Dat kunnne de meeste mensen niet eens..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan zal die wel op een tempo'tje van 5km/u ofzo hebben gefietst
Het is 'kunnen'.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat kunnne de meeste mensen niet eens..
Hier in het oosten niet. Ja middelbare school misschien nog, want dan was het OV sowieso niet sneller.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:14 schreef Moos. het volgende:
Zal wel liggen aan je omgeving. Hier in het oosten is het normaal als je bij 16< km gaat fietsen, alhoewel dat ook aan het bagger OV hier kan liggen.
Ik dacht altijd dat ze een 17jarige VWO-er was maar pin me er niet op vast.quote:
Geil man, dat gehakt grillen dan. Het zijn nou eenmaal kwalitatief goeden topics.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:16 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ze een 17jarige VWO-er was maar pin me er niet op vast.
Wie kan je nog vertrouwen op FOK!? Straks gaan de mensen nog denken dat ik geen echte gehaktgriller ben...
Wie ze ook is, ook dit tering topic zit weer over de 80 posts. Geen idee hoe ze dat altijd weer doet...
Talentquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:16 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Wie ze ook is, ook dit tering topic zit weer over de 80 posts. Geen idee hoe ze dat altijd weer doet...
Volgens mij is het wel gewoon 'wát' ...quote:
Jij doet iedere dag een uur over 16 km?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:16 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik fiets elke ochtend een uur
MOET 16/17 KM fietsen naar school, en dan ook terug..
Maar na een tijdje raak je het gewend. en het is ook goed voor je conditie.
Ik meestal ook. Met stoplichten n shit.quote:
HMmm, ok. Met veel stoplichten is het nog wel redelijk dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik meestal ook. Met stoplichten n shit.
QFTquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:47 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Terechte klacht....
There....
...I said it....
Ook met wind tegen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:58 schreef CrashO het volgende:
[..]
HMmm, ok. Met veel stoplichten is het nog wel redelijk dan.
Ik had een route naar school van 20km met welgetelt, 1 stoplicht.Fietste altijd wel lekker door
een reactie typen zodat iemand het kan lezenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 03:58 schreef Xetran het volgende:
een fuck geven om wat iemand anders doet
Fietsen is sowieso kut. Gewoon alleen al zo'n zadel in je reetquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoewel ik als automobilist eigenlijk het liefste zoveel mogelijk scholieren met de bus zie gaan dan met de fiets - de reden mag duidelijk zijn - is het wel een terechte klacht dat men al te lui is om 2 kilometer te fietsen. Negen van de tien keer zijn dat ook van die types die nooit mee doen met gym omdat ze altijd wel ergens een pijntje hebben. Dit gedrag kost de maatschappij redelijk wat euro's omdat men samen met dit ook ongezonder eet op de scholen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |