SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 01-09-2012 18:13:17 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
van pittige tijden?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:06 schreef Goodbye het volgende:
Wie moet er nu ook aan L-l-laura denken?![]()
JAAAAA!!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je het drinken ofzo, ik weet het niet
Ohhhhh wacht, hij heeft lange lepeltjes, want die vorklepeldingen zijn toch heul lang voor in die grote hoge koffiedingen?
Daar lijkt me nu niks aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:31 schreef tombolafan het volgende:
k ben rik en ik wil om mn motor rijjuh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Gb is altijd mijn guest of honour.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar lijkt me nu niks aan.
zo spreekt ie het uihuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ommuh motor was nog beter
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dan was het garpjen veel duidelijker geweest.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zo spreekt ie het uihuit
Ommuh motor was nog beter
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:55 schreef Muis006 het volgende:
FOK!Filmchicks: Legendarisch Lekkere Filmwijven Special
Met dank aan Greysje
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
Willen jullie ons een plezier doen om nog even te stemmen als je dat nog niet gedaan hebt?
FOK!Idols: Wie wint FOK!Idols 2012?!
Je hoeft maar 3 liedjes te luisteren en alleen in het topic te roepen welke van de drie er van jou mag winnenCrew mag ook gewoon stemmen uiteraard.
Lemme see!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:19 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga nog even mijn meneer overhalen om een neie broek te halenwant hij moet echt dringend nieuwe kleren!
Meneer in neie broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou! Waar heb je dat stuk toch vandaan gehaald?quote:
Hij zat al achter me aan toen ik 13 was.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou! Waar heb je dat stuk toch vandaan gehaald?
Oh, ik ben te laat begonnen met swaggerenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij zat al achter me aan toen ik 13 was.
I got swagggg
It's never too late to swagger your fate.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ik ben te laat begonnen met swaggeren.
*noteert*quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
It's never too late to swagger your fate.
Oh nee, zal ik nu even doenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:18 schreef Greys het volgende:
Erikkkkkkk heb je al gestemd bij FOK!idols?
OK, zal fff luisteren en stemmenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:27 schreef Greys het volgende:
Benieuwd welke jij het fijnst vindt klinken
Roozjee, jij ook?
Ik ga ergens dit weekend de PM sturen, maar ben jij ergens halverwege de week voor de 15e weer terug? Dan mag jij het gewoon wat korter er op overboekenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:45 schreef Peter het volgende:
Greys, moet ik al wat overboeken? Ik ben de hele komende week op vakantie
ik kom 9 sept heeel vroeg weer terugquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga ergens dit weekend de PM sturen, maar ben jij ergens halverwege de week voor de 15e weer terug? Dan mag jij het gewoon wat korter er op overboeken
Zo, stemplicht weer uitgevoerd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:27 schreef Greys het volgende:
Benieuwd welke jij het fijnst vindt klinken
Roozjee, jij ook?
Whihi, benieuwd of ze dat ook nog zou vinden als ze wist dat wij voor Joan zaten te jubelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:10 schreef Ole het volgende:
En brilletje. En vond het zielug van onze vlaggetjes en plassen enzo
Ja, snap ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:21 schreef Ole het volgende:
Heb ik net verteld. Maar dat doorschijnende pakje was dus expres
Hihiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:22 schreef Ole het volgende:
Mijn barman vriend gaat net doen of ie fan is. Voor foto
dacht dat ik hem gedelete had. Ben helemaal van mijn padjequote:
Hjaaaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:52 schreef Cat22 het volgende:
OMG!![]()
![]()
![]()
Morgen is het nog maar TWEE WEKEN!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
Nou, heb maar even een colbertje gehaald zodat ik niet uit de toon val
Vrees dat ik em over een half jaar niet meer pas, maar dat zien we dan wel weer
Ben echt benieuwd naar je jurkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:54 schreef Ml-etje het volgende:
Hebberentassie bij!
Kan ik ook eens een avondje zonder mn mobiel in mijn handen rondhupsen.
Wat leukquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
Nou, heb maar even een colbertje gehaald zodat ik niet uit de toon val
Vrees dat ik em over een half jaar niet meer pas, maar dat zien we dan wel weer
Wel schoenen spuiten die je niet zo vaak meer aan hoeft daarna hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik echt mijn schoenen zilver ga spuiten. Dan kom ik in een zwart overhemd met een zilveren stropdas en zilveren schoenen
.
Hier liefst zou ik een van die jasjes van de Toppers hebben.
[ afbeelding ]
Ja echt zo leuk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
Het wordt echt een verkleedfeest.![]()
Bij het winkeltje waar ik mijn jurk heb gehaald hadden ze van die heerlijke foute jaren 50 pakken. Inclusief ruches op het overhemd.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:18 schreef Greys het volgende:
Op zich ga ik 'verkleed', maar in een jurkie dat ik ook rustig naar de verjaardag van mijn moeder aan doe. Dus of je het dan verkleed kunt noemen?
De accessoires maken de verkleed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook niet echt verkleed hoor. Alleen wat beter aangekleed.
Meneer Indaha kennende is toegeven aan een colbertje al een fikse stap.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:23 schreef indaha het volgende:
Ik ga ook niet echt verkleed hoor, ik moet alleen nog wat accessoires scoren![]()
Mijn man heb ik al zover dat hij een colbertje aan doet met een net hemd alleen de strik moet ik nog verkopen en een hoed gaat niet lukken ben ik bang
3 tiara's!?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:36 schreef Greys het volgende:
Tombo, had je het al besteld? Kan ik van die 0,95 tiara er nog 3 maken?
Het is ook niet verkleed, het is gekleedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd naar je jurk
[..]
Wat leuk![]()
![]()
[..]
Wel schoenen spuiten die je niet zo vaak meer aan hoeft daarna he
Maar het klinkt tehhh awesome!
[..]
Ja echt zo leuk!
Alleen heb ik net tegen Ll van de week gezegd dat het qua verkleden STUKKEN minder wordt dan vorige keerNou ja, ergens is dat ook zo... trouwens.
Owjaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
3 tiara's!?Of een tiara van 3,95? *indewaris*
Nee mutsie, 2 september had ik gezegd he
Wat ik zeg: accessoires.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja![]()
Ik dacht deze vrijdag.
Maar ik wil nog dezelfde spulletjes, alleen die goedkoopste tiara wil ik er graag 3 van
En dan maak ik het maandag aan je over, mag dat?
Geen recept te vinden?quote:
quote:
Zolang je maar een leuke pyjama bij je hebt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:47 schreef Maanvis het volgende:
ik ga niet teveel aandacht aan mijn uiterlijk besteden. homa's zijn toch altijd beter gekleed dan ik
ken je de film anger management en het stukje waar die 2 naar bed gaan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang je maar een leuke pyjama bij je hebt.
Hoe vind je naakt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang je maar een leuke pyjama bij je hebt.
Okee, 3 is ook primaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja![]()
Ik dacht deze vrijdag.
Maar ik wil nog dezelfde spulletjes, alleen die goedkoopste tiara wil ik er graag 3 van
En dan maak ik het maandag aan je over, mag dat?
dat is ONgekleedquote:
Goed zoeken.quote:
Nee, leg uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ken je de film anger management en het stukje waar die 2 naar bed gaan?
Nou ja, ik ben zo behaard dat ik bijna altijd wel een trui draagquote:
jack nickelson stapt naakt bij adam sandler in bed!quote:
Dan moet je maar teruglezen als je terug bent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:53 schreef Cat22 het volgende:
Maar wel snel, over 5 minuten ben ik weg.
Zeg je nu dat je toch liever een kamer deelt met een homa?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jack nickelson stapt naakt bij adam sandler in bed!
neuhjquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je toch liever een kamer deelt met een homa?
Ik lees erin dat ie jou als pyjama wilquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je toch liever een kamer deelt met een homa?
O snap!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
neuhj, ik herhaal jack nickelson 'oh, by the way, I sleep in the nude'
quote:
Ninja edit.quote:
ja ik had het sterretje nodig maar ik gebruikte hem verkeerd.quote:
Ik ga ook niet verkleed. Ws gewoon spijkerbroek met een kek shirtje en dat nette roze colbert.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:14 schreef Cat22 het volgende:
Het verkleden is minder...... uniform... zeg maar....![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik denk dat het gros van de aanmelden niet verkleed komt en alleen de hyperaars hier een pakkie aandoen. En Henk. Toch?
That's what he saidquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik had het sterretje nodig maar ik gebruikte hem verkeerd.
gmtaquote:
Half vol, Rozjee, half volquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Bijna! nog maar een paar dagen!![]()
15 ofzo![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:18 schreef MrMonkeyman het volgende:
Die meet van 15 september heh
Ik denk dat ik dan wel kom
Leukquote:
Wat ga jij met die 9 cent doen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Leukik kan niet in de OP dus dat moet Greys even doen.
MrM, eet je mee? Zo ja, wil je dan het 10 euro menu (soep, buffet) of het 12.59 menu (soep, buffet, chocotaart)?
Steekpenning.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat ga jij met die 9 cent doen?
Oefquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:16 schreef tombolafan het volgende:
GREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYS
Closer op tv
Now fuck off and die, you fucked up... eh.. wat ook alweer?quote:
Die van rewimo ging volgens mij naar Oognip, maar die bleef niet slapen, ik weet niet of zij hem heeft afgezegd al.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:18 schreef indaha het volgende:
Dus alle kamers zijn weer bezet of is die van Rewimo nog vrij ?
Ik moet nog even bij Tombo de bestelling doorgeven , maar er staan geen bestelnummers op die site , lukt dat als ik de omschrijvingen doorgeef?
Linkjes zijn ook goedquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:18 schreef indaha het volgende:
Dus alle kamers zijn weer bezet of is die van Rewimo nog vrij ?
Ik moet nog even bij Tombo de bestelling doorgeven , maar er staan geen bestelnummers op die site , lukt dat als ik de omschrijvingen doorgeef?
Ook geen idee of Oognip hem afgezegd heeft, ik zou monkeyman even laten pmmen met haarquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die van rewimo ging volgens mij naar Oognip, maar die bleef niet slapen, ik weet niet of zij hem heeft afgezegd al.
Op die pagina's staan toch wel bestelnummers? rechts bovenaan geloof ik, en anders misschien via het winkelmandje?
Waaaay ahead of you.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook geen idee of Oognip hem afgezegd heeft, ik zou monkeyman even laten pmmen met haar
Nou ik had gisteren het mandje gevuld en kon ze niet vinden , maar ik ga nu eten en dan ga ik gelijk kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die van rewimo ging volgens mij naar Oognip, maar die bleef niet slapen, ik weet niet of zij hem heeft afgezegd al.
Op die pagina's staan toch wel bestelnummers? rechts bovenaan geloof ik, en anders misschien via het winkelmandje?
Oke komt goedquote:
Ik kom op hakken!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:08 schreef indaha het volgende:
Ik heb mijn bestelling asseccoires ook doorgegeven en ga alleen nog op zoek naar een paar gemakkelijke schoenen zonder hoge hakken want anders moet ik op de helft van de avond op blote voeten verder (dat zou wel erg songfestivalisch zijn eigenlijk)
Slippertttttts.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kom op hakken!![]()
Verstandige goed loopbare hakken en voor de zekerheid slippers in mijn tas.
Als in: ik ben tijdens het klussen in mijn kast gekropen en er daarna weer uitgesprongenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Als in: ik ging mijn kast in voor een outfit en kwam er uit met de perfecte outfit? Of iets anders?
Ik zag het!quote:Op zondag 2 september 2012 00:09 schreef iBenny het volgende:
Zijn er Songpop spelers hierzo? Je hebt sinds vandaag ook de mogelijkheid om Eurovisie liedjes te raden
Gympen - gymschoenen - gymzaal - zaalvoetbal - bal.quote:Op zondag 2 september 2012 00:24 schreef Ole het volgende:
Kan alleen nig maar gympenaan met manke pootje. Dan ziet jurkje er sowieso niet uit. Maar he! Ole is er!
Je bent niet de enige hoorquote:Op zondag 2 september 2012 00:24 schreef Ole het volgende:
Kan alleen nig maar gympenaan met manke pootje. Dan ziet jurkje er sowieso niet uit. Maar he! Ole is er!
hoe creatief:-[!quote:Op zondag 2 september 2012 08:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gympen - gymschoenen - gymzaal - zaalvoetbal - bal.
Je bent in thema.
quote:Op zondag 2 september 2012 10:12 schreef sp3c het volgende:
wat doen jullie in godsnaam met die voeten van jullie??
met die van mij is nix aan de hand en ik gebruik ze iedere dag minstens 2x!
Ik kom op hakken!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:08 schreef indaha het volgende:
Ik heb mijn bestelling asseccoires ook doorgegeven en ga alleen nog op zoek naar een paar gemakkelijke schoenen zonder hoge hakken want anders moet ik op de helft van de avond op blote voeten verder (dat zou wel erg songfestivalisch zijn eigenlijk)
Ik zal hem nog eens porren zich hier te melden. Of hij blijft slapen weet ik niet, ligt eraan of hij een bed kan regelen.quote:Op zondag 2 september 2012 00:17 schreef Greys het volgende:
Huh, Monkey komt ook?
Die staat niet eens in de OP lijst en ik heb hem hier nog niet gezien, maar hij blijft ook slapen kennelijk?
Als we hem maar niet pushen om te komen, het moet wel vrijwillig zijn zeg maarquote:Op zondag 2 september 2012 10:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik zal hem nog eens porren zich hier te melden. Of hij blijft slapen weet ik niet, ligt eraan of hij een bed kan regelen.
quote:Op zondag 2 september 2012 10:16 schreef Ole het volgende:
Iets met tigdubbel breken/ verbrijzelen. Is in2 seconden gebeurd, maar kost jaren herstel
Hij PMde me zelf of hij mee mocht rijden.quote:Op zondag 2 september 2012 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we hem maar niet pushen om te komen, het moet wel vrijwillig zijn zeg maar
En die hotelkamer kunnen we ook gewoon easy afzeggen, dus daar moet ie zich ook niet verplicht toe voelen.
verder gaat goed hoor! Zolang ik maar op mijn sneakers blijf lopenquote:Op zondag 2 september 2012 10:47 schreef Qwea het volgende:
[..]Auwch.
Iets met walrussen trappen, enkelbanden scheuren en er flinke restklachten van hebben en 6x geopereerd zijn.
Herstel kost ook al 2 jaar hier
Nu, opgelost, slotje. Gewoon je sneakers aanquote:Op zondag 2 september 2012 10:50 schreef Ole het volgende:
[..]
verder gaat goed hoor! Zolang ik maar op mijn sneakers blijf lopen
6x al nuquote:Op zondag 2 september 2012 10:47 schreef Qwea het volgende:
[..]Auwch.
Iets met walrussen trappen, enkelbanden scheuren en er flinke restklachten van hebben en 6x geopereerd zijn.
Herstel kost ook al 2 jaar hier
Afgelopen keer was de 6de x, dus 2 weken terug.quote:
Jullie hebben me gewoon lekker gemaakt met al die praat. Eet wel mee en wil eigenlijk ook wel blijven slapen dan...quote:Op zondag 2 september 2012 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we hem maar niet pushen om te komen, het moet wel vrijwillig zijn zeg maar
En die hotelkamer kunnen we ook gewoon easy afzeggen, dus daar moet ie zich ook niet verplicht toe voelen.
Cat zit al vol inmiddels volgens mijquote:
Ohai!quote:Op zondag 2 september 2012 10:59 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Jullie hebben me gewoon lekker gemaakt met al die praat. Eet wel mee en wil eigenlijk ook wel blijven slapen dan...
En waarom niet bij jou?quote:
Zo ben ik ook begonnen.quote:Op zondag 2 september 2012 11:06 schreef Greys het volgende:
Leuk dat je komt (en dapper! omdat je nog niemand kent!)
Sowieso een bed? Het hotel zat toch vol? En als Oognip haar kamer al heeft afgezegd kan het best zo zijn dat een vreemde die heeft genomen.quote:Op zondag 2 september 2012 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Cat zit al vol inmiddels volgens mij
Of JJdJ moet bv weer liever een kamer alleen hebben, dan kan Monkey er bij Cat bij?
Dus een bed is er sowieso voor je.
Leuk dat je komt (en dapper! omdat je nog niemand kent!)
quote:Op zondag 2 september 2012 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo ben ik ook begonnen.. Ook meteen met overnachten. En kijk waar ik nu ben! Ongekend populair, gewild door zowel man als vrouw! Op handen en voeten gedragen!
Nip heeft hem nog niet afgezegd, dus is er sowieso een bed, toch?quote:Op zondag 2 september 2012 11:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sowieso een bed? Het hotel zat toch vol? En als Oognip haar kamer al heeft afgezegd kan het best zo zijn dat een vreemde die heeft genomen.MM toch echt even checken bij Oognip en/of hotel (wat ik in DM al met hem heb besproken
)
Op voeten gedragen?quote:Op zondag 2 september 2012 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo ben ik ook begonnen.. Ook meteen met overnachten. En kijk waar ik nu ben! Ongekend populair, gewild door zowel man als vrouw! Op handen en voeten gedragen!
quote:
Smallminded man.quote:Op zondag 2 september 2012 11:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had begrepen dat het een hema was.
Dat was echt een hemels momentquote:Op zondag 2 september 2012 11:13 schreef Greys het volgende:
Ja Erik, ik zie je nog aankomen bij Landal![]()
TAKE ME TO YOUR HEAVENNNNNNNN
Wij zijn op zich vrij brave borstjes (quote:Op zondag 2 september 2012 11:19 schreef MrMonkeyman het volgende:
Ik geef trouwens nu alvast een waarschuwing dat ik gek ben en al helemaal als ik ga drinken. Dus.
En bescheiden als altijd.quote:Op zondag 2 september 2012 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zolang je je eigen rotzooi maar opruimt.quote:Op zondag 2 september 2012 11:19 schreef MrMonkeyman het volgende:
Ik geef trouwens nu alvast een waarschuwing dat ik gek ben en al helemaal als ik ga drinken. Dus.
Kan je specifieker zijn met wat je onder gek verstaatquote:Op zondag 2 september 2012 11:19 schreef MrMonkeyman het volgende:
Je kent me tochquote:
Nee zo erg meestal niet, denk maar eerder aan opmerkingen, vragen en blikken en dat ik nergens in ga klimmenquote:Op zondag 2 september 2012 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij zijn op zich vrij brave borstjes () dus geef dan wel ff een seintje als we je dronken van straat moeten plukken, er is namelijk een spoorwegovergang op 10 meter afstand en ik houd het graag netjes
quote:Op zondag 2 september 2012 11:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Echwel
ik ga weer stoicijns ballen snijden
fuck you.quote:Op zondag 2 september 2012 11:26 schreef Greys het volgende:
Ik ga straks naar de Shabuuuuuuuuuuuuuuuuu
Omgquote:Op zondag 2 september 2012 11:26 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 11:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Echwel
ik ga weer stoicijns ballen snijden
geilquote:
Ik ben dinsdag nog geweest dus niks jaloers.quote:Op zondag 2 september 2012 11:26 schreef Greys het volgende:
Ik ookquote:
Op een kaassouffle moet uberhaupt geen broodje.quote:Op zondag 2 september 2012 11:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
geil
Help eens, moet er op een broodje kaassoufle mayo
Ja, heul wel.quote:Op zondag 2 september 2012 11:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op een kaassouffle moet uberhaupt geen broodje.
quote:Op zondag 2 september 2012 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
+1384756582!quote:
Dat zeg ik, ewwquote:Op zondag 2 september 2012 11:42 schreef Qwea het volgende:
Gewoon een bolletje met boter ende kaassoufle
Wat hij zegt.quote:Op zondag 2 september 2012 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Broodje kaassoufflé... dat zou ik nooit doen. Maak dan een tosti
.
Oh ja, kousen ofzo moet ik ook nog hebbenquote:Op zondag 2 september 2012 12:29 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet alleen nog hold ups.
Ik zo gisteren tegen de meneer: "ik moet volgend weekend nog even naar de stad voor kousen. En een nieuwe broek voor jou."
"Okee, is g- wait whut?"
Kousen? Moet dat?quote:Op zondag 2 september 2012 12:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, kousen ofzo moet ik ook nog hebben
Godsamme
Ja mijn benen zijn te wit onder mn jurkjequote:
Bruiningscreme.quote:Op zondag 2 september 2012 12:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja mijn benen zijn te wit onder mn jurkje
Nee waaromquote:
Niemand dwingt je.quote:Op zondag 2 september 2012 12:50 schreef Cat22 het volgende:
Ik haat panty's.![]()
Bij mezelf tenminste, stomme onhandige dingen.
panty =/= kousquote:Op zondag 2 september 2012 12:50 schreef Cat22 het volgende:
Ik haat panty's.![]()
Bij mezelf tenminste, stomme onhandige dingen.
Hoera!quote:
Afzakdingen.quote:
PM komt eranquote:Op zondag 2 september 2012 12:37 schreef tombolafan het volgende:
OH DIENSTMEDEDELING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK GA VANAVOND DE FEESTBEEST-BESTELLING DE DEUR UIT DOEN DUS IEDEREEN DIE MEE WIL BESTELLEN EN NOG NIETS HEEFT DOORGEGEVEN GRAAG VANDAAG DOEN!
Ik heb tot nu toe bestellingen binnen van:
Greys
Cee
Cat
Indaha
Duurde lang!quote:
Welke site is dat eigenlijk? Even kijken of ik nog iets wil!quote:Op zondag 2 september 2012 12:37 schreef tombolafan het volgende:
OH DIENSTMEDEDELING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK GA VANAVOND DE FEESTBEEST-BESTELLING DE DEUR UIT DOEN DUS IEDEREEN DIE MEE WIL BESTELLEN EN NOG NIETS HEEFT DOORGEGEVEN GRAAG VANDAAG DOEN!
Ik heb tot nu toe bestellingen binnen van:
Greys
Cee
Cat
Indaha
www.feestbeest.nlquote:Op zondag 2 september 2012 13:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Welke site is dat eigenlijk? Even kijken of ik nog iets wil!
Dan zou ik dat niet de 15e doenquote:Op zondag 2 september 2012 12:55 schreef MrMonkeyman het volgende:
Heb stiekem eigenlijk zin om weer een keertje buiten te slapen
Als jouw grasveldje maar niet nat wordtquote:Op zondag 2 september 2012 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zou ik dat niet de 15e doen
Straks hoost het en er is niet echt een leuk grasveldje daar voor de deur bij de kroeg
Jeuzusquote:Op zondag 2 september 2012 14:26 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Als jouw grasveldje maar niet nat wordt
Daar heb ik al dibs op, opzouten dus.quote:Op zondag 2 september 2012 14:26 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Niet?quote:Op zondag 2 september 2012 14:26 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Okee jij staat voor mij nu in het rijtje van Christiano Ronaldoquote:Op zondag 2 september 2012 19:39 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dankje, ik ben inderdaad een lekkere man
Het is Cristiano Ronaldo schatquote:Op zondag 2 september 2012 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee jij staat voor mij nu in het rijtje van Christiano Ronaldo
En ik ben geen schatquote:Op zondag 2 september 2012 19:45 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Het is Cristiano Ronaldo schat
Het is geen arrogantie als het gewoon de waarheid is. Net zoals water nu eenmaal nat is ben ik nu eenmaal heetquote:Op zondag 2 september 2012 19:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik ben geen schat
Hoe dan ook; zelfs al zou je superlekker zijn, dat wordt imho overschaduwd door je arrogantie
Je bent een verstandige meid.quote:Op zondag 2 september 2012 19:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik zie alle posts van MrMonkeyman gewoon met een dikke vette knipoog.
Oh ik niet, kan net zo hard aan mij liggen dusquote:Op zondag 2 september 2012 19:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik zie alle posts van MrMonkeyman gewoon met een dikke vette knipoog.
quote:Op zondag 2 september 2012 19:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan moet je deze dus ook met een vette knipoog zien?Huhhh!
Oh help, de verwarring!quote:Op zondag 2 september 2012 19:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan moet je deze dus ook met een vette knipoog zien?Huhhh!
Sadist!quote:Op zondag 2 september 2012 19:59 schreef Cee het volgende:
Maakt niet uit, als ie te stout is naar onze meningmoet ie verplicht 1 uur in een hoek zitten met een ranja en een koptelefoon op waar non-stop Alf Poier op te horen is.
Moeten jullie me eerst wel in de hoek krijgenquote:Op zondag 2 september 2012 19:59 schreef Cee het volgende:
Maakt niet uit, als ie te stout is naar onze meningmoet ie verplicht 1 uur in een hoek zitten met een ranja en een koptelefoon op waar non-stop Alf Poier op te horen is.
We zetten er wel een spiegel neer.quote:Op zondag 2 september 2012 20:00 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Moeten jullie me eerst wel in de hoek krijgen
Dan eindig ik net zoals Narcissusquote:
We brengen je af en toe wel een bitterbal.quote:Op zondag 2 september 2012 20:01 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dan eindig ik net zoals Narcissus
quote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nog maar iets meer dan een week!
quote:
Dat soort dingen ga je de 15e toch niet tegen me zeggen he?quote:Op zondag 2 september 2012 14:26 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik zat laatst buiten met een neef van mij en wat vrienden te drinken, toen kwam een vrouw van rond de 40 buiten staan om te roken. Vroeg me neef of ze niet ging zitten, toen zei ze dat ze niet wilde dat ze nat werd, toen, voordat ik er erg in had, floepte ik eruit dat ze volgens mij al nat was toen ze ons zagquote:Op zondag 2 september 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat soort dingen ga je de 15e toch niet tegen me zeggen he?
dat mag alleen ikquote:Op zondag 2 september 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat soort dingen ga je de 15e toch niet tegen me zeggen he?
Volgens mij klik jij wel met Qwea, die is alleen al bezetquote:Op zondag 2 september 2012 22:14 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik zat laatst buiten met een neef van mij en wat vrienden te drinken, toen kwam een vrouw van rond de 40 buiten staan om te roken. Vroeg me neef of ze niet ging zitten, toen zei ze dat ze niet wilde dat ze nat werd, toen, voordat ik er erg in had, floepte ik eruit dat ze volgens mij al nat was toen ze ons zag
ze kon er gelukkig om lachen. Ik zeg dat soort dingen echt zo snel
Jij wil een puist voor je giecheltje?quote:
Neem jequote:Op zondag 2 september 2012 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij wil een puist voor je giecheltje?
Ik denk sowieso niet dat ik ga scoren na dit topicquote:Op zondag 2 september 2012 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij klik jij wel met Qwea, die is alleen al bezet
Het is sowieso niet echt een goede single-chickie-scoor-meet voor je denk ik, dus als je dat niet erg vindt, dan kom vooral
Zeg maar dat je Tinkerbel heet.quote:Op zondag 2 september 2012 22:21 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet dat ik ga scoren na dit topic
Misschien kan ik me beter voordoen als een andere user
Nee en ook geen slagroomvlaaiquote:
Ah, fijn:)quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:14 schreef Cat22 het volgende:
JJdJ1984 heeft ja gezegd!![]()
De vierpersoonskamer is weer gevuld.
JA!quote:
Dat is Takke.quote:
Ik ook!quote:
En hoe dacht jij dat trouwens te weten mevrouwtje 'ik wil een kamer voor mij alleen'?quote:
Inside informesjon!quote:Op zondag 2 september 2012 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En hoe dacht jij dat trouwens te weten mevrouwtje 'ik wil een kamer voor mij alleen'?
TOMBO!quote:
MUIS!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |