FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Geen flauw idee eigenlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:03 schreef Pedroso het volgende:
Hoe is met die Bouy eigenlijk bij Juventus ?
Is ie al uitgeleend aan een 3e divisieclubje in Italie ?
http://ekstraklasa.wp.pl/(...)caid=1f118&_ticrsn=5quote:Geboortedatum: 02.02.1990
Leeftijd: 22
Geboorteplaats: Elin Pelin, Bulgarije
Lengte: 178 cm
Nationaliteit: Bulgaars
Positie: Linksbuiten/Rechtsbuiten
Rechtsbenig
Ja, das Ajax-1quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk
Doen ze wel aan belofte elftallen in Italie?
Loopt te dreigen dat hij speeltijd wil geloof ik..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:03 schreef Pedroso het volgende:
Zit wel wat in jaquote:
Ik mis Fredjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Mickey al iets des duivels gedaan dan?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:03 schreef Pedroso het volgende:
Van 31 juli, verder geen nieuws meer geweest over hem.quote:Q: News on Bouy?
A: We are deciding on Bouy's future. There may be a lot of clubs interested in him. We are not sure yet whether he should stay here or go on loan elsewhere.
Q: Have you heard Ibra's statement? ("PSG is now better than Milan because PSG now has Ibra and Thiago Silva)
A: It's a fact that they're both great players and that Milan sold two great players. I don't see anything strange in what he said. Actually it's all true.
Q: Will Juventus buy a top player?
A: I am not a director or the president of Juventus. I don't decide who goes there. You all know my concept about Italy and top players. It is difficult that any top player will go to Italy. The whole market and circumstances have changed. It could be that some club will invest heavily, but i doubt it.
Q: In order for Bouy to become a top player he should play...
A: For him to become a top player it needs time and patience. But i promise he will become a top player.
Mag dan wel een groot talent zijn. We hebben op die positie al het e.e.a. rondlopen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Scouts van Ajax hebben Aleksandar Tonev bekeken, linksbuiten van Lech Poznan.
[..]
http://ekstraklasa.wp.pl/(...)caid=1f118&_ticrsn=5
Miralem Sulejmani is een boefjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:07 schreef The_Groove het volgende:
[..]
en Ja, hij wil niet bijtekenen
Sana zal zich op rechts concentreren en Boerrigter is niet bepaald 100% fit, Fischer moet toch eerst ouder worden voordat hij alles kan spelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mag dan wel een groot talent zijn. We hebben op die positie al het e.e.a. rondlopen.
Boerrigter, Sana, Fischer en ook nog evt. Ebicilio (waarschijnlijk valt die wel af).
Weet iemand meer van deze knul?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Scouts van Ajax hebben Aleksandar Tonev bekeken, linksbuiten van Lech Poznan.
[..]
http://ekstraklasa.wp.pl/(...)caid=1f118&_ticrsn=5
Die zal deze week nog wel een club vinden. VVV of Heerenveen.twitter:ajax1nl twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 11:35:01Lorenzo Ebecilio traint niet met #Ajax mee vandaag en vertrek van het sportcomplex. reageer retweet
http://www.transfermarkt.(...)l/spieler_87282.htmlquote:
Contract tot 2015 ook, lijkt me dat hij deze week niet komt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:14 schreef Adames het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.(...)l/spieler_87282.html
rechtsbenig en ondertussen toch al wat waard
Wat ik her en der gelezen heb was met de scouting in bepaalde regio's weinig mis alleen deed de technische leiding niks met de aanbevelingen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:17 schreef Pedroso het volgende:
Ik heb wel de indruk dat Ajax zijn scouting veel beter op orde heeft dan in al die jaren er voor.
Er wordt nu specifiek gekeken of een speler de eigenschappen en techniek heeft om bij Ajax te slagen, dat zouden ook spelers kunnen zijn die niet zo heel erg veel opvallen en volgens statistische gegevens niet in beeld zouden komen voor een topclub.
Dat zijn dus vaak spelers die je voor weinig kunt halen en prima kunnen functioneren.
twitter:StatsAjax twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 16:28:22Veelzeggend: Ajax gaf in totaal al 1713 passes in 3 Eredivisieduels. Nummer 2 in deze ranglijst is Heracles Almelo met 1277 passes. reageer retweet
is bij veel clubs zo ja, Marcel Brands zal ook nog wel wekelijks leuke onbekende spelers gepresenteerd krijgenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat ik her en der gelezen heb was met de scouting in bepaalde regio's weinig mis alleen deed de technische leiding niks met de aanbevelingen.
Die kosten te weinig waarschijnlijk. Dat kan dus volgens Brands niets zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:21 schreef Adames het volgende:
[..]
is bij veel clubs zo ja, Marcel Brands zal ook nog wel wekelijks leuke onbekende spelers gepresenteerd krijgen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:20 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:StatsAjax twitterde op dinsdag 28-08-2012 om 16:28:22Veelzeggend: Ajax gaf in totaal al 1713 passes in 3 Eredivisieduels. Nummer 2 in deze ranglijst is Heracles Almelo met 1277 passes. reageer retweet
Denk dat Theo het de komende dagen aan het vieren is dat ie weer bij Vitesse speelt. Zal het hooguit een helft volhouden waarschijnlijk, daarna zal ie wel uitgeteld zijn.quote:
Theo kan daar nog jaren spelen natuurlijk, die loopt geen meter teveel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat Theo het de komende dagen aan het vieren is dat ie weer bij Vitesse speelt. Zal het hooguit een helft volhouden waarschijnlijk, daarna zal ie wel uitgeteld zijn.
Stiekem hoop ik dat Sightorsson zondag nog niet mee kan doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:39 schreef GGMM het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)dia+by+SocialManager
Zelfde hier. De Jong is een geweldenaar aan het worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat Sightorsson zondag nog niet mee kan doen.
Dat had je Frank en Jol wel eerder mogen vertellen.quote:
Ik schrok ff toen ik Jan Vertonghen in de basis zag staan, ik dacht dat dit het miskoop elftal wasquote:
Wat voor elftal is het wel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:45 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Ik schrok ff toen ik Jan Vertonghen in de basis zag staan, ik dacht dat dit het miskoop elftal was
Deze commentator is bijna nog erger dan de originelequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:39 schreef GGMM het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)dia+by+SocialManager
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
West Ham United weer in de markt voor Sulejmani? Of is die roddel echt geheel uit de lucht gegrepen?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:28 schreef tammepiet het volgende:
Die geruchten (West Ham) rond Sulejmani zijn trouwens één grote hoax.
Valt best mee, heb contact met die Twitteraar was voorheen Ajaxfside.nl dus geen perskaart evenals sites als Ajax Showtime.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Dingen geloven die Ajaxfanzone op twitter zet
Volgens mij zitten een paar idioten op dat account.
Ik volg ze pas een paar dagen, maar ik zie altijd maar van die vage geruchten voorbij komen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:42 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Valt best mee, heb contact met die Twitteraar was voorheen Ajaxfside.nl dus geen perskaart evenals sites als Ajax Showtime.
Ja, fener is pot 4 nu volgens mijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik hoop op Fenerbahçe trouwens, kunnen we die loten?
maakt toch niks uit, Luuk de Jong is een faalhaasquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:52 schreef S0nic het volgende:
Zijn we allemaal aan het juichen voor Braga ?
edit Udinese![]()
Denk het wel ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:31 schreef PeeJie_ het volgende:
Aangezien Panathinaikos niet door is gegaan, betekend dat dat PSG naar pot 3 gaat? ( http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2012.html )
Die zou je helemaal doodtrappen als teamgenoot. wat een idioot zeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
Tering man die gast van Udinese met zijn kut penalty
Gewoon verkopen die gastquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zou je helemaal doodtrappen als teamgenoot. wat een idioot zeg.
Het is toch niet te gelovenquote:
Onzinquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:15 schreef Smoofie het volgende:
AC Milan
Dinamo Kiev/Schalke 04
Ajax
Gala/FC Nordsjælland /Zagreb/Celtic/ Bate
Dan ben je door
De Champions League kent geen zwakke tegenstanders meer, anders kom je de voorrondes niet eens door. Elk team dat Ajax treft zal zeer lastig worden en een echte uitdaging.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De Champions League kent geen zwakke tegenstanders meer, anders kom je de voorrondes niet eens door. Elk team dat Ajax treft zal zeer lastig worden en een echte uitdaging.
Wat is dit voor onzinquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De Champions League kent geen zwakke tegenstanders meer, anders kom je de voorrondes niet eens door. Elk team dat Ajax treft zal zeer lastig worden en een echte uitdaging.
Een van de zwakke ploegen loten betekent echt niet dat Ajax zo maar even 6 punten kanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Ja, zoals anderlecht? De CL heeft maar 14 echte sterke teams, voor de rest is het allemaal bullshit a la zagreb, gala etc.
Arrongante onderschattingen als deze zijn ons in het verleden duur komen te staan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin
[ afbeelding ]
Genoeg zwakke clubs
Tegen Celtic,Bate Borisov,Zagreb,Anderlecht en Braga moet je gewoon winnen hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een van de zwakke ploegen loten betekent echt niet dat Ajax zo maar even 6 punten kan
bijschrijven hoor.
[..]
Arrongante onderschattingen als deze zijn ons in het verleden duur komen te staan.
Wat zal ie opleveren? Met een beetje geluk krijg je er vast wel 3,8 miljoen voor.quote:Miralem Sulejmani maakt dan toch mogelijk nog voor het sluiten van de markt de weg naar de uitgang bij Ajax. West Ham United zou namelijk een nieuwe poging wagen de Servische aanvaller te halen, zo weet The Daily mail. Twee jaar geleden ketste de transfer naar The Hammers af op een werkvergunning.
http://www.vi.nl/achtergr(...)i-Drogba-en-Cole.htm
Die meldde dat arsenal 9 mil voor crack over hadquote:
Meer salaris kunnen bieden is voor een hoop genoegquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:36 schreef Smoofie het volgende:
Dat clubs als West ham meer aantrekkingskracht hebben![]()
Mooie club en mooie competitie. Ken zelfs mensen die er een paar keer per jaar een wedstrijd bezoeken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:36 schreef Smoofie het volgende:
Dat clubs als West ham meer aantrekkingskracht hebben![]()
Niet weer Zagreb manquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:06 schreef kurk_droog het volgende:
Zagreb en 2 mooie tegenstanders daarnaast
Zal wel gebeuren ja maar Zagreb is nou wel leuk geweestquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Na 10x zal er toch wel een keer moment aanbreken dat 1000man gaan ipv 100?
The Mirror.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die meldde dat arsenal 9 mil voor crack over had. Ja, ik merk het
.
AC Milan juist.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:15 schreef kurk_droog het volgende:
Als het Real en Ac maar niet is ook.
AL die kranten zijn allemaal televaags daar.quote:
Inderdaad. Aan de andere kant biedt dat ook weer mogelijkheden. Hoog salaris vragen, minimale transfersom en misschien een degradatie zodat je weer kan overstappen naar een andere club.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:05 schreef BankAardappel het volgende:
Wel een echt drama team West Ham, veelste veel grote sterke lompe spelers. Werden lekker weggetikt door Swansea afgelopen weekend.
Hoezo niet? Misschien kan Sulejmani ook wel CVM spelen zoals Dembele nu ;-)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:36 schreef ZwarteMaan het volgende:
Ik maak me meer druk om het feit dat Jol zich nu bij Ajax gaat melden voor een speler en dat zal niet voor Sulejmani zijn als vervanging voor Dembele
heeft Jol Sulejmani toen niet trappen laten lopen....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Misschien kan Sulejmani ook wel CVM spelen zoals Dembele nu ;-)
Madrid wil/wou Witsel van Benfica ook voor een 30M bedrag ofzoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:46 schreef TIM-846 het volgende:
Even offtopic: die Belgen doen het toch niet onaardig zeg qua transfers.
• Dembele -> Tottenham 19 miljoen
• De Bruyne -> Chelsea 10 miljoen?
• Hazard -> Chelsea 40 miljoen?
• Vertonghen -> Tottenham 9-12 miljoen?
En dan mis ik er vast nog wel 1...
Die 40 miljoen van Hazard is hoger dan een Nederlandse transfer ooit heeft opgeleverd toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:47 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Madrid wil/wou Witsel van Benfica ook voor een 30M bedrag ofzo
Overmars ging voor 40.6M Euro naar Barcelona (destijds 25M GBP maar toen was die koers nog anders t.o.v. de Euro)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Die 40 miljoen van Hazard is hoger dan een Nederlandse transfer ooit heeft opgeleverd toch?
Sulejmani + Jol = Raiolaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:36 schreef ZwarteMaan het volgende:
Ik maak me meer druk om het feit dat Jol zich nu bij Ajax gaat melden voor een speler en dat zal niet voor Sulejmani zijn als vervanging voor Dembele
Sulejmani zit niet eens bij Raiola maar dat overigens terzijde van mij mag ie wegquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:26 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Sulejmani + Jol = Raiola
En Fulham heeft de centen nu maar laat ze eerst eens die werkvergunning onderzoeken.
Sulejmani gaat natuurlijk nooit een werkvergunning krijgen in Engeland, tenzij hij een Nederlands paspoort aanvraagt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:26 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Sulejmani + Jol = Raiola
En Fulham heeft de centen nu maar laat ze eerst eens die werkvergunning onderzoeken.
En dat gaan we die uitvreter niet geven natuurlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sulejmani gaat natuurlijk nooit een werkvergunning krijgen in Engeland, tenzij hij een Nederlands paspoort aanvraagt.
Nou ja, ik zie het graag gebeuren, zodat hij eindelijk weg is. Wat is dat een luie flikker zeg.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat gaan we die uitvreter niet geven natuurlijk.
Mentaliteit, zo ik speel bij Ajax voor veel geld, ik heb het gemaakt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ontzettend zonde, want bij heerenveen was 'ie écht heel goed. Dat niveau nooit meer gehaald (waar je van zo'n jonge speler juist vooruitgang verwacht..).
Het vreemde is dat veel Ajacieden het hier al direct vanaf dag 1 over hadden. Je zou zeggen dat een gewaarschuwd mens voor twee telt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mentaliteit, zo ik speel bij Ajax voor veel geld, ik heb het gemaakt.
Niet elke voetballer wil het hoogste halen, misschien had er nog wel meer voor hem ingezeten, PL ofzo, maar als jij als prof stelselmatig te dik bent boeit het je blijkbaar allemaal niet zo.
Kan niet man, MvB heeft hem gehaaldquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:44 schreef Chase_Utley het volgende:
Niet alleen zijn slechte mentaliteit, ook de speelwijze.
Bij Heerenveen speelde hij in een team dat veel minder op de helft van de tegenstander voetbalde waardoor er juist veel ruimte lag. Die ruimte heeft hij bij Ajax zelden gehad (Alleen tegen een Juventus bijvoorbeeld).
Totaal verkeerd gescout dus.
prijsje was ook wel okequote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan niet man, MvB heeft hem gehaald.
ja, wat kost ie nou per goal! Die mega-aankoop Sana kost ons nu al 100.000 per doelpuntquote:
Ik start Google op voor een research kom ik dit op de site van de Televaag tegen:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:46 schreef TIM-846 het volgende:
Even offtopic: die Belgen doen het toch niet onaardig zeg qua transfers.
• Dembele -> Tottenham 19 miljoen
we hadden beter narsingh kunnen halen die doet het tenminste hartstikke goed bij psvquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, wat kost ie nou per goal! Die mega-aankoop Sana kost ons nu al 100.000 per doelpunt.
idd, we missen echt nog goed bankzit-materiaal.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
we hadden beter narsingh kunnen halen die doet het tenminste hartstikke goed bij psv
ja en lorenzo "de verlosser" ebecilio gaat wss ook nog weg, waar is het technische hart mee bezigquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, we missen echt nog goed bankzit-materiaal.
Narsingh kan ook zijn voeten laten spreken dat is een zeer uniek talentquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
we hadden beter narsingh kunnen halen die doet het tenminste hartstikke goed bij psv
Ozbiliz laten gaan, die man zit met 2 jaar bij Barca, Messi schijt al 7 kleuren voor zijn basisplaats!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja en lorenzo "de verlosser" ebecilio gaat wss ook nog weg, waar is het technische hart mee bezig
Hij leeft niet voor de sport anders zat hij al bij Barcaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja en lorenzo "de verlosser" ebecilio gaat wss ook nog weg, waar is het technische hart mee bezig
ben wel blij dat daley "de muur" blind weer een basisplaats hadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ozbiliz laten gaan, die man zit met 2 jaar bij Barca, Messi schijt al 7 kleuren voor zijn basisplaats!
met zijn rotsvaste mandekking, geweldig positiespel, vooral verdedigend. Dat wij ooit nog zo'n wereldverdediger mogen meemaken, dit is echt een golden yearquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
ben wel blij dat daley "de muur" blind weer een basisplaats had
snap de aankoop van moisander ook niet zoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
met zijn rotsvaste mandekking, geweldig positiespel, vooral verdedigend. Dat wij ooit nog zo'n wereldverdediger mogen meemaken, dit is echt een golden year.
Hij lijkt op Frank daarom is hij gehaaldquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
snap de aankoop van moisander ook niet zo
frank is niet blondquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:56 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Hij lijkt op Frank daarom is hij gehaald
quote:Beste Sint,
Het is wat vroeg, maar bij deze alvast mijn verlanglijstje:
• FC Barcelona
• Manchester City
• Dinamo Zagreb
Groetjes D.
Leuk om die spelers in de ArenA te zien. Minder leuk om in je eigenhuis 2x met 6-7 / 0 te verliezenquote:
makkiequote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Barca, City, Ajax en Dormund, ook leuk.
Waarom zou je in godsnaam nu wéér Dinamo Zagreb willen?!quote:
Van Real Madrid klopt. Wist Extra Time op Sporza maandag te melden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:48 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ik start Google op voor een research kom ik dit op de site van de Televaag tegen:
Dembele was ook in beeld bij Real Madrid en Manchester United.
Lijkt me ook leuk!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam nu wéér Dinamo Zagreb willen?!
Doe mij maar Barcelona, Benfica, Ajax, Borussia Dortmund of Barcelona, Schalke'04, Ajax en Nordsjaelland.
Hoop ik ook, heerlijk AC oprollen in eigen huis.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:55 schreef Smoofie het volgende:
AC Milan
Kiev of Braga
Ajax
Nordsjaelland
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mentaliteit, zo ik speel bij Ajax voor veel geld, ik heb het gemaakt.
Niet elke voetballer wil het hoogste halen, misschien had er nog wel meer voor hem ingezeten, PL ofzo, maar als jij als prof stelselmatig te dik bent boeit het je blijkbaar allemaal niet zo.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:40 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Het vreemde is dat veel Ajacieden het hier al direct vanaf dag 1 over hadden. Je zou zeggen dat een gewaarschuwd mens voor twee telt.
Mentaliteit sowieso inderdaad. Daarmee samenhangend was het heel belangrijk bij Heerenveen dat hij Pranjic als mentor had. Zonder Pranjic destijds had hij het bij Heerenveen denk ik ook niet gered. Bij Ajax had hij niet een dergelijke mentor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:44 schreef Chase_Utley het volgende:
Niet alleen zijn slechte mentaliteit, ook de speelwijze.
Bij Heerenveen speelde hij in een team dat veel minder op de helft van de tegenstander voetbalde waardoor er juist veel ruimte lag. Die ruimte heeft hij bij Ajax zelden gehad (Alleen tegen een Juventus bijvoorbeeld).
Totaal verkeerd gescout dus.
Onbegrijpelijk dat mensen precies de minst aantrekkelijke steden / tripjes kiezen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:55 schreef Smoofie het volgende:
AC Milan
Kiev of Braga
Ajax
Nordsjaelland
Ik ben het helemaal met jou oneens. Sulejmani heeft nooit een goede passeeractie gehad, ook niet bij Heerenveen. Daarnaast is het toch logisch dat je bij Heerenveen meer aan je snelheid hebt dan Ajax, want de tegenstanders die houden het veld tegen Ajax inderdaad kleiner. Dan heb je dus veel minder aan je snelheid en veel meer aan je techniek in de kleine ruimte en overzicht. Hooguit zou Sulejmani waardevol als invaller kunnen zijn als de tegenstanders moe gestreden zijn en de ruimtes sowieso niet meer klein kunnen maken. Maar goed, met zijn mentaliteit die hij heeft zal t sowieso niet goed gaan, ongeacht of je dan de kwaliteiten hebt of niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Speelwijze geloof ik niet zo in. Sulejmani's belangrijkste kwaliteit destijds was zijn extreme acceleratie. Kon erg makkelijk een mannetje uitspelen, scoorde daarbij ook makkelijk en had een goeie techniek. Dat zijn gewoon kwaliteiten die bij elke speelwijze van pas komen. Uiteraard moeten spelers altijd wennen aan de speelwijze van Ajax, maar een talentvolle voetballer -mét een goede mentaliteit- zal dit altijd wel lukken.
Net zoals toen over Narsingh werd gezegd dat hij het bij Ajax niet zou redden omdat tegenstanders wat verdedigender spelen tegen Ajax dan tegen Heerenveen. Dan wordt een wapen als acceleratie juist alleen maar belangrijker. Er zijn altijd wel verschillen te vinden tussen de club van herkomst en Ajax, dus als je zo gaat redeneren moet je nooit een speler kopen. Gelukkig doet Sana het goed.
http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article248386.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat zou er waar zijn van het gerucht dat Eikrem van Molde in de belangstelling zou staan van Ajax. Speelde goed tegen Heerenveen
Klopt. Aan de andere kant ben je Aissati, Janssen en Lodeiro kwijt geraakt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel weer een middenvelder met een aanvallende instelling...
En dan loopt er vast nog wel een jeugdspeler die daar ook kan spelen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt. Aan de andere kant ben je Aissati, Janssen en Lodeiro kwijt geraakt.
Daar is Schone (Al speelt hij ook op de controlerende postitie) alleen voor terug gekomen.
De jeugd die er nu aankomt sla ik niet zo hoog aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En dan loopt er vast nog wel een jeugdspeler die daar ook kan spelen.
Alle grote talenten zitten bij het eerste op dit moment op Boccara en Kishna na.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En dan loopt er vast nog wel een jeugdspeler die daar ook kan spelen.
Maar kan onze vriend Fischer niet ook gewoon daar spelen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alle grote talenten zitten bij het eerste op dit moment op Boccara en Kishna na.
Denswil vergeten
Ik zou Fischer graag op de positie van Eriksen zien als hij weg gaat. Vind dat linksbuiten niet zijn echte positie is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maar kan onze vriend Fischer niet ook gewoon daar spelen?
Dat bedoelde ik ook. Die Eikrem is toch ook middenvelder.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou Fischer graag op de positie van Eriksen zien als hij weg gaat. Vind dat linksbuiten niet zijn echte positie is.
Wat noem jij een goede passeeractie? Alleen als je een truc gebruikt? Op snelheid kwam Sulejmani zijn mannetje vaak voorbij hoor. En je moet onderscheid maken tussen topsnelheid en acceleratie. Aan topsnelheid heb je Ajax misschien minder, maar accelaratie -destijds dus zijn belangrijkste kwaliteit- is bij Ajax wellicht juist nog wel belangrijker dan bij Heerenveen. Juist doordat je minder ruimte hebt om een mannetje te passeren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met jou oneens. Sulejmani heeft nooit een goede passeeractie gehad, ook niet bij Heerenveen. Daarnaast is het toch logisch dat je bij Heerenveen meer aan je snelheid hebt dan Ajax, want de tegenstanders die houden het veld tegen Ajax inderdaad kleiner. Dan heb je dus veel minder aan je snelheid en veel meer aan je techniek in de kleine ruimte en overzicht. Hooguit zou Sulejmani waardevol als invaller kunnen zijn als de tegenstanders moe gestreden zijn en de ruimtes sowieso niet meer klein kunnen maken. Maar goed, met zijn mentaliteit die hij heeft zal t sowieso niet goed gaan, ongeacht of je dan de kwaliteiten hebt of niet.
Lijkt me veel te vroeg voor een conclusie.quote:En Narsingh laat tot nu toe zien bij een topclub al minder uit de verf te komen. Al denk ik dat Advocaat dat nog wel goed laat renderen door meer teruggetrokken te spelen, waardoor je er juist uit de counter uit kan komen met Narsingh.
En nu kan hij op snelheid geen mannetje voorbij omdat de verdediger al praktisch tegen de achterlijn staat dat snap je hopelijk toch zelf ook wel?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat noem jij een goede passeeractie? Alleen als je een truc gebruikt? Op snelheid kwam Sulejmani zijn mannetje vaak voorbij hoor. En je moet onderscheid maken tussen topsnelheid en acceleratie. Aan topsnelheid heb je Ajax misschien minder, maar accelaratie -destijds dus zijn belangrijkste kwaliteit- is bij Ajax wellicht juist nog wel belangrijker dan bij Heerenveen. Juist doordat je minder ruimte hebt om een mannetje te passeren.
Nee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:48 schreef Adames het volgende:
Zou Toivomaki nog het niveau van Almere City ontstijgen?
Ja zou hem wel graag bij Ajax willen zien is een absoluut top talent geweest dat door blessures het niet heeft gemaakt bij Man Utd. Zeker als ze in De Jong meer een spits zien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. Die Eikrem is toch ook middenvelder.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En nu kan hij op snelheid geen mannetje voorbij omdat de verdediger al praktisch tegen de achterlijn staat dat snap je hopelijk toch zelf ook wel?
Dat zien we inderdaad aan Sulejmani jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]. De tegenstander staat altijd nog een stuk van de achterlijn af. Je kan dus wel degelijk een man passeren op snelheid. Je hoeft maar 1 meter voorsprong te hebben om een voorzet of een schot te kunnen doen.
Algemeen: ik snap die misvatting nooit dat je bij Ajax opeens niets meer hebt aan snelheid en alleen met een briljante techniek iets kan bereiken. Juist nu je ziet dat snelheid in het echte topvoetbal steeds weer aan belang wint.
Hoop dan wel dat ze goed naar die blessures kijken. Heb niet zo'n zin in nog een gevalletje: Sigthorsson, Sulejmani, Boerrigter, Boilesen.. Mis ik nog iemand?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja zou hem wel graag bij Ajax willen zien is een absoluut top talent geweest dat door blessures het niet heeft gemaakt bij Man Utd. Zeker als ze in De Jong meer een spits zien.
Heeft nu in 1,5 jaar 45 wedstrijden voor Molde erop zitten en daar wordt behoorlijk lomp gespeeld. Hij speelt daar ook iets meer als spelverdeler type Pirlo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hoop dan wel dat ze goed naar die blessures kijken. Heb niet zo'n zin in nog een gevalletje: Sigthorsson, Sulejmani, Boerrigter, Boilesen.. Mis ik nog iemand?
De Sulejmani waar ik het over heb hebben we dus nooit gezien bij Ajax. Die heeft zwaar ingeboet aan acceleratie. Het valt weinig mensen op, maar de Sulejmani van nu is een klein beetje dikker dan in zijn Heerenveentijd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat zien we inderdaad aan Sulejmani ja
Door zijn blessures kun je ook veel snelheid inleveren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De Sulejmani waar ik het over heb hebben we dus nooit gezien bij Ajax. Die heeft zwaar ingeboet aan acceleratie. Het valt weinig mensen op, maar de Sulejmani van nu is een klein beetje dikker dan in zijn Heerenveentijd.
Die Sulejmani heeft maar 5 maandjes zo bestaan, wie weet heeft hij wel gewoon een tijdje boven zijn kunnen gepresteerd. Enoh heeft de eerste 6 manden hier ook goed gevoetbald, daarna was het ook helemaal niets meer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De Sulejmani waar ik het over heb hebben we dus nooit gezien bij Ajax. Die heeft zwaar ingeboet aan acceleratie. Het valt weinig mensen op, maar de Sulejmani van nu is een klein beetje dikker dan in zijn Heerenveentijd.
man, zonder die corrupte zooi vorig jaar waren we gewoon door gegaan, en hadden tegen een kutclub geloot, had je echt kans gehad op halve finalequote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:00 schreef PeeJie_ het volgende:
Mooie reacties weer op de FP over de loting van Ajax morgen. Bij voorbaat al kansloos en eigenlijk kunnen we beter meteen stoppen met de CL lijkt het wel. Naar mijn idee hebben we altijd een kans, helemaal als je ziet dat Ajax altijd extra gemotiveerd speelt met CL wedstrijden. Met een beetje geluk worden we 2de, maar we gaan zeker niet puntloos ten onder.
Ik heb de hele tijd gedacht: dit kan gewoon niet. Dit kan gewoon NIETquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
man, zonder die corrupte zooi vorig jaar waren we gewoon door gegaan, en hadden tegen een kutclub geloot, had je echt kans gehad op halve finale.
Ik kan nog steeds boos worden om die 1-7.
En die scheidsen/grens bij ons wou ik deze keer echt letterlijk ombrengenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd gedacht: dit kan gewoon niet. Dit kan gewoon NIET
En dan wordt er geklaagd over ''KNJB''quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En die scheidsen/grens bij ons wou ik deze keer echt letterlijk ombrengen. Wat een corrupte teringzooi was dat...
Ja, die geven ons jaar in, jaar uit ook weer zo'n heerlijk pro-Ajax-schema in nederlandquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan wordt er geklaagd over ''KNJB''![]()
![]()
In die periode zat alles tegen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
man, zonder die corrupte zooi vorig jaar waren we gewoon door gegaan, en hadden tegen een kutclub geloot, had je echt kans gehad op halve finale.
We zouden in de 1/8 finale die Cyperidioten geloot hebben (daar is Lyon door uitgeschakeldquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar zoiets als explosiviteit is niet iets wat even toevallig een paar maanden lang veel beter is dan de rest van je leven (tenzij er doping in het spel is, maar daar ga ik niet van uit).quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die Sulejmani heeft maar 5 maandjes zo bestaan, wie weet heeft hij wel gewoon een tijdje boven zijn kunnen gepresteerd. Enoh heeft de eerste 6 manden hier ook goed gevoetbald, daarna was het ook helemaal niets meer.
NOu ja, kwart dan, scheelt toch een enorme hoop geld....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
We zouden in de 1/8 finale die Cyperidioten geloot hebben (daar is Lyon door uitgeschakeld)
Daarna zouden we Real weer gehad hebben in de 1/4 finale. Inderdaad dikke kans om de halve finale te halen.
Vooralsnog laat hij zien totaal geen middenvelder te zijn. Speelde redelijk slecht tegen Groningen en PEC op het middenveld. Moet veel dichter bij de goal zitten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou Fischer graag op de positie van Eriksen zien als hij weg gaat. Vind dat linksbuiten niet zijn echte positie is.
Wie de fuck... 13 goals bij fortuna sitard vorig seizoen...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax contracteert Danny Hoesen
Eerste training Hoesen met Ajax 1
13 goals bij Fortuna is niet eens zo heel slecht gezien de prestaties van die club zelfquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:43 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Wie de fuck... 13 goals bij fortuna sitard vorig seizoen...
Aan de andere kant vergelijkbaar met sana dus ik zeg er nog maar niks over
Ik vraag mij af hoeveel geld ze toen mis zijn gelopenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NOu ja, kwart dan, scheelt toch een enorme hoop geld....
Een paar miljoen iig zeker, heeft hier in het topic wel gestaan. Gewoon keihard genaaid zijn we...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:48 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoeveel geld ze toen mis zijn gelopen.
Neuh, maar hij heeft de opleiding doorlopen toch? En ze zoeken spelers die echt bij Ajax passen qua speelstijl, dit is gewoon een goedkoop gokje.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:48 schreef Artillerieschaap het volgende:
Hoop dat Ajax niet op dergelijke cijfertjes scout. We zijn geen honkbalclub.
Leuk man, iemand die geboren is in mijn woonplaats.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax contracteert Danny Hoesen
Eerste training Hoesen met Ajax 1
Was jij dat nou ook degene die met het gerucht als eerste kwamquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:50 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Leuk man, iemand die geboren is in mijn woonplaats.![]()
Heb hem vorig jaar wel eens zien spelen bij Fortuna, hij maakte wel leuke goals daarom. Mooie aanwinst.
Oei. Laat dat HW maar niet horen. Dan mag je niet meer het stadion inquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:50 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Leuk man, iemand die geboren is in mijn woonplaats.![]()
Kan inderdaad weinig aan mis gaan..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar hij heeft de opleiding doorlopen toch? En ze zoeken spelers die echt bij Ajax passen qua speelstijl, dit is gewoon een goedkoop gokje.
3 miljoen voor de 1/8 finale en 3,3 miljoen voor de kwartfinale.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een paar miljoen iig zeker, heeft hier in het topic wel gestaan. Gewoon keihard genaaid zijn we...
ZwarteMaan ofzo was dat volgens mij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was jij dat nou ook degene die met het gerucht als eerste kwam
Oh oke, moet nog steeds sorry zeggenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
3 miljoen voor de 1/8 finale en 3,3 miljoen voor de kwartfinale.
[..]
ZwarteMaan ofzo was dat volgens mij.
Iddquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:51 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Oei. Laat dat HW maar niet horen. Dan mag je niet meer het stadion in
en zeker een nederland met alleen maar echte nederlandersquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd.
, ik zou het wel willen, een ArenA vol echte Amsterdammers. maar zo serieus was ik niet hoor
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe. Vooruit dan. Anders had Hoesen zelf waarschijnlijk ook een probleem op wedstrijddagenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd.
, ik zou het wel willen, een ArenA vol echte Amsterdammers. maar zo serieus was ik niet hoor
.
Enoh is een heel ander verhaal. Dat hij nu minder presteert komt doordat het systeem nu anders is dan destijds onder MvB en Jol. Daarbij weet inmiddels iedere ploeg in de Eredivisie dat je hem niet hoeft af te jagen, omdat hij toch niet weet waar de bal heen moet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar zoiets als explosiviteit is niet iets wat even toevallig een paar maanden lang veel beter is dan de rest van je leven (tenzij er doping in het spel is, maar daar ga ik niet van uit).
Ik geloof het niet hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was jij dat nou ook degene die met het gerucht als eerste kwam
Nee klopt, iemand anders was hetquote:
quote:'Geïnteresseerde club meldt zich bij Ajax voor Sulejmani'
Volgens het Algemeen Dagblad heeft er zich een geïnteresseerde club bij Ajax gemeld voor Miralem Sulejmani. Het contract van de spits loopt volgende zomer af. Aangezien de aanvaller een aanbod tot contractverlenging vooralsnog afhoudt, zou Ajax wel openstaan voor verkoop. De naam van de betreffende club wordt niet genoemd. Sinds dit weekend zingt de naam van West Ham United rond als mogelijke kandidaat.
quote:Marc Overmars bevestigt in het Algemeen Dagblad dat er serieuze belangstelling is voor Miralem Sulejmani. Hij kan alleen de naam van de club niet noemen.
quote:Voor Gregory van der Wiel heeft zich nog geen club gemeld.
Verwacht niet dat ze meer dan 3 miljoen gaan bieden. Voor dat bedrag kan je 'm net zo goed bij de selectie houden, zeker met het oog op de Champions League.quote:
quote:The Club can confirm that striker Danny Hoesen has joined AFC Ajax for an undisclosed fee, although Fulham retains a 30% interest in the player.
Klopt maar zie jij in hem een buitenspeler ik niet namelijk... Hij ziet het spelletje heel goed en dat is juist heel belangrijk op het middenveldquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vooralsnog laat hij zien totaal geen middenvelder te zijn. Speelde redelijk slecht tegen Groningen en PEC op het middenveld. Moet veel dichter bij de goal zitten.
Ik kwam serieus tijdens de wedstrijd terug van vakantie. De eerste helft gingen we landen, dus ik kon net (stiekem met me telefoon) Radio 1 half ontvangen toen we Nederland in vlogen. Ik hoor 2x achter elkaar dat er gescoord wordt en 2x achter elkaar valt de verbinding weg en kom ik er 10 minuten later achter dat die doelpunten afgekeurd warenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd gedacht: dit kan gewoon niet. Dit kan gewoon NIET
Zeg dat je hem verkoopt en 1 andere speler haalt. Dan krijg je dus die 3 miljoen om die andere speler voor te halen, maar zal je ook zeker 1 miljoen loon minder hoeven te betalen. Daarnaast kan je aan die speler weer geld verdienen over een paar jaar. Zou ik niet verkeerd vinden hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:49 schreef davihaa het volgende:
[..]
Verwacht niet dat ze meer dan 3 miljoen gaan bieden. Voor dat bedrag kan je 'm net zo goed bij de selectie houden, zeker met het oog op de Champions League.
Inderdaad, kunnen we er meer geld voor krijgenquote:
Jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
Komt Buttner uit de jeugd van Ajax?
Is al een paar jaar geleden overgestapt naar Vitesse en heeft opzich niet zo heel lang in de jeugd gespeeldquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mij totaal ontgaan, dus die had op de plek van Blind kunnen spelen?
Meedoen aan de Buttner hypequote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De nieuwe Ooijer is opgestaan.quote:Rijk aan informatie van assistent-trainer Hennie Spijkerman en Christian Poulsen, die Hoesen nog even apart nam, gaf de 21-jarige speler zich over aan het spel.
Was bij Ajax een vleugelaanvaller geloof ik, bij Vitesse omgevormd tot linksback.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Prachtig om te horen inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
De nieuwe Ooijer is opgestaan.Mentor voor de jonkies.
Ook het lef dat hij dan eigenlijk heeft als 'buitenlander'. Ooijer was een nederlander en bekend in de Eredivisie maar voor Poulsen hoort het veel moeilijker te zijn. Blijkbaar niet dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
De nieuwe Ooijer is opgestaan.Mentor voor de jonkies.
Enoh moet nog 10 jaar blijvenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:39 schreef tammepiet het volgende:
Enoh heeft Europees, in met name thuisduels, echt bazenpartijen gespeeld.
Prima gemotiveerde kracht.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:00 schreef gniffie het volgende:
Ajax heeft teveel balbezit om Enoh op te stellen. Dat gaat geheid slordig balverlies en gevaarlijke counters opleveren.
Enoh's familie en geloof komt op één. Vent loopt gewoon over de Dappermarkt in een rode jas voor zijn 'church'.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:05 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb ook nog steeds een haat-liefde verhouding met Enoh, maar hoe lang gaat hij nog accepteren dat hij constant tweede viool speelt in Amsterdam?
Langer dan 30 minuten zonder gele kaart houd hij niet vol.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:20 schreef DaveDave09 het volgende:
Wil graag dat enoh blijft.. is gewoon een goede wissel voor laatste 30minuten als je voorstaat
Onzin. Zoveel kaarten pakt ie niet, check je feiten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Langer dan 30 minuten zonder gele kaart houd hij niet vol.
Precies. In ieder geval lijkt het wel een personality te zijn, die zijn rol als geroutineerde leermeester ziet en meteen oppakt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ook het lef dat hij dan eigenlijk heeft als 'buitenlander'. Ooijer was een nederlander en bekend in de Eredivisie maar voor Poulsen hoort het veel moeilijker te zijn. Blijkbaar niet dus.
Arsenal vervangen voor AC Milan..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
Hebben we voorkeuren voor de loting nu alle potten duidelijk zijn?
Mooiste loting: Barcelona, Manchester City & Dortmund
Sportief meeste kansen: Arsenal, Dynamo Kiev, FC Nordsjælland
Cruijffiaans denken:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
Hebben we voorkeuren voor de loting nu alle potten duidelijk zijn?
Mooiste loting: Barcelona, Manchester City & Dortmund
Sportief meeste kansen: Arsenal, Dynamo Kiev, FC Nordsjælland
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:08 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Cruijffiaans denken:
Arsenal loten, hierdoor loot je zeker niet Manchester City in pot 2.
Schalke loten, hierdoor loot je zeker niet Dortmund in pot 4.
Ik help je hopenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:08 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Cruijffiaans denken:
Duits tripje heb ik ook wel weer zin in eigenlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:08 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Cruijffiaans denken:
Zonder kaart ga ik zelfs heenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Duits tripje heb ik ook wel weer zin in eigenlijk
verdorie ik woon daar, ga eens mn best doen om hem te spotten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:21 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Enoh's familie en geloof komt op één. Vent loopt gewoon over de Dappermarkt in een rode jas voor zijn 'church'.
Niks halenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:49 schreef The_Groove het volgende:
Mevrouw Sulejmani schijnt dit getweet te hebben
[ afbeelding ]
West Ham dus? I would not mind.
Van der Wiel naar Arsenal is ook een sterk gerucht...
Vraag is gaan we nog wat halen als beide spelers vertrekken?
Ik zie graag nog een middenvelder en een rechtsbuiten erbij hebben. Lukoki kan echt niet en om eerlijk te zijn zie ik Boerrigter niet eens 20 wedstrijden halen dit seizoen.
en links dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks halen
voor vd Wiel hebben we van Rhijn al
En Sulejmani is ook al gedekt door Sana en Lukoki die aan het doorbreken is
Ja of van Kesselquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
en links dan?
Of stel worst case scenario - Siem en Siggy zijn geblesseerd, wat niet ondenkbaar is.
Hoesen dan maar in de spits? Fischer? of nog erger Klaassen?
Niets meer halen dus?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja of van Kessel
Ik denk serieus dat ze niemand halen en in mijn optiek is het ook overbodig aangezien die 2 toch al amper speelde
Ik vind het niet nodig neequote:
Type Rommedahl speler zou echt niet misstaan vind ik.quote:
Type Pantelic of Rommedahl is altijd goed natuurlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Type Rommedahl speler zou echt niet misstaan vind ik.
Iemand die het prima vind 20 wedstrijden of meer per seizoen op de bank te zitten maar zowel in de kleedkamer als op het veld nog wat toevoegt.
Of liever nog een jong talentje ala Sana maar dan nog wat jonger maar wel al tegen het gewenste niveau aanzit.
Is dat zo?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 02:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks halen
voor vd Wiel hebben we van Rhijn al
En Sulejmani is ook al gedekt door Sana en Lukoki die aan het doorbreken is
toch beter gepresteerd de afgelopen 5 jaar dan ajaxquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:21 schreef TIM-846 het volgende:
Hoe is het trouwens mogelijk dat clubs uit Oekraine in pot 2 zitten en Ajax in 3? Van Sjachtar is het nog te begrijpen, die hebben de laatste jaren heel behoorlijk gepresteerd. Maar Kiev?
Vooral in seizoen 8/9 en 10/11 blijkbaar behoorlijk wat meer punten gehaald.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:21 schreef TIM-846 het volgende:
Hoe is het trouwens mogelijk dat clubs uit Oekraine in pot 2 zitten en Ajax in 3? Van Sjachtar is het nog te begrijpen, die hebben de laatste jaren heel behoorlijk gepresteerd. Maar Kiev?
Die Van Kessel maakt toch een behoorlijk slechte indruk of niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja of van Kessel
Ik denk serieus dat ze niemand halen en in mijn optiek is het ook overbodig aangezien die 2 toch al amper speelde
Was topscorer bij de A-junioren afgelopen seizoen dus een prima aankoop.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die Van Kessel maakt toch een behoorlijk slechte indruk of niet?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:13 schreef TIM-846 het volgende:
Barcelona, Man City, Ajax, Dortmund
Arme MIckey, dat wordt emovretenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:01 schreef ZwarteMaan het volgende:
Overigens meldt de vriendin van Sulejmani nu dat ze ergens anders gaat wonen met hun zoontje.. EN dat Mickey niet mee gaat ;-)
Waar meldt ze dat dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:01 schreef ZwarteMaan het volgende:
Overigens meldt de vriendin van Sulejmani nu dat ze ergens anders gaat wonen met hun zoontje.. EN dat Mickey niet mee gaat ;-)
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op donderdag 30-08-2012 om 09:51:07"@missVesnaa: @kevin6188 mister you tvit it's not about Miky,I didn't mention miki sooo....i say me and baby!!!!" #AJAX @MiralemS reageer retweet
ga ook uit van een Russische club...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:30 schreef Pedroso het volgende:
Haha, natuurlijk heeft ze op d'r flikker gehad. Nu proberen er deze draai aan te geven, lekker geloofwaardig.
Ze zijn er dus bijna uit, laatste details zullen waarschijnlijn nog afgerond moeten worden.
Ben benieuwd welke club het is, denk een russische.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een kuthipster dat wijf van Sulejmani. De tering.
Sulejmani die weg gaat hopelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:38 schreef TIM-846 het volgende:
Verwachten jullie dat er nog iets gaat gebeuren op transfergebied de komende uren?
Ik hoop op uitgaande transfers van Bonevacia, Sulejmani en Ebecilio.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:38 schreef TIM-846 het volgende:
Verwachten jullie dat er nog iets gaat gebeuren op transfergebied de komende uren?
Cabral naar Ajax?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:41 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ik hoop op uitgaande transfers van Bonevacia, Sulejmani en Ebecilio.
Dan haal je daar één flankspeler (max. 2 miljoen) voor terug. Vergeet niet dat vrijdag ook nog telt.
Wie hebben we dan als backup voor Van Rhijn?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:58 schreef stoeltafel het volgende:
Voor Ajax lijkt het mij ook goed van Van de Wiel nog weg gaat. Hierdoor pak je toch nog geld en kan Van Rhijn naar de rechtsback. Hoop nog op een goede flankspeler. Wel jammer dat Assaidi niet door ging.
Lekker kankeren op jongens die al jaren voor de club spelen en hun best doen (ook al is dat niet altijd goed genoeg) en een hipsterboy als Sana op handen dragen voor 3 leuke wedstrijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stop eens met dat haten op van der Wiel. Is gewoon een goede speler en tenminste geen eenheidsworst. Eriksen speelde vorig jaar ook bedroevend en daar hoor je niemand over.
Ok, ik moet zeggen dat hij de laatste tijd weer wat beter speelt, maar hij heeft een vrij lange periode echt niet goed gepresteerd vind ik. Als je dan tegelijk allemaal stoere foto's van jezelf twittert bij concerten van Lil' Wayne en kornuiten dan is dat in mijn ogen de kat op het spek binden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stop eens met dat haten op van der Wiel. Is gewoon een goede speler en tenminste geen eenheidsworst. Eriksen speelde vorig jaar ook bedroevend en daar hoor je niemand over.
Tijdens dat hele concert gebeuren speelde hij briljant. Bovendien is dit al 3 jaar geleden gebeurt moet dit iedere keer weer naar boven worden gehaald? Je hebt aan hem te danken dat je vorig jaar van Twente wonquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:54 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ok, ik moet zeggen dat hij de laatste tijd weer wat beter speelt, maar hij heeft een vrij lange periode echt niet goed gepresteerd vind ik. Als je dan tegelijk allemaal stoere foto's van jezelf twittert bij concerten van Lil' Wayne en kornuiten dan is dat in mijn ogen de kat op het spek binden.
Vraag me trouwens ook af of hij nu niet gewoon beter zn best doet omdat hij graag n transfer wil
2 toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:06 schreef Marsenal het volgende:
Greg zou wat meer krediet hebben als hij wat meer een trainingsbeest was. Maar hij krijgt zo onterecht veel kritiek puur omdat hij zo'n urban hipster is. Lekker belangrijk wat voor een koptelefoon hij draagt. Hij heeft er al een goaltje in liggen dit seizoen.
1.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 toch?
Oh nee had een assist op Sana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |