie gekomen, maar zocht mijn heil in Jay & Silent Bob Strike Back
Voltijd lesbo?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:14 schreef wyccie het volgende:
Geen probleem. Ik helemaal niet namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |