abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:21:43 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_116098552
We hadden het over besparen :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116098576
En middelbare scholen, en je leven inrichten naar eigen keuze en inzichten.

Had nog een reactie op scherp staan vlak voor het slotje.

quote:
Ja, middelbare school wordt nog wel iets, dat wordt fietsen voor de muppet over een jaar of 6. Maar goed, daar kun je amper in voorspellen. Zit je naast een leuk ROC, wil/kan/mag/moet het kind naar een gymnasium waarvan er geeneen in de buurt zit...
pi_116098588
Tja die iPad hadden wij ook niet nodig.....
En die laptop eigenlijk ook niet en mijn dochter ook eigenlijk geen tv/pc op dr kamer...

En we kunnen het misschien best wel met 1 auto. Hebben er nu een die benzine zuipt en die is op aan het raken. Dit is het laatste jaar dat we m hebben en dan gaat ie de deur uit en dan is het sparen voor een andere, zuinigere ato.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:24:09 #4
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116098604
Hier middelbare school dichterbij dan de basisschool. Had hij naar gym gegaagn was het 15 km fietsen geworden.
We wonen dan wel in de Randstad maar ook hier zitten sommige dingen best ver weg :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_116098612
Tv op m'n kamer 'kreeg' ik pas na m'n 12e, en heb er nog eens zelf m'n verjaardagsgeld in moeten stoppen ook. Pc op m'n kamer heb ik zelf voor moeten sparen. En terecht allemaal.
pi_116098618
Ik ben tegen televisie op slaapkamers... Zelfde dus voor computers.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116098623
Ik was8 toen ik een zw tv kreeg..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_116098626
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:25 schreef Ticootje het volgende:
Check. Alhoewel elke middelbare scholier tegenwoordig standaard een laptop lijkt te krijgen dus dan ben je al weg met je TV en PC...

Dikke vette onzin allemaal natuurlijk.
pi_116098635
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:25 schreef Ticootje het volgende:
Tv bij Amber staat zelden aan.. Soms bouw ik een bioscoop voor de dames.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:27:04 #10
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116098653
Hier ook geen tv op de slaapkamers. Oudste krijgt dit jaar een laptop voor z`n verjaardag. Ene helft betalen wij, andere helft betaalt hij zelf van z`n verjaardags- en spaargeld. Voor z`n huiswerk is zo`n eigen pc wel érg handig. Plus dat hij de mijne dan met rust laat, en dat vind ik ook wel erg fijn :)
pi_116098665
Tv op de slaapkamer gebruiken wij zelf ook nooit. Heel soms zet m'n vrouw 'm ff aan onder het strijken. Doe liever andere dingen daar.

Slapen dus, he.
pi_116098679
Wij kijken heel veel tv in bed.. Heeeeerlijk vind ik dat..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_116098710
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier ook geen tv op de slaapkamers. Oudste krijgt dit jaar een laptop voor z`n verjaardag. Ene helft betalen wij, andere helft betaalt hij zelf van z`n verjaardags- en spaargeld. Voor z`n huiswerk is zo`n eigen pc wel érg handig. Plus dat hij de mijne dan met rust laat, en dat vind ik ook wel erg fijn :)
Wij hebben nog een desktop (iMac :') ) pc op zolder staan, maar ik ben sterk tegen afzonderen en alleen gaan zitten avonturieren op internet bijv. Dus die moet eigenlijk ooit naar beneden, de woonkamer in maar dan hebben we nog wel een reorganisatie te gaan qua inrichting :P. Ach, duurt nog ff.

Is een PC echt zo noodzakelijk voor huiswerk nowadays of is het gewoon een excuus?
pi_116098712
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef Luigi het volgende:
Tv op de slaapkamer gebruiken wij zelf ook nooit. Heel soms zet m'n vrouw 'm ff aan onder het strijken. Doe liever andere dingen daar.

Slapen dus, he.
Dat dus... En het is bar slecht voor je seksleven..
pi_116098722
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat dus... En het is bar slecht voor je seksleven..
Precies dat. In bed wil ik sex, of slapen.
pi_116098725
Wij hebben middelbare scholen wel in de buurt. Ook nog wel keuze, alleen voor een aantal moeten ze wat verder fietsen. Ben benieuwd waar ze later.voor kiezen (en op hun moeder lijken :'))

Wij hebben ook 2 auto's, ook wel nodig. Naar mn werk kan k niet met t ov (nou ja kan wel, maar ben ik lang onderweg). Maar werk bij mn vriend op kantoor, van de 2,5 dag dat ik werkte ging k er 2 met hem mee.
Als.k thuis ben pak ik m ook niet heel snel. Naar t dorp ga k lopend. Nu gaat fietsen even niet, maar ik deed ook veel op de fiets.als.k geen zin had om te lopen. Tank ongeveer 1x per maand/6 weken denk ik. Nu helemaal al een tijd niet getankt.
Maar vind t fijn de vrijheid te hebben te doen wat ik wil zonder t te moeten plannen.
pi_116098726
Tv op de slaapkamer heb ik nooit gehad, toen ik ging samenwonen en we een nieuw bed kochten kregen we er zo'n kleintje bij en die staat nu op de slaapkamer, maar wordt amper gebruikt.
Onze kinderen krijgen er wat mij betreft ook geen.

Computers/laptop e.d. dat duurt (hopelijk) nog even ;)
Fake it till you make it...
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:31:02 #18
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116098742
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:29 schreef Luigi het volgende:

[..]

Wij hebben nog een desktop (iMac :') ) pc op zolder staan, maar ik ben sterk tegen afzonderen en alleen gaan zitten avonturieren op internet bijv. Dus die moet eigenlijk ooit naar beneden, de woonkamer in maar dan hebben we nog wel een reorganisatie te gaan qua inrichting :P. Ach, duurt nog ff.

Is een PC echt zo noodzakelijk voor huiswerk nowadays of is het gewoon een excuus?
Zo`n beetje alles is tegenwoordig pc-gericht. Je ontkomt er eigenlijk niet aan een pc in huis te hebben :)
pi_116098756
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Zo`n beetje alles is tegenwoordig pc-gericht. Je ontkomt er eigenlijk niet aan een pc in huis te hebben :)
Maar waar moet ik dan aan denken, qua huiswerk? Ze schrijven toch niet continue opstellen ofzo? Of staat het huiswerk zélf al online ofzo?
pi_116098761
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:29 schreef Luigi het volgende:

[..]

PC is tegenwoordig wel echt noodzakelijk voor huiswerk. Veel informatie staat online ook de informatie die vanuit docenten gegeven wordt, digitale leeromgevingen en zulks; en er wordt van leerlingen ook verwacht dat ze powerpoint presentaties maken etc. voor hun spreekbeurten.
:)
pi_116098773
Wij hebben wel een tv op de slaapkamer. Die staat meestal aan als ik was aan het vouwen ben of als we s morgens nog even met z'n allen in bed liggen. Tv bij de kids in de kamer is er niet en komt ook niet. We hebben een laptop maar daar mogen ze niet mee, de pc staat bij ons op de slaapkamer en daar mag de oudste heel af en toe eens op als het slecht weer is!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116098780
Ik weet dat nog allemaal niet he, ben nog aan het wennen aan groep 3 enzo.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:33:02 #23
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116098786
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:31 schreef Luigi het volgende:

[..]

Maar waar moet ik dan aan denken, qua huiswerk? Ze schrijven toch niet continue opstellen ofzo? Of staat het huiswerk zélf al online ofzo?
Papieren en documenten van school gaan via email, huiswerk is onder andere online leren werken en artikelen zoeken. Verder verslagen maken, powerpointpresentaties enzo..
pi_116098790
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ik heb niet eens een interwebsverbinding thuis.. :')

Maar idd, tegenwoordig is zoveel op de pc.. Ik denk dat dat alleen maar meer wordt, nog even en de boeken worden gewoon in tabletformat aangeleverd.
pi_116098798
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Papieren en documenten van school gaan via email, huiswerk is het online leren werken en artikelen zoeken. Verder verslagen maken, powerpointpresentaties enzo..
Maar dat is de middelbare dus neem ik aan?
pi_116098809
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:33 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb niet eens een interwebsverbinding thuis.. :')

Maar idd, tegenwoordig is zoveel op de pc.. Ik denk dat dat alleen maar meer wordt, nog even en de boeken worden gewoon in tabletformat aangeleverd.
Ja ik keek er ergens wel van op dat een collega zei dat z'n kinderen boeken moesten gaan halen. Dat dat nog niet via een e-reader gaat zeg!
pi_116098815
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:33 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ja toch??? Basisschool is toch beetje knutselen?

Huiswerk had ik vroeger niet op de basisschool, ja topografie en daar had ik standaard een 1 voor omdat ik dat nooit deed. Toen al niet.
pi_116098819
basisschool ook.
De nieuwsbrieven worden al digitaal verstuurd.En in de bovenbouw wordt van de ll verwacht dat ze een powerpoint kunnen maken.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:35:21 #29
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116098825
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:33 schreef Luigi het volgende:

[..]

Middelbare ja.
Hoewel middelste nu in groep 6 ook boekverslagen en spreekbeurten mag doen dit jaar en een powerpointpresentatie wordt erg op prijs gesteld.
Je zou het allemaal met de hand kunnen schrijven en oldskool plaatjes knippen en plakken in een verslag..maar ik laat het ze liever digitaal doen. Ze kunnen maar met een pc werken, het heeft toch de toekomst.
Vandaar ook dat ze van mij in groep 7 het typediploma mogen(moeten) halen.
pi_116098826
Bij mijn oudste zijn ze helemaal over op iMac en Ipad
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_116098832
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:34 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ja ik keek er ergens wel van op dat een collega zei dat z'n kinderen boeken moesten gaan halen. Dat dat nog niet via een e-reader gaat zeg!
Ik denk dat daar best een besparing kan zitten... Schoolboeken kosten per pakket 400 euro ofzo.. Dus of je nu een ereader haalt van een paar honderd, waar je 4 jaar of 5 jaar mee doet en dat dan de boeken zelf dus goedkoper zijn of dat je de kinderen tegenwoordig nog met veel te zware tassen naar school laat gaan.. Mee gaan met de tijd..

Maar als de onze op middelbaar onderwijs zitten zal dat vast een feit zijn.
pi_116098841
PC werken is juist het verleden. Twintig jaar geleden had met een PC werken de toekomst :P. Wat nu de toekomst heeft weet ik nog niet zo goed ;).
pi_116098848
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik denk dat daar best een besparing kan zitten... Schoolboeken kosten per pakket 400 euro ofzo.. Dus of je nu een ereader haalt van een paar honderd, waar je 4 jaar of 5 jaar mee doet en dat dan de boeken zelf dus goedkoper zijn of dat je de kinderen tegenwoordig nog met veel te zware tassen naar school laat gaan.. Mee gaan met de tijd..

Ja maar dan gaat er weer een halve industrie failliet. Lobby enzo.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:37:42 #34
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116098858
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:36 schreef Luigi het volgende:
PC werken is juist het verleden. Twintig jaar geleden had met een PC werken de toekomst :P. Wat nu de toekomst heeft weet ik nog niet zo goed ;).
Je snapt wel wat ik bedoel hoop ik? Omgaan met multimedia..als je het niet kan mis je toch een hoop dingen..
pi_116098868
Die e boeken mogen best iets kosten hoor.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:38:44 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_116098880
Hier echt wel huiswerk op de basisschool, zelfs vroeger al. We kregen in groep 8 huiswerk mee voor ontleden, Raak (d's en t's) en begrijpend lezen en volgens mij vanaf groep 5/6 ook topografie en dictee?

Ow en spreekbeurten en boekverslagen maken en dergelijke, dat deden we ook thuis.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116098891
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Je snapt wel wat ik bedoel hoop ik? Omgaan met multimedia..als je het niet kan mis je toch een hoop dingen..
Ik denk dat je daar amper aandacht aan hoeft te besteden eigenlijk. Mijn dochter van 6 is nu al handiger met de iPad dan ik. Gaat vanzelf.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:39:14 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_116098892
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja, maar soms is het handig om twee boeken naast elkaar open te hebben liggen en dat werkt dan weer niet met een e-reader ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:39:36 #39
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116098898
Middelste kreeg op de eerste dag groep 6 al huiswerk topo mee :D
Meester had er zin in, meteen goed in een ritme duwen :P
pi_116098913
Las vorige week op interwebz dat een school in belgie de ipad verplicht stelde en dat ze alles aanleverde op de ipad <3
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:40:41 #41
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116098918
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:39 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar amper aandacht aan hoeft te besteden eigenlijk. Mijn dochter van 6 is nu al handiger met de iPad dan ik. Gaat vanzelf.
Er zit wat verschil tussen een spelletje spelen met een iPad en een werkstuk maken met powerpointpresentatie en een staafdiagram maken in Excel.
Maar geeft niet, voor mij was het ook lang een ver-van-mijn-bed-show :)
pi_116098928
Sowieso heb ik een hartgrondige hekel aan scholen in het algemeen en het educatieve systeem in Nederland in het bijzonder. Middelmatige leerfabrieken waar de middenmoot zegeviert en iedereen tot zgn. mondige en zelfstandige (lees: eigenwijze en onbeschofte) burger wordt gevormd. Bah. Wat was ik blij dat ik er van af kon zeg. Lekker m'n eigen ding gedaan na een jaar tobben op het :') HBO :').
pi_116098942
Tess doet ook van alles op deiPad. Van de week zat ze youtube te kijken op de laptop en toen was ze met haar vinger over het scherm aan het vegen _O-

Heeft ze niet van een vreemde trouwens. Mijn man heeft dat ook al een paar keer gedaan..

Ik kreeg huiswerk vanaf groep 6 volgens mij,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_116098944
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:19 schreef simmu het volgende:

[..]

we hebben hier wel een middelbare school afdeling *O*
en ik koop indien nodig via internet wel schoenen, of we maken er een dagje van ofzo :)
Middelbare zit hier ook in de buurt. Maar het leek me gewoon fijn als ze ouder zijn om eens alleen met de trein weg te kunnen. shoppen of naar opa en oma bijvoorbeeld. Dus toen we een paar maanden geleden een huis kochten, hebben we daarop gelet. :) En een dagje ergens van maken, klinkt leuker en makkelijker dan het is als je allebei 32 uur werkt ;)
pi_116098975
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:41 schreef Luigi het volgende:
Sowieso heb ik een hartgrondige hekel aan scholen in het algemeen en het educatieve systeem in Nederland in het bijzonder. Middelmatige leerfabrieken waar de middenmoot zegeviert en iedereen tot zgn. mondige en zelfstandige (lees: eigenwijze en onbeschofte) burger wordt gevormd. Bah. Wat was ik blij dat ik er van af kon zeg. Lekker m'n eigen ding gedaan na een jaar tobben op het :') HBO :').
HBO :')

Bier zuipen en tentames maken.. Meer heb ik niet gedaan hoor.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:44:44 #46
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_116098977
De kinderen hebben hier sinds dit schooljaar in groep 5, 6 en 7 (daarna stopt de basisschool) allemaal een iPad in de klas. Ze zijn er blij mee, maar ik kreeg net wel een mailtje van de juf van jongste (met de kop "inappropriate incident", dus ik denk "wat heeft 'ie nu weer gedaan?" ;) ) dat hij per ongeluk 'some inappropriate words' had gezien op Youtube, en die ook onmiddellijk wist te gebruiken. Heb 'r maar gezegd dat ik niet verwacht dat er nog inappropriate words zijn die hij, na dagelijks met een stel tieners in de schoolbus te zitten, nog niet kent.
pi_116098987
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

HBO :')

Bier zuipen en tentames maken.. Meer heb ik niet gedaan hoor.
Dat laatste heb ik dus ook nooit gedaan :'). School was meer een soort ontmoetingsplek om van daaruit de stad in te gaan zeg maar.
pi_116099004
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:44 schreef Gaoxing het volgende:
De kinderen hebben hier sinds dit schooljaar in groep 5, 6 en 7 (daarna stopt de basisschool) allemaal een iPad in de klas. Ze zijn er blij mee, maar ik kreeg net wel een mailtje van de juf van jongste (met de kop "inappropriate incident", dus ik denk "wat heeft 'ie nu weer gedaan?" ;) ) dat hij per ongeluk 'some inappropriate words' had gezien op Youtube, en die ook onmiddellijk wist te gebruiken. Heb 'r maar gezegd dat ik niet verwacht dat er nog inappropriate words zijn die hij, na dagelijks met een stel tieners in de schoolbus te zitten, nog niet kent.
De 5/6 jarigen op de BSO waren vorige week kennelijk onbeheerd achter een pc gekropen en hadden blote tieten gevonden op YouTube :'). Nog vrij knap, mij lukt het niet maar goed. Halve rel weer natuurlijk.
pi_116099008
Ze beginnen bij ons in groep 0 al met de iPad :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_116099017
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:45 schreef Luigi het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik dus ook nooit gedaan :'). School was meer een soort ontmoetingsplek om van daaruit de stad in te gaan zeg maar.
Ach 4 weken in het jaar naar school om wat kennis uit je hersenen te persen kon er best vanaf..
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:47:29 #51
35189 Troel
scherp en bot
pi_116099022
Hier staan twee ouderwetse computers in de kleutergroep :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116099076
Met alle respect, maar als kinderen pubers worden mogen ze toch wel een TV / PC op de kamer? Die jonge mensen hebben nu ook eenmaal een plek nodig om zich terug te trekken en spelen met poppen en auto's doen ze dan echt niet meer.
PWBF
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:50:49 #53
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_116099099
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:46 schreef Luigi het volgende:

[..]

De 5/6 jarigen op de BSO waren vorige week kennelijk onbeheerd achter een pc gekropen en hadden blote tieten gevonden op YouTube :'). Nog vrij knap, mij lukt het niet maar goed. Halve rel weer natuurlijk.
Ik heb toch wel eens verteld dat ik een vrij bijzondere zoekopdracht vond op mijn iPad: "nakid grls"? En ik er dan als rotmoeder meteen achteraan "zie je wel.... en daarom moet je fatsoenlijk leren spellen" >:)
pi_116099110
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:49 schreef Nielsch het volgende:
Met alle respect, maar als kinderen pubers worden mogen ze toch wel een TV / PC op de kamer? Die jonge mensen hebben nu ook eenmaal een plek nodig om zich terug te trekken en spelen met poppen en auto's doen ze dan echt niet meer.
Nee.. Sorry..

Ik heb zelf niet eens een tv op mn kamer, het is slecht voor de nachtrust. Een slaapkamer is om te slapen.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:51:24 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_116099111
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:49 schreef Nielsch het volgende:
Ik kreeg pas een tv op mijn kamer toen ik 17 was geloof ik en daar moest ik zelf voor sparen (terecht, zeg ik nu, toen dacht ik er wellicht anders over :P ). Idem dito voor de geluidsinstallatie, al had ik die al wel veel eerder. Nou was er in mijn tijd nog geen sprake van een eigen pc natuurlijk.

Ik denk dat het heel erg aan het kind ligt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116099116
Ik ovond het heerlijk om een eigen tv op mijn kamer te hebben, kon ik tenminste kijken wat ik zelf wilde. Ik heb zelf gespaard voor een grotere tv en een home cinemaset...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_116099125
Leuk zo'n iPad op school maar eigenlijk vind ik het extreem treurig dat onderwijsvernieuwing vooral in dit soort gadgets wordt gezocht. Oude wijn in nieuwe zakken is wat bij mij opkomt.
PWBF
pi_116099144
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:51 schreef Nielsch het volgende:
Leuk zo'n iPad op school maar eigenlijk vind ik het extreem treurig dat onderwijsvernieuwing vooral in dit soort gadgets wordt gezocht. Oude wijn in nieuwe zakken is wat bij mij opkomt.
Niets mis met oude wijn.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:52:46 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_116099145
In Hilversum op het ATC heb je al jaren een laptopklas, dat was volgens mij ook met digitale boeken, maar dan wel op een laptop en niet per se op een Ipad.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116099156
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee.. Sorry..

Ik heb zelf niet eens een tv op mn kamer, het is slecht voor de nachtrust. Een slaapkamer is om te slapen.
Ikheb totaal geen nachtrustproblemen door een tv op inn slaapkamer..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:53:44 #61
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116099166
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:26 schreef Luigi het volgende:

[..]

Check. Alhoewel elke middelbare scholier tegenwoordig standaard een laptop lijkt te krijgen dus dan ben je al weg met je TV en PC...

Dikke vette onzin allemaal natuurlijk.
euh, 'mijn'middelbare scholier heeft geen laptop en hij gaat naar de derde. krijgt ie ook niet. hij heeft wel zélf een XBOX aangeschaft maar die staat in de woonkamer. ook samen met zijn broers een WII en een playstation. (ze hebben wat geld verdiend en gespaard van verjaardagsgeld) ze krijgen hier ook géén tv op hun kamer. hij heeft ook nog een oude pc van zolder waar ie wat mee prutst om Linux erop te zetten enzo maar ook die staat hier in de keuken. :D
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_116099170
quote:
Check.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:54:40 #63
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_116099182
quote:
Ik denk niet dat je het tegen mij hebt :) Ik heb het over kinderen in het primary years programme van het International Baccalaureate. Vrijwel alles wat ik op dit moment leer over onderwijskunde, zie ik daar geimplementeerd. Ze hebben in die drie groepen al jaren 1-op-1 tablets, en die waren aan vervanging toe. Toen is er dus gekozen voor iPads.
pi_116099192
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:

hij heeft ook nog een oude pc van zolder waar ie wat mee prutst om Linux erop te zetten enzo maar ook die staat hier in de keuken. :D
Prutsen. _O_ . Stimuleren!
  Jubileum moderator dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:55:39 #65
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_116099208
Iris kreeg vorig jaar (groep 5) al wekelijks huiswerk mee, wat ook op de computer gemaakt moest worden. En of ze even en powerpoint kon maken voor haar spreekbeurt :')
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_116099215
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:55 schreef Lois het volgende:
Iris kreeg vorig jaar (groep 5) al wekelijks huiswerk mee, wat ook op de computer gemaakt moest worden. En of ze even en powerpoint kon maken voor haar spreekbeurt :')
"Sorry papa heeft alleen Keynote." :7.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:56:23 #67
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116099223
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:54 schreef Luigi het volgende:

[..]

Prutsen. _O_ . Stimuleren!
hoef ik niet te stimuleren hoor. :D hij is nu in afwachting van zijn bestelling breadboard en weet ik veel wat voor zut. gotta love ya nerd O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_116099224
Wel een goede reden om een MacBook Air te kopen natuurlijk.
pi_116099235
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

hoef ik niet te stimuleren hoor. :D hij is nu in afwachting van zijn bestelling breadboard en weet ik veel wat voor zut. gotta love ya nerd O+
Heerlijk :). Deed ik ook altijd. Meer van geleerd dan al die jaren op school.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:57:45 #70
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116099252
quote:
ja! voor op het digiboard. :D en dat ze dat dan ook lukt. :') zit ik dan met mijn WP5.1 skills.
pi_116099333
Ik ben niet anders gewend dan dat ik in groep 5 al heel veel huiswerk meekreeg. Staartdelingen, topografie, lappen geschiedenistekst over Willem van Oranje en de 80-jarige Oorlog enzo. Daar kregen we ook allemaal toetsen over en die werden beoordeeld met een heus cijfer, zelfs een achter de komma. Op onze rapporten stond dan ook gewoon het gemiddelde cijfer van alle toetsen en niet van die heul errug goed / zeer goed / nog best wel goed / ach volgende keer beter onzin...
PWBF
pi_116099353
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:01 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben niet anders gewend dan dat ik in groep 5 al heel veel huiswerk meekreeg. Staartdelingen, topografie, lappen geschiedenistekst over Willem van Oranje en de 80-jarige Oorlog enzo. Daar kregen we ook allemaal toetsen over en die werden beoordeeld met een heus cijfer, zelfs een achter de komma. Op onze rapporten stond dan ook gewoon het gemiddelde cijfer van alle toetsen en niet van die heul errug goed / zeer goed / nog best wel goed / ach volgende keer beter onzin...
Tegenwoordig moet je kinderen niet op hun ziel trappen want stel je voor dat er eentje wat slechter dan de rest is...
pi_116099442
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:01 schreef Luigi het volgende:

[..]

Tegenwoordig moet je kinderen niet op hun ziel trappen want stel je voor dat er eentje wat slechter dan de rest is...
Het schijnt ja. Slecht gemaakt betekende bij ons in groep 5 gewoon een 3,4 bijvoorbeeld. Nu is het een 'redelijk' ofzo...
PWBF
pi_116099474
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het schijnt ja. Slecht gemaakt betekende bij ons in groep 5 gewoon een 3,4 bijvoorbeeld. Nu is het een 'redelijk' ofzo...
De zesjescultuur in optima forma. Terug te zien in heel Nederland, op tv, in winkelcentra, op scholen en weet ik veel waar.
pi_116099550
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:06 schreef Luigi het volgende:

[..]

De zesjescultuur in optima forma. Terug te zien in heel Nederland, op tv, in winkelcentra, op scholen en weet ik veel waar.
Schijthekel aan 6-jes...
Dat is net aan voldoende. Of te wel, niet genoeg geleerd.

8 minimaal, das netjes. Kun je er nog eens een 4 tegenover zetten als je dronken je tentamen aan het verkloten ben.
pi_116099574
quote:
Sven heeft gisteren zijn allereerste huiswerk meegekregen (groep 6), redactiesommen, op een blaadje :P
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_116099605
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Schijthekel aan 6-jes...

8 minimaal, das netjes. Kun je er nog eens een 4 tegenover zetten als je dronken je tentamen aan het verkloten ben.
Dat hele cijfersysteem slaat nergens imo.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_116099624
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Schijthekel aan 6-jes...

Ach die schoolcijfers zullen me nog het minst boeien, het gaat me meer om de middelmatigheid die overal gestimuleerd wordt maar. Niemand verdiept zich nog, denkt nog na, nuance is kut, en als je een boek leest ben je een elitaire kuthippie. Allemaal aan de dansshows ( :r ) op tv en in het weekend naar de Blokker in Almere want die is echt heeeeel anders dan de Blokker in Lelystad. Dat soort dingen. Blurgh.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:12:51 #79
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116099635
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ze krijgen bij ons gewoon cijfers op topo en rekentoetsen en de rest hoor. Alleen het rapport is dan weer een schematische weergave. :P
pi_116099648
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:11 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat hele cijfersysteem slaat nergens imo.
Mwa, als het cijfer direct gekoppeld is aan en percentage wat je goed hebt beantwoord wel. Je moet ergens testen of de kennis goed is doorgedrongen en of de kennis ook goed wordt toegepast. Maar dat goed, voldoende, matig... Daar kan ik niets mee... Dat is een opinie van de juf of meester.
pi_116099659
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:12 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ach die schoolcijfers zullen me nog het minst boeien, het gaat me meer om de middelmatigheid die overal gestimuleerd wordt maar. Niemand verdiept zich nog, denkt nog na, nuance is kut, en als je een boek leest ben je een elitaire kuthippie. Allemaal aan de dansshows ( :r ) op tv en in het weekend naar de Blokker in Almere want die is echt heeeeel anders dan de Blokker in Lelystad. Dat soort dingen. Blurgh.
Oh nou tegenwoordig reizen mensen geloof ik het hele land af voor een Primark die als paddenstoelen uit de grond reizen, dat is echt DE Winkel , kan je zo voor 40 eu een tas kleren halen jonguh! hele volksstammen komen erop af.
pi_116099672
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:13 schreef Joene het volgende:

[..]

Oh nou tegenwoordig reizen mensen geloof ik het hele land af voor een Primark die als paddenstoelen uit de grond reizen, dat is echt DE Winkel , kan je zo voor 40 eu een tas kleren halen jonguh! hele volksstammen komen erop af.
Verdomme je gaat niet haten op de primark!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:14:04 #83
35189 Troel
scherp en bot
pi_116099673
Primark zegt me helemaal niets :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116099684
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mwa, als het cijfer direct gekoppeld is aan en percentage wat je goed hebt beantwoord wel. Je moet ergens testen of de kennis goed is doorgedrongen en of de kennis ook goed wordt toegepast. Maar dat goed, voldoende, matig... Daar kan ik niets mee... Dat is een opinie van de juf of meester.
Je kan zelf prima bepalen aan de hand van het aanstal strepen of goed /fout combinaties of je een proefwerk goed hebt gemaakt lijkt me :)

als er van 20 vragen 10 fout zijn weet je best dat er staat onvoldoende.
pi_116099711
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Verdomme je gaat niet haten op de primark!
best wel hoor.
pi_116099769
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:13 schreef Joene het volgende:

[..]

Niks mis met een tas kleren voor 40 euro en ik kook ook wel eens uit een pakje maar op het moment dat dat je wereld is en er niks anders meer lijkt te zijn gaat er wel iets mis natuurlijk. Dus mensen die een Acer laptop gelijk stellen aan een MacBook. Kipfilet van de kiloknaller net zo lekker vinden als een parelhoentje van de bioboer. Je hoeft echt niet elitair te gaan zitten doen maar een beetje brede blik is wel fijn en die zijn we er flink aan het uitslaan aan alle kanten.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:17:57 #87
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116099793
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:12 schreef Luigi het volgende:

[..]

ik weet niet met wie jij omgaat? :D

wat ik wel vind is dat ze krampachtig proberen de onderkant van een klas naar het midden op te hijsen en de bovenkant daardoor niet kunnen of willen stimuleren. Exceleren moet maar vanzelf gaan terwijl niemand wordt geboren met de gave tot het maken van een goed werkstuk.
pi_116099827
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:17 schreef Luigi het volgende:

[..]

Niks mis met een tas kleren voor 40 euro en ik kook ook wel eens uit een pakje maar op het moment dat dat je wereld is en er niks anders meer lijkt te zijn gaat er wel iets mis natuurlijk. Dus mensen die een Acer laptop gelijk stellen aan een MacBook. Kipfilet van de kiloknaller net zo lekker vinden als een parelhoentje van de bioboer. Je hoeft echt niet elitair te gaan zitten doen maar een beetje brede blik is wel fijn en die zijn we er flink aan het uitslaan aan alle kanten.
Nou primark is gewoon weer zo een hype , gaat wel weer over :)
pi_116099867
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]
hij heeft ook nog een oude pc van zolder waar ie wat mee prutst om Linux erop te zetten enzo maar ook die staat hier in de keuken. :D
oeh! een echt fatsoenlijk systeem _O_
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_116099971
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:19 schreef Joene het volgende:

[..]

Nou primark is gewoon weer zo een hype , gaat wel weer over :)
Ik ben er nog niet geweest....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_116099983
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:17 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Je hebt het niet altijd voor het kiezen.
pi_116100049
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:20 schreef simmu het volgende:

[..]

Want jij hebt er verstand van ?
pi_116100071
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:23 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar ik hoor niet anders van mensen dat ze naar de Primark rijden of in zuid-holland of in Zaandam.
pi_116100083
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:24 schreef Luigi het volgende:

[..]

Je hebt het niet altijd voor het kiezen.
Sorry J.
pi_116100110
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:26 schreef Joene het volgende:

[..]

Jij wel dan ?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:28:46 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_116100115
Auw :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116100184
Grapje natuurlijk... :')

Ons idee voor geboortekaartje is echt te nerdy!
pi_116100198
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:28 schreef Troel het volgende:
Auw :D
Wat auw ? ik heb geen verstand van linux hoor :)
pi_116100208
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:31 schreef Joene het volgende:

[..]

Nog niet.. Nerd.
pi_116100212
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:30 schreef Ticootje het volgende:
Grapje natuurlijk... :')

Ons idee voor geboortekaartje is echt te nerdy!
Zo zijn wij. Nerdy
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:31:45 #101
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116100216
Geen idee of het goed is of niet, hij gaat z'n gang maar. :D
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:32:16 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_116100225
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:31 schreef Joene het volgende:

[..]

De opmerking kwam er gewoon zo droog uit dat het bijna wel pijn moest doen, of je nou linux expert bent of niet :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116100283
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:32 schreef Troel het volgende:

[..]

De opmerking kwam er gewoon zo droog uit dat het bijna wel pijn moest doen, of je nou linux expert bent of niet :P
Van droogheid heb ik meestal geen last verder.
pi_116100326
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:32 schreef Troel het volgende:

[..]

Nou sorry voor je , maar er moeten scherpere opmerkingen komen om mij pijn te doen :D

We zijn aardig aan elkaar gewaagd qua opmerkingen zegmaar.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:35:29 #105
35189 Troel
scherp en bot
pi_116100345
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:35 schreef Joene het volgende:

[..]

Nou sorry voor je , maar er moeten scherpere opmerkingen komen om mij pijn te doen :D

We zijn aardig aan elkaar gewaagd qua opmerkingen zegmaar.
Gelukkig maar, anders zou je het onderspit delven :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116100398
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:20 schreef simmu het volgende:

[..]

mijn vrouw zegt dat het kut is...
PWBF
pi_116100399
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:35 schreef Troel het volgende:

[..]

Gelukkig maar, anders zou je het onderspit delven :P
Geen last van , en af en toe een sneer krijgen waarop je je niet kan verdedigen maakt je scherp.
pi_116100414
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Was het maar kut ! warm en vochtig ?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:37:43 #109
35189 Troel
scherp en bot
pi_116100420
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:36 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Vandaar dat veel mannen er zo op geilen :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116100448
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:37 schreef Joene het volgende:

[..]

Was het maar kut ! warm en vochtig ?
Dan kon je eraan likken.
pi_116100464
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:26 schreef Joene het volgende:

[..]

genoeg om het zelf te installeren, zat ervaring mee en om te weten dat je als je serieus dingen doet met je pc (of laptop) je beter zoiets kan hebben dan die kloterige windows :)

windows is voor spelletjes
pi_116100478
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:39 schreef simmu het volgende:

[..]

genoeg om het zelf te installeren, zat ervaring mee en om te weten dat je als je serieus dingen doet met je pc (of laptop) je beter zoiets kan hebben dan die kloterige windows :)

:')

uhuh..
pi_116100492
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nog niet.. Nerd.
nerdy is als je nog steeds vi gebruikt :P
pi_116100496
Oh gewoon mac os hier natuurlijk.. Elite.
pi_116100577
In de kleutergroepen hebben ze hier van die digitale schermen met touchscreen in de klas hangen. Oudste kreeg afgelopen jaar in groep 4 al huiswerk via internet: spelling.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_116100604
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:39 schreef simmu het volgende:

[..]

Ah we hebben een hater ! en laat me raden je gebruikt linux en dan zo een kekke grafische schil ?
pi_116100627
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:43 schreef Joene het volgende:

[..]

Ah we hebben een hater ! en laat me raden je gebruikt linux en dan zo een kekke grafische schil ?
Oh ja... Maar dan kun je wel zeggen, dat je een serieuze gebruiker bent.
pi_116100709
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh ja... Maar dan kun je wel zeggen, dat je een serieuze gebruiker bent.
:D
pi_116100723
Ik loop alweer 2 pagina's achter zie ik ;(
pi_116100736
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:43 schreef Joene het volgende:

[..]

welnee joh! ik wil mijn gave ouderwetsche spelletjes *O*
we hebben hier 2 pc's eentje voor de leuk en eentje voor serieuze zaken. sangdrax moet wel onder linux bv, want windows trekt anders het dataverkeer niet. om maar eens iets te noemen :)
pi_116100761
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:48 schreef snoopy het volgende:
Ik loop alweer 2 pagina's achter zie ik ;(
Jij dacht ook dat het eindelijk wat ging worden hier ;(
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_116100780
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:48 schreef simmu het volgende:

[..]

welnee joh! ik wil mijn gave ouderwetsche spelletjes *O*
we hebben hier 2 pc's eentje voor de leuk en eentje voor serieuze zaken. sangdrax moet wel onder linux bv, want windows trekt anders het dataverkeer niet. om maar eens iets te noemen :)
Ja maar dat is dus zakelijk...

Voor de normale thuisgebruiker is windows helemaal niet verkeerd hoor. Sterker nog, het meest gebruikte os, dus weinig of geen problemen met bestanden die niet uitwisselbaar zijn.
pi_116100822
En je moet behoorlijk dataverkeer hebben btw... Als je zegt dat windows het niet trekt...
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:52:07 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_116100851
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Voor de normale thuisgebruiker is windows helemaal niet verkeerd hoor. Sterker nog, het meest gebruikte os, dus weinig of geen problemen met bestanden die niet uitwisselbaar zijn.
Ik ben maar een simpele ziel, ik ben niet grafisch, dus ik zie niet in waarom ik iets als een Mac nodig heb en ik heb vrij weinig tot nooit problemen met Windows (de problemen die ik had waren niet aan Windows te wijten maar aan een kapotte schijf of geheugen ofzo ). Ik zou niet weten waarom ik naar een ander besturingssysteem zou moeten. Dit voldoet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116100901
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:52 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik ben maar een simpele ziel, ik ben niet grafisch, dus ik zie niet in waarom ik iets als een Mac nodig heb en ik heb vrij weinig tot nooit problemen met Windows (de problemen die ik had waren niet aan Windows te wijten maar aan een kapotte schijf of geheugen ofzo ). Ik zou niet weten waarom ik naar een ander besturingssysteem zou moeten. Dit voldoet.
Nou dat dus..

Ik heb puur een mac, omdat ik gewoon geil op apple.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:53:58 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116100920
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:51 schreef Ticootje het volgende:
En je moet behoorlijk dataverkeer hebben btw... Als je zegt dat windows het niet trekt...
Interstellair neem ik aan, dat kost nogal wat ruimte, up there gebruiken ze geen Windows.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116100925
Daarom heb ik natuurlijk ook een iphone en een ipad...
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:54:36 #128
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116100943
ik laat mijn kind gewoon lekker prutsen. :D hij moet t maar zien.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:55:02 #129
35189 Troel
scherp en bot
pi_116100954
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou dat dus..

Ik heb puur een mac, omdat ik gewoon geil op apple.
Ik vind appels heerlijk, maar voor de rest heb ik er niets mee :P Ik heb op een macje leren computeren, maar nee, geef mij maar gewoon een Windhoos :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116100967
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Interstellair neem ik aan, dat kost nogal wat ruimte, up there gebruiken ze geen Windows.
Ja, ik roep niet dat het niet kan!

Maar ik werk voor een bedrijf met online back-up, met echt aardig wat verkeer elke dag, en we draaien toch echt windows. Wel 6 of 7 verschillende servers voor alle accounts. Maar mn os is zeker nog geen bottleneck.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:55:23 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116100969
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:54 schreef Ticootje het volgende:
Daarom heb ik natuurlijk ook een iphone en een ipad...
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik geef gewoon echt 0 om spullen. Het moet het doen.
_O-
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116100975
Wij hebben windows 7 en Vista. Werkt prima voor mij
En dir iPad... Die heb ik voor de heb.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_116101009
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

[..]

_O-
Baas betaald!

En ik gaf al eerder toe dat ik wel een apple freakje ben.
pi_116101012
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

zeg ik toch ook niet ;)
tegenwoordig is het zelfs nog wel redelijk stabiel :P alhoewel ik zelfs nu nog regelmatig een bleu screen tevoorschijn weet te toveren :')
pi_116101025
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

:P
pi_116101028
Simmu, dat ligt aan dr gebruiker ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_116101029
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:56 schreef simmu het volgende:

[..]

zeg ik toch ook niet ;)
tegenwoordig is het zelfs nog wel redelijk stabiel :P alhoewel ik zelfs nu nog regelmatig een bleu screen tevoorschijn weet te toveren :')
Bluescreen is in mijn ervaring toch meestal hardware die faalt.
pi_116101049
snap trouwens ineens sinds de boeken van zoonlief er zijn waarom er op het lijstje van aan te schaffen spullen stond : een laptop of desktop pc met internetverbinding is noodzakelijk voor ons onderwijs : 7 digitale boeken met uiteraard straks digitaal huiswerk...gelukkig had hij al een laptop *O*
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_116101058
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bluescreen is in mijn ervaring toch meestal hardware die faalt.
Mem of disk verder nooit.
pi_116101075
Kunnen we het weer over dansshows en John Williams ( :r ) hebben? Op computerpraat rage ik niet zo goed meer.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:59:00 #141
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116101095
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:56 schreef simmu het volgende:

[..]

zeg ik toch ook niet ;)
Wij hebben een solid disc ding gedoe nu. dát scheelt aardig in de stabiliteit. hij is helaas wel drie keer gecrashed maar deze houdt het echt goed nu. supersnelheid! en geen geloei. en data opslaan op de nas. houd je systeempje scherp :P
pi_116101097
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef Luigi het volgende:
Kunnen we het weer over dansshows en John Williams ( :r ) hebben? Op computerpraat rage ik niet zo goed meer.
Ik kijk beiden niet.
pi_116101130
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef Luigi het volgende:
nee doe je het daar niet meer op J ?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:59:55 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_116101132
Gaat John Williams dansen dan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116101134
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Wij hebben een solid disc ding gedoe nu. dát scheelt aardig in de stabiliteit. hij is helaas wel drie keer gecrashed maar deze houdt het echt goed nu. supersnelheid! en geen geloei. en data opslaan op de nas. houd je systeempje scherp :P
Ja dat verbeterd inderdaad enorm je snelheid. Comp aanzetten en meteen draaien. Heerlijk. Ik hou ervan.
pi_116101143
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:59 schreef Troel het volgende:
Niet weer?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:00:54 #147
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116101168
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:59 schreef Troel het volgende:
All the single ladies...
pi_116101179
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:51 schreef Ticootje het volgende:
heel, heel, heel veel :Y
interplanar shit man! maar wat dat dan psies is liever via pm wegens herkenbaarheid ;)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:04:01 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116101263
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:01 schreef simmu het volgende:

[..]

heel, heel, heel veel :Y
interplanar shit man! maar wat dat dan psies is liever via pm wegens herkenbaarheid ;)
LOL, en ik maakte een grapje met een knipoog :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116101320
Ik heb hier een nieuwe hd liggen voor m'n macbook maar ik doe iets fout geloof ik met de schijf wissen van te voren. Had ik dat ding er helemaal ingezet al en toen wilde hij niet starten. Nu mijn oude er weer in maar die is vol.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:12:06 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116101558
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:10 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ik ben ook redelijke gadget én Apple freak (dure combo) maar heb wel pas m'n digitale spiegelreflex weggedaan omdat het ding 350 dagen per jaar in de kast lag. Verder hier ook MacBook's, iPad's, iPhone's en weet ik veel wat aanwezig :').
De mijne staat ook op de nominatie om eruit te gaan, zeker nu F. er ook eentje gekocht heeft, maar dan met onderwaterhuis voor het duiken.
En ik gebruik meestal de compact die gewoon in mijn handtas zit. :+
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:12:27 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116101570
Oh, andere nerd-taal inmiddels... :o -O-
Damn, ik loop achter... :D
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:24:59 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_116101953
En dan nog een topickiller ook :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:52:18 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116102825
Nah... :'(
pi_116102843
Bedankt he, BE.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:00:10 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116103097
Jah jeumig hey... ehm...
Ik probeer uit allemacht iets nerderigs te verzinnen dat ik in de groep kan gooien, maar mijn inner-nerd is nog op vakantie geloof ik...
pi_116103110
Heb je dan een tv op je slaapkamer misschien?
pi_116103171
Ik zou graag zo'n systeemcamera willen ipv mijn sr. Maar dat is echt voor de heb en helaas pindakaas geen geld voor.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:02:41 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116103177
Eh ja, maar wat heeft dat ermee te maken?
Of moet ik dan teruglezen? :@
pi_116103227
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
Eh ja, maar wat heeft dat ermee te maken?
Of moet ik dan teruglezen? :@
Nee, we weten genoeg, dankje! :Y) .
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:04:06 #161
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116103234
slowchat teruglezen :')
pi_116103287
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
slowchat teruglezen :')
In principe niet heel veel nuttelozer als een dansshow kijken ofzo.

#laatstepoging
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:06:02 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116103301
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:04 schreef Luigi het volgende:

[..]

Nee, we weten genoeg, dankje! :Y) .
Ah ja, mijn ouders waren er ook tegen hoor, maar ik heb gezegd 'het is mijn huis en ik doe lekker toch zelf wat ik wil'.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:06:34 #164
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116103315
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:05 schreef Luigi het volgende:

[..]

In principe niet heel veel nuttelozer als een dansshow kijken ofzo.

#laatstepoging
dansshows zijn de as van het kwaad :7
pi_116103327
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

dansshows zijn de as van het kwaad :7
En John Williams de kwade genius.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:12:23 #166
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116103488
Ik zou hem geven. Dat dan weer wel :P
pi_116103699
Je gokt op een grote piemel Tf?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:21:18 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116103744
Oeh, even trots zijn; mijn oudste is net in één keer geslaagd voor z'n rijbewijs *O* *O* *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116103752
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou hem geven. Dat dan weer wel :P
Echt? Zoeen gladjakker met witte tanden en nepsmile? Brrrrr.

Ik zou hem ook wel geven hoor. Met een eind hout en een roestige spijker ofzo.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:23:57 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116103836
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:21 schreef Leandra het volgende:
Oeh, even trots zijn; mijn oudste is net in één keer geslaagd voor z'n rijbewijs *O* *O* *O*
Gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:26:20 #171
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116103905
quote:
Gefeliciteerd! *O*
pi_116103972
Mijn vrouw d'r project in 't nieuws O+

http://www.telegraaf.nl/d(...)n_id=288381481237582
PWBF
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:29:01 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116104006
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:28 schreef Nielsch het volgende:

Tssssk, niet eens volkskrant? Wel een beetje matig hoor.
pi_116104031
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:29 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Tssssk, niet eens volkskrant? Wel een beetje matig hoor.
Precies hetzelfde bericht stond ook in AD en Volkskrant maar Telegraaf was enige met een plaatje online.
PWBF
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:30:26 #175
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116104058
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Precies hetzelfde bericht stond ook in AD en Volkskrant maar Telegraaf was enige met een plaatje online.

Wel tof uiteraard! :Y
pi_116104089
quote:
gefeliciteerd! *O*
pi_116104125
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:17 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

wat ik wel vind is dat ze krampachtig proberen de onderkant van een klas naar het midden op te hijsen en de bovenkant daardoor niet kunnen of willen stimuleren. Exceleren moet maar vanzelf gaan terwijl niemand wordt geboren met de gave tot het maken van een goed werkstuk.
En dat zie je nu zelfs op mijn opleiding terug.
Competentiegericht dus iedereen kan het maximale uit zichzelf halen. Yea righ. Ondertussen dus wel groepswerk met een gezamenlijk cijfer. Ofwel je loopt de benen onder je lijf vandaan en doet meer dan fair is, ofwel je komt er met een lullig cijfer vanaf omdat je groepsgenoten falers zijn. Het werkt gewoon niet.

En nog zo'n mooie. Al het lesmateriaal in het Nederlands, want de matigere studenten hadden aangegeven moeite te hebben met Engels. Dan volg je er verdorie een bijvak in! Academisch Engels leer je alleen door te lezen lezen lezen. Als ej dat nooit doet krijg je het nooit mee ook. Schei toch uit met die onzin. Als je door dat soort dingen het niveau van een opleiding niet aankunt dan was de opleiding dus niet voor jou. Die rare drang om iedereen maar toe te willen laten en -nog veel erger- iedereen te willen laten slagen.
pi_116104216
Oh en Leandra gefeliciteerd! Nu kun je je ergens heen laten karren :D

Computers heb ik geen verstand van, ik krijg ook alles stuk dus meh :') niet aan mij besteed :X ik ben nu aan mn zesde laptop bezig in een paar jaar tijd.

Van mn SLR hou ik wel. De beste aankoop in jaren wat mij betreft. Had ik véél eerder moeten kopen. De foto's die ik daar soms mee maak krijg ik echt niet uit mn compactcamera. (en die was ook aan vervanging toe dus nouja.)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:37:32 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116104313
Thnx voor de felicitaties O+
Meneer heeft mazzel want wij gaan op vakantie en N had het ambitieuze plan om dit keer met een auto te gaan (ipv met twee, en dan fietsen mee enz.), dus hij heeft gelijk de mamsmobiel tot z'n beschikking :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Leandra op 28-08-2012 13:48:41 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116104521
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:21 schreef Luigi het volgende:

[..]

Echt? Zoeen gladjakker met witte tanden en nepsmile? Brrrrr.

Ik zou hem ook wel geven hoor. Met een eind hout en een roestige spijker ofzo.
Dit dus.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:49:48 #181
37843 lady-wrb
kortaf
pi_116104742
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:31 schreef Luigi het volgende:

[..]

nou dat dus. en spreekbeurten zijn niet meer compleet zonder powerpoint.
en taal leren ze hier met een programma waar ze de uitspraak bij horen.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:56:58 #182
37843 lady-wrb
kortaf
pi_116105006
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:23 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik wel ik ik was nog sneller naar buiten dan dat ik naar binnen ging.
niks voor mij :N
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:02:39 #183
37843 lady-wrb
kortaf
pi_116105197
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:00 schreef Luigi het volgende:
Heb je dan een tv op je slaapkamer misschien?
wij hebben op het ogenblik zelfs tv in de tuin.
nou heb ik het zeker helemaal verpest in dit topic?
jemig zeg wat een gezeik. leven en laten leven.
al wil ik een digiwall in mijn slaapkamer
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:04:30 #184
37843 lady-wrb
kortaf
pi_116105275
quote:

doet ze ook aan robotvoetbal?
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:07:40 #185
37843 lady-wrb
kortaf
pi_116105385
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:32 schreef mignonne het volgende:

[..]

En dat zie je nu zelfs op mijn opleiding terug.
Competentiegericht dus iedereen kan het maximale uit zichzelf halen. Yea righ. Ondertussen dus wel groepswerk met een gezamenlijk cijfer. Ofwel je loopt de benen onder je lijf vandaan en doet meer dan fair is, ofwel je komt er met een lullig cijfer vanaf omdat je groepsgenoten falers zijn. Het werkt gewoon niet.

En nog zo'n mooie. Al het lesmateriaal in het Nederlands, want de matigere studenten hadden aangegeven moeite te hebben met Engels. Dan volg je er verdorie een bijvak in! Academisch Engels leer je alleen door te lezen lezen lezen. Als ej dat nooit doet krijg je het nooit mee ook. Schei toch uit met die onzin. Als je door dat soort dingen het niveau van een opleiding niet aankunt dan was de opleiding dus niet voor jou. Die rare drang om iedereen maar toe te willen laten en -nog veel erger- iedereen te willen laten slagen.
dat eerste herken ik wel, gelukkig hebben wij veel eenpersoonsopdrachten.

dat tweede vind ik een andere zaak.
ik lees prima engels, maar ik versta het voor geen meter. ik oefen me suf op discovery enzo, maar het gaat gewoon aan me voorbij.
vertel jij me maar hoe ik dat in vredesnaam bijspijker
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:08:47 #186
37843 lady-wrb
kortaf
pi_116105429
wow vijf op een rij ofzo
dat heb je nou als je 's ochtends werkt :(
krijg je zo'n mosterd na de maaltijd gevoel van.
pi_116105631
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:02 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wij hebben op het ogenblik zelfs tv in de tuin.
nou heb ik het zeker helemaal verpest in dit topic?
jemig zeg wat een gezeik. leven en laten leven.
al wil ik een digiwall in mijn slaapkamer
In de tuin! :D. Je doet maar, maar mijn God, wáárom?!
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:17:16 #188
37843 lady-wrb
kortaf
pi_116105755
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef Luigi het volgende:

[..]

In de tuin! :D. Je doet maar, maar mijn God, wáárom?!
eh nou, hij moet weg. :+
maar zelfs gratis af te halen op marktplaats schiet niet op
pi_116105836
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:17 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

eh nou, hij moet weg. :+
maar zelfs gratis af te halen op marktplaats schiet niet op
_O- . Ok je hebt me. :P.

Oude tv's moet je naar de stort brengen, die wil niemand meer... pas nog ondervonden ;).
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:22:25 #190
37843 lady-wrb
kortaf
pi_116105939
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:19 schreef Luigi het volgende:

[..]

Oude tv's moet je naar de stort brengen, die wil niemand meer... pas nog ondervonden ;).
je moest eens zien. reakties zat, maar vervolgens halen ho maar.

we hadden hier gewoon een overkill aan tv's
we zijn hier met zijn drieën en er waren 6 tv's her en der verspreid in huis.
mijn vriend kan gewoon niks wegdoen. tis hier soms net de winkel van malle pietje
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:40:40 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116106576
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:19 schreef Luigi het volgende:

[..]

Idd... zelfs de kringloop wil ze niet meer hebben, ik heb pas ook 2 beeldbuis TV's naar de vuilstort gebracht, breedbeeld enz.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_116106928
Ik heb ook nog een "oude" breedbeeld staan. Het beeld is echt super maar niemand wil hem.
pi_116106934
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:04 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

doet ze ook aan robotvoetbal?
nee aan hockey... gewoon sletjeshockey
PWBF
pi_116107353
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:07 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dat eerste herken ik wel, gelukkig hebben wij veel eenpersoonsopdrachten.

dat tweede vind ik een andere zaak.
ik lees prima engels, maar ik versta het voor geen meter. ik oefen me suf op discovery enzo, maar het gaat gewoon aan me voorbij.
vertel jij me maar hoe ik dat in vredesnaam bijspijker
Ik heb het ook over lezen, niet over spreken of verstaan. Gewoon enkel lezen.
Dat leer je enkel goed door te oefenen oefenen oefenen. Er zullen altijd mensen zijn die dat sneller oppikken en mensen die er meer moeite voor moeten doen, maar imho mis je gewoon heel veel kennis als je de Engelse taal links laat liggen. Lang niet alles is voorhanden in het Nederlands en voor een medisch beroep vind ik het kwalijk dat daar zo luchtig over gedaan wordt.
pi_116107684
En misschien kún je het gewoon niet. Is toch geen schande? Maar doe dan wat anders, wat je wél kunt of waar je wél erg goed in bent.

Zo vind ik natuurkunde weer érg leuk, was het bijna gaan studeren, maar ben ik érg slecht in wiskunde. Dus beter van niet.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:12:51 #196
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_116107888
Linux :')

OSX ftw.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:13:42 #197
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_116107927
Ik ben eigenlijk nergens écht goed in, behalve slap lullen op een forum bedenk ik me net.
pi_116107992
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben eigenlijk nergens écht goed in, behalve slap lullen op een forum bedenk ik me net.
Heb je ze dat zojuist ook verteld?
pi_116108000
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:13 schreef Swetsenegger het volgende:
horloges fixen toch?

hoe ging je gesprek? of was die nog niet geweest?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:15:48 #200
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_116108007
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:15 schreef Luigi het volgende:

[..]

Heb je ze dat zojuist ook verteld?
Ja? Beter van niet begrijp ik?
pi_116108030
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef Luigi het volgende:
En misschien kún je het gewoon niet. Is toch geen schande? Maar doe dan wat anders, wat je wél kunt of waar je wél erg goed in bent.

Zo vind ik natuurkunde weer érg leuk, was het bijna gaan studeren, maar ben ik érg slecht in wiskunde. Dus beter van niet.
Precies.
Pick your battles maar dan in het groot :+
pi_116108031
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:15 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja? Beter van niet begrijp ik?
Eerlijkheid is ook wat waard?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:16:37 #203
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_116108036
De HR recruiter vond het fijn gesprek.... Jammer dat die niet beslist :). Of ik de afdelingsmanager overtuigt heb weet ik niet.
pi_116108054
Nou das in ieder geval wel voorzichtig positief. Wanneer weet je iets? Ik duim :)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:18:01 #205
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_116108086
Als het goed is weet ik voor het einde van de week of ik ronde 2 heb gehaald.
pi_116108657
quote:

Gaaf!

Mijn zoon heeft lego mindstorms voor zijn verjaardag gekregen en zit nu naast mij aan tafel zijn eerste robots te maken :P Wie weet gaat hij daar later ook wel wat mee doen :)
pi_116108675
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Spannend, ik blijf voor je duimen.
pi_116108977
Ik duim mee..

In het kader van "ik moet leuke dingen doen van de huisarts" btje overspannen.. 8 december naar het Nick en Simon concert!! Via pensioenfonds kan ik voor de helft van de prijs :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_116109033
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:39 schreef Vicky het volgende:
Ik duim mee..

In het kader van "ik moet leuke dingen doen van de huisarts" btje overspannen.. 8 december naar het Nick en Simon concert!! Via pensioenfonds kan ik voor de helft van de prijs :D
of naar Nick & Simon...

Ga je met de trein?
PWBF
pi_116109046
Ik zou daar heel gestressed van raken, denk ik.
pi_116109079
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

of naar Nick & Simon...

Ga je met de trein?
Weetik veel... Dat zieikdan wel weer.... Lol
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:58:40 #212
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_116109782
Ook weer eens binnenkomt vallen

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:18 schreef Swetsenegger het volgende:
spannend ^O^

Zo hier in het zuiden des lands spanning en senatie. Het luchtalarm ging af. Was een foutje in het systeem, het moest een stil alarm zijn maar oeps foutje..
Be happy with the little things in life
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:10:31 #213
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_116110296
Whehehe, ik heb zojuist de kat gewassen met vlooienshampoo. En daarna is hij naar buiten gevlucht. Nu komt hij net binnen om wat te eten. En terwijl hij met van die schuddende achterpootjes langsloopt kijkt hij me heel verwijtend met zo'n "Jij klootzak" blik aan :D
pi_116110943
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Whehehe, ik heb zojuist de kat gewassen met vlooienshampoo. En daarna is hij naar buiten gevlucht. Nu komt hij net binnen om wat te eten. En terwijl hij met van die schuddende achterpootjes langsloopt kijkt hij me heel verwijtend met zo'n "Jij klootzak" blik aan :D
Ben je ook in te huren? Die van ons moet eigenlijk ook, maar een vlooienband omdoen is al een crime :')
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_116111757
Druk dagje!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:46:13 #216
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116111837
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Linux :')

OSX ftw.
jamaar, zijn moeder werkt niet, dus zoonlief moet zich behelpen met een oude pc. :+
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:00:28 #217
37843 lady-wrb
kortaf
pi_116112379
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:46 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

jamaar, zijn moeder werkt niet, dus zoonlief moet zich behelpen met een oude pc. :+
mijn kind zijn moeder werkt wel en het kind heeft geeneens een eigen pc.
hij mag op mijn laptop. hij erft hem zodra ik weet wat voor laptop ik wil.
(volgens mij was ik al ruim een half jaar aan het nadenken :@ )
pi_116118592
Zo rust.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:02:45 #219
35189 Troel
scherp en bot
pi_116119578
Hier ook. Jochem sliep na twee tellen geloof ik, Ruben wilde nog even een boek lezen, maar ligt inmiddels ook met zijn ogen dicht een boek te lezen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116120236
Nee leyla hoorde denk ik Joene thuiskomen en ze lag al op bed. Dus ging ze heel zielig huilen er moest nog geknuffeld worden. En Jen stond nog een keer boven aan de trap en toen ben ik maar ff de post gaan halen. :')
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:25:13 #221
37843 lady-wrb
kortaf
pi_116123147
L en ik spelen al sinds hij terug is donkey konga op de gamecube.
heel gezellig, we liggen contant in een deuk maar het is wel goed voor zijn concentratievermogen.
of moet ik zeggen mijn concentratievermogen, want tot mijn verbazing is hij in staat tot een gesprek tijdens het spelen, terwijl ik zeg dat hij zijn mond moet houden omdat ik het anders niet kan volgen _O-
maar het is dus leuk.
zo leuk dat ik vanavond deel 2 gekocht heb
pi_116123178
Wij spelen elke avond uno.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:28:32 #223
37843 lady-wrb
kortaf
pi_116123273
nooit van gehoord :N (ik ga even kijken op google )

edit: nou ik kan niet zeggen dat ik het snap
maar ik kan ook niet pesten, dus dat zal het wel zijn

wij houden van oude spelletjes. L. speelt ook graag doublet bij oma. dat is ook al 40 jaar uit de handel ofzo.
pi_116123463
Uno hebben wij in de vakantie veel gespeeld.
pi_116123472
UNO junior is simpel en voor de kinderen leuk en toch ook soort van leerzaam :)
pi_116123670
Ze begint te snappen welke kaarten ze moet bewaren en hoe je het spel wat kan sturen zodat je wint.

En soms verliest ze op een avond alle spelletjes en vanavond won ze er 4 van de 5.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:41:08 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116123898
Sasha en F spelen het ook wel eens, ik moet nog steeds een keer meekijken. :@
pi_116124057
Lis wint bijna alle spelletje :o
pi_116124103
Wij hebben her ook. Amber vindt het erg leuk om re spwlwn en Tess speelt het op baar manier...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:46:16 #230
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116124152
Bep speelt altijd vals en verzint er altijd allemaal regels bij. Is geen hol aan om mee te spelen :')
pi_116124278
Welke spelletjes zijn nog meer leuk voor deze leeftijd? 5/6 jaar.
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:49:25 #232
37843 lady-wrb
kortaf
pi_116124330
L is gek op rummicub en wint bijna altijd.
volgens mijn moeder is hij vreselijk gehaaid en kan vreselijk goed goochelen met de stenen.
ik snap er echt geen bal van, maar mijn moeder had ook echt zo'n rummicubclubje en L. deed daar jaren geleden gewoon mee.
en hij won ook nog heel vaak. ook van de die hards.
hij is nog steeds een cijfervreter (had dit jaar een dikke 8 voor wiskunde op zijn rapport)
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:49:48 #233
37843 lady-wrb
kortaf
pi_116124359
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef Ticootje het volgende:
monopoly junior?
pi_116124480
quote:
Ganzenbord, carcasonne junior, wie is het, kolonisten van catan junior, mens erger je niet...
pi_116124621
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:52 schreef snoopy het volgende:

[..]

Ganzenbord, carcasonne junior, wie is het, kolonisten van catan junior, mens erger je niet...
Ganzenbord speelt ze onwijs vals mee.

Nodig de speelgoedwinkel in dus.

Oh en gymschoenen? Waar haal ik die? Het mogen niet die platte gladde dingen zijn.
pi_116124646
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:54 schreef Ticootje het volgende:

Oh en gymschoenen? Waar haal ik die? Het mogen niet die platte gladde dingen zijn.
scapino :)
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:56:29 #237
37843 lady-wrb
kortaf
pi_116124708
of schoenenreus, die van scapino of bristol waren te smal voor mijn kind met strijkijzers en een hoge wreef
  † In Memoriam † dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:57:53 #238
37843 lady-wrb
kortaf
pi_116124798
quote:
mag geen computerspelletje zijn zeker?
robbie konijn is erg leuk
of pajama sam
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:57:57 #239
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_116124801
Wij hebben rummikub junior, maar laatst was Eva met een kindje hier aan het spelen, en zij maakte er een soort van kwartet van. mag ik van jou de zwarte 8?
pi_116124835
selene heeft bij haar vriendinnetje gepast :+
ik ben een schaapmoeder, ik doe gewoon wat de andere moeders doen *O*
pi_116124864
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ganzenbord speelt ze onwijs vals mee.

Nodig de speelgoedwinkel in dus.

Bristol
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:59:13 #242
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_116124880
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:58 schreef simmu het volgende:
selene heeft bij haar vriendinnetje gepast :+
ik ben een schaapmoeder, ik doe gewoon wat de andere moeders doen *O*
wat heeft ze gepast?
pi_116124902
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

wat heeft ze gepast?
gymschoenen van de scapino :)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:00:41 #244
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_116124980
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:59 schreef simmu het volgende:

[..]

gymschoenen van de scapino :)
ohzo, wij hebben ze geloof ik van de piet kerkhof
Vrijdag als ik haar weer ga brengen even passen, haar voeten schijnen nogal gegroeid te zijn :D
pi_116125111
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:57 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

mag geen computerspelletje zijn zeker?
robbie konijn is erg leuk
of pajama sam
Klopt. Ze speelt af en toe op de iPad, m'n laptop is zakelijk en niet voor de kinderen.

Scapino en Bristol dus. Thanks! Ik zou dus een of andere sportzaak inlopen om vervolgens de hoofdprijs te betalen.

Nog even een tasje voor de gymkleertjes, want nu pakt ze ze steeds niet.
pi_116125142
ik bestel ze online, dus dan is het reuzehandig als we even vooraf kunnen passen :Y
pi_116125246
Dit is ook een goeie, al wint ze dat ook altijd :'(

pi_116125265
wij hoeven alleen de gymschoenen. en die blijven daar. dus ik kalk wel met zwarte stift aan de zijkant haar naam. zou dat ook goed gaan als je dat aan de binnenkant op de zool doet? zou dat afgeven?

ze hoeft dus geen gymspullen. ze houden hun kleren aan of doen dingen uit als het heel warm is.
pi_116125297
Van.Haren heeft ze ook Tico.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_116125328
Ik kalk altijd an de binnenkabt van gymschoenen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_116125400
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 22:07 schreef Vicky het volgende:
Ik kalk altijd an de binnenkabt van gymschoenen.
met zwarte stift of balpen?
pi_116125441
Zwarte stift
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_116125905
thanx!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:03:34 #254
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116132630
Hier al drie paar schoenen gemerkt en meegegeven maar ze doen ze gewoon niet aan dus wij kweken maar wratjes :')
Oudste doet ze nu wel aan trouwens. Maatje 41.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:07:54 #255
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116132812
wratten, breek me de bek niet open :X ben al een half jaar elke week bij de huisarts om er 6 onder m`n voetzolen aan te laten stippen.
Ze hebben hun eigen volkslied geschreven en binnenkort vinden er verkiezingen plaats.
Niet weg te krijgen die etterbakken :(

[ Bericht 0% gewijzigd door De_Taartjesfee op 29-08-2012 00:14:44 ]
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:12:45 #256
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116133016
Oh damn! :o

Hier één keer een wratje, maar was volgzaam type.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:15:24 #257
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116133089
Ze zitten er ook al een jaar of 4 ofzo. Ik heb een voetzame bodem daarow :')
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:18:22 #258
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116133181
Damn! Da's niet mooi niet.

Ik heb open wonden die niet dichtgaan. Kleine bijwerking van de meds. Ook al zo sexay!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:20:53 #259
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116133260
Oh nice :{ Hoe houd je lijf zich verder nu na al het afvallen en met sporten en zulks?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:23:57 #260
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116133369
Ja prima! Kleine kuitblessure na heuvelachtig Zweden, hopelijk met twee weken weer mijn 5 km rondje. Mijn infuus is gehalveerd, alleen wat stijve handen s ochtends. Slaat goed aan dus!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:24:49 #261
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116133397
Fijn!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:25:16 #262
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116133415
Nu ja niet van die kuitblessure dan, maar dat snapte je hoop ik wel :P
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:27:40 #263
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116133485
Ja hoor! :* en met u dan vrouwe? Ik zal binnenkort eens een meet organiseren. Zal ik je eens een dagje vervelen met mijn aanwezigheid O+
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:29:34 #264
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116133544
Met mij gaat het uien eigenlijk :D
In de vakantie was het wat beter, door max. 1 uitstapje per dag te plannen. Ik kon weer wat lopen zonder pijn maar na 1,5 week kinderen naar school brengen en halen is het weer helemaal ruk.
Conclusie; het lopen moet tot een minimum beperkt worden dan is het te doen :-/

Binnenkort bakkie, vind ik leuk!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:33:38 #265
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116133665
Ik had al zo'n vermoeden. ;( klote toch! Hopelijk hebben ze voor je zunne medicijn dat je net als ik een wonderbaarlijke wederopstanding kan hebben. Ja, ik komgauw koffieleuten en je rolstoel dauwen :P waar gaan we heen?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:35:03 #266
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116133710
Ik denk dat ik medicinaal moet gaan blowen. Of coke gebruiken. Al strookt dat niet met de tt :P
Ik weet nog niet waar we heen gaan, bedenken we nog wel *O*
Nu eerst slapen :W
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:38:32 #267
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116133806
Ja, ik ga ook in t gestrekte vlak! Truste :*
Nou lijkt t net of ik blow ofzo, maar ik ben gewoon te dom voor de Ipad hoor :+
  woensdag 29 augustus 2012 @ 01:26:55 #268
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_116135002
quote:
Dweebies. Lekker snel spelletje en erg leuk.

Voor iets ouder: Get nuts. Een beetje mensergerjenietachtig. Lekker iemand anders' eekhoorntjes pesten.
pi_116155916
Goedenvooravond.
pi_116160770
Tip tegen wraten: drie dagen aantippen met de melk van een paardebloem en dan Insmeren met blanke nagelak. 1x per dag insmeren, na twee of drie dagen er af (laten) pulliken en dan gelijk weer smeren. Na twee hooguit drie weken zijn ze weg.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_116161159
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:05 schreef Baby_Girl het volgende:
Tip tegen wraten: drie dagen aantippen met de melk van een paardebloem en dan Insmeren met blanke nagelak. 1x per dag insmeren, na twee of drie dagen er af (laten) pulliken en dan gelijk weer smeren. Na twee hooguit drie weken zijn ze weg.
wtf :')
PWBF
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:20:28 #272
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116161253
Dat is me een beetje teveel een: loop drie rondjes met je vinger in je reet om de tafel, dans 12 X de horlepiep en ga op je hoofd staan. Dan valt de wrat er na 3 weken af en anders na 21 dagen. :+
pi_116161279
Avond!

Ik ben sinds twee dagen van de vakantiehoofdpijn verlost. 't Is volgens mij puur de warmte. De enige remedie is een siesta van een uur of drie. En dan lig ik dr 's avonds ook weer gewoon rood elven in.

Volgens mij heb ik wat in te halen.
pi_116161311
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat is me een beetje teveel een: loop drie rondjes met je vinger in je reet om de tafel, dans 12 X de horlepiep en ga op je hoofd staan. Dan valt de wrat er na 3 weken af en anders na 21 dagen. :+
stop jij wel eens je vinger in je reet dan?
PWBF
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:22:34 #275
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116161323
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

stop jij wel eens je vinger in je reet dan?
Ik heb nooit wratten.
pi_116161333
quote:
Heb ik dus gedaan he... Maar ik zat iets te ver naar links met mn vinger, en nu heb dus een wrat in mn anus.
:(
pi_116161358
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:22 schreef amaranta het volgende:

[..]

Heb ik dus gedaan he... Maar ik zat iets te ver naar links met mn vinger, en nu heb dus een wrat in mn anus.
:(
gewoon een keertje goede anale sex, komt ie vanzelf mee onder de voorhuid van de kerel...
PWBF
pi_116161380
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

gewoon een keertje goede anale sex, komt ie vanzelf mee onder de voorhuid van de kerel...
Oh, goeden tip!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:26:36 #279
35189 Troel
scherp en bot
pi_116161474
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:24 schreef amaranta het volgende:

[..]

Oh, goeden tip!
Enkel voor niet-moslims en niet-joden!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116161516
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:26 schreef Troel het volgende:

[..]

Gatverdame, ik hoef mn enkel niet bij iemand in zn aarsch te douwen.
Wat doem wel moslims en wel joden dan?
Doen die hun enkel in een aersch?
pi_116161523
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:26 schreef Troel het volgende:

[..]

Die moeten gewoon even flink baffen.
pi_116161580
quote:
7s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:27 schreef amaranta het volgende:

[..]

Gatverdame, ik hoef mn enkel niet bij iemand in zn aarsch te douwen.
Wat doem wel moslims en wel joden dan?
Doen die hun enkel in een aersch?
die hebben geen voorhuid...
PWBF
pi_116161600
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]

die hebben geen voorhuid...
Ooooh... nouja, das geen probleem hoor
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:31:35 #284
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116161643
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:05 schreef Baby_Girl het volgende:
Mn huisarts had het over duct tape. Dat staat me meer aan.
O+ duct tape O+
pi_116161774
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Mn huisarts had het over duct tape. Dat staat me meer aan.
O+ duct tape O+
168 strengen kun je een auto mee tillen.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:45:41 #286
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116162160
Mijn auto hangt aan elkaar van ducttape :')
Tis wel tijd voor een nieuwe, bakkie is terminaal ;(
pi_116165412
quote:
Vergeet vooral niet om er piano bij te spelen en gras te eten :7
  woensdag 29 augustus 2012 @ 21:55:22 #288
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116165449
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 21:54 schreef snoopy het volgende:

[..]

Vergeet vooral niet om er piano bij te spelen en gras te eten :7
En alleen stukken van Mozart! O+
pi_116165880
Maar dan alleen op een Steinway!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:05:37 #290
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_116165947
En als het een teenwrat is? Moet je dan je teen zo in je (_*_) drukken, 2 dagen lang en hinkelen, ja?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_116165979
Jazekers
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:07:19 #292
190853 RockabeIIa
pi_116166060
Ga ik doen!!!
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:09:12 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116166174
Ja, of siamees tweelingen met je partner/Buurvrouw/hond he, als je niet bij je eigen aarsch kan. :Y
pi_116166177
Jezus :')

quote:
Wrijf met de wrat langs de aanslag die 's morgens op je tanden zit en laat dit opdrogen. Een week of twee later is de wrat weg.
Bron: http://www.omaweetraad.co(...)ndheid&label=Wratten
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:10:35 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_116166250
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef snoopy het volgende:
Jezus :')

[quote] Wrijf met de wrat langs de aanslag die 's morgens op je tanden zit en laat dit opdrogen. Een week of twee later is de wrat weg. [\quote]

Bron: http://www.omaweetraad.co(...)ndheid&label=Wratten
Wtf? :D Zou dat dan ook niet afhankelijk zijn van wat je de avond ervoor gegeten hebt? :o

En sws: :X
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:11:32 #296
190853 RockabeIIa
pi_116166300
Ik pas me gewoon aan aan het brabantland :P

Eindhoveh de gakste!
Vinger in de poepie!
pi_116166437
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_116166562
Rocks, voor de zekerheid met diezelfde vinger de volgende ochtend die aanslag van je tanden krabben en op de wrat doen :Y)
pi_116166652
En elke ochtend paardenbloemen swaffelen.
PWBF
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:17:51 #300
190853 RockabeIIa
pi_116166667
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:16 schreef snoopy het volgende:
Rocks, voor de zekerheid met diezelfde vinger de volgende ochtend die aanslag van je tanden krabben en op de wrat doen :Y)
Da's pas een aanslag!
Viezerd!
pi_116166671
LAPO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PWBF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')