Was vooraf ook al beetje bang dat het beter gewoon een vlakke tijdrit zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:36 schreef TheArt het volgende:
Zie je, weer een goed laatste stuk van Robert. Dit beeld zie je dus het hele seizoen.
Potje dope?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:37 schreef JimboSlice het volgende:
wat stak er nou onder Gesink z'n broek uit?
Gesink kan goed volle bak gaan maar heeft moeite met ritme wisselingen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:36 schreef TheArt het volgende:
Zie je, weer een goed laatste stuk van Robert. Dit beeld zie je dus het hele seizoen.
Dat vraag ik mij ook afquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:37 schreef JimboSlice het volgende:
wat stak er nou onder Gesink z'n broek uit?
op wie dan? Elke keer zijn er wel een paar beter, maar het zijn elke keer anderen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
5e plek is wel echt maximaal haalbare, maar ik ben bang dat zelfs dat niet gaat lukken. In de echte bergritten gaat hij meer tijd verliezen.
Moreno lijkt inderdaad wat sterker. Gesink, Roche, Anton en Ten Dam gaan normaal top 10 eindigenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
5e plek is wel echt maximaal haalbare, maar ik ben bang dat zelfs dat niet gaat lukken. In de echte bergritten gaat hij meer tijd verliezen.
Moreno dus iig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:39 schreef thettes het volgende:
[..]
op wie dan? Elke keer zijn er wel een paar beter, maar het zijn elke keer anderen.
Ik snap dat echt niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:40 schreef Slobeend het volgende:
Valverde die 4e wordt, daar snap je toch niets van.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:40 schreef Slobeend het volgende:
Valverde die 4e wordt, daar snap je toch niets van.
Dus nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:41 schreef vaarsuvius het volgende:
die froome verliest nog veel dat laatste stuk
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:41 schreef vaarsuvius het volgende:
die froome verliest nog veel dat laatste stuk
edit: valt nog mee, zat naar de tijd van nummer 1 te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |