FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Geen flauw idee eigenlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:03 schreef Pedroso het volgende:
Hoe is met die Bouy eigenlijk bij Juventus ?
Is ie al uitgeleend aan een 3e divisieclubje in Italie ?
http://ekstraklasa.wp.pl/(...)caid=1f118&_ticrsn=5quote:Geboortedatum: 02.02.1990
Leeftijd: 22
Geboorteplaats: Elin Pelin, Bulgarije
Lengte: 178 cm
Nationaliteit: Bulgaars
Positie: Linksbuiten/Rechtsbuiten
Rechtsbenig
Ja, das Ajax-1quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk
Doen ze wel aan belofte elftallen in Italie?
Loopt te dreigen dat hij speeltijd wil geloof ik..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:03 schreef Pedroso het volgende:
Zit wel wat in jaquote:
Ik mis Fredjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Mickey al iets des duivels gedaan dan?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:03 schreef Pedroso het volgende:
Van 31 juli, verder geen nieuws meer geweest over hem.quote:Q: News on Bouy?
A: We are deciding on Bouy's future. There may be a lot of clubs interested in him. We are not sure yet whether he should stay here or go on loan elsewhere.
Q: Have you heard Ibra's statement? ("PSG is now better than Milan because PSG now has Ibra and Thiago Silva)
A: It's a fact that they're both great players and that Milan sold two great players. I don't see anything strange in what he said. Actually it's all true.
Q: Will Juventus buy a top player?
A: I am not a director or the president of Juventus. I don't decide who goes there. You all know my concept about Italy and top players. It is difficult that any top player will go to Italy. The whole market and circumstances have changed. It could be that some club will invest heavily, but i doubt it.
Q: In order for Bouy to become a top player he should play...
A: For him to become a top player it needs time and patience. But i promise he will become a top player.
Mag dan wel een groot talent zijn. We hebben op die positie al het e.e.a. rondlopen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Scouts van Ajax hebben Aleksandar Tonev bekeken, linksbuiten van Lech Poznan.
[..]
http://ekstraklasa.wp.pl/(...)caid=1f118&_ticrsn=5
Miralem Sulejmani is een boefjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:07 schreef The_Groove het volgende:
[..]
en Ja, hij wil niet bijtekenen
Sana zal zich op rechts concentreren en Boerrigter is niet bepaald 100% fit, Fischer moet toch eerst ouder worden voordat hij alles kan spelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mag dan wel een groot talent zijn. We hebben op die positie al het e.e.a. rondlopen.
Boerrigter, Sana, Fischer en ook nog evt. Ebicilio (waarschijnlijk valt die wel af).
Weet iemand meer van deze knul?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Scouts van Ajax hebben Aleksandar Tonev bekeken, linksbuiten van Lech Poznan.
[..]
http://ekstraklasa.wp.pl/(...)caid=1f118&_ticrsn=5
Die zal deze week nog wel een club vinden. VVV of Heerenveen.twitter:ajax1nl twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 11:35:01Lorenzo Ebecilio traint niet met #Ajax mee vandaag en vertrek van het sportcomplex. reageer retweet
http://www.transfermarkt.(...)l/spieler_87282.htmlquote:
Contract tot 2015 ook, lijkt me dat hij deze week niet komt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:14 schreef Adames het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.(...)l/spieler_87282.html
rechtsbenig en ondertussen toch al wat waard
Wat ik her en der gelezen heb was met de scouting in bepaalde regio's weinig mis alleen deed de technische leiding niks met de aanbevelingen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:17 schreef Pedroso het volgende:
Ik heb wel de indruk dat Ajax zijn scouting veel beter op orde heeft dan in al die jaren er voor.
Er wordt nu specifiek gekeken of een speler de eigenschappen en techniek heeft om bij Ajax te slagen, dat zouden ook spelers kunnen zijn die niet zo heel erg veel opvallen en volgens statistische gegevens niet in beeld zouden komen voor een topclub.
Dat zijn dus vaak spelers die je voor weinig kunt halen en prima kunnen functioneren.
twitter:StatsAjax twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 16:28:22Veelzeggend: Ajax gaf in totaal al 1713 passes in 3 Eredivisieduels. Nummer 2 in deze ranglijst is Heracles Almelo met 1277 passes. reageer retweet
is bij veel clubs zo ja, Marcel Brands zal ook nog wel wekelijks leuke onbekende spelers gepresenteerd krijgenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat ik her en der gelezen heb was met de scouting in bepaalde regio's weinig mis alleen deed de technische leiding niks met de aanbevelingen.
Die kosten te weinig waarschijnlijk. Dat kan dus volgens Brands niets zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:21 schreef Adames het volgende:
[..]
is bij veel clubs zo ja, Marcel Brands zal ook nog wel wekelijks leuke onbekende spelers gepresenteerd krijgen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:20 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:StatsAjax twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 16:28:22Veelzeggend: Ajax gaf in totaal al 1713 passes in 3 Eredivisieduels. Nummer 2 in deze ranglijst is Heracles Almelo met 1277 passes. reageer retweet
Denk dat Theo het de komende dagen aan het vieren is dat ie weer bij Vitesse speelt. Zal het hooguit een helft volhouden waarschijnlijk, daarna zal ie wel uitgeteld zijn.quote:
Theo kan daar nog jaren spelen natuurlijk, die loopt geen meter teveel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat Theo het de komende dagen aan het vieren is dat ie weer bij Vitesse speelt. Zal het hooguit een helft volhouden waarschijnlijk, daarna zal ie wel uitgeteld zijn.
Stiekem hoop ik dat Sightorsson zondag nog niet mee kan doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:39 schreef GGMM het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)dia+by+SocialManager
Zelfde hier. De Jong is een geweldenaar aan het worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat Sightorsson zondag nog niet mee kan doen.
Dat had je Frank en Jol wel eerder mogen vertellen.quote:
Ik schrok ff toen ik Jan Vertonghen in de basis zag staan, ik dacht dat dit het miskoop elftal wasquote:
Wat voor elftal is het wel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:45 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Ik schrok ff toen ik Jan Vertonghen in de basis zag staan, ik dacht dat dit het miskoop elftal was
Deze commentator is bijna nog erger dan de originelequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:39 schreef GGMM het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)dia+by+SocialManager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |