ja is ook zeker eerlijk als het een pas attempt was voor 30+yards. receiver wordt getackled als de bal er nog niet eens is en je krijgt maar 15 yards.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:41 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik vind de penalty van maximaal 15 yard penalty voor defensive PI in College stukken beter.
Er is gewoon een limiet van 300 posts per topic.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:34 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
ja is ook zeker eerlijk als het een pas attempt was voor 30+yards. receiver wordt getackled als de bal er nog niet eens is en je krijgt maar 15 yards.
ik blijf de NFL regels gewoon beter vinden (lees: leuker om naar te kijken)
ps: wat is de reden dat er maar 12 a 13 pagina's per topic mogen?
Alsof elke receiver alle ballen vangt. Ja, je ontneemt hem een kans om de bal te vangen maar dat wil niet zeggen dat hij die bal had gevangen. Ik vind het persoonlijk makkelijke yards.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:34 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
ja is ook zeker eerlijk als het een pas attempt was voor 30+yards. receiver wordt getackled als de bal er nog niet eens is en je krijgt maar 15 yards.
ik blijf de NFL regels gewoon beter vinden (lees: leuker om naar te kijken)
ps: wat is de reden dat er maar 12 a 13 pagina's per topic mogen?
Is nu ook in regular season.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:13 schreef Littlecreep het volgende:
Is de nieuwe OT regel nog steeds alleen van toepassing in Playoffs? Of dit jaar ook in regular season?
Heb er weer zin in. Mijn zondagavonden waren saai de afgelopen maanden.
Kan wel kloppen ja, sowieso vanaf nu ook in regular season. Het is inderdaad wel anders dan College maar het de NFL doet zijn best en komt langzamerhand een beetje in de buurt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Is nu ook in regular season.
@sincenogwat. In de NFL geld die OT-regel alleen als het team met balbezit op hun 1e drive een FG scoort, dan krijgt de tegenstander nog een keer de bal, daarna is het gewoon sudden death. Dat is totaal niet te vergelijken met College OT.
Dat is te hopen. Mogelijk dat een deel van de kosten in de prijs berekend wordt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:27 schreef Guard het volgende:
Vanaf donderdag een europese sectie op nflshop.com. Eindelijk een beetje keus zonder dikke shippingcost en invoerrechten?
Dat zou echt zeer welkom zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:27 schreef Guard het volgende:
Vanaf donderdag een europese sectie op nflshop.com. Eindelijk een beetje keus zonder dikke shippingcost en invoerrechten?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:27 schreef Guard het volgende:
Oow dat is genieten. Nu ook nog bij de MLBquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:27 schreef Guard het volgende:
Heel het jaar. Volgens mij was het iemand hier die contact heeft gehad met supportdesk en hem verteld werd dat de gamepass tot 13-02-13 geldig zou zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:23 schreef jde_kok het volgende:
We moeten ook niet té kritisch worden he?!
Zou de gamepass heel het jaar gratis zijn, of typisch lekkermakertje.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:34 schreef rgras het volgende:
[..]
Je praat hier wel over de NFL. Waarom zouden ze nu iets gratis aanbieden waar ze vorig jaar ongeveer ¤240,- voor vingen? Daarnaast kunnen ze het niet maken tegenover de omringende landen, die betalen ¤160 (UK) tot ¤205 (DE) voor hetzelfde product.
EDIT: Zojuist even met iemand van de helpdesk gechat, volgens hem liep mijn complimentary subscription af op 9 februari 2013... zeer vreemd.![]()
EDIT 2:
NFL Game Pass: "The NFL is constantly evaluating our relationships in particular territories. Currently, the NFL is offering full access to NFL Game Pass in select territories"
Ik: "Will it be subject to blackouts or other restrictions?"
NFL Game Pass: "No, the subscription will act as normal in your area you will not receive any black outs on games, however if the NFL decides to exclude features they could do so."
NFL Game Pass: "But, currently, the NFL is offering full access to NFL Game Pass in select territories. You will receive full access to all of the features of NFL Game Pass."
als ze bij college dan de play-offs van de NFL overnemen zou helemaal top zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:54 schreef sincerinhoo het volgende:
[..]
Kan wel kloppen ja, sowieso vanaf nu ook in regular season. Het is inderdaad wel anders dan College maar het de NFL doet zijn best en komt langzamerhand een beetje in de buurt.
@Guard: Zo dat zou wel beter zijn zeg. Dan komt het waarschijnlijk vanuit Duitsland of de UK. Gaat inderdaad aardig wat knaken schelen. Al zullen de dollar prijzen wel rechtstreeks omgezet gaan worden naar Euro prijzen (as usual)
Volgens mij in regular season geen een nee. Alleen de wildcard game tussen de Steelers en de Broncos. Dat was me er ook eentje zegquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:45 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
als ze bij college dan de play-offs van de NFL overnemen zou helemaal top zijn.
maar hoeveel OT games zijn er eigenlijk in een seizoen, kan me namelijk niet herinneren dat ik er vorig jaar 1 gezien heb.
Ik weet er iig een:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:49 schreef sincerinhoo het volgende:
[..]
Volgens mij in regular season geen een nee.
Scherpquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik weet er iig een:
http://espn.go.com/nfl/recap?gameId=311023015
Oh en nog een:
http://scores.espn.go.com/nfl/recap?gameId=310918025
Hier word ik echt verdrietig van. Die lui zijn traag en geven echt erg vage beslissingen. Zelfs na challenges/reviews.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:32 schreef zjroentje het volgende:
We gaan het seizoen dus hoogstwaarschijnlijk beginnen met replacement refs ....
Die gasten doen ook maar hun best, normaal fluiten die Div II in College.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:36 schreef Aniron het volgende:
[..]
Hier word ik echt verdrietig van. Die lui zijn traag en geven echt erg vage beslissingen. Zelfs na challenges/reviews.
Hard Knocks kijken is watching a trainwreck happen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:09 schreef The_Playmaker het volgende:
Je kon het verwachten na het traden van eerst Marshall en nu Davis: de oudere spelers bij de Dolphins vragen zich af waar het team mee bezig is. Ze weten dat men wil rebuilden maar dat wil niet zeggen dat je dit seizoen zo'n slecht team moet opstellen.
En de leuke Nike shirts zitten er niet eens bij. Een behoorlijk karig aanbod.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:56 schreef rgras het volgende:
http://europe.nflshop.com/stores/nfl/default.aspx
Niet bepaald goedkoop..
quote:The shop is getting daily deliveries so keep checking back as they will be getting much more stock in.
Nou zoals verwacht is in de prijs alleen $ veranderd in ¤. Dat is niet net zo duur, maar duurder...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef Rahl het volgende:
Net zo duur als de US NFL shop toch? Alleen geen invoerrechten.
Heb zelf Madden 13 nog niet gekocht (twijfel nog) maar dat bewijst toch maar weer dat Chad echt een retard eerste klas is... Of gewoon goedkoop probeert te scoren op twitterquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:54 schreef Jeroen1990 het volgende:
Bij mij staat hij gewoon tussen de free agents hoor.
Zeker vrij karig... Maar goed ik was sowieso niet van plan om 105 euro te betalen voor een NFL jersey, echt belachelijk veel geldquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:03 schreef Maravilla het volgende:
[..]
En de leuke Nike shirts zitten er niet eens bij. Een behoorlijk karig aanbod.
Mee eens, de starters spelen al niet veel in PS games maar tijden week 4 is het bijna alleen maar 3e en 4e garnituur. Dankzij de verlening bij FC Twente red ik denk ik 1:00 nog wel en pak ik even wat mee van South Carolina - Vandyquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:42 schreef Guard het volgende:
Die PS week 4 games laat ik maar links liggen denk ik...
Ik was verbaasd dat de Giants met een groot deel van de starters begon en dat ze er niet echt makkelijk doorheen kwamen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:34 schreef rgras het volgende:
Ik was zo dom om de Giants - Pats te kijken..
Oftewel hoe Hardknocks van een nobody een spotlight player kan maken..quote:Chris Hogan, renowned for his abilities to always be open, similar to select 7-Eleven franchises, has landed on his feet.
Two days after he was released by the Miami Dolphins, the "Hard Knocks" star was signed to Miami's practice squad, the team announced.
quote:
Treininternet gaat via Duitsland dacht ikquote:Op woensdag 5 september 2012 08:28 schreef Theoden het volgende:
Zat in de trein, dus misschien is dat het.
Gister ook al. Wilde een collega hierop attent maken en kreeg ook dit. Kan misschien komen omdat ik hier op een bedrijfsnetwerk achter een proxy zit.quote:Pricing for the 2012 Season is being finalized.
Please continue to check back for the latest updates.
vroegah hadden we een pick'em lopen bij yahoo..quote:Op woensdag 5 september 2012 10:53 schreef denniz0229 het volgende:
hier ook nog steeds gratis
gaan we al voorspellingen doen?![]()
ik zeg 24-20 giants![]()
ik wil wel een nfl pick-em league maken als er interesse is?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:22 schreef Guard het volgende:
[..]
vroegah hadden we een pick'em lopen bij yahoo..
Nice, ik ben "finalfantasy2013"quote:Op woensdag 5 september 2012 11:56 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
ik wil wel een nfl pick-em league maken als er interesse is?
meteen maar gedaan, vind het zelf ook wel grappig.
http://challengegames.nfl.com/pickem/leagues/826
password: Fok
Zorg er wel voor dat je op je gamepass "Scores" op off staat. Anders zie je bij het lijstje van games al de uitslag.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:46 schreef Guard het volgende:
Zo, gaat morgen het grote ontwijken weer beginnen.
Avoid: facebook, dit topic, yahoo fantasy site, twitter, espn of welke andere (usa) sportssite dan ook, reddit, personal mailbox.
Dat wordt morgen dus gewoon mezelf onderdompelen in werk, om morgenavond unspoiled gamepass aan te slingeren.
Waar kun je dat off zetten dan.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:53 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Zorg er wel voor dat je op je gamepass "Scores" op off staat. Anders zie je bij het lijstje van games al de uitslag.
Die heb ik inderdaad al uit staan (ook de preseason oefenpotjes wilde ik unspoiled kijkenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:53 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Zorg er wel voor dat je op je gamepass "Scores" op off staat. Anders zie je bij het lijstje van games al de uitslag.
Als je je gamepass open heb staan. (dus de stream aan) Staat het links onderin.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar kun je dat off zetten dan.
Herkenbaar dit! Erg irritant soms. Soms heb je alles goed gedaan, besluit je toch nog ff wat te zappen en beland je in een flits bij CNN (terwijl die nauwelijks sport behandelen) waar je natuurlijk nog net even de score mee krijgt van de wedstrijd die je daarna wilde kijkenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:46 schreef Guard het volgende:
Zo, gaat morgen het grote ontwijken weer beginnen.
Avoid: facebook, dit topic, yahoo fantasy site, twitter, espn of welke andere (usa) sportssite dan ook, reddit, personal mailbox.
Dat wordt morgen dus gewoon mezelf onderdompelen in werk, om morgenavond unspoiled gamepass aan te slingeren.
Thx!quote:Op woensdag 5 september 2012 22:57 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Als je je gamepass open heb staan. (dus de stream aan) Staat het links onderin.
oh checkte het en er staat 129.99 pond voor het seizoen?quote:Op donderdag 6 september 2012 02:02 schreef trance_fan het volgende:
gewoon een gamepass aanvragen. is gratis als het goed is
heb je een account op nfl.com. ik heb namelijk al ongeveer 2 jaar een account daar en vorige week kon ik gratis die gamepass aanvragen.quote:Op donderdag 6 september 2012 02:03 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
oh checkte het en er staat 129.99 pond voor het seizoen?
Nuja kijk nu via http://online--soccer.eu/frame.php . Is nog wel te doen.
No Doubt zo!!
Thanks, ga het wel even uitproberen!! Vanaf volgende week in USA dus dan niet meer nodig maar voor die paar dagen wel handig. Dat eeuwige gezoek naar bufferende ellende is vermoeiend. En valt altijd net uit vlak voor de touchdownquote:Op donderdag 6 september 2012 02:05 schreef trance_fan het volgende:
[..]
heb je een account op nfl.com. ik heb namelijk al ongeveer 2 jaar een account daar en vorige week kon ik gratis die gamepass aanvragen.
Het mooie van de gamepass is dat je alle wedstrijden kan terug kijken. Zelfs nog van het 2009 seizoen. Maar als je naar de US gaat kan je het gewoon live kijken op welke zender jouw favo wedstrijd laat zien.quote:Op donderdag 6 september 2012 02:07 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Thanks, ga het wel even uitproberen!! Vanaf volgende week in USA dus dan niet meer nodig maar voor die paar dagen wel handig. Dat eeuwige gezoek naar bufferende ellende is vermoeiend. En valt altijd net uit vlak voor de touchdown
ik denk 1st en 2nd.quote:Op donderdag 6 september 2012 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog maar even de eerste quarter kijken
er zijn inderdaad ook veel slechte geweestquote:Op donderdag 6 september 2012 02:39 schreef zeebeschuit het volgende:
Leuke versie van Queen Latifah!
Cultuurbarbaarquote:Op donderdag 6 september 2012 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
ongein altijd, gewoon football spelen
Als je Sky heb in Engeland op je TVquote:Op donderdag 6 september 2012 02:07 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Thanks, ga het wel even uitproberen!! Vanaf volgende week in USA dus dan niet meer nodig maar voor die paar dagen wel handig. Dat eeuwige gezoek naar bufferende ellende is vermoeiend. En valt altijd net uit vlak voor de touchdown
Edit: dus niet gratis voor mensen in UKEn ook niet op TV want de NFL heeft ruzie met ESPN en andere gemachtigde in Engeland. Stelletje decoder paupers.
Toch bedankt!
quote:WEEK 1: Wed 5 Sep Dallas Cowboys at New York Giants Midnight Sky Sports 1HD.
quote:David Wilson with the spot on impersonation of Tiki Barber!
Het loopt inderdaad nog niet lekker bij Eli.quote:
ik wacht nog ff totdat 2nd is afgelopen.quote:Op donderdag 6 september 2012 03:42 schreef Xetran het volgende:
was ook aan het kijken maar toch maar even slapen. Gelukkig kan ik met die game pass alles terug kijken morgen
Mijn iPad laat ze in de hoogste kwaliteit zienquote:Op donderdag 6 september 2012 08:55 schreef Fredgroes het volgende:
Heb Gamepass op mijn Asus 10 inch tablet geinstalleerd maar vind de streams niet echt geweldig lopen. Een beetje choppy. Daarin tegen op mijn S3 lopen de streams geweldig smooth. Meer mensen problemen met de gamepass app op tablets?
De enige die ik in mijn fantasy team heb staan was Bryant (Dallas) en die had ik gebenched. De rest komt allemaal zondag aan de bak.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Giants
Daar sta je dan met Eli Manning en Cruz in je fantasy team.
quote:One of the most influential owners in the history of the NFL, Art Modell helped mold the foundation of the league.
The innovative Modell, whose reputation was forever tainted when he moved his franchise from Cleveland to Baltimore, died early Thursday. He was 87.
moet je daar eigenlijk iets speciaals voor hebben als in een abo ofzo of werkt dat gewoon met die verizon app? zou wel fijn zijn als ik dit ook kan fixen, hoef ik niet meer de hele nacht achter de pc te hangenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:21 schreef Fredgroes het volgende:
blijft vreemd, preseason en nfl network blijven choppy maar wedstrijd van vannacht geen problemen te zien en super smooth op mijn tablet. Vind het allang best nu.
Vandaag wat gelezen over deze man en hij heeft toch wel erg veel betekend voor de NFL. Zonde dat hij eigenlijk voornamelijk bekend staat vanwege de verhuizing van de Browns naar Baltimore.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:45 schreef Terreros85 het volgende:
Weer een kleurrijk persoon uit de NFL-geschiedenis gestorven.
[..]
Gewoon een gratis account aanmaken op nfl.com/gamepass. Vervolgens kan je alles ook kijken op je telefoon en/of tablet.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:16 schreef Xetran het volgende:
[..]
moet je daar eigenlijk iets speciaals voor hebben als in een abo ofzo of werkt dat gewoon met die verizon app? zou wel fijn zijn als ik dit ook kan fixen, hoef ik niet meer de hele nacht achter de pc te hangen
oh gewoon via mijn tab naar de site dus? die gamepass heb ik alquote:Op donderdag 6 september 2012 21:27 schreef rgras het volgende:
[..]
Gewoon een gratis account aanmaken op nfl.com/gamepass. Vervolgens kan je alles ook kijken op je telefoon en/of tablet.
Triest.quote:The Buccaneers home opener will be blacked out Sunday, according to Rick Stroud of the Tampa Bay Time. This makes the 14th blackout in the last 16 home games.
The Bucs were among the teams willing to reduce the number required to get on local television, electing an 85 percent threshold. They also had a number of promotions to try to get people in the stands, including free parking for some and reduced-price concessions.
They still didn’t make it, after saying earlier this week they were around 9,000 seats short of a “sellout.”
Je hebt zowel een Android als een iOS Gamepass app.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:03 schreef Xetran het volgende:
[..]
oh gewoon via mijn tab naar de site dus? die gamepass heb ik al
Ik ken weinig pro teams in Florida met een hondstrouwe fanbase.quote:
Jep er is simpelweg veel te veel te doen in Florida zowel in sport als in entertainment. Ik bedoelquote:Op donderdag 6 september 2012 23:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik ken weinig pro teams in Florida met een hondstrouwe fanbase.
Zelf gaan spelen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:49 schreef rgras het volgende:
Het wordt maar eens tijd dat ik zelf eens een football ga aanschaffen, hebben jullie aanbevelingen qua merk en/of verkoopadres?
Dan kun je ook een no brand ball halen bij de plaatselijke perry sportquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:30 schreef rgras het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer.![]()
Ach.. volgens mij maakt het ook niet veel uit, het ding wordt toch alleen gebruikt voor simpel gooiwerk.
Kunnen wij dat ook met gamepass?quote:We re-watched his performance using the Coaches Film function on Game Rewind (On iPad. This will change your life.)
Ik weet niet wat het inhoudt, maar je kan dat met gamepass. Het kan waar je ook voor Broadcast/Condensed kan kiezen, rechtsboven in de video.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Kunnen wij dat ook met gamepass?
Yup.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Kunnen wij dat ook met gamepass?
inderdaad daar rechtsboven als je een game aan het terugkijken bent staat ook Coaches Film. Weet niet of dat beschikbaar is voor alle games.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:21 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het inhoudt, maar je kan dat met gamepass. Het kan waar je ook voor Broadcast/Condensed kan kiezen, rechtsboven in de video.
quote:In a stunning development, players suspended for their roles in the Saints' 2009-2011 Bounty Scandal have had their bans overturned on appeal.
Perhaps the most notable suspension lifted is RE Will Smith's. The Saints' best pass rusher will be able to start Sunday against the Redskins. Browns SLB Scott Fujita and Saints MLB Jonathan Vilma, among others, are now eligible to play football in Week 1.
Een Saint op een golfkarretje is +1 dit jaarquote:
Neuh, dat heet karma.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:40 schreef rgras het volgende:
Mwoah, dan verlaag je jezelf tot dat niveau. De enigen die ik graag in de kreukels zie liggen zijn Payton en Rex 'feet fetish' Ryan.
Het is toch eigenlijk ook gewoon té grappig voor woorden. De Jets eisen jaar in jaar uit alle aandacht. Rex met zijn Superbowl voorspellingen en uitspraken dat NY hún stad is. De eigenaar die zegt dat er "nooit genoeg Tebow aandacht kan zijn". Ondertussen blijven de Giants gewoon prijzen winnen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:42 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Men heeft in NY niet een hoge pet op van de Jets
Huh?quote:
Iig Was @ NO en SF @ GB, aangezien die uitgezonden worden op ESPNA.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:52 schreef rgras het volgende:
Wat is jullie programma voor morgen? Voor mij eerst NE @ TEN en daarna uiteraard SF @ GB.
Om zeven even Redzone aanzetten. Dan kijken welke partijen daar leuk uitpakken. En om even Scott Hanson weer aan het werk te zien. Fantastisch hoe die gozer ruim vijf uur aan wedstrijden aan elkaar weet te praten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:52 schreef rgras het volgende:
Wat is jullie programma voor morgen? Voor mij eerst NE @ TEN en daarna uiteraard SF @ GB.
WAS @ NO vanwege espn en NE @ TEN op de ipad en met een schuin oog kijken naar IND @ CHI.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:52 schreef rgras het volgende:
Doen ze al een paar jaar. Chargers spelen vaak op die maandag. Ik ga voor Skins - Saints denk ik. Ook even kijken waar de beste stream van is.quote:Op zondag 9 september 2012 11:37 schreef zjroentje het volgende:
Was dat niet voor het eerst vorig jaar?
Ik vermijd alles vandaag. Morgen met een vriend (Falcons fan, want in ATL gestudeerd) Falcons @ Chiefs kijken. Daarnaast kan ik ook niks kijken aangezien de computer gecrashed is (en de vrouw het niet kan waarderen dat ik NFL ga kijken op onze eerste trouwdag).
Feli. Ik kijk het wel op onze dertiendequote:Op zondag 9 september 2012 11:37 schreef zjroentje het volgende:
Was dat niet voor het eerst vorig jaar?
Ik vermijd alles vandaag. Morgen met een vriend (Falcons fan, want in ATL gestudeerd) Falcons @ Chiefs kijken. Daarnaast kan ik ook niks kijken aangezien de computer gecrashed is (en de vrouw het niet kan waarderen dat ik NFL ga kijken op onze eerste trouwdag).
je kan gewoon gratis Gamepass aanschaffen als je in Nederland woont, dan heb je gewoon een HQ stream.quote:Op zondag 9 september 2012 12:55 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Doen ze al een paar jaar. Chargers spelen vaak op die maandag. Ik ga voor Skins - Saints denk ik. Ook even kijken waar de beste stream van is.
Van harte met je eerste trouwdag
Als je het hele jaar er mee kan spelen, waarom niet?quote:Op zondag 9 september 2012 18:03 schreef Guard het volgende:
Tough or plain stupid?
http://www.cbssports.com/(...)season-with-torn-acl
Cardinalsquote:Op zondag 9 september 2012 18:08 schreef PirE het volgende:
[..]
je kan gewoon gratis Gamepass aanschaffen als je in Nederland woont, dan heb je gewoon een HQ stream.
Ik ga voor Redskins @ Saints op ESPNA voor RG3 en Colts @ Bears voor Luck of Bills @ Jets (ivm een bet).
Om 22:25 Seahawks @ Cardinals, Go Hawksen heel misschien sluit ik af met Steelers/Broncos maar die kans is vrij klein.
lolquote:
Oline nog steeds zo zwak als vorig jaar.quote:Op zondag 9 september 2012 19:04 schreef Guard het volgende:
Seizoen maar net begonnen en Cutler ligt al op zijn rug
Regendansje doen op de stoep bij NFL headquarters...quote:Op zondag 9 september 2012 19:25 schreef Cavalier het volgende:
Is game pass nog gratis? Zo ja, hoe te verkrijgen?
en diezelfde week een nieuwe serie Elementaryquote:Op zondag 9 september 2012 19:37 schreef PirE het volgende:
Ook belangrijk, vanaf 24 september weer Hawaii 5-0![]()
Er is maar een programma dat je moet zien:quote:Op zondag 9 september 2012 19:40 schreef trance_fan het volgende:
[..]
en diezelfde week een nieuwe serie Elementary
5-0quote:Op zondag 9 september 2012 19:37 schreef PirE het volgende:
Ook belangrijk, vanaf 24 september weer Hawaii 5-0![]()
Really?quote:
twitter:NFLGamePass twitterde op zondag 09-09-2012 om 19:44:12NFL RedZone is now working. Please refresh the player and you'll be able to watch the live stream. reageer retweet
I know. Die wordt ook op Veronica uitgezonden geloof ikquote:Op zondag 9 september 2012 19:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Really?
Hawaii 5-0 is een tv serie, een van de vele die Fox/CBS/NBC door je strot douwen tijdens NFL games
Ik merkt het, het buffert ineens als een malle hier...quote:
Gampass app hard afsluiten op je ipadquote:Op zondag 9 september 2012 19:52 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Damn, ik kijk op mijn ipad, log ook in op mijn laptop en mijn ipad zegt dat ergens anders ook ingelogged ben (klopt) en logt me uit. Maar nu kom ik er daarop niet meer in.
Doet het ook niet. Ben nu hele ipad maar aan het opstarten. Grappige was wel dat mijn laptop achter liep op de ipad. een seconde of 10 zeker.quote:Op zondag 9 september 2012 19:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Gampass app hard afsluiten op je ipad
en daar zegt ie dat het too busy is. GRRRRRRquote:Op zondag 9 september 2012 20:06 schreef Days-Of-Wild het volgende:
ipad heeft er geen zin meer in, sign in en dan komt er een wit scherm. App gewist en weer install, geen succes. Dan maar op de laptop
Ik heb hem vast gezet op 800 Kbps. Gaat nog wel aardig.quote:Op zondag 9 september 2012 20:10 schreef Guard het volgende:
Redzone is bij mij ook niet te kijken door belachelijk lage kwaliteit, en als die omhoog bijstelt is het buffergalore...
Daar betrap ik me ook weleens opquote:Op zondag 9 september 2012 20:16 schreef Guard het volgende:
Lol je weet dat je teveel college hebt gekeken als megateon zijn helm afgaat en dan meteen denkt: uhoh he needs to sit one play out....
LOLquote:
Ik heb vaak met voetbal dat ik in de war ben dat de thuisspelende partij vooraan staatquote:Op zondag 9 september 2012 20:16 schreef Guard het volgende:
Lol je weet dat je teveel college hebt gekeken als megateon zijn helm afgaat en dan meteen denkt: uhoh he needs to sit one play out....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |