Moet weer naar school he.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:19 schreef Drebbelman het volgende:
Is Ajacied op vakantie ofzo?
Kopgroep al gepakt met nog 30km te gaan. Ben benieuwd of er nog wat aanvalletjes gaan komen.
Al de hele dag bezig om als eerste het bord schoon te vegen. Snap wel dat ie er dan beetje doorheen zit rond een uur of 5.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
basisscholen zijn toch uit om half 3
dat is logisch, dat was een beetje dom van mij. Ik mis hem, die gekke dolle lieve maffe doerak. Toch wel verrekte handig, zo'n topic openerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Al de hele dag bezig om als eerste het bord schoon te vegen. Snap wel dat ie er dan beetje doorheen zit rond een uur of 5.
Kwam 'm net nog tegen in een ander topic. Z'n moeder zal 'm vanmiddag wel uit de creche opgepikt hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:19 schreef Drebbelman het volgende:
Is Ajacied op vakantie ofzo?
Kopgroep al gepakt met nog 30km te gaan. Ben benieuwd of er nog wat aanvalletjes gaan komen.
Tempo wordt hoog gehouden door Sky helaas.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:39 schreef Pedroso het volgende:
Verwacht toch nog wel wat uitvallen de laatste 10 km.
Niks panisch aan, ze controleren gewoon door hard te rijden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:44 schreef DeeBee het volgende:
Dat overdreven panisch rijden van Sky naar de 3 kilometer:.
Ze roken er Uran ongeveer voor op...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niks panisch aan, ze controleren gewoon door hard te rijden.
Sky heeft toch Swift bij zichquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ze roken er Uran ongeveer voor op...
Ik vind het gewoon onzin, sprintersploegen houden het tempo anders ook wel hoog.
Die heeft maar 1 goede sprint gereden.quote:
Dat zegt meer over het ontbreken van enige concurrentie dan over de kwaliteiten van Degenkolb.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:50 schreef baggerbaas het volgende:
Hij gaat op 300m en niemand die aan zn wiel komt
Ze gaan op 3 km allemaal van de kop af en laten Swift compleet verzuipen, dus daar is het echt niet voor...quote:
4.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:53 schreef chufi het volgende:
Wat een overmacht weer ... Hoeveel mogelijke aankomsten voor Degenkolb zij er nog ?
Zo laten ze zien dat ze toch echt wel iets te zoeken hebben in een grote ronde. Hoewel in de tour de tegenstand natuurlijk groter is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:55 schreef Drebbelman het volgende:
Ben blij voor Argos.. Perfecte remedie om de Kittelloze tour te vergeten.
Tja, Greipel had net 3 touretappes gewonnen, dat is natuurlijk ook geen koekenbakker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:58 schreef Leatherface het volgende:
Ik snap eigenlijk niet goed dat Duitsland Degenkolb niet als troefkaart uitspeelde in Londen.
Nee, maar Degenkolb had mee kunnen sluipen in het groepje. Die had dan een grote kans op eremetaal. Maar ja, misschien had ie gewoon net de slag gemist. Het was ook een chaotische koers. Wie had nou gedacht dat we een podium Vinokourov, Uran, Kristoff zouden krijgen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Tja, Greipel had net 3 touretappes gewonnen, dat is natuurlijk ook geen koekenbakker.
Ik denk wel dat weet ik veel hoeveel keer de cauberg zwaarder is dan poggio, cipressa en dat andere heuveltje dat er nu een paar jaar in zit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:59 schreef DeMessias het volgende:
Degenkolb maakt zeker kans in Valkenburg. Als je 5e wordt in Milaan-San Remo kan je 260 km ook aan op het WK.
Ik heb de Olympische koers helaas niet kunnen zien, maar ik weet wel dat er redelijk wat kritiek was op de manier van koersen van Duitsland. Dat alles op Greipel gezet werd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nee, maar Degenkolb had mee kunnen sluipen in het groepje. Die had dan een grote kans op eremetaal. Maar ja, misschien had ie gewoon net de slag gemist. Het was ook een chaotische koers. Wie had nou gedacht dat we een podium Vinokourov, Uran, Kristoff zouden krijgen?
Cavendish was ernstig ontstemd over de manier van koersen van de Aussies ook. Het was een boeiende wedstrijd. Nogal chaotisch en door het gebrek aan tussentijden was er lang spanning over of de Brittten met Cav het gat wel zouden dichten. Maar in de laatste 15 km werd toch wel duidelijk dat ze te laat kwamen en dat de winnaar vooraan zat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:11 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik heb de Olympische koers helaas niet kunnen zien, maar ik weet wel dat er redelijk wat kritiek was op de manier van koersen van Duitsland. Dat alles op Greipel gezet werd.
Ja eh. een beetje bergop is OK maar een hele berg op voor de finish is niet zn ding volgens mijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:17 schreef Marcoss het volgende:
Degenkolb lijkt me kansloos als renners als Gilbert, Nibali en de hele sloot aan Spanjaarden vol aangaan op de Cauberg. Niet vergeten dat hij er zaterdag in Barcelona ook niet meer bij zat.
Aan de andere kant, proberen kan geen kwaad, wordt hij ook een betere renner van. Hij is ook nog maar 23quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik kan me vaag herinneren dat hij vorig jaar in de Dauphiné een etappe won met een zeer lastige aankomst heuvelop. Maar dat is natuurlijk heel iets anders dan een Cauberg na een WK van 260km.
Oh, zondag, bedoelde ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja eh. een beetje bergop is OK maar een hele berg op voor de finish is niet zn ding volgens mij
Deze keer was het toch wel een knappe prestatie, maar verder is de tegenstand inderdaad erbarmelijk. Anderzijds hebben de afwezigen geen recht van spreken, dan hadden ze maar moeten starten. Het is gewoon heel efficiënt van Degenkolb dat hij er optimaal gebruik van maakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat zegt meer over het ontbreken van enige concurrentie dan over de kwaliteiten van Degenkolb.
Dit denk ik eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:17 schreef Marcoss het volgende:
Degenkolb lijkt me kansloos als renners als Gilbert, Nibali en de hele sloot aan Spanjaarden vol aangaan op de Cauberg. Niet vergeten dat hij er zaterdag in Barcelona ook niet meer bij zat.
Een fitte Kittel is beter dan Cav in een vlakke sprint schijnt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Deze keer was het toch wel een knappe prestatie, maar verder is de tegenstand inderdaad erbarmelijk. Anderzijds hebben de afwezigen geen recht van spreken, dan hadden ze maar moeten starten. Het is gewoon heel efficiënt van Degenkolb dat hij er optimaal gebruik van maakt.
Is als renner ook gewoon véél en véél beter dan one trick pony Kittel. Hopelijk mag Degenkolb in de toekomst kiezen waar hij start en krijgt Kittel de overschotjes.
Desalniettemin lijkt het WK me iets te hoog gegrepen. Daar gaat het er allemaal toch nog een stuk harder aan toe, is de tegenstand sterker en scherper.
Terpstra en idiot kan ik vertalen, maar verder..twitter:Phil_Gilbert1 twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 19:38:45Si Bramati avait été coureur il aurait foutu un sacré coup sur le casque de cet idiot de Terpstra! reageer retweet
sur le casque de cet idiot de Terpstra... op de helm van die idioot van een Terpstra.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:49 schreef Marcoss het volgende:
Terpstra en idiot kan ik vertalen, maar verder..twitter:Phil_Gilbert1 twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 19:38:45Si Bramati avait été coureur il aurait foutu un sacré coup sur le casque de cet idiot de Terpstra! reageer retweet
Ach ja genoeg koersen waar Cavendish niet mee doet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een fitte Kittel kan Cavendish verslaan als er geen verkeersdrempel in het parcours ligt. En dan nog zal hij 7 of 8 van de 10 sprints verliezen.
Degenkolb kan waarschijnlijk nooit van Cavendish winnen in een vlakke sprint, maar hij heeft nog een hoop alternatieven om successen te behalen, Kittel niet.
Vrij vertaald: Als Bramati nog renner geweest was, had hij de helm van die idioot van een Terpstra aan diggelen geslagenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:49 schreef Marcoss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:17 schreef TheArt het volgende:
Zo de knetters, Dumoulin moet een behoorlijk smak hebben gemaakt:Was over de vangrailing geschoven toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige wat ik las was dat hij zich liet hechten langs de vangrail. Of hij er daadwerkelijk overheen was gekukeld weet ik niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was over de vangrailing geschoven toch?
Geen idee of Terpstra ook echt wat heeft gedaan maar Gilbert heeft wel een beetje een reputatie als zeikerd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:58 schreef Slobeend het volgende:
Ben toch benieuwd wat Terpstra gedaan heeft. Of wordt hij sowieso als vervelend ervaren in het peloton?
Dat is waar. Maar o.a. geretweet door Roche, Irizar, Astarloza en Gallopin, en die laatste doet helemaal niet mee. Terpstra heeft een reputatie blijkbaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:01 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Gilbert heeft wel een beetje een reputatie als zeikerd ook.
hey dudes. Ik denk dat het een grapje is, want Bramati is toch gewoon een ploegleider van Terpstra?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:45 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Vrij vertaald: Als Bramati nog renner geweest was, had hij de helm van die idioot van een Terpstra aan diggelen geslagen.
Wat dat betreft wel jammer dat dat klimmetje erin zit. Ik denk dat in een vlakke tijdrit Gesink meer had kunnen winnen op Rodriguez.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:15 schreef MichelWuyts het volgende:
Ik verwacht vandaag wel wat van Clement. Echt een parcours voor hem. Ook Gesink en Mollema moet dit kunnen liggen. Zou leuk zijn als Gesink het gat naar Rodriguez en Valverde voor een groot deel kan dichten. Want de goede bergritten voor gesink moeten eigenlijk nog komen.
Waarschijnlijk wel. Maar Gesink heeft op papier bergop 1 van de grootste motoren. Al moeten we ons afvragen of hij dit nu al kan. Aangezien hij bergop nog niet het niveau heeft gehaald van voor zijn blessure.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel jammer dat dat klimmetje erin zit. Ik denk dat in een vlakke tijdrit Gesink meer had kunnen winnen op Rodriguez.
Klopt. Maar het is ook een uitspraak van Gilbert. Hij zegt: "Als Bramati een wielrenner was geweest had ie 'n knal op de helm van idioot Terpstra moeten geven."quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:18 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
hey dudes. Ik denk dat het een grapje is, want Bramati is toch gewoon een ploegleider van Terpstra?
Maar waarom zou hij daar een wielrenner voor moeten zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is ook een uitspraak van Gilbert. Hij zegt: "Als Bramati een wielrenner was geweest had ie 'n knal op de helm van idioot Terpstra moeten geven."
Alsof hij anders niet zou winnenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft afgelopen 2 dagen zich weer rustig kunnen prepareren inderdaad.
In 2011 heeft Gesink ook geen enkele maal laten zien dat hij bergop kan meekomen met de besten in een bergrit. Zijn tijdrit begon dan beter te lopen maar zijn klimvermogen hebben we voor en na zijn beenbreuk alleen maar een keer gezien in een tweederangs rittenkoers in de USA waar hij een Colombiaan op hangen en wurgen kon verslaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:19 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar Gesink heeft op papier bergop 1 van de grootste motoren. Al moeten we ons afvragen of hij dit nu al kan. Aangezien hij bergop nog niet het niveau heeft gehaald van voor zijn blessure.
En de GP Montreal.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:32 schreef Ericr het volgende:
[..]
In 2011 heeft Gesink ook geen enkele maal laten zien dat hij bergop kan meekomen met de besten in een bergrit. Zijn tijdrit begon dan beter te lopen maar zijn klimvermogen hebben we voor en na zijn beenbreuk alleen maar een keer gezien in een tweederangs rittenkoers in de USA waar hij een Colombiaan op hangen en wurgen kon verslaan.
Dauphine liet hij toen een goed niveau doen. Na Rodriguez de beste bergop, terwijl die net met een supervorm uit de Giro kwam.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:32 schreef Ericr het volgende:
[..]
In 2011 heeft Gesink ook geen enkele maal laten zien dat hij bergop kan meekomen met de besten in een bergrit. Zijn tijdrit begon dan beter te lopen maar zijn klimvermogen hebben we voor en na zijn beenbreuk alleen maar een keer gezien in een tweederangs rittenkoers in de USA waar hij een Colombiaan op hangen en wurgen kon verslaan.
Dat is gewoon een klassieker. dat is niet puur alleen klimmen. Het is vreemd dat hij in de najaarsklassiekers wel altijd explosief bleek te zijn. Zoals in de klasseiekers in Canada en Emilie. Helaas door dat ongeluk van zijn pa kon hij het niet laten zien in Lombardije, want volgens mij was hij toen 1 van de weinigen die het gilbert toen lastig had kunnen maken.quote:
Tony Martin doet ook mee he. Versloeg hem nog op de OS. En normaal gesproken nog altijd de beste tijdrijder ter wereld. Het is niet omdat hij door een minder gelukkige tour en de valpartijen opeens minder is dan Wiggins en Froome.quote:
En zit een klim in vandaag.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:38 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Tony Martin doet ook mee he. Versloeg hem nog op de OS. En normaal gesproken nog altijd de beste tijdrijder ter wereld. Het is niet omdat hij door een minder gelukkige tour en de valpartijen opeens minder is dan Wiggins en Froome.
Ik vind dat niet minder zeggen dan die 2 etappe's in de Daupine waar hij voor de rest alles liet lopen. Staan ook bijna alleen maar klimmers in top 10 op alleskunner Sagan na.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:37 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Dat is gewoon een klassieker. dat is niet puur alleen klimmen. Het is vreemd dat hij in de najaarsklassiekers wel altijd explosief bleek te zijn. Zoals in de klasseiekers in Canada en Emilie. Helaas door dat ongeluk van zijn pa kon hij het niet laten zien in Lombardije, want volgens mij was hij toen 1 van de weinigen die het gilbert toen lastig had kunnen maken.
Volgens mij was jij dat, vrind.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hey, die smiley zou jij niet meer gebruiken vriend.
Dan nog kan Martin gewoon winnen vandaag. het is niet dat hij totaal niet kan klimmen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En zit een klim in vandaag.
[..]
Ik vind dat niet minder zeggen dan die 2 etappe's in de Daupine waar hij voor de rest alles liet lopen. Staan ook bijna alleen maar klimmers in top 10 op alleskunner Sagan na.
Ow dat wist ik niet, dat hij meedeed. Dan zal Martin idd wel winnen en Froome 2e worden...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:38 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Tony Martin doet ook mee he. Versloeg hem nog op de OS. En normaal gesproken nog altijd de beste tijdrijder ter wereld. Het is niet omdat hij door een minder gelukkige tour en de valpartijen opeens minder is dan Wiggins en Froome.
Mijn godquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet, dat hij meedeed. Dan zal Martin idd wel winnen en Froome 2e worden...
Waarom gaat Rodriquez trouwens deze ronde niet winnen? Aangezien bertje en Froome steeds als winnaars worden aangewezen...
Dauphine 2011? Daar had Gesink twee keer een redelijk goede dag maar in het klassement telde hij toen al niet meer mee natuurlijk. Is ook wel een verschil of ze je dan laten rijden of niet en hij was met zijn aanval niet eens succesvol.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:34 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Dauphine liet hij toen een goed niveau doen. Na Rodriguez de beste bergop, terwijl die net met een supervorm uit de Giro kwam.
En dat hij na zijn blessure nog niet goed heeft geklommen zeg ik toch ook? Al klom hij in californie wel Danielson en van Garderen naar huis. Danielson was erg goed bergop in Zwitserland daarna en van garderen 4de in de tour.
Klopt, maar reken hem toch niet tot de favorieten. In z'n eerste jaren dacht ik dat ie echt mee zou gaan doen in de grote ronde'squote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:44 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Dan nog kan Martin gewoon winnen vandaag. het is niet dat hij totaal niet kan klimmen.
Over die klassieker. Ik vind het best haha. Is alleen maar een voorargument dat gesink toch heeft kunnen klimmen. Maar met klimmen bedoelde ik en hij waarschijnlijk ook gewoon hooggebergte waar hij bijvoorbeeld een aantal jaren geleden in de Vuelta samen met
Valverde de beste man bergop was. Alleen door een valpartij toen slechts 6de geworden.
Dat hij nu veel minder is dan Valverde is ook een teken dat hij nu nog minder is dan voor zijn blessure. Het is te hopen dat hij volgend jaar weer een stap vorouit kan zetten.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft afgelopen 2 dagen zich weer rustig kunnen prepareren inderdaad.
Weet je waarom hij niet gaat winnen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet, dat hij meedeed. Dan zal Martin idd wel winnen en Froome 2e worden...
Waarom gaat Rodriquez trouwens deze ronde niet winnen? Aangezien bertje en Froome steeds als winnaars worden aangewezen...
Klopt, maar dat komt ook omdat hij zich totaal op het tijdrijden heeft toegelegd en daar was hij dan ook de afgelopen jaar onverslaanbaar. Vandaag zal idd wel spannend worden voor de overwinning tussen Contador, Froome en Martin.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, maar reken hem toch niet tot de favorieten. In z'n eerste jaren dacht ik dat ie echt mee zou gaan doen in de grote ronde'sLeek toen zelfs nog wat beter bergop te gaan dan nu.
Ik denk dat hij vooral de versnelling bergop (nog) niet heeft teruggevonden. Aanhaken gaat nog wel, maar hij moet passen zodra de rest gaat versnellen. Vroeger kon hij daar nog wel mee, nu moet hij direct afhaken. Laat staan zelf aanvallen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:47 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dauphine 2011? Daar had Gesink twee keer een redelijk goede dag maar in het klassement telde hij toen al niet meer mee natuurlijk. Is ook wel een verschil of ze je dan laten rijden of niet en hij was met zijn aanval niet eens succesvol.
Californie is leuk dat hij de overwinning pakt natuurlijk maar het zegt weinig over zijn prestaties in een wedstrijd die er wel toe doet. Gesink had in 2011 al moeite om bergop aan te haken en dat is na zijn beenbreuk er niet beter op geworden. Laatste is wel logisch, het is te hopen dat Gesink volgend jaar of misschien deze Vuelta nog laat zien dat hij toch nog wel kan meekomen met de grote namen als het bergop gaat.
Snap trouwens ook niet waarom ze hem niet beter afzetten. In die rit waar hij die 30sec verloor zat hij aan de voet pas op plek nr 30. Zeker als je weet dat je totaal niet goed tegen die explosieve aanvallen kunt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vooral de versnelling bergop (nog) niet heeft teruggevonden. Aanhaken gaat nog wel, maar hij moet passen zodra de rest gaat versnellen. Vroeger kon hij daar nog wel mee, nu moet hij direct afhaken. Laat staan zelf aanvallen.
Ook in de laatste rit kon hij aanhaken, totdat de Big Four gingen aanvallen. Daarna bleef hij er steeds vrij kort achter hangen.
Hey dude,quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:18 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
hey dudes. Ik denk dat het een grapje is, want Bramati is toch gewoon een ploegleider van Terpstra?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |