Ik ga daar ook lessen denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb bij Bas gelest. Aardige kerel
http://www.2b-real.nl/
Aanrader
Hoeveel uur en wat voor soort les heb je gedaanquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:26 schreef StM het volgende:
Lessen? check
Materiaal? check, op kites na
Kites? In bestelling
![]()
![]()
![]()
Leuk om trouwens de overlap met KH te zien (Zwaait naar Faxie)
Heb trouwens met de laatste les al de eerste metertje gevaren. Doorgaan blijft nog lastig omdat ik soort uit een (onbewuste angst/voorzichtigheid?) zodra ik overeid sta de bar laat vieren deels. En daardoor ben ik erg goed in zandhappen met het board
Ach ik weet iig waar het aan ligt en het ging al steeds beter
3x4 uur newbielesquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoeveel uur en wat voor soort les heb je gedaan?
ja die bedoel ik, zat aan IJmuiden te denken?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:31 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Karta bedoel je denk ik? Goede verhalen over gehoord, maar heb er zelf geen les gehad.
Op welke plek wil je lessen?
Hm heb ik wel gehad, maar heb dan ook zo'n IKO geval. Heb het idee dat het niet veel aan bod komt bij de wat massalere scholen.quote:Op maandag 3 september 2012 23:19 schreef ZodiaX het volgende:
Krijgen jullie ook vaarregels lessen?
Want mijn ervaring is dat Kitesurfers totaal de regels niet lijken te kennen op het water.
Ik ken de regels, en heb ook niet zo'n problemen met andere kiters. Maar ik zit dan ook niet op extreem drukke spots meestal.quote:Op maandag 3 september 2012 23:19 schreef ZodiaX het volgende:
Krijgen jullie ook vaarregels lessen?
Want mijn ervaring is dat Kitesurfers totaal de regels niet lijken te kennen op het water.
Daar komt ook bij dat vooral beginnende kitesurfers hun ogen voornamelijk op de kite hebben staan en niet om hun heen kijken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 06:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken de regels, en heb ook niet zo'n problemen met andere kiters. Maar ik zit dan ook niet op extreem drukke spots meestal.
Denk wel dat het iets is wat veel scholen overslaan... slechte zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |