Exact.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:50 schreef speknek het volgende:
Vooral hoe egocentrisch ze in het leven staan. Ik wil nu mijn uitkering/stufi/aow/lage ziektekosten die alles dekken. Ik weet wel dat het niet te betalen is, maar ze graaien het maar bij anderen weg en zo niet, na ons de zondvloed.
fixedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 05:01 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
Kortzichtige reactie. Sterk overtrokken. Of je vriend is zo eentje, die domweg in de mooie praatjes en bangmakerij trapt van de rechtse beweging.
En nu mijn antwoord op de vraag: "ik heb gelukkig al een hele verstandige en sociale asociale uitkeringstrekkende familie".
Zit de generatie na ons met een heerlijke schuldenberg en geen inkomsten meer uit de aardgasbaten. De aardgasbaten hadden we natuurlijk moeten opsparen zodat toekomstige generaties daar ook rente baten uit hadden kunnen ontvangen, iets wat ik alle partijen zeer kwalijk neem.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:50 schreef speknek het volgende:
Vooral hoe egocentrisch ze in het leven staan. Ik wil nu mijn uitkering/stufi/aow/lage ziektekosten die alles dekken. Ik weet wel dat het niet te betalen is, maar ze graaien het maar bij anderen weg en zo niet, na ons de zondvloed.
Als ze hadden gezorgd dat er door het gas geen staatsschuld was, was ik al tevreden geweest.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Zit de generatie na ons met een heerlijke schuldenberg en geen inkomsten meer uit de aardgasbaten. De aardgasbaten hadden we natuurlijk moeten opsparen zodat toekomstige generaties daar ook rente baten uit hadden kunnen ontvangen, iets wat ik alle partijen zeer kwalijk neem.
Jij hebt het volste recht jezelf belachelijk te maken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
Je buren en vrienden overtuigen om op de SP te stemmen is bijna net zo erg als ze overhalen om praktiserend pedofiel te worden. (in mijn ogen in ieder geval)
Het is beiden even immoreel...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:00 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jij hebt het volste recht jezelf belachelijk te maken.
Doen ze ook. En ze zijn heel verstandig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 06:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ze verstandig waren zouden ze de noodzaak inzien van goed met geld omgaan en het nut van anticonceptie
Je zou jezelf op moeten trekken aan die mensen i.p.v. je er zo tegen af te zetten. Jouw ouders hebben je een losermentaliteit bijgebracht als ik het zo eens hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:18 schreef CasB het volgende:
Ik ga mensen niet proberen over te halen. Het is hun eigen keuze. Mijn vriendin, haar familie en wat vrienden stemmen allemaal VVD omdat die het allemaal relatief makkelijk hebben in vergelijking met mijn familie. Meer geld, eigen onderneming, etc., zorgen ervoor dat zij VVD stemmen. Prima, als dat is hoe je bent opgevoed, maar blijkbaar ben ik anders opgevoed als het gaat om geld uitgeven binnenhalen, en dat maakt opzich niet uit, maar als je je hele leven alles in je schoot geworpen krijgt door je ouders omdat het geld er toch is, waarom zou je dan SP stemmen? Daar komen ze wel achter als ze zelf op hun eigen benen moeten gaan staan, een huis willen huren of tijdelijk werkloos zijn en op zoek naar een baan.
Je kan misschien beter ervoor zorgen dat je legaal stopt met belasting betalen. Dat is niet eens zo duur.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:03 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik stop met ondernemen als SP de grootste partij wordt.
Zet de geldpers maar aan, geld voor iedereenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wie niet eerlijk kan delen is als mens flink mislukt.
Helaas is het verschil in eigendom slechts in een deel van de gevallen en meestal slechts in geringe mate gerelateerd aan hetgeen je bijdraagt aan de maatschappij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop alsjeblieft met je verderfelijke praktijken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:37 schreef Spellmeista het volgende:
Overhalen is een groot woord..ik heb ze niet gedwongen..ik kwam gewoon met "goede argumenten" en toen dachten ze van hmm..de tijd van vernieling moet stoppen..ode aan de "normale burger"..
Laat de pyramide de omdraai maken..
Wat hebben jullie toch met het woord sociaal. Zeg dan gewoon SP, is dat zo moeilijk. En dat geldt ook voor Rutte.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:14 schreef NiGeLaToR het volgende:
Met de polarisatie zit het wel goed zie ik
Mensen met baan en vooruitzicht vs de mensen zonder baan en/of vooruitzicht? Het heeft inmiddels niets meer met 'sociaal' te maken, maar alleen nog maar welke kant op er gegraaid mag gaan worden
* NiGeLaToR gaat de PvdD maar weer stemmen denkt ie..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |