Of van Fernandez, Cabral, Cisse...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:24 schreef FredVleespet het volgende:
Zulke filmpjes kan je ook van Ebecilio maken
Letterlijk overgenomen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:44 schreef Cara het volgende:
lekker suggestieve titel weer schijttong
Doe eens normaal kleuter.... niets mis met de TT zoals iedereen die kan lezen kan zien....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:44 schreef Cara het volgende:
lekker suggestieve titel weer schijttong
Het probleem is dat hij geen scorende spelers om zich heen heeft en hij zelf ook geen scorende speler is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:40 schreef zolderraam het volgende:
Pelle zou best wel eens de spits kunnen zijn die Feyenoord zoekt. Feyenoord heeft zo'n soort spits nodig die aangespeeld kan worden en dan een bal naar de zijkant geven of gewoon de bal vast kan houden tot er iemand onder komt zoals cleassie. En hij is gevaarlijk voorin bij voorzetten, kopsterk. Lijkt mij een betere optie dan Fernandez.
hij gaat helemaal niet vrijwel zeker naar Feyenoord, simpel toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe eens normaal kleuter.... niets mis met de TT zoals iedereen die kan lezen kan zien....
Voor sommige mensen is het leven idd zonder complicaties en misverstanden. Ik benijd die simpelen van geest.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:08 schreef Cara het volgende:
[..]
hij gaat helemaal niet vrijwel zeker naar Feyenoord, simpel toch?
Die had wel een iets ander verleden.quote:
eens. maar zijn jaren bij Feyenoord waren om te jankenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die had wel een iets ander verleden.
Ook eens. Jammer voor hem en voor Feyenoord.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:14 schreef mcwops het volgende:
[..]
eens. maar zijn jaren bij Feyenoord waren om te janken
eens. ( en Pelle moet naar Willem IIquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook eens. Jammer voor hem en voor Feyenoord.
Je bedoelt een legend....the one and only.quote:
Poulsen op z'n ouwe dag.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:41 schreef TLC het volgende:
Pelle terug, Braafheid terug... wat een armoedige zooi is de Eredivisie toch geworden.
Gullit, Rijkaard, Bergkamp en van Basten speelden eerst 6 jaar in Nederland. Wonnen europacups en werden europees voetballer van het jaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:45 schreef TLC het volgende:
mijn hemel waar zijn de tijden van van Basten, Gullit, Rijkaard, Bergkamp, Overmars, Jonk, Romario, Ronaldo, Nilis, Cocu, en van Nistelrooij
14 goals in 78 wedstrijden is inderdaad een alleraardigst gemiddelde.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Ach, kan zo meevallen, Sana scoorde ook nooit in Zweden, nu loopt ie 1 op 1.
Zo slecht vond ik hem nou ook weer niet bij AZ.
Neuh, puur als goalgetter niet, maar zo slecht voetballen deed ie niet. We zullen het zien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
14 goals in 78 wedstrijden is inderdaad een alleraardigst gemiddelde.
Een goalgetter die 14 keer scoort in 78 wedstrijden? Hij get misschien een hoop lekkere wijven, maar hij get weinig goals.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, puur als goalgetter niet, maar zo slecht voetballen deed ie niet. We zullen het zien.
Ik denk dat hij meer met zijn beautycase in de weer zal zijn dan doelpunten scoren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:19 schreef Caland het volgende:
Malki scoorde er volgens mij 3 in 30 voordat hij bij Roda kwam te ballen.
Beetje KGB-magie en die Pellé wordt de verrassing van het seizoen natuurlijk
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:49 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer met zijn beautycase in de weer zal zijn dan doelpunten scoren.
Tsja, je kan er ook geen buil aan vallen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook op niks gebaseerd dat die jongen gaat slagen.
Geen woord van gelogen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, je kan er ook geen buil aan vallen.
Sommige clubs investeren 30 miljoen en falen alsnog. Zekerheden heb je nooit.
Haha dat dan weer welquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:30 schreef alors het volgende:
Pelle en Daniel de Ridder terug op de Nederlandse velden
jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom net thuis, is het officieel?
Jaja, die schijttong tochquote:
Ach het hing al in de lucht natuurlijkquote:
Raar?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:17 schreef GGMM het volgende:
Raar.
Maar als het niet te veel kost is het beter dan niks.
Vandaar dat ik het raar vind.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Raar?
Spelen met een gehandicapte spits kan écht niet meer
Maar Pellè is niet gehandicapt, die kan technisch tenminste nog wat. Bovendien flipt hij niet zo makkelijk als Gayon, al is het wel een mooiboy natuurlijkquote:
Redelijke inschatting.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:19 schreef Caland het volgende:
Malki scoorde er volgens mij 3 in 30 voordat hij bij Roda kwam te ballen.
Beetje KGB-magie en die Pellé wordt de verrassing van het seizoen natuurlijk
Hier moet ik toch even van terug komen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Nee hè, daar komt Piet Pelle ook weer op zijn Gazelle, dit keer naar Feyenoord.
Dit is net zo'n stap als Van Gaal for bondscoach, of dikke Achmed Hossam naar Ajax: gedoemd tot mislukken.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:07 schreef HeatWave het volgende:
Ach, kan zo meevallen, Sana scoorde ook nooit in Zweden, nu loopt ie 1 op 1.
Zo slecht vond ik hem nou ook weer niet bij AZ.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, puur als goalgetter niet, maar zo slecht voetballen deed ie niet. We zullen het zien.
Ik had gelijk, het is idd beter dan niks.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:17 schreef GGMM het volgende:
Raar.
Maar als het niet te veel kost is het beter dan niks.
Visionair.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had gelijk, het is idd beter dan niks.
Ik en kapiteintje. Net als het aantal goals van Immers trouwens.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, er zijn er echt heel weinig die dat voorspeld hadden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |