whaha joh wat leuk! Gefeli dan ook!!
 whaha joh wat leuk! Gefeli dan ook!!  had ik niet eens gelezen joh dat jij ook jarig was vandaag
 had ik niet eens gelezen joh dat jij ook jarig was vandaag  

ik hoop dat het voorspoedig zal gaan!
 ik hoop dat het voorspoedig zal gaan! . Mn zus meteen gebeld, en die bleef en toen kwam alles er even uit. Wel goed, niet zo leuk. Had op een gegeven moment 5 man om me heen staan op straat
 . Mn zus meteen gebeld, en die bleef en toen kwam alles er even uit. Wel goed, niet zo leuk. Had op een gegeven moment 5 man om me heen staan op straat  . Fiets gaat trouwens de schuur in en komt er pas weer uit als Nathan het woord luisteren kent.
 . Fiets gaat trouwens de schuur in en komt er pas weer uit als Nathan het woord luisteren kent. 

!
 !

Kan me voorstellen dat je dan even knaptquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:48 schreef pessie het volgende:
Jeej loodje, zet em op meid!

ik hoop dat het voorspoedig zal gaan!
Logician, BI kan zeker al wel, zeker omdat dit niet je eerste zwangerschap is.
Vanochtend even in huilen uitgebarsten bij mn zus, zwangerschapshormonen... Nadat ik Nathan al een keer voor een auto had weggegrist, wilde hij weer de weg oprijden. Toen ik hem snel achterna ging, ging ik door mn enkel en duwde ik Nathan omver, hoofdwond bij de peuter. Mn zus meteen gebeld, en die bleef en toen kwam alles er even uit. Wel goed, niet zo leuk. Had op een gegeven moment 5 man om me heen staan op straat
. Fiets gaat trouwens de schuur in en komt er pas weer uit als Nathan het woord luisteren kent.
2 verjaardagen vandaag! En misschien 2 nieuwe verjaardagen vandaag

ik hoopte dat de fysio het fout had en er misschien gewoon iets knel zat
 ik hoopte dat de fysio het fout had en er misschien gewoon iets knel zat  

kan wel nog minder gaan lopen maar helemaal niet lopen de komende 6mnd lijkt me toch ook wat overdreven??
 kan wel nog minder gaan lopen maar helemaal niet lopen de komende 6mnd lijkt me toch ook wat overdreven??  Heb er nl. ook last van als ik te lang zit
 Heb er nl. ook last van als ik te lang zit  Voel me echt zo'n aansteller ...
 Voel me echt zo'n aansteller ...

Ik kon dus met 7weken al niet eens meer 1km lopen. En dat werd steeds minder. Op een gegeven moment zat ik veel. Wat ook niet goed is, maar de buik werd ook veel zwaarder en met 36weken elke dag voorweeën schiet het ook niet op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:17 schreef Logician78 het volgende:
Ik loop denk ik al de helft minder van normaalkan wel nog minder gaan lopen maar helemaal niet lopen de komende 6mnd lijkt me toch ook wat overdreven??

Dat.. ik heb ook sinds een paar weken last van mn bekken, en merk vooral dat veel afwisseling (uurtje zitten, dan eventjes lopen, rustig tempo, daarna weer even zitten) erg goed doetquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:16 schreef rebel-angel het volgende:
in iedergeval geen 6 km gaan lopen

gewoon een goede balans vinden tussen dingen, die vindt ik zelf ook nog al moeilijk
fysio heb je al

in beweging blijven met een gammel bekken hoor, stil zitten is funest. En langs een fysio ermee. Of een osteopaat als je je daar prettiger bij voelt, maar wel aanpakken.
 in beweging blijven met een gammel bekken hoor, stil zitten is funest. En langs een fysio ermee. Of een osteopaat als je je daar prettiger bij voelt, maar wel aanpakken.

Bekkenband kan je het beste doen in overleg met een fysio. Hoewel het veel goed kan doen, kan het de boel ook 'lui' maken zeg maar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:22 schreef Logician78 het volgende:
Enf. dank je ga ik proberen wat meer in te plannen, en een bekkenband is dat al te doen met bijna 15wk zonder dat je er afhankelijk van wordt? (sorrie voor alle vragen).

Wat brighteyes zegt, wel even overleggen met je fysio. Ik heb 'm eventjes gedragen, alleen op mn werk (ben vlak daarna gestopt met werken, eerder). Ik merk dat ik meer baat heb bij de oefeningen van de fysio dan zo'n band, met je spieren kan je een stuk meer opvangen merk ik. En zeker thuis ook, met bijv. gaan zitten of iets oppakken, overeind komen, heb je gewoon ook je spieren nodig. Dat helpt ook voor daarnaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:22 schreef Logician78 het volgende:
Enf. dank je ga ik proberen wat meer in te plannen, en een bekkenband is dat al te doen met bijna 15wk zonder dat je er afhankelijk van wordt? (sorrie voor alle vragen).

En luister goed naar je lijf, dat is denk ik nog het belangrijkste. Geen onverwachte bewegingen maken, rustige bewegingen maken, ook in bed bij omrollen e.d.
 En luister goed naar je lijf, dat is denk ik nog het belangrijkste. Geen onverwachte bewegingen maken, rustige bewegingen maken, ook in bed bij omrollen e.d.  

Dank je, het voelt gewoon zo raar om zo vroeg al als een llm er bij te liggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat brighteyes zegt, wel even overleggen met je fysio. Ik heb 'm eventjes gedragen, alleen op mn werk (ben vlak daarna gestopt met werken, eerder). Ik merk dat ik meer baat heb bij de oefeningen van de fysio dan zo'n band, met je spieren kan je een stuk meer opvangen merk ik. En zeker thuis ook, met bijv. gaan zitten of iets oppakken, overeind komen, heb je gewoon ook je spieren nodig. Dat helpt ook voor daarna
Succes iig!En luister goed naar je lijf, dat is denk ik nog het belangrijkste. Geen onverwachte bewegingen maken, rustige bewegingen maken, ook in bed bij omrollen e.d.

Is het ook.. alhoewel het bij mij dan later kwam baalde ik er ook enorm van. Maar probeer je eroverheen te zetten, het is niet anders. Doorgaan heeft geen zin, dan komt het alleen maar harder en erger terug, en zeker na je bevalling! Dat moet je ook nog doen en dat is ook zwaar voor je bekken. Als je je spieren enigzins traint voor zover dat gaat en rustig aan doet (wel blijven bewegen dus, naar gelang de pijn) kom je er waarschijnlijk wat beter uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:35 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Dank je, het voelt gewoon zo raar om zo vroeg al als een llm er bij te liggen

Zou ik idd even met je fysio overleggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:22 schreef Logician78 het volgende:
 ik heb het ook overlegd, ze zei dat de onderzoeken beide kanten uitwijzen (dus zowel je spieren worden er lui van, als, niet).. ik denk dat in beiden wel een kern van waarheid zit. En hoe je 'm gebruikt natuurlijk, en hoe je je spieren traint, want dat moet je denk sowieso doen
 ik heb het ook overlegd, ze zei dat de onderzoeken beide kanten uitwijzen (dus zowel je spieren worden er lui van, als, niet).. ik denk dat in beiden wel een kern van waarheid zit. En hoe je 'm gebruikt natuurlijk, en hoe je je spieren traint, want dat moet je denk sowieso doen  

En gaat snel idd he.. ik vond het vooral vanaf 20 weken heel snel gaan!
 En gaat snel idd he.. ik vond het vooral vanaf 20 weken heel snel gaan!

) vandaar dat ik dus ook zoveel loop. Ik heb een hekel aan de bus en loop dan vaak liever 45min
 ) vandaar dat ik dus ook zoveel loop. Ik heb een hekel aan de bus en loop dan vaak liever 45min 

de baby was alleen van het weekend naar ons idee iets te rustig. We hebben dat heel even in het weekend aangekeken, toen toch voor de zekerheid de verloskundige gebeld. Zij heeft mij (zaterdagnacht) even voor de zekerheid voor een ctg gestuurd in het ziekenhuis. Daar was verder niets geks, hartje was goed inderdaad alleen minder schopjes.
 de baby was alleen van het weekend naar ons idee iets te rustig. We hebben dat heel even in het weekend aangekeken, toen toch voor de zekerheid de verloskundige gebeld. Zij heeft mij (zaterdagnacht) even voor de zekerheid voor een ctg gestuurd in het ziekenhuis. Daar was verder niets geks, hartje was goed inderdaad alleen minder schopjes. 

We gaan ervoor!! Nu aan de ctg:D Dan toucheren dus wordt spannend;)
  We gaan ervoor!! Nu aan de ctg:D Dan toucheren dus wordt spannend;) 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |