Kan me voorstellen dat je dan even knaptquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:48 schreef pessie het volgende:
Jeej loodje, zet em op meid!![]()
![]()
ik hoop dat het voorspoedig zal gaan!
Logician, BI kan zeker al wel, zeker omdat dit niet je eerste zwangerschap is.
Vanochtend even in huilen uitgebarsten bij mn zus, zwangerschapshormonen... Nadat ik Nathan al een keer voor een auto had weggegrist, wilde hij weer de weg oprijden. Toen ik hem snel achterna ging, ging ik door mn enkel en duwde ik Nathan omver, hoofdwond bij de peuter. Mn zus meteen gebeld, en die bleef en toen kwam alles er even uit. Wel goed, niet zo leuk. Had op een gegeven moment 5 man om me heen staan op straat
. Fiets gaat trouwens de schuur in en komt er pas weer uit als Nathan het woord luisteren kent.
2 verjaardagen vandaag! En misschien 2 nieuwe verjaardagen vandaag![]()
Ik kon dus met 7weken al niet eens meer 1km lopen. En dat werd steeds minder. Op een gegeven moment zat ik veel. Wat ook niet goed is, maar de buik werd ook veel zwaarder en met 36weken elke dag voorweeën schiet het ook niet op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:17 schreef Logician78 het volgende:
Ik loop denk ik al de helft minder van normaalkan wel nog minder gaan lopen maar helemaal niet lopen de komende 6mnd lijkt me toch ook wat overdreven??
Dat.. ik heb ook sinds een paar weken last van mn bekken, en merk vooral dat veel afwisseling (uurtje zitten, dan eventjes lopen, rustig tempo, daarna weer even zitten) erg goed doetquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:16 schreef rebel-angel het volgende:
in iedergeval geen 6 km gaan lopen
![]()
gewoon een goede balans vinden tussen dingen, die vindt ik zelf ook nog al moeilijk
fysio heb je al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |