Geen bier, geen cola. Verder is alle fris goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Biertje? Of liever een cola, of juist wat sterks? What's your poison of choice?
Dat inderdaad, dus dat lijkt me niet zo handigquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:49 schreef B.ertha het volgende:
Wyccie heeft een hekel aan naamtopics
Fanta?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:48 schreef B.ertha het volgende:
Geen bier, geen cola. Verder is alle fris goed
Zo goed?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:53 schreef iamredleader het volgende:
Cobra, kun jij de TT nog aanpassen svp? Conform voorstel Etcetera?
Astuquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:54 schreef B.ertha het volgende:
(ik eet echt alles, maar ik ben zo'n zeikerd qua drinken)
pics!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:58 schreef B.ertha het volgende:
Onze meubels zijn erBen heel benieuwd!
Hier is het wiegje net bezorgdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:58 schreef B.ertha het volgende:
Want je weet nog niet hoe ze er uit zien?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:58 schreef B.ertha het volgende:
Berryquote:
Ik scrollde te snel, las scheef en dacht C4 dat zeiquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Welke smaak is de blauwe?
[..]
Hier is het wiegje net bezorgd
Jawelquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Want je weet nog niet hoe ze er uit zien?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Floorplanner en daarna pics!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jawel
Maar ik wil zien hoe het staat. En bepalen waar we de tafel neerzetten
Als een kartonnen doosquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik scrollde te snel, las scheef en dacht C4 dat zei
Mjah, geheel onmogelijk is het niet... zijn dochter is een toffe peerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik scrollde te snel, las scheef en dacht C4 dat zei
Ha, die van ons zitten al in elkaar!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Floorplanner en daarna pics!
[..]
Als een kartonnen doos
Ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, geheel onmogelijk is het niet... zijn dochter is een toffe peer
Gauw in elkaar zetten en foto's posten!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
True!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat een achterlijk volk zit er ook bij de SGP
Dat duurt nog even, het wiegje komt naast ons bed en er moeten nog een paar dingen gedaan worden op de slaapkamer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gauw in elkaar zetten en foto's posten!
Meubelboom!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:34 schreef Soempie het volgende:
Wij hebben net een nieuwe bank gekocht.EIN-DE-LIJK!
Oja, dat is is dom. Ik heb geen foto gemaakt. We hopen hem vrijdag op te kunnen halen.quote:
De vriend van Wiebels zus is een clown met een busje?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, dat is is dom. Ik heb geen foto gemaakt. We hopen hem vrijdag op te kunnen halen.Ligt er een beetje aan of de vriend van de zus van Wiebel (
met busje) dan tijd heeft.
't Was een faillissementuitverkoop.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De vriend van Wiebels zus is een clown met een busje?![]()
Pics!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De vriend van Wiebels zus is een clown met een busje?![]()
Pics!
Dan zit ik er ook, gezellig!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:48 schreef MadMaster het volgende:
Tandarts overleefd, maar wel slechts 1 vulling van de 2 gedaan wegens tijdgebrek.
Over 2 weken terugkomen.
Hiep hoi!!!![]()
11 september om 16.00 uur mag ik.quote:
Toen zat ik op school, hva naast het amstelstationquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
11 september om 16.00 uur mag ik.
Kan me nog precies herinneren wat ik die dag 11 jaar geleden rond dat tijdstip deed...
On a totally unrelated note:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben zo blij. Ik werd echt sip van de bank die we hebben. Zat niet lekker en ook nog eens te lelijk.
terechte klacht....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:11 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
On a totally unrelated note:
Ik word sip van onze TV! 40 inch zonder 3D kan écht niet meer tegenwoordig.
hoe lang is het uitverkoop? Je ziet soms van die meubelzaken die al 2 jaar uitverkoop hebben en "wel 70%" korting geven....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, dat is is dom. Ik heb geen foto gemaakt. We hopen hem vrijdag op te kunnen halen.Ligt er een beetje aan of de vriend van de zus van Wiebel (
met busje) dan tijd heeft.
't Was een faillissementuitverkoop.
Of een winkel die zich er net vestigt en direct het bord 'Faillisementsverkoop' heeft uithangenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hoe lang is het uitverkoop? Je ziet soms van die meubelzaken die al 2 jaar uitverkoop hebben en "wel 70%" korting geven....
Zie ook het succes van iBood en aanverwantenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat, korting maakt mensen hebberig...
in ieder geval geen gezeik over garantie als er iets kapot isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Red, is een Toyota Celica een optie of ga je toch echt liever voor een cabrio?
Auto's van rond deze prijs kunnen overal lekken, cabrio of niet. Koelvloeistof, ruitenwisservloeistof, remvloeistof, versnellingsbakolie, motorolie, brandstof... genoeg wat kan gaan lekken dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hij is wel goed fout, en lekt vast minder dan een cabrio van ¤ 500.-.
Garantie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in ieder geval geen gezeik over garantie als er iets kapot is
"Garantie? Bekijk het effe lekker!"quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
in ieder geval geen gezeik over garantie als er iets kapot is
Ik weet het, doelde specifiek op het dakquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Auto's van rond deze prijs kunnen overal lekken, cabrio of niet. Koelvloeistof, ruitenwisservloeistof, remvloeistof, versnellingsbakolie, motorolie, brandstof... genoeg wat kan gaan lekken dus
je zal maar een vrouw zijn die verkracht is en daardoor zwanger geworden is en dan zal zo'n droeftoeter even komen vertellen dat het allemaal wel meevalt en dat je vooral geen abortus zou mogen krijgen....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het lijkt of iedereen over de SGP heen valt na SGP: zelden zwangerschap na verkrachting
Onafhankelijk van of het nou een handige opmerking is: statistisch gezien zou hij toch best gelijk kunnen hebben?
Op foto 2 lijkt die auto een dakraam te hebben, die kunnen ook lekquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik weet het, doelde specifiek op het dak
Heeft Van der Staaij dan ook gezegd dat je na verkrachting geen abortus mag krijgen? Daar ben ik wel tegen. Niet tegen de uitspraak dat op een verkrachting zelden zwangerschap volgt wanneer dat wetenschappelijk aangetoond kan worden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je zal maar een vrouw zijn die verkracht is en daardoor zwanger geworden is en dan zal zo'n droeftoeter even komen vertellen dat het allemaal wel meevalt en dat je vooral geen abortus zou mogen krijgen....
Ik weet echt niets van de cijfers rondom verkrachting maar het zou me niet verbazen als er meestal een condoom wordt gebruikt i.v.m. dna, verder maakt een groot deel van de vrouwen natuurlijk gebruik van anticonceptie en is de "in één keer raak"-kans an sich vrij klein. Dus per saldo zal het wel loslopen. Desalniettemin vind ik het niet discussiewaardig, hij bedoelt het inderdaad als argument tegen abortus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het lijkt of iedereen over de SGP heen valt na SGP: zelden zwangerschap na verkrachting
Onafhankelijk van of het nou een handige opmerking is: statistisch gezien zou hij toch best gelijk kunnen hebben?
Volgens dit artikel: http://www.nu.nl/nieuws/2(...)ting-heel-klein.html (derde alinea onder het kopje "Mythe") raakt 7% van de verkrachte vrouwen als gevolg van die verkrachting zwanger. Vind ik behoorlijk wat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik weet echt niets van de cijfers rondom verkrachting maar het zou me niet verbazen als er meestal een condoom wordt gebruikt i.v.m. dna, verder maakt een groot deel van de vrouwen natuurlijk gebruik van anticonceptie en is de "in één keer raak"-kans an sich vrij klein. Dus per saldo zal het wel loslopen. Desalniettemin vind ik het niet discussiewaardig, hij bedoelt het inderdaad als argument tegen abortus.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Misschien heeft hij het over verkrachting van jongens door geestelijken?
Amenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind dat alle vrouwen van SGP'ers verkracht moeten worden, kijken we daarna wel hoeveel er daadwerkelijk zwanger zijn geworden.
Achterlijke geloofsbelijders, meneer Slob van de CU zat op NL1 net ook enorm om de brei heen te draaien over de thema's abortus, euthanasie en homohuwelijken...
De headerrotatie was geloof ik ooit de reden. Al staat me er ook iets van bij dat er ooit iets wel in de plus zat, wat niet in de basic zat. Sindsdien gewoon verlengd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Even iets anders. Ophelia, jij hebt een Fok plus abo, waarom die (als ik vragen mag)? Als ik naar de voordelen van de abo's kijk zie ik maar weinig extra's tov de basic.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, belastingaangifte is verzonden
Eh, hoort dat niet voor april?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, belastingaangifte is verzonden
Is het erg als ik er nog nooit van gehoord heb?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
luistert er hier nog wel eens iemand naar Koefnoen rapservice?![]()
ik vind het leuke nieuws mixesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is het erg als ik er nog nooit van gehoord heb?
Ik was een paar weken te laat en had ook al snel bericht en een dikke meevallerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Je had uitstel toch?
Ik was echt veel te laat maar we hadden alsnog voor 1-7 bericht.
Ik wil het ook gewoon niet lezen eerlijk gezegd.Ik vind het ziek maar geen nieuws.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nu haalt het het nieuws Fok!, normaal meestal niet.
ik heb geen huisquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik was een paar weken te laat en had ook al snel bericht en een dikke meevaller
Met huis heb je ook niet zomaar een dikke meevallerquote:
Het is dan ook waarschijnlijk een voorlopige aanslag, gebaseerd op je eigen opgave. Definitieve aanslag volgt later en kan eventueel afwijken, mits daar reden toe is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Met huis heb je ook niet zomaar een dikke meevallerIk kreeg gewoon precies het verwachte bedrag
Dat had ik vorig jaar ook, maar nu was het ineens anders. Geen idee waarom, maar dat maakt me ook niet zoveel uitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Met huis heb je ook niet zomaar een dikke meevallerIk kreeg gewoon precies het verwachte bedrag
Me tooquote:
Ik ook hoor, was heel snel dit jaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's dan rap.
Ik krijg hem meestal pas na ruim een jaar....
Daar is maar één oplossing voor:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:15 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb de laatste tijd zo'n last van mijn voet. Eerst deed het gewoon zeer bij het lopen maar nu zit er een of andere blauwe schimmel op met een grote zwarte vlek in het midden. En ik heb allemaal blaren op mijn enkel en ik moet continu niezenEn gisteren viel ik zomaar flauw en kreeg ik een bloedneus.
Maar ik ga echt niet naar de dokter want ik ben heel onverstandig heb het daar echt te druk voor. Het is vast niets bijzonders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ho ho ho... niet dat ik de SGP nu goed wil praten (ik heb ook totaal niets met religie) maar je moet je bedenken dat mensen die tegen abortus zijn dat in de regel zijn omdat ze het gelijk stellen met moord. Abortus is technisch gezien het afbreken van een leven. Ik vind dat mensen helemaal zelf moeten kunnen beslissen of ze wel of niet voor abortus kiezen, maar ik begrijp wel waarom mensen er tegen kunnen zijn. De eeuwige discussie gaat dan ook al sinds mensenheugenis (bij wijze van spreken dan toch) tussen mensen die 'tegen abortusmoord' of 'voor eigen keuze' zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind dat alle vrouwen van SGP'ers verkracht moeten worden, kijken we daarna wel hoeveel er daadwerkelijk zwanger zijn geworden.
Achterlijke geloofsbelijders, meneer Slob van de CU zat op NL1 net ook enorm om de brei heen te draaien over de thema's abortus, euthanasie en homohuwelijken...
quote:
Wij hebben beeldbuisquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:11 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
ik durfdedat ook te opperen. Of ik gek was! Maar volgens mij krijgen slachtoffers tegenwoordig zelfs standaard een morning after pill dus dat drukt de statistieken ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heeft Van der Staaij dan ook gezegd dat je na verkrachting geen abortus mag krijgen? Daar ben ik wel tegen. Niet tegen de uitspraak dat op een verkrachting zelden zwangerschap volgt wanneer dat wetenschappelijk aangetoond kan worden.
Edit: niet goed gelezen. Tegenstand tegen abortus staat wel in het artikel vermeld. Dat vind ik wel een idioot standpunt
Is dat tafeltje ook nieuw?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
B.ertha met haar trotse aanschaf:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar is maar één oplossing voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar vind ik die kekke antennes?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
B.ertha met haar trotse aanschaf:
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:11 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Prima als een individu dat vindt, dat is haar goed recht om niet voor abortus te kiezen. En uiteraard moeten er grenzen zijn v.w.b. het toepassen van abortus (en euthanasie), maar een verbod er op, al dan niet op basis van religie, vind ik pas mensonterend.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:37 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ho ho ho... niet dat ik de SGP nu goed wil praten (ik heb ook totaal niets met religie) maar je moet je bedenken dat mensen die tegen abortus zijn dat in de regel zijn omdat ze het gelijk stellen met moord. Abortus is technisch gezien het afbreken van een leven. Ik vind dat mensen helemaal zelf moeten kunnen beslissen of ze wel of niet voor abortus kiezen, maar ik begrijp wel waarom mensen er tegen kunnen zijn. De eeuwige discussie gaat dan ook al sinds mensenheugenis (bij wijze van spreken dan toch) tussen mensen die 'tegen abortusmoord' of 'voor eigen keuze' zijn.
Dat gaat dus compleet langs elkaar heen. Los van de religie achter een partij zoals de SGP kan ik dus begrijpen waarom mensen vinden dat abortus niet mogelijk zou moeten zijn, want vanuit hun standpunt zou jij moord (abortus) goedpraten omwille van het feit dat iemand jou een misdaad (verkrachting) heeft aangedaan.
Dat gezegd denk ik wel dat de SGP aanhangers vooral meeblaten dat abortus niet mag 'omdat het in de bijbel staat' en dat is gewoon dikke quatsch natuurlijk.
Volgens mij hoef je nog niks op te geven, dat komt bij je aangifte wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:23 schreef Etcetera het volgende:
Belastingdienst geneuzel. Ik woon nu samen. Maar moet ik nu ook alvast aangeven dat ik een toeslagpartner heb? En wat verandert er dan precies?
Volgens mij geldt het dan wel pas vanaf januari, dus ik kan ook zeggen: ik vul dit pas in januari in?
je hebt een toeslagpartner en dat gaat idd gevolgen hebben. Weet niet precies wanneer ze ingaan. LB, kom er maar in...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:23 schreef Etcetera het volgende:
Belastingdienst geneuzel. Ik woon nu samen. Maar moet ik nu ook alvast aangeven dat ik een toeslagpartner heb? En wat verandert er dan precies?
Volgens mij geldt het dan wel pas vanaf januari, dus ik kan ook zeggen: ik vul dit pas in januari in?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar is maar één oplossing voor:Jeeej welkom terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je nog niks op te geven, dat komt bij je aangifte wel.
LB, kom er maar in...
Ik mopper er niet voor niets hier overquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je hebt een toeslagpartner en dat gaat idd gevolgen hebben. Weet niet precies wanneer ze ingaan. LB, kom er maar in...
DM voor het snelste resultaat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik mopper er niet voor niets hier over
Denk dat je wat dit betreft meer weet dan ik dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:31 schreef Etcetera het volgende:
Aangezien we na 1 juli gaan samenwonen, en de toeslagpartner-shit dan pas vanaf 1 januari geldt: neuh. (jaaaa ik heb me een beetje ingelezen)
Slecht antwoord...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:35 schreef Etcetera het volgende:
Echtgenoot of geregistreerd partner, of 1 van de andere 7 voorwaarden waar je aan voldoet
Dat is veel te kort door de bocht aangezien niet iedereen dezelfde definitie van 'leven' hanteert. Kan datgene wat je aborteert zelfstandig buiten de baarmoeder leven? Zo nee, dan is het nog niet in leven. Dat is een mogelijke definitie. Dan is abortus in een vroeg stadium geen moord, de foetus leeft immers nog niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:37 schreef Wiebelkont het volgende:
Abortus is technisch gezien het afbreken van een leven.
Ik werk dan ook niet bij de Belastingdienstquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slecht antwoord...![]()
Maar ik ben er al uit, de persoon wiens inkomen meetelt voor het bepalen van een eventueel recht op een toeslag...
En dat klopt in elk geval nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je nog niks op te geven, dat komt bij je aangifte wel.
LB, kom er maar in...
Ik weet geen jota van toeslagen, maar wist dat ik zonodig gecorrigeerd zou worden...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En dat klopt in elk geval niet
Wel een van de meest voorkomende misverstanden.
Die is scherp.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Net een grap op de radio. Van wie denkt dat Maria een onbevlekte ontvangenis heeft gehad is die opmerking niet zo vreemd...
We hebben nog niks besloten, ik zal de Celica eens bekijkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Red, is een Toyota Celica een optie of ga je toch echt liever voor een cabrio?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben vanochtend op de normale tijd opgestaan en ben 20 minuten geleden in de auto gestapt naar m'n werk. Ik dacht nog, mooi op tijd....
Na een minuut of 5 gaat me ergens een lampje branden dat ik iets vergeten ben...
En toen wist ik ook weer wat...
Er zou tussen 08:00 en 08:30 een klussenbedrijf bij mij op de stoep staan...
@#@#$$@#$^%$^%
Dus maar weer naar huis gereden....
Ik zal het deze week eens regelenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ben ik net te laat?
Ik zou het maar gewoon direct doorgeven Etc.
Als jullie allebei zorgtoeslag ontvangen nu, en je ontving dat op basis van een correct inkomen (check dat!), verandert er waarschijnlijk nauwelijks iets. Of jullie krijgen een paar euro meer toegekend omdat stellen bijna altijd beter af zijn, somehow.
Van PS op FBquote:They just found a bomb from WO II at the airport and they closed of the whole C gate. Luckily I'm flying from D but boy what an excitement in the early morning
Goedemorgen...quote:PS
Complete and total chaos at the airport. Chances are very very slim I will make it to my connecting flight. So I won't make it to Galesburg tonight, most likely
Ik woon gelukkig ver genoeg van Schiphol af...quote:
Red mag thuis zijn ramen wel vast open zetten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig ver genoeg van Schiphol af...
Checkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:20 schreef Cobra4 het volgende:
Red mag thuis zijn ramen wel vast open zetten.
Die is waarschijnlijk al door de douane heen...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:32 schreef Cobra4 het volgende:
Even kijken of PS in beeld komt.
http://www.at5.nl/
Ze heeft dus geen Hollandse groente meegenomen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk al door de douane heen...
* Mark slikt flauwe grap over bloemkolen inquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze heeft dus geen Hollandse groente meegenomen?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, geen updates meer voor Jojo (if any)...
Ik vrees dat ik er ook aan moet geloven, wil ik nog uitgenodigd worden voor spontane borrelsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
moet ik dan toch echt een FB account aanmaken?
Niet dat ik weetquote:
Dan kun je over 2 weken helemaal genieten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
C4, je vriendjes maken weer eens herrie boven mijn tuin. Het is dat ik niks belangrijks aan het doen ben, anders had ik je gevraagd ze ermee te laten ophouden
Dit is het derde vliegveld/vliegbasis waarbij ik in de buurt woon en het valt altijd heel erg mee met de geluidsoverlast. Soms hoor ik wel een straaljager, maar die zijn binnen een minuut weer weg. Het is dus even vervelend, maar absoluut niet erg genoeg om serieus over te klagenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je over 2 weken helemaal genieten.
FWIT gaat dan weer beginnen.![]()
http://www.defensie.nl/_s(...)eel_tcm46-198482.pdf
FWIT is altijd wel tof. Al die buitenlandse kisten over de vloer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit is het derde vliegveld/vliegbasis waarbij ik in de buurt woon en het valt altijd heel erg mee met de geluidsoverlast. Soms hoor ik wel een straaljager, maar die zijn binnen een minuut weer weg. Het is dus even vervelend, maar absoluut niet erg genoeg om serieus over te klagen
Die FWIT valt ook best mee. Aan het eind van de ochtend spelen ze een uurtje of twee en ergens in de middag weer een keer. Ik denk dat ik daar weinig last van ga hebben
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:51 schreef Mark het volgende:
* Mark slikt flauwe grap over bloemkolen in
Een totaal van 29. En ik gok zo'n 20 in NL zelf.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:47 schreef Etcetera het volgende:
Op Campzone heb ik 2 Apaches zien vliegenhoeveel zijn er daar nog van in NL, C4?
We hebben nog 4 Alouette III's. Maar die zijn niet echt met elkaar te verwarren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:49 schreef Etcetera het volgende:
Oh iemand zei tegen mij 4vraag me af waar hij die info dan vandaan had
Nee die waren het nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
We hebben nog 4 Alouette III's. Maar die zijn niet echt met elkaar te verwarren.
De Cougars dan? Daar hebben we er ook nog maar een handje vol van.quote:
Nee, dit zijn de Tweeties.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tweeties = Chinook?
Dacht dat er daar meer van waren
Dat zóú nog kunnen, maar volgens mij waren het echt Apachesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Cougars dan? Daar hebben we er ook nog maar een handje vol van.
Nopequote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, dit zijn de Tweeties.
[ afbeelding ]
Lesvliegtuig? Deze?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nope
Nog wel gezien dat er een lijnvliegtuig en een (vermoeden wij) oefenvliegtuig van defensie onder elkaar vlogen. Het oefenvliegtuig dook flink naar beneden, toen werd er geroepen dat we iets gezien hadden wat niet was gebeurd omdat vliegtuigen in Nederland niet onder elkaar mogen vliegen?
Het lijnvliegtuig zou landen, dus vloog niet hoog zeg maar
Deze:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:11 schreef Etcetera het volgende:
Hij was wit en er konden passagiers in (er zaten wat raampjes in). En er werden flink wat rondjes gevlogen boven het veld, met mooie scherpe bochten
De Fokker 50 dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou zeggen eerder de bovenste dan de onderste
Ik dacht echt dat je met trollde
Een koe en een kalf en een heel paard half?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:43 schreef TradeMarkie het volgende:
net de lunch op, nadat ik sinds half 7 vanochtend niet meer gegeten had, ik had honger
zuks watquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een koe en een kalf en een heel paard half?
ik ga zaterdag nog een poging tot schilderen wagen. Ik heb het er aan het eind van de middag niet meer zo op, het wordt vrij snel vochtig buiten 's avondsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef iamredleader het volgende:
Half drie komt er een klant langs, als hij klaar is dan ga ik op huis aan. Beetje eerder weg, hoop dan thuis de tweede laag te kunnen schilderen van het kozijn beneden-voor
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef Etcetera het volgende:
Er schijnt een vliegtuiggijzeling gaande te zijn, in een vliegtuig dat op weg is naar Schiphol (vanaf Malaga).
De whatsapp-chatgroepen vind ik soms wel leukquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:03 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb geen smartphone, en geen Whatsapp. Doe mij maar klassiek bellen met de ander
Ik las het net. Ben benieuwdquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef Etcetera het volgende:
Er schijnt een vliegtuiggijzeling gaande te zijn, in een vliegtuig dat op weg is naar Schiphol (vanaf Malaga).
Vandaar dat ik op tijd weg ga, en het is goed warm buiten met bewolking, dus op zich ideale omstandigheden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:10 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ga zaterdag nog een poging tot schilderen wagen. Ik heb het er aan het eind van de middag niet meer zo op, het wordt vrij snel vochtig buiten 's avonds
dat hoor je niet vaak meer tegenwoordig. Een jaar of 20 terug was dat behoorlijk in.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb wel een smartphone hoor.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:31 schreef Mark het volgende:
Ik ben van de week door de oudste geswaffeldHij beweerde dat je met piemels kunt vechten en wilde dat wel even demonstreren....
Ik ben van de week door de oudste geswaffeldHij beweerde dat je met piemels kunt vechten en wilde dat wel even demonstreren....
en dat pik jij?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:31 schreef Mark het volgende:
Niet zo lullig doenquote:
Ze zijn "midden over het land" door de geluidsbarriere gegaan. Waar was jij de afgelopen uren?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vraagje voor C4: Op het Journaal melden ze nu dat de Airbus A320 van Vueling (het 'gekaapte' toestel) onder begeleiding van twee F16's is geland. Kan het zijn dat ik die F16's eerder vandaag hoorde, of vertrekken die normaal gesproken vanaf Volkel?
Die vlogen vanaf Volkel las ik.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vraagje voor C4: Op het Journaal melden ze nu dat de Airbus A320 van Vueling (het 'gekaapte' toestel) onder begeleiding van twee F16's is geland. Kan het zijn dat ik die F16's eerder vandaag hoorde, of vertrekken die normaal gesproken vanaf Volkel?
zouden ze ook voorvliegkosten kunnen berekenen? en hoeveel ct per gevlogen kilometer?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De NOS heeft nu iemand aan de lijn die zegt in het toestel te zitten. Volgens haar is er helemaal niets aan de hand. Ik zou als Nederlandse staat een flinke rekening naar Vueling sturen als dat waar blijkt te zijn
Heb je vanavond wat te doen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pff heb last van opruimwoede en schoonmaakwoede.
Ik wil de boel ook wel even langs komen brengen...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Sorry... Doe alleen in eigen huis!
*grinnik*quote:
Hoe groot is hij wel niet geschapen zegquote:
Van het lachen, jaquote:
Volgende keer een schaar pakken en zeggen dat je er een vingerpoppetje van wil maken als 'ie het nog 1 keer doet.quote:
Je verwart me met IARLquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgende keer een schaar pakken en zeggen dat je er een vingerpoppetje van wil maken als 'ie het nog 1 keer doet.
Hier kwam daarstraks (uur of drie) ook een heleboel overvliegen. (Nou komt er wel wat vaker wat overzetten voor Gilze Rijen, maar toch..)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De QRA wisselen ze om het half jaar tussen Leeuwarden en Volkel. Nu doet Volkel het.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De QRA wisselen ze om het half jaar tussen Leeuwarden en Volkel. Nu doet Volkel het.
En, wat is je conclusie?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:46 schreef Soempie het volgende:
Saaie boel hier. Nu heb ik uit verveling gelezen over urineweginfectie.
Dat ik niks opschiet met de info.quote:
Huuuu...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:48 schreef Soempie het volgende:
Pus bestaat vooral uit dode witte bloedcellen, bacteriën, en soms resten van necrotisch weefsel (dode fagocyten).
Doe mij maar Puss danquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:48 schreef Soempie het volgende:
Pus bestaat vooral uit dode witte bloedcellen, bacteriën, en soms resten van necrotisch weefsel (dode fagocyten).
Gedraaide foto:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:47 schreef LadyBlack het volgende:
Wat ga je doen met die romper Soemp? Doe je een foto als ie af is?
Ik moet ook haast gaan makenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:01 schreef Soempie het volgende:
En wat gaan jullie maken of hebben jullie al gemaakt voor jullie kindjes?
Niet zo uit m'n hoofd. Ze liggen ook op het kamertje van M. en die ligt te slapen. Ik zou het morgen voor je na kunnen kijken?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik moet ook haast gaan maken![]()
Weet jij toevallig de maten van een beetje toffe badcape. (was ik net naar aan het zoeken)
quote:
Ik denk dat google het antwoord ook moet kunnen geven. Vind ik het niet, dan kom ik graag bij je terugquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet zo uit m'n hoofd. Ze liggen ook op het kamertje van M. en die ligt te slapen. Ik zou het morgen voor je na kunnen kijken?
quote:
Maar ik zou zeggen maak er een badcape bij, snel te maken en praktisch. Of wilde je het tweede ding ook borduren?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:58 schreef Soempie het volgende:
En ik wil nog wat maken, dus ik moet wel wat opschieten. Had er bijna 9 maanden de tijd voor, maar heb het dus uitgesteld tot de laatste week.
Ja, een badcape was het plan en dan dat flapje voor op het hoofd borduren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar ik zou zeggen maak er een badcape bij, snel te maken en praktisch. Of wilde je het tweede ding ook borduren?
is zij mijn schoonzus?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:27 schreef Soempie het volgende:
Zelf heb ik helemaal niks met Pooh trouwens. Een paar jaar terug had m'n huisgenootje echt vanalles en nog wat van Pooh: badmat, slippers, kussentjes, poster, knuffeltjes, pennen, enz.
Begint haar naam met een F?quote:
Een jaar of anderhalf later schakelde ik over op Cradle of Filth en dergelijkequote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:30 schreef Soempie het volgende:
15 jaar, dan is het je vergeven.Toen ik zo oud was had ik deprimerende posters van Kurt Cobain op m'n kamer.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een jaar of anderhalf later schakelde ik over op Cradle of Filth en dergelijke
Dan zijn er minimaal 2 van zulke vrouwen in NL.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |