Ahjoh, als het maar vrouwelijk is en leeft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
Komt er dan een soort FOK! datingshow waarin hij mag kiezen?
Och arme Ruckyquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ahjoh, als het maar vrouwelijk is en leeft.
* Ireth verslikt zich en spuit de 7up door de neus weer naar buiten...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kan je er nog een keer van genietenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth verslikt zich en spuit de 7up door de neus weer naar buiten...
Waren er laatst al geen aanmeldingen in de SC?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh Karina reageert.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Oh Karina reageert.![]()
Ireth wat flik je me nou weer?![]()
![]()
Nou ik dacht "heb je aan een huis geholpen, misschien lukt een vrouw ook nog welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Oh Karina reageert.![]()
Ireth wat flik je me nou weer?![]()
![]()
Ja maar die worden onder mijn neus weggepikt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]zat dames hier op FOK! volgens mij.
Ik ben diegene zonder ijsje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:19 schreef Ireth het volgende:
Kheb maar ff een fotootje in de op gepleurd
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:17 schreef Inlognaam het volgende:
Mocht er nog een Fokker zijn met een nymphomane vrijgezelle tante/nicht/buurvrouw/moeder/zus dan mag dat ook
Hmmz, zonder gebitje?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:46 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Marokko? Ben je gek ze kwijlt wel een beetje
Sounds reasonable..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:05 schreef BlueMage het volgende:
Wat 'n onzin.Maar wel leuk.
M'n 70 jarige tante heeft vast nog wel interesse.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Op die leeftijd??? Misschien nertsen??quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:15 schreef Ehhe het volgende:
Fok!t ze ook? Da's wel een voorwaarde geloof ik.
Hahahaha. Neehee OF ZE ACTIEF IS OP FOK JAHquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op die leeftijd??? Misschien nertsen??
Gezien sommige van haar uitspraken zou het me niks verbazen, ze zou zich iig prima thuisvoelen hier.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:15 schreef Ehhe het volgende:
Fok!t ze ook? Da's wel een voorwaarde geloof ik.
Ik ben er achter gekomen dat een 60 jarige buurtgenoot hier ook aanwezig isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op die leeftijd??? Misschien nertsen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |