Was een hele kleine update die volgens mij wat verbeteringen aan de nfc doorvoerdequote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:51 schreef Djeez het volgende:
Had vanochtend een update die wel even duurde. Het toestel rebootte ook hierna. Maar heb nog steeds Android 4.0.4. Erg vreemd...
wat is dat eigenlijk voor plastic, volgens mij is het wel te spuiten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:51 schreef Klonk het volgende:
http://www.androidpolice.(...)te-with-epic-dragon/
Ja, nu moet ik nog langer wachten met bestellen... Ik wil een grijze...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:33 schreef Vaatwastablet het volgende:
www.androidplanet.nl/5198(...)vier-nieuwe-kleuren/
Gemeen, die grijze lijkt mij zo mooi
Maar toch ben ik tevreden met mijn Pebble Blue.
Mooie kleuren jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:33 schreef Vaatwastablet het volgende:
www.androidplanet.nl/5198(...)vier-nieuwe-kleuren/
Gemeen, die grijze lijkt mij zo mooi
Maar toch ben ik tevreden met mijn Pebble Blue.
Ik zou geen geduld hebben tot oktoberquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik nog langer wachten met bestellen... Ik wil een grijze...
Waar wordt melding gemaakt van oktober? Dat kan ik even nergens vinden... En ach, mijn Desire werkt nog, dus haast is er niet bij geboden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:03 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik zou geen geduld hebben tot oktober.
Staat in het artikel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waar wordt melding gemaakt van oktober? Dat kan ik even nergens vinden... En ach, mijn Desire werkt nog, dus haast is er niet bij geboden.
Ow ja, verrek, ik las er helemaal overheen... Hmm, da's me toch iets te lang wachten denk ik, alhoewel mijn abo wel pas in november afloopt (maar ik nu wel al kan verlengen)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:13 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Staat in het artikel.
"De nieuwe kleuren zullen rond oktober in de winkel liggen en hetzelfde prijskaartje als de huidige Galaxy S III krijgen."
Je kunt er een case omheen doen. Dan moet je net iets steviger op de toetsen drukken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:22 schreef robuust89 het volgende:
Wel een uberklacht: m'n telefoon staat altijd op trilstand, maar als ik per ongeluk de volumeknop aanraak gaat hij helemáál stil, en zo mis je belangrijke telefoontjes
Verder is het een prachtding
quote:Samsung says Jelly Bean update coming to Galaxy S III and Note 10.1 'very soon'
It's not as specific as we're guessing some would like, but Samsung confirmed during its IFA 2012 keynote today that a Jelly Bean update is coming to both the Galaxy S III and Galaxy Note 10.1 "very soon." That is at least a bit more encouraging than the "later this year" that we last heard for the Note 10.1, and follows a leak of an official GS3 Jelly Bean build earlier this month. The original Galaxy Note wasn't specifically mentioned on stage, but it did make an appearance on the company's Jelly Bean slide, so we'd assume an update for it is coming as well, if not necessarily "very soon."
Bron
Nu begin ik toch te twijfelen tussen de S3 en N2..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit wordt de nieuwe Samsung Galaxy Note 2:
[ afbeelding ]
Ligt er compleet aan wat je er mee wilt doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:57 schreef SovjetComrade het volgende:
[..]
Nu begin ik toch te twijfelen tussen de S3 en N2..
quote:Het toestel richt zich specifiek op multitasking. Zo kan een webbrowser op een deel van het scherm worden geopend, zonder dat andere applicaties afgesloten hoeven te worden. Ook notities en video's kunnen op deze manier tegelijk in beeld gebracht worden.
Ok,bedankt! Maar is het nu zeker dat de S3 wat goedkoper gaat worden als de Note 2 uitkomt?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:42 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ligt er compleet aan wat je er mee wilt doen.
[..]
Kan aan de laadsnelheid liggen. Leveren ze hetzelfde aantal amperes?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:46 schreef Cici het volgende:
Is het normaal dat de oplader van mijn Samsungtoestel heel heet word tijdens het opladen?
Want als ik mijn tel oplaad met een Sony Ericsson oplader wordt die lader niet heet.
Je doet em pijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:28 schreef ArtistA het volgende:
Weet iemand wat dit betekent:
Als ik m'n telefoon ietwat hardhandig neer leg hoor ik een tweetonige piep.
Iemand een idee wat dat is? Soms doet hij het ook als hij gewoon stilligt.
quote:
Hmm vreemd, ik ken het niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:42 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik merk trouwens dat het niet eens komt omdat ik 'm wat hardhandig neerleg, maar een bepaalde beweging zorgt ervoor dat hij dus geluid maakt.
Normaal heb ik al het geluid uit staan, hoor het nu voor het eerst.
Ja moet haast wel. Nu ben ik even muziek aan het luisteren via Spotify (Yann Tiersenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:45 schreef Cici het volgende:
[..]
Hmm vreemd, ik ken het niet.
Heb je niet een of ander bewegingsmelder aan ofzo?
Ik gebruik mijn oude BlackBerry-lader en die wordt niet heet. Ik vind het snoertje van de originele lader iets te kort.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 07:46 schreef Cici het volgende:
Is het normaal dat de oplader van mijn Samsungtoestel heel heet word tijdens het opladen?
Want als ik mijn tel oplaad met een Sony Ericsson oplader wordt die lader niet heet.
En gaat het dan puur over de schrijfsnelheid van en naar het kaartje bij het overzetten van bestanden of merk je ook verschil bij het daadwerkelijke gebruik van die bestanden?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:09 schreef Catch22- het volgende:
de class zegt iets over de snelheid, class 10 is wel aan te raden.
Class 10 zegt iets over de schrijf en leessnelheid van het kaartje. Er zal dus ook verschil te merken bij het gebruik van de bestanden die erop staan. Of het veel verschil zal zijn is moeilijk te zeggen. Ik weet namelijk niet hoe snel de kaartlezer van de SIII is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:16 schreef Gauner het volgende:
[..]
En gaat het dan puur over de schrijfsnelheid van en naar het kaartje bij het overzetten van bestanden of merk je ook verschil bij het daadwerkelijke gebruik van die bestanden?
Kijk eens op tweakers.net/pricewatch en dan bij de kaartjes die je zoekt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:16 schreef Gauner het volgende:
[..]
En gaat het dan puur over de schrijfsnelheid van en naar het kaartje bij het overzetten van bestanden of merk je ook verschil bij het daadwerkelijke gebruik van die bestanden?
Ik denk dat ik mijn SOny Ericsson oplader ga gebruiken. Heb er toch 2quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:06 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn oude BlackBerry-lader en die wordt niet heet. Ik vind het snoertje van de originele lader iets te kort.
Bedankt, denk dat het deze gaat worden dan:quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:22 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Kijk eens op tweakers.net/pricewatch en dan bij de kaartjes die je zoekt.
Daar staan ook goede Samsung kaartjes tussen. Voor mooie prijzen.
En t gaat idd alleen on Lees/schrijf snelheden.
Het komt er eigenlijk op neer of je voor Apple wilt gaan of Android.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:47 schreef Playerhater het volgende:
Eind van het jaar ben ik toe aan een nieuwe telefoon, is de S3 tegen die tijd niet gedateerd![]()
Oftewel: komt er wat nieuws uit tegen die tijd?
Wat heeft Apple te bieden wat Android niet heeftquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:49 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het komt er eigenlijk op neer of je voor Apple wilt gaan of Android.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |