ja is ook zeker eerlijk als het een pas attempt was voor 30+yards. receiver wordt getackled als de bal er nog niet eens is en je krijgt maar 15 yards.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:41 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik vind de penalty van maximaal 15 yard penalty voor defensive PI in College stukken beter.
Er is gewoon een limiet van 300 posts per topic.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:34 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
ja is ook zeker eerlijk als het een pas attempt was voor 30+yards. receiver wordt getackled als de bal er nog niet eens is en je krijgt maar 15 yards.
ik blijf de NFL regels gewoon beter vinden (lees: leuker om naar te kijken)
ps: wat is de reden dat er maar 12 a 13 pagina's per topic mogen?
Alsof elke receiver alle ballen vangt. Ja, je ontneemt hem een kans om de bal te vangen maar dat wil niet zeggen dat hij die bal had gevangen. Ik vind het persoonlijk makkelijke yards.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:34 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
ja is ook zeker eerlijk als het een pas attempt was voor 30+yards. receiver wordt getackled als de bal er nog niet eens is en je krijgt maar 15 yards.
ik blijf de NFL regels gewoon beter vinden (lees: leuker om naar te kijken)
ps: wat is de reden dat er maar 12 a 13 pagina's per topic mogen?
Is nu ook in regular season.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:13 schreef Littlecreep het volgende:
Is de nieuwe OT regel nog steeds alleen van toepassing in Playoffs? Of dit jaar ook in regular season?
Heb er weer zin in. Mijn zondagavonden waren saai de afgelopen maanden.
Kan wel kloppen ja, sowieso vanaf nu ook in regular season. Het is inderdaad wel anders dan College maar het de NFL doet zijn best en komt langzamerhand een beetje in de buurt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Is nu ook in regular season.
@sincenogwat. In de NFL geld die OT-regel alleen als het team met balbezit op hun 1e drive een FG scoort, dan krijgt de tegenstander nog een keer de bal, daarna is het gewoon sudden death. Dat is totaal niet te vergelijken met College OT.
Dat is te hopen. Mogelijk dat een deel van de kosten in de prijs berekend wordt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:27 schreef Guard het volgende:
Vanaf donderdag een europese sectie op nflshop.com. Eindelijk een beetje keus zonder dikke shippingcost en invoerrechten?
Dat zou echt zeer welkom zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:27 schreef Guard het volgende:
Vanaf donderdag een europese sectie op nflshop.com. Eindelijk een beetje keus zonder dikke shippingcost en invoerrechten?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:27 schreef Guard het volgende:
Oow dat is genieten. Nu ook nog bij de MLBquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:27 schreef Guard het volgende:
Heel het jaar. Volgens mij was het iemand hier die contact heeft gehad met supportdesk en hem verteld werd dat de gamepass tot 13-02-13 geldig zou zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:23 schreef jde_kok het volgende:
We moeten ook niet té kritisch worden he?!
Zou de gamepass heel het jaar gratis zijn, of typisch lekkermakertje.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:34 schreef rgras het volgende:
[..]
Je praat hier wel over de NFL. Waarom zouden ze nu iets gratis aanbieden waar ze vorig jaar ongeveer ¤240,- voor vingen? Daarnaast kunnen ze het niet maken tegenover de omringende landen, die betalen ¤160 (UK) tot ¤205 (DE) voor hetzelfde product.
EDIT: Zojuist even met iemand van de helpdesk gechat, volgens hem liep mijn complimentary subscription af op 9 februari 2013... zeer vreemd.![]()
EDIT 2:
NFL Game Pass: "The NFL is constantly evaluating our relationships in particular territories. Currently, the NFL is offering full access to NFL Game Pass in select territories"
Ik: "Will it be subject to blackouts or other restrictions?"
NFL Game Pass: "No, the subscription will act as normal in your area you will not receive any black outs on games, however if the NFL decides to exclude features they could do so."
NFL Game Pass: "But, currently, the NFL is offering full access to NFL Game Pass in select territories. You will receive full access to all of the features of NFL Game Pass."
als ze bij college dan de play-offs van de NFL overnemen zou helemaal top zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:54 schreef sincerinhoo het volgende:
[..]
Kan wel kloppen ja, sowieso vanaf nu ook in regular season. Het is inderdaad wel anders dan College maar het de NFL doet zijn best en komt langzamerhand een beetje in de buurt.
@Guard: Zo dat zou wel beter zijn zeg. Dan komt het waarschijnlijk vanuit Duitsland of de UK. Gaat inderdaad aardig wat knaken schelen. Al zullen de dollar prijzen wel rechtstreeks omgezet gaan worden naar Euro prijzen (as usual)
Volgens mij in regular season geen een nee. Alleen de wildcard game tussen de Steelers en de Broncos. Dat was me er ook eentje zegquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:45 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
als ze bij college dan de play-offs van de NFL overnemen zou helemaal top zijn.
maar hoeveel OT games zijn er eigenlijk in een seizoen, kan me namelijk niet herinneren dat ik er vorig jaar 1 gezien heb.
Ik weet er iig een:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:49 schreef sincerinhoo het volgende:
[..]
Volgens mij in regular season geen een nee.
Scherpquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik weet er iig een:
http://espn.go.com/nfl/recap?gameId=311023015
Oh en nog een:
http://scores.espn.go.com/nfl/recap?gameId=310918025
Hier word ik echt verdrietig van. Die lui zijn traag en geven echt erg vage beslissingen. Zelfs na challenges/reviews.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:32 schreef zjroentje het volgende:
We gaan het seizoen dus hoogstwaarschijnlijk beginnen met replacement refs ....
Die gasten doen ook maar hun best, normaal fluiten die Div II in College.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:36 schreef Aniron het volgende:
[..]
Hier word ik echt verdrietig van. Die lui zijn traag en geven echt erg vage beslissingen. Zelfs na challenges/reviews.
Hard Knocks kijken is watching a trainwreck happen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:09 schreef The_Playmaker het volgende:
Je kon het verwachten na het traden van eerst Marshall en nu Davis: de oudere spelers bij de Dolphins vragen zich af waar het team mee bezig is. Ze weten dat men wil rebuilden maar dat wil niet zeggen dat je dit seizoen zo'n slecht team moet opstellen.
En de leuke Nike shirts zitten er niet eens bij. Een behoorlijk karig aanbod.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:56 schreef rgras het volgende:
http://europe.nflshop.com/stores/nfl/default.aspx
Niet bepaald goedkoop..
quote:The shop is getting daily deliveries so keep checking back as they will be getting much more stock in.
Nou zoals verwacht is in de prijs alleen $ veranderd in ¤. Dat is niet net zo duur, maar duurder...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef Rahl het volgende:
Net zo duur als de US NFL shop toch? Alleen geen invoerrechten.
Heb zelf Madden 13 nog niet gekocht (twijfel nog) maar dat bewijst toch maar weer dat Chad echt een retard eerste klas is... Of gewoon goedkoop probeert te scoren op twitterquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:54 schreef Jeroen1990 het volgende:
Bij mij staat hij gewoon tussen de free agents hoor.
Zeker vrij karig... Maar goed ik was sowieso niet van plan om 105 euro te betalen voor een NFL jersey, echt belachelijk veel geldquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:03 schreef Maravilla het volgende:
[..]
En de leuke Nike shirts zitten er niet eens bij. Een behoorlijk karig aanbod.
Mee eens, de starters spelen al niet veel in PS games maar tijden week 4 is het bijna alleen maar 3e en 4e garnituur. Dankzij de verlening bij FC Twente red ik denk ik 1:00 nog wel en pak ik even wat mee van South Carolina - Vandyquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:42 schreef Guard het volgende:
Die PS week 4 games laat ik maar links liggen denk ik...
Ik was verbaasd dat de Giants met een groot deel van de starters begon en dat ze er niet echt makkelijk doorheen kwamen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:34 schreef rgras het volgende:
Ik was zo dom om de Giants - Pats te kijken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |