Ach ja genoeg koersen waar Cavendish niet mee doet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een fitte Kittel kan Cavendish verslaan als er geen verkeersdrempel in het parcours ligt. En dan nog zal hij 7 of 8 van de 10 sprints verliezen.
Degenkolb kan waarschijnlijk nooit van Cavendish winnen in een vlakke sprint, maar hij heeft nog een hoop alternatieven om successen te behalen, Kittel niet.
Vrij vertaald: Als Bramati nog renner geweest was, had hij de helm van die idioot van een Terpstra aan diggelen geslagenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:49 schreef Marcoss het volgende:
Terpstra en idiot kan ik vertalen, maar verder..twitter:Phil_Gilbert1 twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 19:38:45Si Bramati avait été coureur il aurait foutu un sacré coup sur le casque de cet idiot de Terpstra! reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:17 schreef TheArt het volgende:
Zo de knetters, Dumoulin moet een behoorlijk smak hebben gemaakt:Was over de vangrailing geschoven toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige wat ik las was dat hij zich liet hechten langs de vangrail. Of hij er daadwerkelijk overheen was gekukeld weet ik niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was over de vangrailing geschoven toch?
Geen idee of Terpstra ook echt wat heeft gedaan maar Gilbert heeft wel een beetje een reputatie als zeikerd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:58 schreef Slobeend het volgende:
Ben toch benieuwd wat Terpstra gedaan heeft. Of wordt hij sowieso als vervelend ervaren in het peloton?
Dat is waar. Maar o.a. geretweet door Roche, Irizar, Astarloza en Gallopin, en die laatste doet helemaal niet mee. Terpstra heeft een reputatie blijkbaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:01 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Gilbert heeft wel een beetje een reputatie als zeikerd ook.
hey dudes. Ik denk dat het een grapje is, want Bramati is toch gewoon een ploegleider van Terpstra?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:45 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Vrij vertaald: Als Bramati nog renner geweest was, had hij de helm van die idioot van een Terpstra aan diggelen geslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |