quote:Ja, middelbare school wordt nog wel iets, dat wordt fietsen voor de muppet over een jaar of 6. Maar goed, daar kun je amper in voorspellen. Zit je naast een leuk ROC, wil/kan/mag/moet het kind naar een gymnasium waarvan er geeneen in de buurt zit...
Check. Alhoewel elke middelbare scholier tegenwoordig standaard een laptop lijkt te krijgen dus dan ben je al weg met je TV en PC...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben tegen televisie op slaapkamers... Zelfde dus voor computers.
Tv bij Amber staat zelden aan.. Soms bouw ik een bioscoop voor de dames.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben tegen televisie op slaapkamers... Zelfde dus voor computers.
Wij hebben nog een desktop (iMacquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier ook geen tv op de slaapkamers. Oudste krijgt dit jaar een laptop voor z`n verjaardag. Ene helft betalen wij, andere helft betaalt hij zelf van z`n verjaardags- en spaargeld. Voor z`n huiswerk is zo`n eigen pc wel érg handig. Plus dat hij de mijne dan met rust laat, en dat vind ik ook wel erg fijn
Dat dus... En het is bar slecht voor je seksleven..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef Luigi het volgende:
Tv op de slaapkamer gebruiken wij zelf ook nooit. Heel soms zet m'n vrouw 'm ff aan onder het strijken. Doe liever andere dingen daar.
Slapen dus, he.
Precies dat. In bed wil ik sex, of slapen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat dus... En het is bar slecht voor je seksleven..
Zo`n beetje alles is tegenwoordig pc-gericht. Je ontkomt er eigenlijk niet aan een pc in huis te hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wij hebben nog een desktop (iMac) pc op zolder staan, maar ik ben sterk tegen afzonderen en alleen gaan zitten avonturieren op internet bijv. Dus die moet eigenlijk ooit naar beneden, de woonkamer in maar dan hebben we nog wel een reorganisatie te gaan qua inrichting
. Ach, duurt nog ff.
Is een PC echt zo noodzakelijk voor huiswerk nowadays of is het gewoon een excuus?
Maar waar moet ik dan aan denken, qua huiswerk? Ze schrijven toch niet continue opstellen ofzo? Of staat het huiswerk zélf al online ofzo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zo`n beetje alles is tegenwoordig pc-gericht. Je ontkomt er eigenlijk niet aan een pc in huis te hebben
PC is tegenwoordig wel echt noodzakelijk voor huiswerk. Veel informatie staat online ook de informatie die vanuit docenten gegeven wordt, digitale leeromgevingen en zulks; en er wordt van leerlingen ook verwacht dat ze powerpoint presentaties maken etc. voor hun spreekbeurten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wij hebben nog een desktop (iMac) pc op zolder staan, maar ik ben sterk tegen afzonderen en alleen gaan zitten avonturieren op internet bijv. Dus die moet eigenlijk ooit naar beneden, de woonkamer in maar dan hebben we nog wel een reorganisatie te gaan qua inrichting
. Ach, duurt nog ff.
Is een PC echt zo noodzakelijk voor huiswerk nowadays of is het gewoon een excuus?
Papieren en documenten van school gaan via email, huiswerk is onder andere online leren werken en artikelen zoeken. Verder verslagen maken, powerpointpresentaties enzo..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar waar moet ik dan aan denken, qua huiswerk? Ze schrijven toch niet continue opstellen ofzo? Of staat het huiswerk zélf al online ofzo?
Ik heb niet eens een interwebsverbinding thuis..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zo`n beetje alles is tegenwoordig pc-gericht. Je ontkomt er eigenlijk niet aan een pc in huis te hebben
Maar dat is de middelbare dus neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Papieren en documenten van school gaan via email, huiswerk is het online leren werken en artikelen zoeken. Verder verslagen maken, powerpointpresentaties enzo..
Ja ik keek er ergens wel van op dat een collega zei dat z'n kinderen boeken moesten gaan halen. Dat dat nog niet via een e-reader gaat zeg!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een interwebsverbinding thuis..
Maar idd, tegenwoordig is zoveel op de pc.. Ik denk dat dat alleen maar meer wordt, nog even en de boeken worden gewoon in tabletformat aangeleverd.
Ja toch??? Basisschool is toch beetje knutselen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar dat is de middelbare dus neem ik aan?
Middelbare ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:33 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar dat is de middelbare dus neem ik aan?
Ik denk dat daar best een besparing kan zitten... Schoolboeken kosten per pakket 400 euro ofzo.. Dus of je nu een ereader haalt van een paar honderd, waar je 4 jaar of 5 jaar mee doet en dat dan de boeken zelf dus goedkoper zijn of dat je de kinderen tegenwoordig nog met veel te zware tassen naar school laat gaan.. Mee gaan met de tijd..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:34 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja ik keek er ergens wel van op dat een collega zei dat z'n kinderen boeken moesten gaan halen. Dat dat nog niet via een e-reader gaat zeg!
Ja maar dan gaat er weer een halve industrie failliet. Lobby enzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat daar best een besparing kan zitten... Schoolboeken kosten per pakket 400 euro ofzo.. Dus of je nu een ereader haalt van een paar honderd, waar je 4 jaar of 5 jaar mee doet en dat dan de boeken zelf dus goedkoper zijn of dat je de kinderen tegenwoordig nog met veel te zware tassen naar school laat gaan.. Mee gaan met de tijd..
Maar als de onze op middelbaar onderwijs zitten zal dat vast een feit zijn.
Je snapt wel wat ik bedoel hoop ik? Omgaan met multimedia..als je het niet kan mis je toch een hoop dingen..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:36 schreef Luigi het volgende:
PC werken is juist het verleden. Twintig jaar geleden had met een PC werken de toekomst. Wat nu de toekomst heeft weet ik nog niet zo goed
.
Ik denk dat je daar amper aandacht aan hoeft te besteden eigenlijk. Mijn dochter van 6 is nu al handiger met de iPad dan ik. Gaat vanzelf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel hoop ik? Omgaan met multimedia..als je het niet kan mis je toch een hoop dingen..
Ja, maar soms is het handig om twee boeken naast elkaar open te hebben liggen en dat werkt dan weer niet met een e-readerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat daar best een besparing kan zitten... Schoolboeken kosten per pakket 400 euro ofzo.. Dus of je nu een ereader haalt van een paar honderd, waar je 4 jaar of 5 jaar mee doet en dat dan de boeken zelf dus goedkoper zijn of dat je de kinderen tegenwoordig nog met veel te zware tassen naar school laat gaan.. Mee gaan met de tijd..
Maar als de onze op middelbaar onderwijs zitten zal dat vast een feit zijn.
Er zit wat verschil tussen een spelletje spelen met een iPad en een werkstuk maken met powerpointpresentatie en een staafdiagram maken in Excel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:39 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar amper aandacht aan hoeft te besteden eigenlijk. Mijn dochter van 6 is nu al handiger met de iPad dan ik. Gaat vanzelf.
Middelbare zit hier ook in de buurt. Maar het leek me gewoon fijn als ze ouder zijn om eens alleen met de trein weg te kunnen. shoppen of naar opa en oma bijvoorbeeld. Dus toen we een paar maanden geleden een huis kochten, hebben we daarop gelet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:19 schreef simmu het volgende:
[..]
we hebben hier wel een middelbare school afdeling![]()
en ik koop indien nodig via internet wel schoenen, of we maken er een dagje van ofzo
HBOquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:41 schreef Luigi het volgende:
Sowieso heb ik een hartgrondige hekel aan scholen in het algemeen en het educatieve systeem in Nederland in het bijzonder. Middelmatige leerfabrieken waar de middenmoot zegeviert en iedereen tot zgn. mondige en zelfstandige (lees: eigenwijze en onbeschofte) burger wordt gevormd. Bah. Wat was ik blij dat ik er van af kon zeg. Lekker m'n eigen ding gedaan na een jaar tobben op hetHBO
.
Dat laatste heb ik dus ook nooit gedaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
HBO
Bier zuipen en tentames maken.. Meer heb ik niet gedaan hoor.
De 5/6 jarigen op de BSO waren vorige week kennelijk onbeheerd achter een pc gekropen en hadden blote tieten gevonden op YouTubequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:44 schreef Gaoxing het volgende:
De kinderen hebben hier sinds dit schooljaar in groep 5, 6 en 7 (daarna stopt de basisschool) allemaal een iPad in de klas. Ze zijn er blij mee, maar ik kreeg net wel een mailtje van de juf van jongste (met de kop "inappropriate incident", dus ik denk "wat heeft 'ie nu weer gedaan?") dat hij per ongeluk 'some inappropriate words' had gezien op Youtube, en die ook onmiddellijk wist te gebruiken. Heb 'r maar gezegd dat ik niet verwacht dat er nog inappropriate words zijn die hij, na dagelijks met een stel tieners in de schoolbus te zitten, nog niet kent.
Ach 4 weken in het jaar naar school om wat kennis uit je hersenen te persen kon er best vanaf..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:45 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik dus ook nooit gedaan. School was meer een soort ontmoetingsplek om van daaruit de stad in te gaan zeg maar.
Ik heb toch wel eens verteld dat ik een vrij bijzondere zoekopdracht vond op mijn iPad: "nakid grls"? En ik er dan als rotmoeder meteen achteraan "zie je wel.... en daarom moet je fatsoenlijk leren spellen"quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:46 schreef Luigi het volgende:
[..]
De 5/6 jarigen op de BSO waren vorige week kennelijk onbeheerd achter een pc gekropen en hadden blote tieten gevonden op YouTube. Nog vrij knap, mij lukt het niet maar goed. Halve rel weer natuurlijk.
Nee.. Sorry..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:49 schreef Nielsch het volgende:
Met alle respect, maar als kinderen pubers worden mogen ze toch wel een TV / PC op de kamer? Die jonge mensen hebben nu ook eenmaal een plek nodig om zich terug te trekken en spelen met poppen en auto's doen ze dan echt niet meer.
Ik kreeg pas een tv op mijn kamer toen ik 17 was geloof ik en daar moest ik zelf voor sparen (terecht, zeg ik nu, toen dacht ik er wellicht anders overquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:49 schreef Nielsch het volgende:
Met alle respect, maar als kinderen pubers worden mogen ze toch wel een TV / PC op de kamer? Die jonge mensen hebben nu ook eenmaal een plek nodig om zich terug te trekken en spelen met poppen en auto's doen ze dan echt niet meer.
Niets mis met oude wijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:51 schreef Nielsch het volgende:
Leuk zo'n iPad op school maar eigenlijk vind ik het extreem treurig dat onderwijsvernieuwing vooral in dit soort gadgets wordt gezocht. Oude wijn in nieuwe zakken is wat bij mij opkomt.
Ikheb totaal geen nachtrustproblemen door een tv op inn slaapkamer..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee.. Sorry..
Ik heb zelf niet eens een tv op mn kamer, het is slecht voor de nachtrust. Een slaapkamer is om te slapen.
euh, 'mijn'middelbare scholier heeft geen laptop en hij gaat naar de derde. krijgt ie ook niet. hij heeft wel zélf een XBOX aangeschaft maar die staat in de woonkamer. ook samen met zijn broers een WII en een playstation. (ze hebben wat geld verdiend en gespaard van verjaardagsgeld) ze krijgen hier ook géén tv op hun kamer. hij heeft ook nog een oude pc van zolder waar ie wat mee prutst om Linux erop te zetten enzo maar ook die staat hier in de keuken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:26 schreef Luigi het volgende:
[..]
Check. Alhoewel elke middelbare scholier tegenwoordig standaard een laptop lijkt te krijgen dus dan ben je al weg met je TV en PC...
Dikke vette onzin allemaal natuurlijk.
Check.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:51 schreef Nielsch het volgende:
Leuk zo'n iPad op school maar eigenlijk vind ik het extreem treurig dat onderwijsvernieuwing vooral in dit soort gadgets wordt gezocht. Oude wijn in nieuwe zakken is wat bij mij opkomt.
Ik denk niet dat je het tegen mij hebtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:51 schreef Nielsch het volgende:
Prutsen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
hij heeft ook nog een oude pc van zolder waar ie wat mee prutst om Linux erop te zetten enzo maar ook die staat hier in de keuken.
"Sorry papa heeft alleen Keynote."quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:55 schreef Lois het volgende:
Iris kreeg vorig jaar (groep 5) al wekelijks huiswerk mee, wat ook op de computer gemaakt moest worden. En of ze even en powerpoint kon maken voor haar spreekbeurt
hoef ik niet te stimuleren hoor.quote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoef ik niet te stimuleren hoor.hij is nu in afwachting van zijn bestelling breadboard en weet ik veel wat voor zut. gotta love ya nerd
ja! voor op het digiboard.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:55 schreef Lois het volgende:
Iris kreeg vorig jaar (groep 5) al wekelijks huiswerk mee, wat ook op de computer gemaakt moest worden. En of ze even en powerpoint kon maken voor haar spreekbeurt
Tegenwoordig moet je kinderen niet op hun ziel trappen want stel je voor dat er eentje wat slechter dan de rest is...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:01 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben niet anders gewend dan dat ik in groep 5 al heel veel huiswerk meekreeg. Staartdelingen, topografie, lappen geschiedenistekst over Willem van Oranje en de 80-jarige Oorlog enzo. Daar kregen we ook allemaal toetsen over en die werden beoordeeld met een heus cijfer, zelfs een achter de komma. Op onze rapporten stond dan ook gewoon het gemiddelde cijfer van alle toetsen en niet van die heul errug goed / zeer goed / nog best wel goed / ach volgende keer beter onzin...
Het schijnt ja. Slecht gemaakt betekende bij ons in groep 5 gewoon een 3,4 bijvoorbeeld. Nu is het een 'redelijk' ofzo...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je kinderen niet op hun ziel trappen want stel je voor dat er eentje wat slechter dan de rest is...
De zesjescultuur in optima forma. Terug te zien in heel Nederland, op tv, in winkelcentra, op scholen en weet ik veel waar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het schijnt ja. Slecht gemaakt betekende bij ons in groep 5 gewoon een 3,4 bijvoorbeeld. Nu is het een 'redelijk' ofzo...
Schijthekel aan 6-jes...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
De zesjescultuur in optima forma. Terug te zien in heel Nederland, op tv, in winkelcentra, op scholen en weet ik veel waar.
Sven heeft gisteren zijn allereerste huiswerk meegekregen (groep 6), redactiesommen, op een blaadjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:55 schreef Lois het volgende:
Dat hele cijfersysteem slaat nergens imo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Schijthekel aan 6-jes...
Dat is net aan voldoende. Of te wel, niet genoeg geleerd.
8 minimaal, das netjes. Kun je er nog eens een 4 tegenover zetten als je dronken je tentamen aan het verkloten ben.
Ach die schoolcijfers zullen me nog het minst boeien, het gaat me meer om de middelmatigheid die overal gestimuleerd wordt maar. Niemand verdiept zich nog, denkt nog na, nuance is kut, en als je een boek leest ben je een elitaire kuthippie. Allemaal aan de dansshows (quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Schijthekel aan 6-jes...
Dat is net aan voldoende. Of te wel, niet genoeg geleerd.
8 minimaal, das netjes. Kun je er nog eens een 4 tegenover zetten als je dronken je tentamen aan het verkloten ben.
ze krijgen bij ons gewoon cijfers op topo en rekentoetsen en de rest hoor. Alleen het rapport is dan weer een schematische weergave.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het schijnt ja. Slecht gemaakt betekende bij ons in groep 5 gewoon een 3,4 bijvoorbeeld. Nu is het een 'redelijk' ofzo...
Mwa, als het cijfer direct gekoppeld is aan en percentage wat je goed hebt beantwoord wel. Je moet ergens testen of de kennis goed is doorgedrongen en of de kennis ook goed wordt toegepast. Maar dat goed, voldoende, matig... Daar kan ik niets mee... Dat is een opinie van de juf of meester.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat hele cijfersysteem slaat nergens imo.
Oh nou tegenwoordig reizen mensen geloof ik het hele land af voor een Primark die als paddenstoelen uit de grond reizen, dat is echt DE Winkel , kan je zo voor 40 eu een tas kleren halen jonguh! hele volksstammen komen erop af.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:12 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ach die schoolcijfers zullen me nog het minst boeien, het gaat me meer om de middelmatigheid die overal gestimuleerd wordt maar. Niemand verdiept zich nog, denkt nog na, nuance is kut, en als je een boek leest ben je een elitaire kuthippie. Allemaal aan de dansshows () op tv en in het weekend naar de Blokker in Almere want die is echt heeeeel anders dan de Blokker in Lelystad. Dat soort dingen. Blurgh.
Verdomme je gaat niet haten op de primark!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh nou tegenwoordig reizen mensen geloof ik het hele land af voor een Primark die als paddenstoelen uit de grond reizen, dat is echt DE Winkel , kan je zo voor 40 eu een tas kleren halen jonguh! hele volksstammen komen erop af.
Je kan zelf prima bepalen aan de hand van het aanstal strepen of goed /fout combinaties of je een proefwerk goed hebt gemaakt lijkt mequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mwa, als het cijfer direct gekoppeld is aan en percentage wat je goed hebt beantwoord wel. Je moet ergens testen of de kennis goed is doorgedrongen en of de kennis ook goed wordt toegepast. Maar dat goed, voldoende, matig... Daar kan ik niets mee... Dat is een opinie van de juf of meester.
best wel hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Verdomme je gaat niet haten op de primark!
Niks mis met een tas kleren voor 40 euro en ik kook ook wel eens uit een pakje maar op het moment dat dat je wereld is en er niks anders meer lijkt te zijn gaat er wel iets mis natuurlijk. Dus mensen die een Acer laptop gelijk stellen aan een MacBook. Kipfilet van de kiloknaller net zo lekker vinden als een parelhoentje van de bioboer. Je hoeft echt niet elitair te gaan zitten doen maar een beetje brede blik is wel fijn en die zijn we er flink aan het uitslaan aan alle kanten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh nou tegenwoordig reizen mensen geloof ik het hele land af voor een Primark die als paddenstoelen uit de grond reizen, dat is echt DE Winkel , kan je zo voor 40 eu een tas kleren halen jonguh! hele volksstammen komen erop af.
ik weet niet met wie jij omgaat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:12 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ach die schoolcijfers zullen me nog het minst boeien, het gaat me meer om de middelmatigheid die overal gestimuleerd wordt maar. Niemand verdiept zich nog, denkt nog na, nuance is kut, en als je een boek leest ben je een elitaire kuthippie. Allemaal aan de dansshows () op tv en in het weekend naar de Blokker in Almere want die is echt heeeeel anders dan de Blokker in Lelystad. Dat soort dingen. Blurgh.
Nou primark is gewoon weer zo een hype , gaat wel weer overquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:17 schreef Luigi het volgende:
[..]
Niks mis met een tas kleren voor 40 euro en ik kook ook wel eens uit een pakje maar op het moment dat dat je wereld is en er niks anders meer lijkt te zijn gaat er wel iets mis natuurlijk. Dus mensen die een Acer laptop gelijk stellen aan een MacBook. Kipfilet van de kiloknaller net zo lekker vinden als een parelhoentje van de bioboer. Je hoeft echt niet elitair te gaan zitten doen maar een beetje brede blik is wel fijn en die zijn we er flink aan het uitslaan aan alle kanten.
oeh! een echt fatsoenlijk systeemquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hij heeft ook nog een oude pc van zolder waar ie wat mee prutst om Linux erop te zetten enzo maar ook die staat hier in de keuken.
Ik ben er nog niet geweest....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou primark is gewoon weer zo een hype , gaat wel weer over
Je hebt het niet altijd voor het kiezen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik weet niet met wie jij omgaat?
Want jij hebt er verstand van ?quote:
Ik ook niet, maar ik hoor niet anders van mensen dat ze naar de Primark rijden of in zuid-holland of in Zaandam.quote:
Sorry J.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:24 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je hebt het niet altijd voor het kiezen.
Jij wel dan ?quote:
Wat auw ? ik heb geen verstand van linux hoorquote:
Nog niet.. Nerd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat auw ? ik heb geen verstand van linux hoor
Zo zijn wij. Nerdyquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:30 schreef Ticootje het volgende:
Grapje natuurlijk...
Ons idee voor geboortekaartje is echt te nerdy!
De opmerking kwam er gewoon zo droog uit dat het bijna wel pijn moest doen, of je nou linux expert bent of nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat auw ? ik heb geen verstand van linux hoor
Van droogheid heb ik meestal geen last verder.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:32 schreef Troel het volgende:
[..]
De opmerking kwam er gewoon zo droog uit dat het bijna wel pijn moest doen, of je nou linux expert bent of niet
Nou sorry voor je , maar er moeten scherpere opmerkingen komen om mij pijn te doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:32 schreef Troel het volgende:
[..]
De opmerking kwam er gewoon zo droog uit dat het bijna wel pijn moest doen, of je nou linux expert bent of niet
Gelukkig maar, anders zou je het onderspit delvenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou sorry voor je , maar er moeten scherpere opmerkingen komen om mij pijn te doen
We zijn aardig aan elkaar gewaagd qua opmerkingen zegmaar.
Geen last van , en af en toe een sneer krijgen waarop je je niet kan verdedigen maakt je scherp.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou je het onderspit delven
Was het maar kut ! warm en vochtig ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
mijn vrouw zegt dat het kut is...
Vandaar dat veel mannen er zo op geilenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
mijn vrouw zegt dat het kut is...
Dan kon je eraan likken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Was het maar kut ! warm en vochtig ?
genoeg om het zelf te installeren, zat ervaring mee en om te weten dat je als je serieus dingen doet met je pc (of laptop) je beter zoiets kan hebben dan die kloterige windowsquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:39 schreef simmu het volgende:
[..]
genoeg om het zelf te installeren, zat ervaring mee en om te weten dat je als je serieus dingen doet met je pc (of laptop) je beter zoiets kan hebben dan die kloterige windows
windows is voor spelletjes
nerdy is als je nog steeds vi gebruiktquote:
Ah we hebben een hater ! en laat me raden je gebruikt linux en dan zo een kekke grafische schil ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:39 schreef simmu het volgende:
[..]
genoeg om het zelf te installeren, zat ervaring mee en om te weten dat je als je serieus dingen doet met je pc (of laptop) je beter zoiets kan hebben dan die kloterige windows
windows is voor spelletjes
Oh ja... Maar dan kun je wel zeggen, dat je een serieuze gebruiker bent.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Ah we hebben een hater ! en laat me raden je gebruikt linux en dan zo een kekke grafische schil ?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja... Maar dan kun je wel zeggen, dat je een serieuze gebruiker bent.
welnee joh! ik wil mijn gave ouderwetsche spelletjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Ah we hebben een hater ! en laat me raden je gebruikt linux en dan zo een kekke grafische schil ?
Jij dacht ook dat het eindelijk wat ging worden hierquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:48 schreef snoopy het volgende:
Ik loop alweer 2 pagina's achter zie ik
Ja maar dat is dus zakelijk...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:48 schreef simmu het volgende:
[..]
welnee joh! ik wil mijn gave ouderwetsche spelletjes![]()
we hebben hier 2 pc's eentje voor de leuk en eentje voor serieuze zaken. sangdrax moet wel onder linux bv, want windows trekt anders het dataverkeer niet. om maar eens iets te noemen
Ik ben maar een simpele ziel, ik ben niet grafisch, dus ik zie niet in waarom ik iets als een Mac nodig heb en ik heb vrij weinig tot nooit problemen met Windows (de problemen die ik had waren niet aan Windows te wijten maar aan een kapotte schijf of geheugen ofzo ). Ik zou niet weten waarom ik naar een ander besturingssysteem zou moeten. Dit voldoet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus zakelijk...
Voor de normale thuisgebruiker is windows helemaal niet verkeerd hoor. Sterker nog, het meest gebruikte os, dus weinig of geen problemen met bestanden die niet uitwisselbaar zijn.
Nou dat dus..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben maar een simpele ziel, ik ben niet grafisch, dus ik zie niet in waarom ik iets als een Mac nodig heb en ik heb vrij weinig tot nooit problemen met Windows (de problemen die ik had waren niet aan Windows te wijten maar aan een kapotte schijf of geheugen ofzo ). Ik zou niet weten waarom ik naar een ander besturingssysteem zou moeten. Dit voldoet.
Interstellair neem ik aan, dat kost nogal wat ruimte, up there gebruiken ze geen Windows.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:51 schreef Ticootje het volgende:
En je moet behoorlijk dataverkeer hebben btw... Als je zegt dat windows het niet trekt...
Ik vind appels heerlijk, maar voor de rest heb ik er niets meequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou dat dus..
Ik heb puur een mac, omdat ik gewoon geil op apple.
Ja, ik roep niet dat het niet kan!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Interstellair neem ik aan, dat kost nogal wat ruimte, up there gebruiken ze geen Windows.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:54 schreef Ticootje het volgende:
Daarom heb ik natuurlijk ook een iphone en een ipad...
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik geef gewoon echt 0 om spullen. Het moet het doen.
Baas betaald!quote:
zeg ik toch ook nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus zakelijk...
Voor de normale thuisgebruiker is windows helemaal niet verkeerd hoor. Sterker nog, het meest gebruikte os, dus weinig of geen problemen met bestanden die niet uitwisselbaar zijn.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Interstellair neem ik aan, dat kost nogal wat ruimte, up there gebruiken ze geen Windows.
Bluescreen is in mijn ervaring toch meestal hardware die faalt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:56 schreef simmu het volgende:
[..]
zeg ik toch ook niet![]()
tegenwoordig is het zelfs nog wel redelijk stabielalhoewel ik zelfs nu nog regelmatig een bleu screen tevoorschijn weet te toveren
Mem of disk verder nooit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bluescreen is in mijn ervaring toch meestal hardware die faalt.
Wij hebben een solid disc ding gedoe nu. dát scheelt aardig in de stabiliteit. hij is helaas wel drie keer gecrashed maar deze houdt het echt goed nu. supersnelheid! en geen geloei. en data opslaan op de nas. houd je systeempje scherpquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:56 schreef simmu het volgende:
[..]
zeg ik toch ook niet![]()
tegenwoordig is het zelfs nog wel redelijk stabielalhoewel ik zelfs nu nog regelmatig een bleu screen tevoorschijn weet te toveren
Ik kijk beiden niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef Luigi het volgende:
Kunnen we het weer over dansshows en John Williams () hebben? Op computerpraat rage ik niet zo goed meer.
nee doe je het daar niet meer op J ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef Luigi het volgende:
Kunnen we het weer over dansshows en John Williams () hebben? Op computerpraat rage ik niet zo goed meer.
Ja dat verbeterd inderdaad enorm je snelheid. Comp aanzetten en meteen draaien. Heerlijk. Ik hou ervan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wij hebben een solid disc ding gedoe nu. dát scheelt aardig in de stabiliteit. hij is helaas wel drie keer gecrashed maar deze houdt het echt goed nu. supersnelheid! en geen geloei. en data opslaan op de nas. houd je systeempje scherp
Niet weer?quote:
All the single ladies...quote:
heel, heel, heel veelquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:51 schreef Ticootje het volgende:
En je moet behoorlijk dataverkeer hebben btw... Als je zegt dat windows het niet trekt...
LOL, en ik maakte een grapje met een knipoogquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:01 schreef simmu het volgende:
[..]
heel, heel, heel veel![]()
interplanar shit man! maar wat dat dan psies is liever via pm wegens herkenbaarheid
De mijne staat ook op de nominatie om eruit te gaan, zeker nu F. er ook eentje gekocht heeft, maar dan met onderwaterhuis voor het duiken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:10 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik ben ook redelijke gadget én Apple freak (dure combo) maar heb wel pas m'n digitale spiegelreflex weggedaan omdat het ding 350 dagen per jaar in de kast lag. Verder hier ook MacBook's, iPad's, iPhone's en weet ik veel wat aanwezig.
Nee, we weten genoeg, dankje!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
Eh ja, maar wat heeft dat ermee te maken?
Of moet ik dan teruglezen?
Ah ja, mijn ouders waren er ook tegen hoor, maar ik heb gezegd 'het is mijn huis en ik doe lekker toch zelf wat ik wil'.quote:
dansshows zijn de as van het kwaadquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:05 schreef Luigi het volgende:
[..]
In principe niet heel veel nuttelozer als een dansshow kijken ofzo.
#laatstepoging
En John Williams de kwade genius.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
dansshows zijn de as van het kwaad
Echt? Zoeen gladjakker met witte tanden en nepsmile? Brrrrr.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou hem geven. Dat dan weer wel
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:21 schreef Leandra het volgende:
Oeh, even trots zijn; mijn oudste is net in één keer geslaagd voor z'n rijbewijs![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:21 schreef Leandra het volgende:
Oeh, even trots zijn; mijn oudste is net in één keer geslaagd voor z'n rijbewijs![]()
![]()
Tssssk, niet eens volkskrant? Wel een beetje matig hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:28 schreef Nielsch het volgende:
Mijn vrouw d'r project in 't nieuws![]()
http://www.telegraaf.nl/d(...)n_id=288381481237582
Precies hetzelfde bericht stond ook in AD en Volkskrant maar Telegraaf was enige met een plaatje online.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tssssk, niet eens volkskrant? Wel een beetje matig hoor.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Precies hetzelfde bericht stond ook in AD en Volkskrant maar Telegraaf was enige met een plaatje online.
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:21 schreef Leandra het volgende:
![]()
En dat zie je nu zelfs op mijn opleiding terug.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik weet niet met wie jij omgaat?
wat ik wel vind is dat ze krampachtig proberen de onderkant van een klas naar het midden op te hijsen en de bovenkant daardoor niet kunnen of willen stimuleren. Exceleren moet maar vanzelf gaan terwijl niemand wordt geboren met de gave tot het maken van een goed werkstuk.
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:21 schreef Luigi het volgende:
[..]
Echt? Zoeen gladjakker met witte tanden en nepsmile? Brrrrr.
Ik zou hem ook wel geven hoor. Met een eind hout en een roestige spijker ofzo.
nou dat dus. en spreekbeurten zijn niet meer compleet zonder powerpoint.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar waar moet ik dan aan denken, qua huiswerk? Ze schrijven toch niet continue opstellen ofzo? Of staat het huiswerk zélf al online ofzo?
wij hebben op het ogenblik zelfs tv in de tuin.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:00 schreef Luigi het volgende:
Heb je dan een tv op je slaapkamer misschien?
doet ze ook aan robotvoetbal?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:28 schreef Nielsch het volgende:
dat eerste herken ik wel, gelukkig hebben wij veel eenpersoonsopdrachten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
En dat zie je nu zelfs op mijn opleiding terug.
Competentiegericht dus iedereen kan het maximale uit zichzelf halen. Yea righ. Ondertussen dus wel groepswerk met een gezamenlijk cijfer. Ofwel je loopt de benen onder je lijf vandaan en doet meer dan fair is, ofwel je komt er met een lullig cijfer vanaf omdat je groepsgenoten falers zijn. Het werkt gewoon niet.
En nog zo'n mooie. Al het lesmateriaal in het Nederlands, want de matigere studenten hadden aangegeven moeite te hebben met Engels. Dan volg je er verdorie een bijvak in! Academisch Engels leer je alleen door te lezen lezen lezen. Als ej dat nooit doet krijg je het nooit mee ook. Schei toch uit met die onzin. Als je door dat soort dingen het niveau van een opleiding niet aankunt dan was de opleiding dus niet voor jou. Die rare drang om iedereen maar toe te willen laten en -nog veel erger- iedereen te willen laten slagen.
In de tuin!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wij hebben op het ogenblik zelfs tv in de tuin.
nou heb ik het zeker helemaal verpest in dit topic?
jemig zeg wat een gezeik. leven en laten leven.
al wil ik een digiwall in mijn slaapkamer
eh nou, hij moet weg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef Luigi het volgende:
[..]
In de tuin!. Je doet maar, maar mijn God, wáárom?!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
eh nou, hij moet weg.
maar zelfs gratis af te halen op marktplaats schiet niet op
je moest eens zien. reakties zat, maar vervolgens halen ho maar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:19 schreef Luigi het volgende:
[..]. Ok je hebt me.
.
Oude tv's moet je naar de stort brengen, die wil niemand meer... pas nog ondervonden.
Idd... zelfs de kringloop wil ze niet meer hebben, ik heb pas ook 2 beeldbuis TV's naar de vuilstort gebracht, breedbeeld enz.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:19 schreef Luigi het volgende:
[..]. Ok je hebt me.
.
Oude tv's moet je naar de stort brengen, die wil niemand meer... pas nog ondervonden.
Ik heb het ook over lezen, niet over spreken of verstaan. Gewoon enkel lezen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat eerste herken ik wel, gelukkig hebben wij veel eenpersoonsopdrachten.
dat tweede vind ik een andere zaak.
ik lees prima engels, maar ik versta het voor geen meter. ik oefen me suf op discovery enzo, maar het gaat gewoon aan me voorbij.
vertel jij me maar hoe ik dat in vredesnaam bijspijker
Heb je ze dat zojuist ook verteld?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben eigenlijk nergens écht goed in, behalve slap lullen op een forum bedenk ik me net.
horloges fixen toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben eigenlijk nergens écht goed in, behalve slap lullen op een forum bedenk ik me net.
Precies.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef Luigi het volgende:
En misschien kún je het gewoon niet. Is toch geen schande? Maar doe dan wat anders, wat je wél kunt of waar je wél erg goed in bent.
Zo vind ik natuurkunde weer érg leuk, was het bijna gaan studeren, maar ben ik érg slecht in wiskunde. Dus beter van niet.
Eerlijkheid is ook wat waard?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja? Beter van niet begrijp ik?
Gaaf!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:28 schreef Nielsch het volgende:
Spannend, ik blijf voor je duimen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Als het goed is weet ik voor het einde van de week of ik ronde 2 heb gehaald.
of naar Nick & Simon...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:39 schreef Vicky het volgende:
Ik duim mee..
In het kader van "ik moet leuke dingen doen van de huisarts" btje overspannen.. 8 december naar het Nick en Simon concert!! Via pensioenfonds kan ik voor de helft van de prijs
Weetik veel... Dat zieikdan wel weer.... Lolquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
of naar Nick & Simon...
Ga je met de trein?
spannendquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Als het goed is weet ik voor het einde van de week of ik ronde 2 heb gehaald.
Ben je ook in te huren? Die van ons moet eigenlijk ook, maar een vlooienband omdoen is al een crimequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Whehehe, ik heb zojuist de kat gewassen met vlooienshampoo. En daarna is hij naar buiten gevlucht. Nu komt hij net binnen om wat te eten. En terwijl hij met van die schuddende achterpootjes langsloopt kijkt hij me heel verwijtend met zo'n "Jij klootzak" blik aan
jamaar, zijn moeder werkt niet, dus zoonlief moet zich behelpen met een oude pc.quote:
mijn kind zijn moeder werkt wel en het kind heeft geeneens een eigen pc.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jamaar, zijn moeder werkt niet, dus zoonlief moet zich behelpen met een oude pc.
monopoly junior?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef Ticootje het volgende:
Welke spelletjes zijn nog meer leuk voor deze leeftijd? 5/6 jaar.
Ganzenbord, carcasonne junior, wie is het, kolonisten van catan junior, mens erger je niet...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef Ticootje het volgende:
Ganzenbord speelt ze onwijs vals mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:52 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ganzenbord, carcasonne junior, wie is het, kolonisten van catan junior, mens erger je niet...
scapinoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:54 schreef Ticootje het volgende:
Oh en gymschoenen? Waar haal ik die? Het mogen niet die platte gladde dingen zijn.
mag geen computerspelletje zijn zeker?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef Ticootje het volgende:
Bristolquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ganzenbord speelt ze onwijs vals mee.
Nodig de speelgoedwinkel in dus.
Oh en gymschoenen? Waar haal ik die? Het mogen niet die platte gladde dingen zijn.
wat heeft ze gepast?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:58 schreef simmu het volgende:
selene heeft bij haar vriendinnetje gepast![]()
ik ben een schaapmoeder, ik doe gewoon wat de andere moeders doen
gymschoenen van de scapinoquote:
ohzo, wij hebben ze geloof ik van de piet kerkhofquote:
Klopt. Ze speelt af en toe op de iPad, m'n laptop is zakelijk en niet voor de kinderen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mag geen computerspelletje zijn zeker?
robbie konijn is erg leuk
of pajama sam
met zwarte stift of balpen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:07 schreef Vicky het volgende:
Ik kalk altijd an de binnenkabt van gymschoenen.
Dweebies. Lekker snel spelletje en erg leuk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef Ticootje het volgende:
wtfquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:05 schreef Baby_Girl het volgende:
Tip tegen wraten: drie dagen aantippen met de melk van een paardebloem en dan Insmeren met blanke nagelak. 1x per dag insmeren, na twee of drie dagen er af (laten) pulliken en dan gelijk weer smeren. Na twee hooguit drie weken zijn ze weg.
stop jij wel eens je vinger in je reet dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat is me een beetje teveel een: loop drie rondjes met je vinger in je reet om de tafel, dans 12 X de horlepiep en ga op je hoofd staan. Dan valt de wrat er na 3 weken af en anders na 21 dagen.
Ik heb nooit wratten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
stop jij wel eens je vinger in je reet dan?
Heb ik dus gedaan he... Maar ik zat iets te ver naar links met mn vinger, en nu heb dus een wrat in mn anus.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat is me een beetje teveel een: loop drie rondjes met je vinger in je reet om de tafel, dans 12 X de horlepiep en ga op je hoofd staan. Dan valt de wrat er na 3 weken af en anders na 21 dagen.
gewoon een keertje goede anale sex, komt ie vanzelf mee onder de voorhuid van de kerel...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb ik dus gedaan he... Maar ik zat iets te ver naar links met mn vinger, en nu heb dus een wrat in mn anus.
Oh, goeden tip!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
gewoon een keertje goede anale sex, komt ie vanzelf mee onder de voorhuid van de kerel...
Gatverdame, ik hoef mn enkel niet bij iemand in zn aarsch te douwen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Enkel voor niet-moslims en niet-joden!
Die moeten gewoon even flink baffen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Enkel voor niet-moslims en niet-joden!
die hebben geen voorhuid...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gatverdame, ik hoef mn enkel niet bij iemand in zn aarsch te douwen.
Wat doem wel moslims en wel joden dan?
Doen die hun enkel in een aersch?
Mn huisarts had het over duct tape. Dat staat me meer aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:05 schreef Baby_Girl het volgende:
Tip tegen wraten: drie dagen aantippen met de melk van een paardebloem en dan Insmeren met blanke nagelak. 1x per dag insmeren, na twee of drie dagen er af (laten) pulliken en dan gelijk weer smeren. Na twee hooguit drie weken zijn ze weg.
168 strengen kun je een auto mee tillen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mn huisarts had het over duct tape. Dat staat me meer aan.duct tape
Vergeet vooral niet om er piano bij te spelen en gras te etenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:20 schreef debuurvrouw het volgende:
En alleen stukken van Mozart!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:54 schreef snoopy het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet om er piano bij te spelen en gras te eten
Bron: http://www.omaweetraad.co(...)ndheid&label=Wrattenquote:Wrijf met de wrat langs de aanslag die 's morgens op je tanden zit en laat dit opdrogen. Een week of twee later is de wrat weg.
Wtf?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef snoopy het volgende:
Jezus![]()
[quote] Wrijf met de wrat langs de aanslag die 's morgens op je tanden zit en laat dit opdrogen. Een week of twee later is de wrat weg. [\quote]
Bron: http://www.omaweetraad.co(...)ndheid&label=Wratten
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:09 schreef snoopy het volgende:
Jezus
[..]
Bron: http://www.omaweetraad.co(...)ndheid&label=Wratten
Da's pas een aanslag!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:16 schreef snoopy het volgende:
Rocks, voor de zekerheid met diezelfde vinger de volgende ochtend die aanslag van je tanden krabben en op de wrat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |