abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:41:18 #151
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_116115927
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 17:47 schreef star_gazer het volgende:
Wat is dat trouwens met upright rows tegenwoordig? Echt iedereen doet ze tegenwoordig bij ons in de gym :{
Ik doe ze ook, met grip wijder dan schouderbreedte.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_116115954
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:38 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

77kg@13% bf en dat zijn je lifts? Ik gok dat je een stuk hoger bf hebt.. Ik ben 72kg@13%@187cm en mijn lifts zijn:

SQ: 5x80kg
BP: 5x65kg
DL: 5x80kg
OHP: 5x35kg
BOR: 8x65kg

Als jij 5kg meer VVM hebt zouden je lifts dus ook wel wat hoger moeten liggen lijkt me. Of je hebt veel zwaardere botten etc. :)
Wat is je DL laag. Na 2 maanden SS zijn mijn lifts ongeveer hetzelfde alleen mijn DL ligt veel hoger (115) en de OHP is de enige oefening waar ik op stall
pi_116116139
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:42 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Wat is je DL laag. Na 2 maanden SS zijn mijn lifts ongeveer hetzelfde alleen mijn DL ligt veel hoger (115) en de OHP is de enige oefening waar ik op stall
Jep mijn DL is laag. Ik heb DL lang verwaarloosd en heb een relatief zwakke onderrug. Ben nu ook bezig met deze weer back to level brengen.

Nice quote van een weggeditte post btw. Ik had niet gelezen dat hij 3x8 alles deed, ik doe op de grote compounds doorgaans 3x5 en met verschil in lichaamsbouw/skelet/etc is het wel verklaarbaar. :)
Of toch du vader?
pi_116116207
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 17:01 schreef Push. het volgende:

[..]

Altijd je abs kunnen zien.

[..]

Gewoon alles opdrinken dat er is. Met een beetje geluk doen ze na een week niet meer moeilijk. Of aan ze uitleggen waarom je het wilt en waarom het niet schadelijk is. Al vind ik 4 liter per dag wel overdreven. Je kan denk ik beter op een gevarieerdere manier aan je kcals komen.
Mja ik ben door de weeks niet thuis (ja 's avonds). Dus dat wordt lastig.
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 17:02 schreef Bendoe het volgende:

[..]

4 X 7 = 28 gap :')
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 17:07 schreef star_gazer het volgende:

[..]

lol wut :')
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 17:08 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Wat :')
Oeps _O-
pi_116116239
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 17:58 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Huh, jij werkt toch? Dan koop je die melk desnoods toch gewoon zelf?

Mijn ouders zijn wat dat betreft heel relaxed. Nemen altijd mijn noten, kwark etc. mee. Alleen Whey betaal ik (uiteraard) gewoon zelf. Maar volgens mij vinden ze wel dat ik een beetje moet minderen met trainen. Laatst had ik een krat in mijn handen en toen zei mijn pa half verbaasd half verwonderd tegen mijn ma: 'die armen' :o Dat vond ik wel leuk om te horen :P Ze vinden alleen dat ik er iets te veel een smeerboel van maak met mijn Whey/kwark/melk in de koeken, maar goed.

Trouwens morgen weer trainen, deze week meteen druk druk met school en weinig eten/slaap. Even weer wennen aan het ritme en dan kan ik eindelijk weer aan een vast schema beginnen.
Ik werk ja, maar waar moet ik al die melk op slaan? _O-
pi_116116342
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:48 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik werk ja, maar waar moet ik al die melk op slaan? _O-
In de koelkast? Weet niet of je iedere dag kan halen....als je ook al op je werk drinkt en het daar bewaard (een deel dan) is dat toch niet zo'n probleem?
pi_116116469
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 17:58 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Huh, jij werkt toch? Dan koop je die melk desnoods toch gewoon zelf?

Mijn ouders zijn wat dat betreft heel relaxed. Nemen altijd mijn noten, kwark etc. mee. Alleen Whey betaal ik (uiteraard) gewoon zelf. Maar volgens mij vinden ze wel dat ik een beetje moet minderen met trainen. Laatst had ik een krat in mijn handen en toen zei mijn pa half verbaasd half verwonderd tegen mijn ma: 'die armen' :o Dat vond ik wel leuk om te horen :P Ze vinden alleen dat ik er iets te veel een smeerboel van maak met mijn Whey/kwark/melk in de koeken, maar goed.

Trouwens morgen weer trainen, deze week meteen druk druk met school en weinig eten/slaap. Even weer wennen aan het ritme en dan kan ik eindelijk weer aan een vast schema beginnen.
Ik heb altijd het gevoel of familie en vrienden overdreven reageren. Mijn ouders en vrienden roepen ook de laatste tijd hoe breed ik ben geworden terwijl ik maar nog 2 maanden serieus train en ik maar nog iets van 3-4 kilo ben aangekomen.

Word nu wel steeds gevraagd voor verhuizingen. Of ik even een bank of bed alleen naar boven kan tillen :')
pi_116116494
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:46 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Jep mijn DL is laag. Ik heb DL lang verwaarloosd en heb een relatief zwakke onderrug. Ben nu ook bezig met deze weer back to level brengen.

Nice quote van een weggeditte post btw. Ik had niet gelezen dat hij 3x8 alles deed, ik doe op de grote compounds doorgaans 3x5 en met verschil in lichaamsbouw/skelet/etc is het wel verklaarbaar. :)
Misschien zou je een belt kunnen halen als je dat nog niet hebt. Die zorgt er voor dat niet het hele gewicht op je onderrug ligt
pi_116116580
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:27 schreef star_gazer het volgende:

[..]

:')

Heb zelf al een keer heel fraai de gewichten er zijwaarts vanaf moeten lazeren. Men stond erbij en keek ernaar. Godzijdank zonder camera :') wel een mooie walk of shame in de kleedruimte :')

ik bench dus altijd zonder slot op de bar voor het geval dat.
Ik moest zojuist ook even heel raar doen om de barbell op de bovenste houder te kunnen plaatsen. Nu ging het goed, volgende keer toch maar effe spotter erbij als we 5/3/1 doen :')

Denk dat iedereen wel eens tegen die deathtrap is aangelopen met benchpress.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116116804
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:50 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

In de koelkast? Weet niet of je iedere dag kan halen....als je ook al op je werk drinkt en het daar bewaard (een deel dan) is dat toch niet zo'n probleem?
Maandag, woensdag en vrijdag niet, dan train ik 's avonds, maar ik kan inderdaad wel voor mijn werk even langs de c1000 daar om de hoek. Pleur ik het daar in de koelkast.
pi_116116957
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:42 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Die ss stats.... Hoe moet ik die zien? Jullie doen 1 setje met dat gewicht?
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116117132
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:54 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Misschien zou je een belt kunnen halen als je dat nog niet hebt. Die zorgt er voor dat niet het hele gewicht op je onderrug ligt
Ik wil juist mijn onderrug aanpakken, dus ik laat m'n DLs gewoon lekker gebottlenecked door m'n onderrug. :)
Of toch du vader?
pi_116117154
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:05 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Die ss stats.... Hoe moet ik die zien? Jullie doen 1 setje met dat gewicht?
DL 1x5, de rest 3x5 volgens mij (doe zelf geen SS).
Of toch du vader?
pi_116117183
Gisteren had ik btw:
BP: 1*8*20 + 2*8*25 en dat ging easy, morgen dus 3*8*25 doen
SQ: 1*8*20 + 2*8*30, maar ik ben toch niet zo'n fan van SQ in de Smith, alternatieven? Lunges?
DL: 2*8*40 + 1*8*50
Assisted chin-ups: 3*8 (25kg)
Dips: lukt nog steeds niet :(
Tricep pulldown: 3*8*15

Als morgen die BP lukt @ 25kg ben ik in volgens mij in 2 weken 10 kg geprogressed.
pi_116117468
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:09 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

DL 1x5, de rest 3x5 volgens mij (doe zelf geen SS).
Nee ik ook niet, nooit gedaan ook.

Maar heb zelf ook vrij recentelijk de deadlift in mn routine opgenomen voor het eerst in... Nou, een aardig poosje :')

Dus was gewoon ff benieuwd hoe dat zat bij de ss'ers :P
pi_116117535
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
Gisteren had ik btw:
BP: 1*8*20 + 2*8*25 en dat ging easy, morgen dus 3*8*25 doen
SQ: 1*8*20 + 2*8*30, maar ik ben toch niet zo'n fan van SQ in de Smith, alternatieven? Lunges?
DL: 2*8*40 + 1*8*50
Assisted chin-ups: 3*8 (25kg)
Dips: lukt nog steeds niet :(
Tricep pulldown: 3*8*15

Als morgen die BP lukt @ 25kg ben ik in volgens mij in 2 weken 10 kg geprogressed.
Ik neem aan dat je geen freeweight squats doet omdat je geen rek hebt? Wij hebben er namelijk ook geen, en misschien kan je wel een soort improvisatie rack maken, dat is ook wat ik nu doe.

Om het stoeltje heen stappen, lichaam onder de bar (alles meteen goed strak houden aangezien je vanuit een beetje rare positie unrackt), unracken, stapje naar achter en gaan maar.

Niet ideaal en geen safety net, maar zolang je geen beestachtige gewichten squat moet het wel voldoen? Verder zijn m.i. lunges inderdaad de next best optie.

Waarom kan je niet dippen en doe je geen freeweight chinups? Heerlijke oefeningen. :) Als je te zwak bent, zou ik negative reps aanraden ipv assisted chinups. Gewoon een sprongetje nemen, en jezelf zo langzaam mogelijk laten droppen.
Of toch du vader?
pi_116117663
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:18 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik neem aan dat je geen freeweight squats doet omdat je geen rek hebt? Wij hebben er namelijk ook geen, en misschien kan je wel een soort improvisatie rack maken, dat is ook wat ik nu doe.

[ afbeelding ]
Om het stoeltje heen stappen, lichaam onder de bar (alles meteen goed tight houden aangezien je vanuit een beetje rare positie unrackt), unracken, stapje naar achter en gaan maar.

Niet ideaal en geen safety net, maar zolang je geen beestachtige gewichten squat moet het wel voldoen?
Het probleem is dat we dit óók niet hebben :')
Ben ook al op zoek naar een andere sportschool :Y

Weet niet, dips lukken niet. En geen freeweighted chip-ups, want zo haal ik wat meer reps en heb ik een betere form.
pi_116117707
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:21 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Het probleem is dat we dit óók niet hebben :')
Ben ook al op zoek naar een andere sportschool :Y
Hè, de hele tijd reageren er al mensen op mijn posts terwijl ik nog bezig ben met edits en dit en dat :(

quote:
Verder zijn m.i. lunges inderdaad de next best optie.

Waarom kan je niet dippen en doe je geen freeweight chinups? Heerlijke oefeningen. :) Als je te zwak bent, zou ik negative reps aanraden ipv assisted chinups. Gewoon een sprongetje nemen, en jezelf zo langzaam mogelijk laten droppen.
Of toch du vader?
pi_116117726
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Hè, de hele tijd reageren er al mensen op mijn posts terwijl ik nog bezig ben met edits en dit en dat :(

[..]

Zie m'n edit ;)

Oh, en dan ga ik negatives doen :Y Maar probleem is dat we daar geen fatsoenlijk gek voor hebben, alleen die assisted dips/chipup machine. Moet ff kijken of ik daar tussendoor ken, vast wel.
pi_116117775
Oh in mijn nieuwe sportschool hebben ze geen fatsoenlijke kabels voor de pecs.

Een of ander luchtdruk systeem, lazer aub op zeg.

Nou ja, mooie reden om die benchpress eindelijk eens goed uit het slop te trekken. Maar was wel een tegenvaller.
pi_116117852
Ah. Ik weet nog toen ik net begon met trainen dat ik inderdaad ook geen chinups kon (skinnyfat 70kg@17-18%, 187cm). Negatives hebben me naar die eerste reps toegeholpen (tot ik er 3-4 kon, en dan gewoon keihard je lats squeezen etc).

Nu doe ik 7-8 pullups vanuit volledig dood gewicht, of 12+ chinups (nooit voorbij 12 gegaan). feelsprettygoodman.jpg gezien ik aan het eind van m'n bulk 0 widegrip pullups kon. :)
Of toch du vader?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:26:35 #172
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_116117922

Mensen die nog een constructieve bijdrage willen leveren? Ik heb het gevoel dat ik erg hoog in koolhydraten zit vanwege het brood. Helaas weet ik niet direct een andere optie te verzinnen voor mijn 9-tot-5 baan. De appelstroop kan ik ook wel vervangen voor kipfilet/pindakaas.

Verder vraag ik mij of of het nuttig om 93gr eiwitten in één sitting binnen te krijgen (avondeten).
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_116117967
lekker breed chinups is top idd... dat ik er nog net bij kon vanaf de grond, zo breed.

Als dat een keer begint gaat het ook wel vrij snel is mijn ervaring. Bruut idd.
pi_116118089
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:25 schreef Luchtkoker het volgende:
Ah. Ik weet nog toen ik net begon met trainen dat ik inderdaad ook geen chinups kon (skinnyfat 70kg@17-18%, 187cm). Negatives hebben me naar die eerste reps toegeholpen (tot ik er 3-4 kon, en dan gewoon keihard je lats squeezen etc).

Nu doe ik 7-8 pullups vanuit volledig dood gewicht, of 12+ chinups (nooit voorbij 12 gegaan). feelsprettygoodman.jpg gezien ik aan het eind van m'n bulk 0 widegrip pullups kon. :)
Small grip, anders lukt het me helemaal niet :@
Ga widegrip negatives doen morgen :Y
pi_116118132
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:26 schreef LasTeR het volgende:
Mensen die nog een constructieve bijdrage willen leveren? Ik heb het gevoel dat ik erg hoog in koolhydraten zit vanwege het brood. Helaas weet ik niet direct een andere optie te verzinnen voor mijn 9-tot-5 baan. De appelstroop kan ik ook wel vervangen voor kipfilet/pindakaas.

Verder vraag ik mij of of het nuttig om 93gr eiwitten in één sitting binnen te krijgen (avondeten).
Gooi inderdaad die appelstroop er uit. En de Red Bull helemaal.

Je zou crackers (bijv. Wasa) kunnen nemen, om iets lager in de KH te gaan zitten dan met brood. Of rijst koken en dat de volgende dag meenemen en opwarmen. Zelf maak ik vaak een salade om mee te nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')