Heeft ie niet gedaan voor dezequote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja straks heeft die flikker 422 al een topic geopend en ik wacht het wel lekker af
Ja.quote:
Heb ik toch goed gefixt he.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Omg omg omg wat een beeldschone OP
Kinderen met begeleiders. Geen volwassenen verder.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:32 schreef Caland het volgende:
Bij Ajax mochten er toch juist wel kinderen naar binnen?
Cultheld manquote:
In Turkije zenden ze elke week gewoon voetbal in HD en 3D uit. Camera's zijn prima daar bij de grote 3quote:
Moslims jonge jwz.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:41 schreef Caland het volgende:
Wat is dat voor vies communistisch teken.
3D joh?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In Turkije zenden ze elke week gewoon voetbal in HD en 3D uit. Camera's zijn prima daar bij de grote 3
Vorig seizoen hadden ze het al een paar keer gedaan en dit seizoen minimaal 1 wedstrijd per week in 3Dquote:
Zie je al die vieze beharing real life op je afkomen. Als ze dan ook nog een geur TV weten te produceren is dat ranzige sfeertje perfect nagebootst.quote:
wie?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom fapt de NOS op Dirk en niet op Demy? Demy heeft bij Ajax gespeeld en Dirk niet immers
Hihi, butthurt omdat Dirkie zometeen CL gaat spelen en Feyenoord nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie je al die vieze beharing real life op je afkomen. Als ze dan ook nog een geur TV weten te produceren is dat ranzige sfeertje perfect nagebootst.
Demy de Gelderlander.quote:
nee?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hihi, butthurt omdat Dirkie zometeen CL gaat spelen en Feyenoord niet![]()
Blijft toch mooi dat na al die jaren en jaren dit plaatje nog steeds volledig opgaatquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom fapt de NOS op Dirk en niet op Demy? Demy heeft bij Ajax gespeeld en Dirk niet immers
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijft toch mooi dat na al die jaren en jaren dit plaatje nog steeds volledig opgaat
[ afbeelding ]
Mooi plaatje man. Helaas verkeerde logo, hoort een kabouter bij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijft toch mooi dat na al die jaren en jaren dit plaatje nog steeds volledig opgaat
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Davy opbokken met je tr
Mexicano begint zelf met gehuil over demy en Ajax
Ik kan het wel hebben hoor. Mooi plaatje. Toepasselijk, ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Davy opbokken met je tr
Mexicano begint zelf met gehuil over demy en Ajax
Kan weer allemaal in z'n fokarchief.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah, Davy gaat weer nauwelijks wat zeggen maar wel hele topics vol TR's gooien.![]()
Volgens mij al 5 jaar niet meer ofzoquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dat vuurwerk en die fakkels
Geen Tadic bij deze wedstrijd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Ari, Stoch, De Zeeuw, Kuyt. /topic/1863885/2/50#116162396]woensdag 29 augustus 2012 20:51[/url] schreef stevenmac26 het volgende:[/b]
Wat is die Ari dik geworden man
Koekje van eigen deeg.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zwaar omgekocht die scheids.
Doet Fener nooit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zwaar omgekocht die scheids.
Volgens mij niet. Ook een hele gekke bewering natuurlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:53 schreef GGMM het volgende:
Heeft er al iemand gezegd dat de scheids omgekocht is?
quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Die gek van Valencia is nu trainer toch?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:53 schreef GGMM het volgende:
Heeft er al iemand gezegd dat de scheids omgekocht is?
quote:
Uit bij feyenoord 2-2 gespeeldquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Praag heeft thuis met 2-1 gewonnen ofniet?
Geen idee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Praag heeft thuis met 2-1 gewonnen ofniet?
okequote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Uit bij feyenoord 2-2 gespeeld
Dit is toch Moskou en Fener?quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Uit bij feyenoord 2-2 gespeeld
Sparta Moskou speelt vandaag ja. Morgen weer Spartak Praag.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit is toch Moskou en Fener?
Nee VVV Venlo en Real Madridquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit is toch Moskou en Fener?
Wel spannend danquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee VVV Venlo en Real Madrid
quote:
quote:In seizoen 2010/11 werd de club weer kampioen van Turkije, maar vlak na het behalen van de titel kwam de club in opspraak. De politie arresteerde voorzitter Yıldırım op beschuldiging van manipulatie en omkoping van voetbalwedstrijden tijdens het seizoen 2010/11. Na een verhoor werd de voorzitter in hechtenis genomen. Doordat de Turkse voetbalbond, vanwege het lopende onderzoek, beperkte inzage kreeg in de stukken van justitie, besloot ze Fenerbahçe (nog) niet te straffen met een degradatie. Eind augustus stelde de UEFA de Turkse bond een ultimatum: Fenerbahçe terug trekken uit de Champions League of een lange schorsing riskeren van Turkije en Turkse teams aan internationale wedstrijden.[36] Een dag later voldeed de bond aan dit verzoek[37]. Fenerbahçe tekende zonder succes bezwaar aan[38]. Uit protest verzocht de club aan de Turkse voetbalbond om te degraderen[39] maar die gaf daar eind augustus geen gehoor aan.[40] Begin september 2011 ging de club tevergeefs in beroep bij het Hof van Arbitrage voor Sport.[41][42]
Oh ja ik dacht Spartak Praag nu speeldequote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sparta Moskou speelt vandaag ja. Morgen weer Spartak Praag.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sparta Moskou speelt vandaag ja. Morgen weer Spartak Praag.
Kan niet, VVV speelde gisteren tegen Anderlecht.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee VVV Venlo en Real Madrid
Jij hebt een FC Twente logo?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh ja ik dacht Spartak Praag nu speelde
Alex zit daar (dus) niet zomaarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Die coach van Fenerbahce is een beetje dom om Alex en Stoch op de bank te laten, dat zijn zowaar de twee beste spelers van Fenerbahce.
Allemaal.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:58 schreef Doublepain het volgende:
Welke Turk zei gisteren ook alweer daat Turkse teams zo goed waren?
Watquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:58 schreef Doublepain het volgende:
Welke Turk zei gisteren ook alweer daat Turkse teams zo goed waren?
Zo goed is 2-1 thuiswinst ook weer niet. Maar als je dan uit snel scoort hef je dat probleem wel op.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:58 schreef GGMM het volgende:
Goed, Spartak heeft vorige week 2-1 gewonnen.
Fenerbahce moet gewoon Tadic halen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu brengt Fenerbahce gewoon Stoch voor Krasic, niet echt een verzwakking.
Ja, Fener gaat gewoon Europa League spelen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo goed is 2-1 thuiswinst ook weer niet. Maar als je dan uit snel scoort hef je dat probleem wel op.
PSV onder Rutten was ook een Turkse club?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:59 schreef mrstylo het volgende:
Niet weten dat Turkse teams altijd 2e helft beter zijn.
Na WK 2010 heeft hij daar een fetish voor gekregen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:00 schreef Caland het volgende:
De Zeeuw.Schop hem toch voor zijn smoelwerk.
neequote:
Doe eens normaal of hij komt je halen vanuit zijn woning in Zoetermeer. Wel leuk dat Demy weer een kans krijgt onder deze nieuwe trainer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:00 schreef Caland het volgende:
De Zeeuw.Schop hem toch voor zijn smoelwerk.
Sweet lake city ja? Mag wel oppassen dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal of hij komt je halen vanuit zijn woning in Zoetermeer. Wel leuk dat Demy weer een kans krijgt onder deze nieuwe trainer.
Stoch stelde, en stelt, geen reet voor joh.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Stoch en Ruiz. Dat was een koningskoppel.
Tadic is 10 keer beter.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stoch stelde, en stelt, geen reet voor joh.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Sweet lake city ja? Mag wel oppassen dan.
Is niet slechter dan Chadli hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zegt iemand die Sana na 2 wedstrijden uitroept tot messiah.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawelquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is niet slechter dan Chadli hoor.
Waar heb je dat gelezen dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zegt iemand die Sana na 2 wedstrijden uitroept tot messiah.
friekikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:02 schreef Caland het volgende:
Zeg toch gewoon vrije trap man, luldebehanger.
Free kick.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:02 schreef Caland het volgende:
Zeg toch gewoon vrije trap man, luldebehanger.
Bron?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zegt iemand die Sana na 2 wedstrijden uitroept tot messiah.
quote:
Sana is de nieuwe Mitea. Die deed het ook leuk en aardig in het begin. Maar verder is het niet veel soeps.quote:
Al die schapen die er steeds overheen gaan, is geen pretje voor dat gras.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Opvallend dat het veld er daar zo slecht bij ligt.
Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn in dat klimaat.
Het dak daar verneukt het grasquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Opvallend dat het veld er daar zo slecht bij ligt.
Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn in dat klimaat.
Dat is geen antwoord op z'n vraag.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sana is de nieuwe Mitea. Die deed hij ook leuk en aardig in het begin. Maar verder is het niet veel soeps.
yolo?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Yobo moet ik altijd aan mijn 'favoriete' gezegde denken
Mitea was een baas, je weet niet waar je over praat.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sana is de nieuwe Mitea. Die deed hij ook leuk en aardig in het begin. Maar verder is het niet veel soeps.
eindhoven de gekste?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Yobo moet ik altijd aan mijn 'favoriete' gezegde denken
Dat vroeg ik niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
quote:
YOLO is erger.quote:
Is Sana dan ook zo blessuregevoelig? In Zweden wat een fysiekere competitie is weet niemand daar wat van hoor. Daarbij antwoord je gewoon met een nieuwe stelling.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sana is de nieuwe Mitea. Die deed het ook leuk en aardig in het begin. Maar verder is het niet veel soeps.
Daarom moet je er altijd 4 stuks van kopenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Tering man, die bugles heb je ook in 10 minuten op. Zit niks in.
Uitdeelzakje of een hele grote zak?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah.. thx, het bekende dak probleem. Dat verklaart veel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het dak daar verneukt het gras
Zij daar uitdeelzakjes van? Gewoon een normale zak.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uitdeelzakje of een hele grote zak?
Alleen normale zak volgens mij maar die zijn alsnog kleinquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zij daar uitdeelzakjes van? Gewoon een normale zak.
Ligt aan het gebruik.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:06 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Een gezegdeż of bedoel je een motto
Halen naar Ajaxquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Alles begint bij de Zeeuw he, grote man daar.
In die paarse zakken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zij daar uitdeelzakjes van? Gewoon een normale zak.
Hij staat best strak jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:08 schreef Caland het volgende:
Keeper van Spartak heeft een goede lijn pep op.
Het is ook zo'n spannend potje voetbal.quote:
Is dat ooit wat geweest dan? Kan me alleen een Europees succes van Galatasaray herinneren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:08 schreef Smoofie het volgende:
Fener is ook niet meer wat het ooit was he ')
Wat was het ooit dan? Zó geweldig is het nou ook weer niet geweest toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:08 schreef Smoofie het volgende:
Vorig jaar hebben ze iedereen weg gedaan en dit jaar wachten ze nog afquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:08 schreef Smoofie het volgende:
Dat kunnen we ook zeggen van PSV, Ajax, Feyenoord, Celtic, Nottingham F., Göteborg, enz, enzquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:08 schreef Smoofie het volgende:
Dan ga je lekker naar de sc als je het ergens anders over wil hebbenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook zo'n spannend potje voetbal.
dat staat binnenkort op het shirt van barcaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht even dat er 'Lukoki' op dat shirt stond
Was altijd wel een subtopper tochquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat ooit wat geweest dan? Kan me alleen een Europees succes van Galatasaray herinneren.
Hij krijgt zo door van de belchinezen wanneer hij de bal uit moet schieten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Wow, die gast speelt met oortje in. Valsspeler.
Zou zo maar eens kunnen ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij krijgt zo door van de belchinezen wanneer hij de bal uit moet schieten.
Dat.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:12 schreef napoleonfour het volgende:
buitenbeeld houden van ditga toch weg met je censuur
Als binnenkort binnen 3 jaar is neem ik een maand lang een Lukoki UI.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:11 schreef z0rz0r het volgende:
[..]
dat staat binnenkort op het shirt van barca
quote:
dirkie vooropquote:
Eigenlijk vind ik dat helemaal niet ergquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb wel zin in een ordinaire vechtpot.
De Zeeuw die gaat matten met Turken.quote:
Hij hoekt Kuyt straks neer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De Zeeuw die gaat matten met Turken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Mehmet Topaas ook hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Twee gele kaarten: De Zeeuw en Kuyt.
Stelletje frusti's
Topbaas?quote:
ja Snoeks he, irritante sjaakquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:18 schreef Silverdigger2 het volgende:
Bla bla.. Die commentator mag best wT meee over de wedstrijd praten
Het niet waarderen als hij overquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:18 schreef Silverdigger2 het volgende:
Ken je Frank Snoeks nog niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:18 schreef Silverdigger2 het volgende:
quote:
Cohenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het niet waarderen als hij overLeonard Cohen
praat
Wedstrijd is niet zo bijster veel over te zeggen nu... spel zit totaal geen gedachte achter en het gaat van overtreding naar overtredingquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:18 schreef Silverdigger2 het volgende:
nee. Heb meestal een engelse commentator omdat ik me erger aande nederlandse.. In de rust maar even zappen:')quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ken je Frank Snoeks nog niet?
stoer manquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:22 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
nee. Heb meestal een engelse commentator omdat ik me erger aande nederlandse.. In de rust maar even zappen:')
Het is meer schoppen dan voetballenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:23 schreef alors het volgende:
Ik schakel net in, is het wat?
Oh aan de reacties te zien niet dus
beste wedstrijd ooit, helaas veel troll reacties hier.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:23 schreef alors het volgende:
Schop partij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:23 schreef alors het volgende:
Anderlecht - fjashdlkashk was leuker.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:23 schreef alors het volgende:
tis oorlogquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:23 schreef alors het volgende:
Het zou wel kunnen jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:23 schreef tammepiet het volgende:
Schorst de UEFA überhaupt weleens zwaar na een directe rode of naar aanleiding van wedstrijbeelden?
Het heeft weinig met voetbal te maken helaas...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:23 schreef alors het volgende:
Als je Portugal - Nederland WK 2006 een grappig potje vond is het wel wat.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:23 schreef alors het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
beste wedstrijd ooit, helaas veel troll reacties hier.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |