Ja, hij heeft ze net even nageteld, 54 doosjes.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:45 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Seriously???
![]()
![]()
Dat is echt awesome, gewoon voor volgend jaar al helemaal set
Kun je weer even vooruit!quote:
Volgens Pagan kan hij voor jou ook nog wel wat vinden Piscjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
Yay, wat fijn oh-oh!
Ik heb net bij de Aldi gekeken, helemaal niks meer.
Ja, dat komt door ons zeeklimaatquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:26 schreef oh-oh het volgende:
Typisch he, het lijkt wel regiogebonden of zo![]()
Mss zit er bij jullie iets in het water waardoor er veel minder mensen hooikoorts hebben?
Toen de Aldi ze hier nog had was er ook altijd een run op die dingen hoor, als er dan weer es voorraad was werd die ook altijd meteen geplunderd
What the hellquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:21 schreef Strega het volgende:
Hierbij
[ afbeelding ]
Pisces, moeten we ook nog voor jou gaan=
Ik denk dat het gewoon aan de winkel ligt, sommigen vullen sowieso mager bij!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Of gewoon omdat er bijna geen mensen wonen daar of zo, echt geen idee
Ik heb nog voor 5 weken! Thanks thoughquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:21 schreef Strega het volgende:
Pisces, moeten we ook nog voor jou gaan=
Ik denk ook dat het voor de mensen met hooikoorts als een lopend vuurtje gaat, als je eenmaal weet wat ze kosten dan ben je snel omquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Mn ouders kijken er trouwens ook altijd voor in Sittard en omgeving ( die gaan altijd oooooveral boodschappen doen, 4 fun) voor mij en mn broertje, maar ook altijd op, ze zijn echt blij als ze es 5 pakjes of zo weten te scoren, en dan deel ik ze met mijn broertje, dit jaar had ik gelukkig veel dus mocht hij ze allemaal
Slochteren: bevolkingsdichtheid 1 inwoner per hectare*.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Of gewoon omdat er bijna geen mensen wonen daar of zo, echt geen idee
Naar is dat, gisteren zagen wij een busje voor ons een duif raken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:05 schreef Bos81 het volgende:
Liep ik vanmiddag even naar de brievenbus zag ik bij het hek een duif spartelen. Ik dacht dadelijk als ik terugkom even kijken of ik iets kan doen. Helemaal vergeten. Fiets ik net naar de supermarkt ligt er tegen de stoeprond een onthoofde duif![]()
![]()
Ik had hem toch ws niet kunnen redden, maar toch..![]()
Ja en nu een verwende vogelquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:27 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Had ook zomaar roadkill geweest
O maar dat is vooruitgangquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Hij kan wel eten inmiddels, maar hij wordt liever gevoerd
'Tuurlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Hij kan wel eten inmiddels, maar hij wordt liever gevoerd
Ja, daar hebben de sociopaten hier lekker veel van meegekregenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zondag uitgebreid gejubeld op FB hoor
Ik vergeet FB wel vaker een paar dagenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zondag uitgebreid gejubeld op FB hoor
Hoe gaat ' ie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
'TuurlijkStraks ga je 'm nog vertellen dat hij ook zelf z'n voedsel moet gaan zoeken tussen steentjes en planten
[..]
Ja, daar hebben de sociopaten hier lekker veel van meegekregen
Uitstekend, dank jequote:
Dat is goed om te horen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Uitstekend, dank je. Ik zie mezelf voorlopig nog geen marathons lopen maar met de dagelijkse dingen heb ik nergens meer last van
Hey dat is wel goed Baafquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Uitstekend, dank je. Ik zie mezelf voorlopig nog geen marathons lopen maar met de dagelijkse dingen heb ik nergens meer last van
Ik vergeet soms ver genoeg door te scrollen, als er veel gepost is haak ik op een gegeven moment af als ik denk dat het oude berichten zijn, soms blijkt er dan nog veel meer te komenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik vergeet FB wel vaker een paar dagen, maar zal mijn leven gaan beteren
quote:
Tuurlijk, Piet is gewoon een moederskindjequote:
Ach, wat een liefjequote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:27 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, van al die nijnen leeft er nog steeds een trouwens, vandaag 3 weken oud en kijk dan toch![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop zo dat deze het redt
Het is dat ik weet dat het echt is, anders zou ik het haast niet geloven, zo cute en kleinquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:27 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, van al die nijnen leeft er nog steeds een trouwens, vandaag 3 weken oud en kijk dan toch![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop zo dat deze het redt
Mooi, en er staat een foto van jou op dat deken, dus dan moet het helemaal goed komen met dat konijntje..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat het echt is, anders zou ik het haast niet geloven, zo cute en klein
Ik heb wel eens een konijn gevonden, toen in een konijnenhok gedaan om te bedenken wat ermee te doen, en 2 uur later lagen er 5 kleintjes![]()
Ja, nee, we dachten dat het een konijn van iemand uit de buurt was, dus wilde buren langs om te vragen of iemand zijn konijn kwijt wasquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:43 schreef oh-oh het volgende:
En wat heb je daaaaaaar toen allemaal wel niet mee gedaan dan???
Haha, jaaaaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi, en er staat een foto van jou op dat deken, dus dan moet het helemaal goed komen met dat konijntje..
quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij bloeden vlinders niet eens, mss had ie een mens opgegeten en zat ie uit te buiken![]()
quote:
Whehehequote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Kijk ff of iedereen in je gezin nog in leven is.
Zo ja, mis je dan mss een onderhoudsmonteur of zo?
Niet zo ernstig
Anotomietje heeft van de week nog in deze SC gepost, dus wie weet leest ze meequote:
Hoe is het in de middag? Nog steeds een shitty day?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:21 schreef oh-oh het volgende:
Gisteren was zo een leuke dag, vandaag is echt nu al een kutdag, ik zit hier alleen want mn collega's hebben problemen met de trein, er hebben al drie fucking gekken gebeld, en wie ik wel dringend te pakken moet krijgen, die nemen niet op.
Sorry ik heb te veel koffie gedronken, ik blijf maar lopen..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is het in de middag? Nog steeds een shitty day?
Ik vind hem vandaag ook maar hoerig, en als topper zeikt iedereen
k heb ze hier gister ookz zien staan, als ik nog moet checken of ze er nog zijn moet je maar even gilllenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:35 schreef oh-oh het volgende:
Mn ouders kijken er trouwens ook altijd voor in Sittard en omgeving ( die gaan altijd oooooveral boodschappen doen, 4 fun) voor mij en mn broertje, maar ook altijd op, ze zijn echt blij als ze es 5 pakjes of zo weten te scoren, en dan deel ik ze met mijn broertje, dit jaar had ik gelukkig veel dus mocht hij ze allemaal
quote:
Ze zijn al onderweg naar je!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben dankzij Pagan voor het komende jaar en het jaar daarna voorzien
quote:
Wheheh, zo kijken veel mensen als ze nét in de niesbui zittenquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik was vannacht met BOS ergens patat aan het etenHet was een spannende droom, met weer allerlei mensen, maar op een gegeven moment zat ik ergens met Bos, en hij had eten van de Mac gehaald, hij trok het zo van onder tafel vandaan
en later kreeg ik een knuffel
![]()
Hij is gewoon aan het gapenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wheheh, zo kijken veel mensen als ze nét in de niesbui zitten
ORLY?quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik had ook een hele rare droom vannacht![]()
Ik weet dat Adriaan van Dis er in voorkwam, god knows why
Met de normale bus ook hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ORLY?![]()
Ben je nu als eerste op kantoor, nu met een bus eerder?
Ganz tollquote:
Dat is idd ook wel heel erg vroeg om dan al daar te zitten ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:27 schreef Bos81 het volgende:
Ik was vandaag ook als eerste op de kamer, als eerste op de afdeling red ik waarschijnlijk niet. Om 7.15 beginnen, gaat me net te ver
Dat is van die non info, ik moet foto's en stamboomnamenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh had je zaterdag gelezen dat ik de eerste Nakie gespot heb hier? Ik zat in de zeikende stortbui op de fiets, dus kieken en aaien was er ook niet bij helaas. Maar die zie ik vast nog wel eens bij de supermarkt
Jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is van die non info, ik moet foto's en stamboomnamen
Perfect day!quote:
Ja, door die rapquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat dit m'n favo van The Fugees is
Whehe, mensen die dan niks met dance hebben, en ineens gaan de beentjes toch kriebelen, leuk is datquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Dat concert in die tent op PP toen, met twee homovrienden die eigenlijk heul niet naar die stomme dance toestand wilden en dan samen een heel concert lang helemaal uit je plaat gaan, dat was echt feest![]()
JA!quote:
Onder welk genre valt John Mayer eigenlijk? En Jason Mraahhzz en die ene met hoedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:53 schreef oh-oh het volgende:
John Mayer, ook zo een nietzeggend zingend menneke
quote:I would put them in the alternative category, but lately you could make an argument that John Mayer is a blues artist
Man whores.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Onder welk genre valt John Mayer eigenlijk? En Jason Mraahhzz en die ene met hoed
quote:
Nou, alleen met een zak over hun kop en als ze niet zouden zingen hoorquote:
Zeg dat tegen al die exen van John Mayerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, alleen met een zak over hun kop en als ze niet zouden zingen hoor![]()
Ik luister even lekker Joni Mitchell nu
Hij is echt awesomequote:
Ik was al om 8.00 uur op het werk en ik moest om 12.15 weg voor training en aangezien pindasoep iets waar ik erg dol op ben en ze het niet iedere dag hebben in de kantine ben ik het even gaan halen.. normaliter voor mij ook geen soep om 12.00 uur, maar voor Pindasoep maak ik graag een uitzonderingquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:18 schreef Pagan het volgende:
Klinkt lekker, Bos. Mij alleen nog wat te vroeg.
Tja, dan ken ik het toch niet meteen zonder uitlegquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh, serieus, daar heb ik laatst nog een tt van gemaakt, sukkeltje
Vind je het gek als ik niet geloof dat je puur voor de inkt naar Becks kijktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit net op de H&M-site weer naar Beckham zijn inkt te kijken
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vind je het gek als ik niet geloof dat je puur voor de inkt naar Becks kijkt
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:37 schreef Bos81 het volgende:
Even deels de droom van Pisces laten uitkomen en naar de friettent
Heeeyquote:
Nacht!quote:
Ja, echt hè? Ik voel me dan net een dier in een nestjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaaa heerlijk, regen, slapen onder een dekbed idd
I know, maar ik weet / denk niet dat ik ze dan nog vaak ga zienquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:25 schreef oh-oh het volgende:
That's life hoor, spreek je voortaan met ze af buiten werktijd, als ze echt echt de moeite zijn![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik maak net de foto!
[ afbeelding ]
En dat tuintje![]()
![]()
Piet gaat dat gaaf vinden denk ik
![]()
En wat een onwijs gave kaart weer![]()
Thnx
quote:
Mss zitten er wel net zulke leuke mensen op de nieuwe tijden, niet zo somber johquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:29 schreef Miniem het volgende:
[..]
I know, maar ik weet / denk niet dat ik ze dan nog vaak ga zien
Ik ben niet somber, ik ga gewoon iemand hard missen, thats allquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss zitten er wel net zulke leuke mensen op de nieuwe tijden, niet zo somber joh
Dat filmpje is echt zooooo hilarischquote:
Herfstquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:21 schreef indaha het volgende:
Ha lekker weertje , ik hou van stormachtig weer
Ik heb geen digitale TV, dus kun je beter iemand anders blij maken, maar iig bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:26 schreef indaha het volgende:
Bos heb jij of iemand anders hier interesse in een dvd met seizoensoverzicht 2011/2012 en ook met een code om 2 maanden gratis eredivisie live te kijken.
Die zaten vandaag bij de telegraaf en we hebben er een paar teveel gekregen
Dat is jammer ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen digitale TV, dus kun je beter iemand anders blij maken, maar iig bedankt voor het aanbod
quote:
tja door het weer is er voor mij ook iets leuks niet doorgegaan. Hopelijk kan dat snel wel plaatsvinden..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:40 schreef Pagan het volgende:
[..]Gisteren liep ik in het zonnetje in mijn korte broek de nieuwe slijter in en zie daar tot mijn grote vreugde skuumkoppe staan. Lekker voor morgen, dacht ik nog.
Dat deed ik eerst wel, maar ruimtegebrekquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Die skull labels!
Bewaar je ook alle flesjes?
Draai het om, misschien ontmoet je zo nog meer leuke mensenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:23 schreef Miniem het volgende:
Hmm, ik ga straks wss op andere dagen werken.
Dus ik ga wat mensen niet meer zien, tevens gaat er iemand weg waar ik het erg goed mee kan vinden.
Jammer zulke dingen.
Ja, ik vond hem zo toepasselijk!quote:
Dan bewaar je daar van de flessen en van de andere de etiketten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
Nouja, niet alle etiketten want sommige heb ik dan zesdubbel en ik heb ook een paar flessen waar het label op gezeefdrukt is.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:19 schreef Strega het volgende:
[..]
Dan bewaar je daar van de flessen en van de andere de etiketten.
Er zullen ongetwijfeld weer nieuwe mensen komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Draai het om, misschien ontmoet je zo nog meer leuke mensen
BOHquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:25 schreef oh-oh het volgende:
That's life hoor, spreek je voortaan met ze af buiten werktijd, als ze echt echt de moeite zijn![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kan me voorstellen dat je toch ff baalt. Fijne collega's is altijd erg prettig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:23 schreef Miniem het volgende:
Hmm, ik ga straks wss op andere dagen werken.
Dus ik ga wat mensen niet meer zien, tevens gaat er iemand weg waar ik het erg goed mee kan vinden.
Jammer zulke dingen.
Gomiquote:
Ik stuur nog ff 5 strips na.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh en de pillen passen echt precies in het blik, hadden niet drie strips meer moeten zijn volgens mij![]()
![]()
Hier bij de Jumbo was aaaaaaallemaal nieuw personeel, ze hadden een blik 15 jarigen opengetrokken, allemaal vers bloed, het leek wel kinderdisco of zo zeg
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gomi
Ik denk dat ik wel tot 5 titels kom met Cherlize
Ik heb YEAH echt helemaal in m'n systeem, sinds een aantal wekenquote:
oh yeahquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb YEAH echt helemaal in m'n systeem, sinds een aantal weken
Whehe, vrijdag boodschappen doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik was boodschappen doen vanaaf, want gisteren had ik onverwacht visite.
Pffffff, week 1 met de logeetjes heb ik overleefd![]()
Ze zijn helemaal niet lastig hoor, maar ik moet twee rondes meer lopen op een dag en dat is best weer even wennen ineens, erg he
Nee, staat nog op de koart!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:27 schreef gomi het volgende:
[..]
oh yeah
ben je nu al eens naar ajaxtraining geweest?
en dan zeg jij yeah!
of niet?
ik zag vanmiddag mini ventilator aan een ketting. leuk dacht ik. staan de bladen vekeerd om en geeft aan de achterkant windquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag vanmiddag Super Mario sleutelhangers in van die ballen in een kauwgomballenautomaat-met-munt
Oh jammerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zag vanmiddag mini ventilator aan een ketting. leuk dacht ik. staan de bladen vekeerd om en geeft aan de achterkant wind
Da's dus een vliegtuigpropellorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zag vanmiddag mini ventilator aan een ketting. leuk dacht ik. staan de bladen vekeerd om en geeft aan de achterkant wind
hehe nee de bladen staan er dus gewoon echt verkeerd in en ik heb wel gepoogd ze los te halen en om te draaien. maar nu moet ik dus een nieuwe halen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Da's dus een vliegtuigpropellorEn als je de batterij omdraait?
Maar wel liefquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:35 schreef Bos81 het volgende:
Lastig typen met een hond op schoot, die steeds zijn neusje tegen een van je handen duwt om gekroeld/gekieteld te worden
Oh my, die oortjesquote:
Ik heb een vrouw op FB die een rescuetoestand heeft in Doha, shitloads saluki´s die een baasje zoekenquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb vanochtend een uur naar Saluki's op Animal planet gekeken, wow, die in de woestijn zijn heul anders. Erg tof
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:45 schreef Barbaaf het volgende:
Dinsdag gestopt, woensdag was zelfs het allerlaatste gruis opgerookt dus nu hang ik met pleisters en kauwgom aan elkaar
Zet hem op hè!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:17 schreef Barbaaf het volgende:
Dat valt tegen, zo'n kop koffie zonder peukMaar ja, zal wel wennen zijn
Alleen nog in je dromen Baafquote:
Ach, ik heb deze nog voor de tuinkruiden:quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen nog in je dromen BaafOf dat je droomt dat er een lekker wijf op een motor zit, op een boulevard, rokend en wel
uhuh, "Oregano"quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ach, ik heb deze nog voor de tuinkruiden:
[ afbeelding ]
Succesquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:45 schreef Barbaaf het volgende:
Dinsdag gestopt, woensdag was zelfs het allerlaatste gruis opgerookt dus nu hang ik met pleisters en kauwgom aan elkaar
Whehehehe.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Den Sjefquote:
Ik gisteren!quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh, ik heb net mijn agenda voor 2013 al gekocht![]()
Goed van je Baaf, als je het niet trekt, druppels Avena Sativa van dr. Vogel werken erg goed, iedere dag nemen. Zorgt vooral dat je geestelijke behoefte afneemt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Pagan op 02-09-2012 00:01:17 ]Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Proost Zwabquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
Drink nu bier waarin Kopi Loewak koffie is verwerkt, die koffie die opgegeten en uitgepoept wordt door de civet kat
Maakt volgens mij geen verschil. Die profielfoto is openbaar en dat zal daar wel mee te maken hebbenquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:58 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat m'n profielfoto op FB niet klikbaar (uit te vergroten) is?
Moet ik misschien een omslagfoto op de achtergrond mikken?
Gewoon zelf eerst verkleinen, kunnen ze het ook niet vergroten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:58 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat m'n profielfoto op FB niet klikbaar (uit te vergroten) is?
Moet ik misschien een omslagfoto op de achtergrond mikken?
Dan vergroot hij (FB) hem alsnog uitquote:Op zondag 2 september 2012 00:16 schreef Miniem het volgende:
[..]
Gewoon zelf eerst verkleinen, kunnen ze het ook niet vergroten.
Ja, maar niet scherp.quote:Op zondag 2 september 2012 00:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan vergroot hij (FB) hem alsnog uit
Nee, maar irriteert me al genoegquote:
Nope, dat is FB helaas.quote:Op zondag 2 september 2012 00:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar irriteert me al genoegMaar je kan er niks aan doen
Meurningsquote:Op zondag 2 september 2012 10:44 schreef Miniem het volgende:
Mogge Pi
Ff wat aan mijn brommer sleutelen![]()
Waar lees he dat en waarom zou dat helpen?quote:Op zondag 2 september 2012 16:52 schreef Miniem het volgende:
Heb ff een stuk gereden met de benzinekraan dicht, dat zou helpen had ik gelezen.
Verder nu hij stilstaat draai ik voortaan de benzinekraan ook dicht.
Kijken of hij nog steeds een plasje doet
Misschien schoonmaken?quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar lees he dat en waarom zou dat helpen?
Als je carb zonder reden blijft overstromen kan het zijn dat je vlotter niet goed zit. Benzunekraan veranderd daar niets aan.
Schoonmaken, kan zijn dat er een beetje vuil tussen zit. Vlotters en vlotternaalden gaan eigenlijk niet kapot.quote:Op zondag 2 september 2012 18:02 schreef Miniem het volgende:
[..]
Misschien schoonmaken?
Nieuwe vlotternaald of een nieuwe vlotter?
Thnx.quote:Op zondag 2 september 2012 19:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Schoonmaken, kan zijn dat er een beetje vuil tussen zit. Vlotters en vlotternaalden gaan eigenlijk niet kapot.
Is hij dat recent gaan doen? Beetje zweten kan gebeuren trouwens, als er maar geen plasje olie uit komt.quote:Op zondag 2 september 2012 19:14 schreef Miniem het volgende:
[..]
Thnx.
Ik DM je straks nog ff wat foto's want ik heb ook het idee dat er ergens olie uit lekt. De onderkant is steeds behoorlijk vies en zwart.
quote:Op zondag 2 september 2012 21:33 schreef oh-oh het volgende:
De Griek en ik waren vanmiddag even een paar uurtjes met 8 honden naar de eeuwige grasvelden.
De logeetjes gingen uit hun bol![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |