Kan me voorstellen dat je dan even knaptquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:48 schreef pessie het volgende:
Jeej loodje, zet em op meid!![]()
![]()
ik hoop dat het voorspoedig zal gaan!
Logician, BI kan zeker al wel, zeker omdat dit niet je eerste zwangerschap is.
Vanochtend even in huilen uitgebarsten bij mn zus, zwangerschapshormonen... Nadat ik Nathan al een keer voor een auto had weggegrist, wilde hij weer de weg oprijden. Toen ik hem snel achterna ging, ging ik door mn enkel en duwde ik Nathan omver, hoofdwond bij de peuter. Mn zus meteen gebeld, en die bleef en toen kwam alles er even uit. Wel goed, niet zo leuk. Had op een gegeven moment 5 man om me heen staan op straat
. Fiets gaat trouwens de schuur in en komt er pas weer uit als Nathan het woord luisteren kent.
2 verjaardagen vandaag! En misschien 2 nieuwe verjaardagen vandaag![]()
Ik kon dus met 7weken al niet eens meer 1km lopen. En dat werd steeds minder. Op een gegeven moment zat ik veel. Wat ook niet goed is, maar de buik werd ook veel zwaarder en met 36weken elke dag voorweeën schiet het ook niet op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:17 schreef Logician78 het volgende:
Ik loop denk ik al de helft minder van normaalkan wel nog minder gaan lopen maar helemaal niet lopen de komende 6mnd lijkt me toch ook wat overdreven??
Dat.. ik heb ook sinds een paar weken last van mn bekken, en merk vooral dat veel afwisseling (uurtje zitten, dan eventjes lopen, rustig tempo, daarna weer even zitten) erg goed doetquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:16 schreef rebel-angel het volgende:
in iedergeval geen 6 km gaan lopen
![]()
gewoon een goede balans vinden tussen dingen, die vindt ik zelf ook nog al moeilijk
fysio heb je al
Bekkenband kan je het beste doen in overleg met een fysio. Hoewel het veel goed kan doen, kan het de boel ook 'lui' maken zeg maar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:22 schreef Logician78 het volgende:
Enf. dank je ga ik proberen wat meer in te plannen, en een bekkenband is dat al te doen met bijna 15wk zonder dat je er afhankelijk van wordt? (sorrie voor alle vragen).
Wat brighteyes zegt, wel even overleggen met je fysio. Ik heb 'm eventjes gedragen, alleen op mn werk (ben vlak daarna gestopt met werken, eerder). Ik merk dat ik meer baat heb bij de oefeningen van de fysio dan zo'n band, met je spieren kan je een stuk meer opvangen merk ik. En zeker thuis ook, met bijv. gaan zitten of iets oppakken, overeind komen, heb je gewoon ook je spieren nodig. Dat helpt ook voor daarnaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:22 schreef Logician78 het volgende:
Enf. dank je ga ik proberen wat meer in te plannen, en een bekkenband is dat al te doen met bijna 15wk zonder dat je er afhankelijk van wordt? (sorrie voor alle vragen).
Dank je, het voelt gewoon zo raar om zo vroeg al als een llm er bij te liggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat brighteyes zegt, wel even overleggen met je fysio. Ik heb 'm eventjes gedragen, alleen op mn werk (ben vlak daarna gestopt met werken, eerder). Ik merk dat ik meer baat heb bij de oefeningen van de fysio dan zo'n band, met je spieren kan je een stuk meer opvangen merk ik. En zeker thuis ook, met bijv. gaan zitten of iets oppakken, overeind komen, heb je gewoon ook je spieren nodig. Dat helpt ook voor daarna![]()
Succes iig!En luister goed naar je lijf, dat is denk ik nog het belangrijkste. Geen onverwachte bewegingen maken, rustige bewegingen maken, ook in bed bij omrollen e.d.
Is het ook.. alhoewel het bij mij dan later kwam baalde ik er ook enorm van. Maar probeer je eroverheen te zetten, het is niet anders. Doorgaan heeft geen zin, dan komt het alleen maar harder en erger terug, en zeker na je bevalling! Dat moet je ook nog doen en dat is ook zwaar voor je bekken. Als je je spieren enigzins traint voor zover dat gaat en rustig aan doet (wel blijven bewegen dus, naar gelang de pijn) kom je er waarschijnlijk wat beter uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:35 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Dank je, het voelt gewoon zo raar om zo vroeg al als een llm er bij te liggen
Zou ik idd even met je fysio overleggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:22 schreef Logician78 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |