Potje dope?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:37 schreef JimboSlice het volgende:
wat stak er nou onder Gesink z'n broek uit?
Gesink kan goed volle bak gaan maar heeft moeite met ritme wisselingen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:36 schreef TheArt het volgende:
Zie je, weer een goed laatste stuk van Robert. Dit beeld zie je dus het hele seizoen.
Dat vraag ik mij ook afquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:37 schreef JimboSlice het volgende:
wat stak er nou onder Gesink z'n broek uit?
op wie dan? Elke keer zijn er wel een paar beter, maar het zijn elke keer anderen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
5e plek is wel echt maximaal haalbare, maar ik ben bang dat zelfs dat niet gaat lukken. In de echte bergritten gaat hij meer tijd verliezen.
Moreno lijkt inderdaad wat sterker. Gesink, Roche, Anton en Ten Dam gaan normaal top 10 eindigenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
5e plek is wel echt maximaal haalbare, maar ik ben bang dat zelfs dat niet gaat lukken. In de echte bergritten gaat hij meer tijd verliezen.
Moreno dus iig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:39 schreef thettes het volgende:
[..]
op wie dan? Elke keer zijn er wel een paar beter, maar het zijn elke keer anderen.
Ik snap dat echt niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:40 schreef Slobeend het volgende:
Valverde die 4e wordt, daar snap je toch niets van.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:40 schreef Slobeend het volgende:
Valverde die 4e wordt, daar snap je toch niets van.
Dus nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:41 schreef vaarsuvius het volgende:
die froome verliest nog veel dat laatste stuk
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:41 schreef vaarsuvius het volgende:
die froome verliest nog veel dat laatste stuk
edit: valt nog mee, zat naar de tijd van nummer 1 te kijken
6 secquote:
Ik blijf het opmerkelijk vinden dat hij zoveel heeft moeten inleveren bergop.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:41 schreef Pedroso het volgende:
Dit was een tijdrit naar verwachting van Gesink, niets mis mee.
In vlakke rijdritten kan ie tegenwoordig in goede vorm gewoon top 8 rijden, ook in grote ronde's
lolquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:43 schreef ErikT het volgende:
Bij 53.53 houdt Rodriquez het rood. Gaat ie niet redden...
quote:
Het geel?quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat is net zo verdacht als Pantani destijds.
Doet Contador goed, alleen valt me tegen van Contador.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:46 schreef Pino112 het volgende:
Contador behoudt hem t.o.v Contador. Aldus de NOS.
Alles wat hij heeft gewonnen in het tijdrijden is hij kwijt in het klimmen, dus voor klassementen lijkt het een nuloperatie, alleen is 't nu moeilijker om een mooie rit te winnen. De vermaarde efficiëntie van de Rabobank die altijd het maximum uit hun renners halen, het blijft een top-omkadering.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik blijf het opmerkelijk vinden dat hij zoveel heeft moeten inleveren bergop.
Hij maakt continu van die versprekingen, maar maakt ook wel wat goede opmerkingen, is ook lastig in je eentje denk ik... Liever dit dan Herbert imhoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:46 schreef Pino112 het volgende:
Contador behoudt hem t.o.v Contador. Aldus de NOS.
Parijs is nog verquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rodriquez brengt het rood naar Parijs.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat is net zo verdacht als Pantani destijds.
Milaan is dichterbij.quote:
Ik wil met die conclusie wachten tot volgend seizoen, als hij wel een (laten we hopen) goede voorbereiding heeft gehad en wel een heel seizoen op hoog niveau kan rijden. Als de conclusie qua tijdrijden en klimmen dan nog hetzelfde is, ga ik mee in deze bewering.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alles wat hij heeft gewonnen in het tijdrijden is hij kwijt in het klimmen, dus voor klassementen lijkt het een nuloperatie, alleen is 't nu moeilijker om een mooie rit te winnen. De vermaarde efficiëntie van de Rabobank die altijd het maximum uit hun renners halen, het blijft een top-omkadering.
Onzinnige redenatie. Hierdoor kan Gesink rondes winnen. Niet de grote rondes, wel die daaronder.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alles wat hij heeft gewonnen in het tijdrijden is hij kwijt in het klimmen, dus voor klassementen lijkt het een nuloperatie, alleen is 't nu moeilijker om een mooie rit te winnen. De vermaarde efficiëntie van de Rabobank die altijd het maximum uit hun renners halen, het blijft een top-omkadering.
+1quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wil met die conclusie wachten tot volgend seizoen, als hij wel een (laten we hopen) goede voorbereiding heeft gehad en wel een heel seizoen op hoog niveau kan rijden. Als de conclusie qua tijdrijden en klimmen dan nog hetzelfde is, ga ik mee in deze bewering.
Kijk wielrennen toch eens om het wielrennen in plaats van op elk miniscuul foutje van de commentator te lettenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:49 schreef vaarsuvius het volgende:
NOS ook weer aan het falen bij de top 10 alg klas. Hij vergat Anton en bazelt wat over Roche die toch al voor lag voor de etappe....
Als er nu gewoon al eens eentje (maakt niet uit of het Gesink, Mollema of Kruijswijk is) naar een andere ploeg trekt, dan wil ik wel eens zien wat er gebeurt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik wil met die conclusie wachten tot volgend seizoen, als hij wel een (laten we hopen) goede voorbereiding heeft gehad en wel een heel seizoen op hoog niveau kan rijden. Als de conclusie qua tijdrijden en klimmen dan nog hetzelfde is, ga ik mee in deze bewering.
Waar is dat een gangbare mening dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
De vermaarde efficiëntie van de Rabobank die altijd het maximum uit hun renners halen, het blijft een top-omkadering.
Iig. bij een hoop renners van Rabo, want die blijven er vaak heel lang rijden, sommigen zelfs hun hele carriere.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waar is dat een gangbare mening dan?
slotanalyse van het klassement vind ik niet minuscuul, en andere losse versprekingen tijdens de uitzending vind ik juist helemaal niet zo erg, in mijn vorige post maak ik juist een positieve opmerkjing over deze commentator.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kijk wielrennen toch eens om het wielrennen in plaats van op elk miniscuul foutje van de commentator te letten.
Dat zal ook wel te maken hebben met het geld. Want neem aan dat Nederlanders voor Rabobank commercieel interessanter zijn dan voor buitenlandse teams. Maar dat zullen die renners niet zo snel toegevenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Iig. bij een hoop renners van Rabo, want die blijven er vaak heel lang rijden, sommigen zelfs hun hele carriere.
Denk je? Tot nu toe ontlopen ze elkaar weinig bergop, en de volgorde is niet elke dag hetzelfde.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:03 schreef baggerbaas het volgende:
De echte beslissing zal wel vallen op de Bola del Mundo op zaterdag
Ik ga niet beweren dat ze plots gaan meedoen voor eindzeges in een grote ronde, maar ik verwacht dan eerlijk gezegd wel wat mooiere overwinningen (ritzeges in een grote ronde, semi-klassiekers die toch nog wat groter zijn dan Canada of Emilia, wie weet zelf eens een echt grote klassieker). En misschien wel eens de eindwinst in iets als Parijs-Nice, Baskenland of iets gelijkaardigs.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoop trouwens inderdaad dat een van de 'grote' drie wel een overstap gaat maken, ben wel benieuwd of je insinuatie klopt.
Ze hebben het veel te goed bij Rabo. Vind het soms weleens jammer. Een GreenEdge of Garmin zou een mooi team voor een Gesink of Mollema zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ga niet beweren dat ze plots gaan meedoen voor eindzeges in een grote ronde, maar ik verwacht dan eerlijk gezegd wel wat mooiere overwinningen (ritzeges in een grote ronde, semi-klassiekers die toch nog wat groter zijn dan Canada of Emilia, wie weet zelf eens een echt grote klassieker). En misschien wel eens de eindwinst in iets als Parijs-Nice, Baskenland of iets gelijkaardigs.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:07 schreef marcodej het volgende:
Robert Gesink lijkt te zijn veranderd van een topklimmer en matig tijdrijder in een subtopper in beide disciplines. Toch jammer. Natuurlijk, het is gunstig voor de kleine rondjes, maar ik zie hem toch liever schitteren in de bergen. En voor koersen als de Waalse Pijl en Emillia wordt het zo ook lastiger om te winnen.
Maar goed, eerst maar eens volgend seizoen afwachten, waarin hij een volledige voorbereiding kan draaien.
Waarom zouden dat goede teams zijn? De Nederlanders daar zijn ook niet beter gaan fietsen sinds ze bij Rabo weg zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze hebben het veel te goed bij Rabo. Vind het soms weleens jammer. Een GreenEdge of Garmin zou een mooi team voor een Gesink of Mollema zijn.
Zijn natuurlijk wel compleet ander type renners van een ander niveau dan de 3 waar het hier om gaat. Bovendien denk ik dat de Kreders het bij Rabo minder hadden gedaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zouden dat goede teams zijn? De Nederlanders daar zijn ook niet beter gaan fietsen sinds ze bij Rabo weg zijn.
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:07 schreef marcodej het volgende:
Robert Gesink lijkt te zijn veranderd van een topklimmer en matig tijdrijder in een subtopper in beide disciplines. Toch jammer. Natuurlijk, het is gunstig voor de kleine rondjes, maar ik zie hem toch liever schitteren in de bergen. En voor koersen als de Waalse Pijl en Emillia wordt het zo ook lastiger om te winnen.
Maar goed, eerst maar eens volgend seizoen afwachten, waarin hij een volledige voorbereiding kan draaien.
Mwah, Kredertjes hebben af en toe leuke dingen laten zien, maar nu toch ook weer niet zulke hele bijzondere dingen? Rijden in deze ronde ontzettend anoniem rond.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn natuurlijk wel compleet ander type renners van een ander niveau dan de 3 waar het hier om gaat. Bovendien denk ik dat de Kreders het bij Rabo minder hadden gedaan.
Het gaat er toch ook om dat er bij Rabobank te weinig concurrentie is? Zo zie ik het tenminste. Je moet het een beetje laten zien in de 1e jaren en dan zit je gelijk goed voor de rest van je carričre.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mwah, Kredertjes hebben af en toe leuke dingen laten zien, maar nu toch ook weer niet zulke hele bijzondere dingen? Rijden in deze ronde ontzettend anoniem rond.
Verder zijn Garmin en GreenEdge slechte voorbeelden. Bij Garmin heb je minstens net zoveel concurrentie qua klassementsrenners en bij GreenEdge zijn ze juist totaal niet ingericht op een algemeen klassement. Zie het daar voor die jongens absoluut niet gelijk beter gaan.
Dat lijkt me een beetje te simpel, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het gaat er toch ook om dat er bij Rabobank te weinig concurrentie is? Zo zie ik het tenminste. Je moet het een beetje laten zien in de 1e jaren en dan zit je gelijk goed voor de rest van je carričre.
Dit seizoen was natuurlijk wel heel raar, qua voorbereiding. Met die pin in zijn been kan ik me voorstellen dat de focus noodgedwongen gewoon veel meer op duur/tijdrit lag. Iemand enig idee wat zijn vermogen en gewicht nu zijn, in vergelijking met eerdere jaren?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |