Doeiquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef Myraela het volgende:
Inderdaad, alles onder de 18 en alles boven de 30 weg.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef Myraela het volgende:
Ik meld mij.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef Myraela het volgende:
Niet onder de 18 ander moet je eerst een pedopas aanvragen en je identiteit aan iedereen kenbaar makenquote:
Laat ze een biografie pennen danquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zolang Newb en Twi maar blijven posten. Dat zijn de grenzen.
16 is legaal en in Duitsland vanaf 13quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet onder de 18 ander moet je eerst een pedopas aanvragen en je identiteit aan iedereen kenbaar maken![]()
Hahaquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihihi
[ afbeelding ]
Good news everyone
Hij heeft een manier gevonden om supersnel af te vallen en makkelijk te stoppen metquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihihi
[ afbeelding ]
Good news everyone
Niet in mijn topic.. in mijn topic ben je dan pedo tenzij je onder de 20 of onder de 15 bent in beide respectievelijke gevallen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
16 is legaal en in Duitsland vanaf 13
Van welke Bulgaar ga je 'm jatten?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:17 schreef Sneezeechu het volgende:
En het word een Mercedes en een AMG versie welk type weet ik nog niet
Moest ik even melden
Dit is Danny's topic, hij is tenslotte de uberbaasquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet in mijn topic.. in mijn topic ben je dan pedo tenzij je onder de 20 of onder de 15 bent in beide respectievelijke gevallen.
Hoe vervelend is het dat iedere keer als ik lees: "Good news everyone" ik zijn stem hoor?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihihi
[ afbeelding ]
Good news everyone
Dan ben ik dus een pedo bij dezequote:Op maandag 27 augustus 2012 23:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet in mijn topic.. in mijn topic ben je dan pedo tenzij je onder de 20 of onder de 15 bent in beide respectievelijke gevallen.
Albaniers TWI!quote:
Doe eens niet zo grappigquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij een Bulgaar maak je meer kans. Die sluiten de wagen niet eens. Blijft toch in de familie
Is alleen weggelegd voor relaxte mensenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe vervelend is het dat iedere keer als ik lees: "Good news everyone" ik zijn stem hoor?
danny danny wie de fuck is danny?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit is Danny's topic, hij is tenslotte de uberbaas. Oja en hij weegt geen 180 kilo
Ga nou niet zo tof doenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Noem eens een goeie bulgaar dan?
Het gaat steeds grappiger klinken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Is alleen weggelegd voor relaxte mensen![]()
Heb dat zelf ook
Whoop whoop
[..]
danny danny wie de fuck is danny?
Ja heh?! Heb het 3 minuten volgehouden voor ik het maar wegklikte..quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat steeds grappiger klinken.
Genoeg toffe Bulgarenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Betekend dit trouwens dat er geen toffe Bulgaren zijn?
Ik heb eens een keer de 10 uur versie van: The're taking the hobbits to Isengard opgehad terwijl we aan het gamen waren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja heh?! Heb het 3 minuten volgehouden voor ik het maar wegklikte..
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb eens een keer de 10 uur versie van: The're taking the hobbits to Isengard opgehad terwijl we aan het gamen waren.
We werden er een beetje gek van, dus maar 1,5 uur geluisterd.
Slaap lekker en droom over mij en je zult zwetend wakker wordenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Evie het volgende:
[..]ik ga eventjes genieten van 6 uurtjes dromen met Evie
Hopelijk is het een goddelijke droom!
Slaap lekker lieve fokkertjes!
Gadver.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:33 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Slaap lekker en droom over mij en je zult zwetend wakker worden
Jij vindt zwetend wakker worden lekker?quote:
Oh de herinneringen stop!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vindt zwetend wakker worden lekker?
Ai, dat is klotequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat Sjaak weg moet. Hij heeft vanavond m'n zusje gebeten... En wij denken allemaal dat het per ongeluk was (behalve pa), maar ze is nu wel bang voor hem.
.
Dat is nooit zo leuk om te horen sterktequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat Sjaak weg moet. Hij heeft vanavond m'n zusje gebeten... En wij denken allemaal dat het per ongeluk was (behalve pa), maar ze is nu wel bang voor hem.
.
Ik was er niet bij. Ze waren aan het spelen, ik denk dat het per ongeluk was. Dat hij eigenlijk zijn speeltje wilde pakken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar heeft je zusje hem laten schrikken/ pijn gedaan ofzo?
En toen heeft hij haar heel erg hard gebeten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was er niet bij. Ze waren aan het spelen, ik denk dat het per ongeluk was. Dat hij eigenlijk zijn speeltje wilde pakken.
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:40 schreef ook_gek het volgende:
Die herder van me pa heeft mij ook wel eens gebeten tijdens spelen. Ging even mis. Eerste wat die hond deed was mijn hand likken van schrik.
Maar het is toch vrij simpel te bedenken dat het tijdens het spelen perongeluk ging?
he getver, wat rot.... zou t echt heel erg vinden, zeker omdat jullie er (bijna) van overtuigd zijn dat het een ongelukje was. Misschien heeft je pa dat in zn schrik besloten en denk hij er vanavond wat luchtiger over... hoop het voor jequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
.
Ik was er niet bij, dus ik weet niet hoe hard hij heeft gebeten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen heeft hij haar heel erg hard gebeten?
Als max haar speeltje wil pakken en ze grijpt mis dan hapt ze alleen maar dat is niet echt bijten.
Mijn pa gaat dit niet luchtig opvatten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
he getver, wat rot.... zou t echt heel erg vinden, zeker omdat jullie er (bijna) van overtuigd zijn dat het een ongelukje was. Misschien heeft je pa dat in zn schrik besloten en denk hij er vanavond wat luchtiger over... hoop het voor je
Dat weet ik. Maar.hij heeft mij ook al eens gebeten. Je kan je ook wel voorstellen dat mijn ouders het nu niet meer zien zitten, toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:40 schreef ook_gek het volgende:
Die herder van me pa heeft mij ook wel eens gebeten tijdens spelen. Ging even mis. Eerste wat die hond deed was mijn hand likken van schrik.
Maar het is toch vrij simpel te bedenken dat het tijdens het spelen perongeluk ging?
Maar meteen wegdoen is zo sneu. Wie weet is het inderdaad een angstbijtertje. Dan doe je hem met uitlaten en als er visite is zo'n stoffen muilkorfje om.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar.hij heeft mij ook al eens gebeten. Je kan je ook wel voorstellen dat mijn ouders het nu niet meer zien zitten, toch?
Hij heeft juist haar zusje gebeten, dan heeft een muilkorf dus geen zin.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar meteen wegdoen is zo sneu. Wie weet is het inderdaad een angstbijtertje. Dan doe je hem met uitlaten en als er visite is zo'n stoffen muilkorfje om.
Of bekijk ik het nu heel simpel?
Aj Dat is niet leuk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar.hij heeft mij ook al eens gebeten. Je kan je ook wel voorstellen dat mijn ouders het nu niet meer zien zitten, toch?
Hij is geen angstbijter en een muilkorf neemt het mogelijke probleem niet weg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar meteen wegdoen is zo sneu. Wie weet is het inderdaad een angstbijtertje. Dan doe je hem met uitlaten en als er visite is zo'n stoffen muilkorfje om.
Of bekijk ik het nu heel simpel?
Echt kutquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:26 schreef Samzz het volgende:
Maar ik ben bang dat hij definitief weg moet...
Een dierenarts laat tegenwoordig echt niet zomaar vanwege een lichte bijt incident de hond inslapen en ik hoor dat Sjaak uit het asiel komt raad eens wie nog steeds mede eigenaar van de hond is?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Rehabilitatie is altijd beter dan een hond laten inslapen. Dat wil ik ermee zeggen.
Blijkbaar doet Sjaak het vaker. Vanwege Sams reacties was ik geneigd om te denken dat inslapen een eventuele consequentie was ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:46 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Een dierenarts laat tegenwoordig echt niet zomaar vanwege een lichte bijt incident de hond inslapen en ik hoor dat Sjaak uit het asiel komt raad eens wie nog steeds mede eigenaar van de hond is?
Dan nog is het asiel de eigenaar in vele gevallen wat inhoud dat jij de hond in een soort bruikleen hebt. Echter wanneer je hem niet meer wilt ben je verplicht dit te melden en/of het dier terug te brengen naar het desbetreffende asiel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Blijkbaar doet Sjaak het vaker. Vanwege Sams reacties was ik geneigd om te denken dat inslapen een eventuele consequentie was ja.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:56 schreef Sinji het volgende:
Geen idee gehad dat hij van het asiel komt
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
Het is nog niet definitief. Mijn vader sms'te net of we hem niet nog een kans moeten geven. Maar m'n ouders zijn wel heel erg bang dat hij het weer gaat doen. Per ongeluk of expres, ze willen dat risico niet en dat snap ik best.
Ik word vanmiddag teruggebeld door het asiel en ik ga met hen eens overleggen wat een mogelijk plan van aanpak zou kunnen zijn.
Denk je werkelijk dat ik het zou toestaan dat Sjaak ingeslapen wordt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Rehabilitatie is altijd beter dan een hond laten inslapen. Dat wil ik ermee zeggen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat ik het zou toestaan dat Sjaak ingeslapen wordt?
We gaan een gedragstherapeut inschakelen heb ik net beslotenquote:
Leuk is dat hequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:18 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb ook vrijwilligerswerk gedaan in het asiel
[/twitter]
Oke dan. Je wil toch sowieso alles geprobeerd hebben, voordat je een keuze maakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
We gaan een gedragstherapeut inschakelen heb ik net besloten.
Ja, dat willen we allemaal. Mijn vader stuurde vanmorgen meteen een sms dat hij Sjaak nog wel een kans wil geven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:23 schreef STING het volgende:
[..]
Oke dan. Je wil toch sowieso alles geprobeerd hebben, voordat je een keuze maakt.
Heeft ze niet het arm van haar zusje opengebeten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:26 schreef twi het volgende:
Ik snap het niet, een hond wegdoen omdat hij één keer bij hoge uitzondering iemand niet eens zo ernstig bijt. Als er nu een baby in huis zou wonen, oké. Wat is de geschiedenis van die hond, dat je ouders zo resoluut zijn?
Hij heeft mij ook al eens gebeten, dus dit komt niet zomaar. En we weten bijna niks van zijn geschiedenis omdat hij uit het asiel komt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:26 schreef twi het volgende:
Ik snap het niet, een hond wegdoen omdat hij één keer bij hoge uitzondering iemand niet eens zo ernstig bijt. Als er nu een baby in huis zou wonen, oké. Wat is de geschiedenis van die hond, dat je ouders zo resoluut zijn?
Ruim een half jaar. Ik ken hem langer, ik heb met hem gewerkt in het asiel.quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
We gaan een gedragstherapeut inschakelen heb ik net besloten.
2x bijten in een half jaar is idd wel vaak. Als er nu 10 jaar overheen was gegaan is het anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ruim een half jaar. Ik ken hem langer, ik heb met hem gewerkt in het asiel.
Nee, hoor. Dat lijkt me niet nodig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:29 schreef twi het volgende:
Vraag snarf langs te komen, die is wel goed met mannetjes die nare dingen uithalen.
Hoe zou het met haar tuin zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:29 schreef twi het volgende:
Vraag snarf langs te komen, die is wel goed met mannetjes die nare dingen uithalen.
Mwah, ik bijt vaker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
2x bijten in een half jaar is idd wel vaak. Als er nu 10 jaar overheen was gegaan is het anders natuurlijk.
Dat wegdoen wordt uitgesproken komt dan ook niet uit de lucht vallen. Zo zijn wij niet, daarom willen we nu ook een therapeut inschakelen om te kijken wat we nog beter kunnen doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
2x bijten in een half jaar is idd wel vaak. Als er nu 10 jaar overheen was gegaan is het anders natuurlijk.
In jouw geval had ik hetzelfde gedaan. Echter is het niet dat Sjaak agressief, bang of boos is. Helemaal niet, hij is heel vrolijk en speels en komt je altijd enthousiast begroeten, behalve 's ochtends, dan is ie knorrigquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:31 schreef rhubarbje het volgende:
wij hadden ook zo'n hond die niet te vertrouwen was
we hebben haar altijd gehouden en wij konden haar gedrag wel lezen maar met bezoek (vooral kinderen) was het altijd opletten
uiteindelijk werd ze ziek en stonden we voor de keus: dure operatie (alleen levensrekkend niet fixend) of spuitje en toen heeft ze weer gebeten (niet uit pijn) en toen is er spuitje gekozen
was wel lastig maar goed ze had een mooi leven gehad
maar sterkte met al het gedoe samzz
nee wij hadden haar ook niet laten inslapen als ze niet ook nog ziek was maar we hebben wel eerder voor die beslissing gestaan omdat ze dus niet te vertrouwen wasquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
In jouw geval had ik hetzelfde gedaan. Echter is het niet dat Sjaak agressief, bang of boos is. Helemaal niet, hij is heel vrolijk en speels en komt je altijd enthousiast begroeten, behalve 's ochtends, dan is ie knorrig.
We gaan zien hoe het loopt. Inslapen is iig geen optie, daar is hij veel te lief voor.
er is een verschil tussen agressief gedrag een bijv eens bijten uit angstquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:34 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb altijd wel moeite met mensen die het agressieve gedrag van honden vergoeilijken...
Ik veel meer met mensen die maar meteen de hond in laten slapen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:34 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb altijd wel moeite met mensen die het agressieve gedrag van honden vergoeilijken...
Welk agressief gedrag?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:34 schreef debeterebob het volgende:
Ik denk dat mijn katten wel een stuk meer slachtoffers hebben gemaakt dan de hond van samzz.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:34 schreef debeterebob het volgende:
Ik denk dat katten over het algemeen veel meer slachtoffers makenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn katten wel een stuk meer slachtoffers hebben gemaakt dan de hond van samzz.
Maar die laten we zeker niet inslapen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:42 schreef Royco1 het volgende:
Mooi moment om even een foto van mijn lieve katten te spammen
[ afbeelding ]
Tsja, als het nou een pitbull of desnoods een grote herdershond was geweest, maar het is een klein kuthondje. Ik vind het allemaal wat overdreven. Naar het asiel brengen, inslapen, en als klap op de vuurpijl een therapeutquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:34 schreef debeterebob het volgende:
Het vriendinnetje heeft gewonnen.quote:
Gewonnen? Waarmee?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het vriendinnetje heeft gewonnen.
Ben geblokt op WA, MSN, FB overal
Een spel wat zij aan het spelen was. Hij moest kiezen tussen zn vriendin en mij (gewoon een vriendin)quote:
Klinkt als een goede soap.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een spel wat zij aan het spelen was. Hij moest kiezen tussen zn vriendin en mij (gewoon een vriendin)
Is nu ten einde hequote:
Jammerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Het vriendinnetje heeft gewonnen.
Ben geblokt op WA, MSN, FB overal
Ik ken het verhaal niet. Jij wel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jammer
Zegt denk ik wel genoeg over hem
blijkbaar meer dan jijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:03 schreef debeterebob het volgende:
Ik ken het verhaal niet. Jij wel?
Nee!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jammer
Zegt denk ik wel genoeg over hem
Dit betekent dus volledig dat jij en je vriend geen contact meer zullen hebben?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee!!
Hij heeft zijn best gedaan!! Zij dwingt hem in feite tot een keuze en dan snap ik echt volledig dat hij kiest voor zijn vriendin waar hij mee samen woont!
Ja, heel overdreven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:56 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, als het nou een pitbull of desnoods een grote herdershond was geweest, maar het is een klein kuthondje. Ik vind het allemaal wat overdreven. Naar het asiel brengen, inslapen, en als klap op de vuurpijl een therapeut
Juistquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit betekent dus volledig dat jij en je vriend geen contact meer zullen hebben?
Er zijn grenzen natuurlijk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:07 schreef twi het volgende:
Betekent dat ook dat je niet meer op dezelfde meets mag komen?
Hij is een fokker?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:07 schreef twi het volgende:
Betekent dat ook dat je niet meer op dezelfde meets mag komen?
Het zou kunnen zijn dat het tijdelijk is. tenminste dat mag ik hopen.quote:
Ik doel in dit specifieke gevalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
Denken dat de beste vrienden die wij zolderautistjes maken geen FOK!kers zijn
Hij zet mij niet zomaar aan de kant.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zou kunnen zijn dat het tijdelijk is. tenminste dat mag ik hopen.
Aan de andere kant zou ik denk ik ook niet blij worden van een vriend die na jaren vriendschap mij zo aan de kant zou zetten. Dan zou ik eerder boos op hem dan op haar zijn.
Natuurlijk begrijp ik dat. Dat begreep ik er ook wel uit. Maar toch, weet niet. Ik zou zeker ook pissig op hem zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij zet mij niet zomaar aan de kant.
Je denkt toch niet dat dit pas een weekje speelt?
Hij heeft zijn best gedaan, al maanden. Het is voor hem ook niet leuk om elke keer ruzie te hebben thuis over een vriendin die 100 km verderop zit
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn beste vriend is geen FOK!erquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
De mijne ook niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn beste vriend is geen FOK!er. Ik val buiten de boot
!
Zit nu te janken op mn werk jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, Hups, wat een kutsituatie.
En wat een smerig kutwijf, zeg. Bah.
Mijn beste vriend ook niet. Al heeft hij mij de laatste paar keer laten stikken voor z'n vriendinquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:12 schreef Samzz het volgende:
!
Maar ook daar heb je nu een therapeut voor nodig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
!
Dat snap ik heel goed... Bah, wat valt me dit van hem tegen, zegquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit nu te janken op mn werk ja
Nee, ik denk dat ik samen met Royco en Cue een supportgroep opricht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef twi het volgende:
[..]
Maar ook daar heb je nu een therapeut voor nodig.
Huh .. wat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik samen met Royco en Cue een supportgroep opricht.
Zn vriendin was voordat het zn vriendin werd al een jaar 16 eigenlijk een soort van zusje voor hem.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goed... Bah, wat valt me dit van hem tegen, zeg. Een vriendinnetje verkiezen boven een jarenlange vriendschap door dik en dun.
Gadverdamme. Ik zou er misselijk van zijn.
want?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah nu moet ik ook nog een ander emailadres gaan regelen.
Dan wist ze dus al veel langer van jullie vriendschap af en stelt ze zich helemaal aanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zn vriendin was voordat het zn vriendin werd al een jaar 16 eigenlijk een soort van zusje voor hem.
Of ze weet alles van de vriendschap en doet daarom zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan wist ze dus al veel langer van jullie vriendschap af en stelt ze zich helemaal aan
Zij denkt gewoon dat ik zwaar verliefd op hem ben ofzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan wist ze dus al veel langer van jullie vriendschap af en stelt ze zich helemaal aan
De persoon die mij voor een keuzen zet of verbied met iemand om te gaan is zelf de klos en kan optieften uit mijn leven inderdaadquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
Als een vriendin mij zou verbieden om met mensen om te gaan dan zou ik binnen recordtijd haar de duer hebben gewezen.
Ik snap wel dat het anders ligt als je samenwoont en van diegene houdt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
Als een vriendin mij zou verbieden om met mensen om te gaan dan zou ik binnen recordtijd haar de duer hebben gewezen.
Hij houdt van haarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
voetbalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij houdt van haar![]()
Maar nu klaar, ander onderwerp aub.
Dat houden van zou toch echt wel iets minder worden na dergelijke acties. De reden is vrijwel altijd jaloezie en daar ben ik nogal allergisch voor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het anders ligt als je samenwoont en van diegene houdt.
Maar als vriend van diegene zou ik, zoals gezegd, vooral boos worden op die vriend van mij. Die maakt de keuze. En diegene is een vriend van mij, dus die flikt mij/ons wat.
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zn vriendin was voordat het zn vriendin werd al een jaar 16 eigenlijk een soort van zusje voor hem.
Ik durf in alle eerlijkheid te zeggen dat hij echt wel zijn best heeft gedaan!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Lekker, een relatie met je zusje. Nee, sorry. Ik vind het heel erg zwak van zijn kant en dit had ik absoluut niet van hem verwacht.
Maar wees eerlijk. Wat voor bedreiging ben ik nou helemaal. Sowieso alleen al het feit dat ik 100 km verderop zitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:23 schreef Myraela het volgende:
Ik snap niet waarom mensen elkaar dingen verbieden, maar in bepaalde situaties of bepaalde voorgeschiedenis is het misschien ook wel logisch. Ookal is het vanuit onzekerheid.
Ik noem dit niet 'je best doen'. Sorry, Hups. Maar je vriendin zo laten vallen, dat vind ik echt schandalig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf in alle eerlijkheid te zeggen dat hij echt wel zijn best heeft gedaan!
Ik heb gewoon hoop dat het ooit nog goed komtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik noem dit niet 'je best doen'. Sorry, Hups. Maar je vriendin zo laten vallen, dat vind ik echt schandalig.
Dan moet ie wel heel erg z'n best doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gewoon hoop dat het ooit nog goed komt
Ik heb toch geen ruzie met hem? Wat moet ik hem dan vergeven? Moet ik hem vergeven dat ie gelukkig wil zijn? Kom op hequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet ie wel heel erg z'n best doen.
Hoop niet dat je bij het minste contact al alles vergeven hebt
Ik hoop het ook voor je.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon hoop dat het ooit nog goed komt
Nou je bent best bedreigend.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk. Wat voor bedreiging ben ik nou helemaal. Sowieso alleen al het feit dat ik 100 km verderop zit
Hij gooit je aan de kant omdat een onzeker kutje waar hij net een relatie mee heeft jou als bedreiging ziet. Wat is dat nou voor een vriendschap?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb toch geen ruzie met hem? Wat moet ik hem dan vergeven? Moet ik hem vergeven dat ie gelukkig wil zijn? Kom op he
Mja true, en ik zou het nog ergens begrijpen als ze niet zou willen dat hij ergens alleen zou zijn met jou of iets, maar gewoon blijven praten lijkt me geen kwaad te kunnen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk. Wat voor bedreiging ben ik nou helemaal. Sowieso alleen al het feit dat ik 100 km verderop zit
Wij zien dat anders.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar nu doen jullie hem zo zwartmaken en dat verdient hij niet
Ga een keertje mee kickboksen met mijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik maak hem niet zwart.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga straks bier regelen en huilenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga een keertje mee kickboksen met mij
Zo kom ik altijd van mijn woede en frustratie af
Alleen ik heb wel heel veel woede in mij op 1 of andere manier
In je 1tje bier drinken en janken, nooit een goed planquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks bier regelen en huilen
Teleurgesteld eerder.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik maak hem niet zwart.
Ik snap dat hij in een lastige situatie zit.
Maar dan kun je nog wel kwaad op hem zijn voor de beslissing die hij maakt
Exact. Ik las ooit op Fok de vergelijking met wanneer iemand jou met een hamer slaat. Dan geef je toch ook niet de hamer de schuld?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wij zien dat anders.
Het is net zoiets als dat wanneer een partner vreemd gaat, de vrouw de minnares de schuld geeft. Dat klopt naar mijn inziens ook niet, maar zoiets doe jij nu wel.
Kom je naar Gorinchem dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In je 1tje bier drinken en janken, nooit een goed plan
kan je beter iemand in elkaar slaan
Breng haar nu niet op een ideequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In je 1tje bier drinken en janken, nooit een goed plan
kan je beter iemand in elkaar slaan
Ik ga zo trainen anders was ik wel gekomenquote:
heb het over kickboksenquote:
Ik kan straks natuurlijk gewoon doorrijden naar Boven-Leeuwenquote:
Dat zou kunnen jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan straks natuurlijk gewoon doorrijden naar Boven-Leeuwen
Nee kan niet, vind mn tank geen goed plan denk ikquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:34 schreef twi het volgende:
[..]
Verkapte manier om het over Nederlandse spelling te hebben?
ik ook nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee kan niet, vind mn tank geen goed plan denk ik
Ik was dan heus wel voor het bier gekomen hoor. Niet om jou in elkaar te slaanquote:
Ik ga over 6maanden weer een keertje de ring inquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was dan heus wel voor het bier gekomen hoor. Niet om jou in elkaar te slaan
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:34 schreef twi het volgende:
[..]
Verkapte manier om het over Nederlandse spelling te hebben?
Gaaf!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga over 6maanden weer een keertje de ring in
Ga opkomen met dit nummer nu we het toch over in elkaar slaan hebben
Op een gala in Zaandamquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaaf!!
Weet je ook waar? Ik wil wel komen kijken dan hoor
Keep me posted!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op een gala in Zaandam
Precieze datum en tijd volgen nog
Komt goedquote:
Huppel is wel meer dan een fuckbuddy.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:44 schreef rival het volgende:
Maar als ik de reacties hier goed lees.....
als jullie straks een relatie krijgen (of voor degene die dat al hebben) dan mag jullie partner dus gerust nog met zijn / haar fuckbuddy omgaan? geen problemen mee?
Huppel is meer dan slechts een vriendin bedoel je?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huppel is wel meer dan een fuckbuddy.
En dus nog meer reden om huiverig te zijn?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huppel is wel meer dan een fuckbuddy.
Van jou mag dat niet meer? Als het ook gewoon een vriend/in is geworden?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:44 schreef rival het volgende:
als jullie straks een relatie krijgen (of voor degene die dat al hebben) dan mag jullie partner dus gerust nog met zijn / haar fuckbuddy omgaan? geen problemen mee?
ik zou mijn vriendin niet graag op vrijdagavond in het huis van haar "voormalige" fuckbuddy zien, dat kloptquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van jou mag dat niet meer? Als het ook gewoon een vriend/in is geworden?
Ook dat. Ik zie het niet als iets negatiefs, eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Huppel is meer dan slechts een vriendin bedoel je?
Als het iemand was puur voor de seks niet nee, maar je kan ook gewoon goede vrienden zijn. En ik zou het niet leuk vinden als iemand daar dan alleen mee zou zijn, maar blokkeren op msn, whatsapp, facebook of whatever vind ik gewoon kinderachtig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:44 schreef rival het volgende:
Ik bedoel daarmee, een goede vriendin, ze weten alles van elkaar. En toch is er nooit een relatie uit gekomen, dat zet je toch wel aan het denken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:46 schreef twi het volgende:
[..]
En dus nog meer reden om huiverig te zijn?
ze is meer dan slechts een vriendin, ze hebben seks (gehad).quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook dat. Ik zie het niet als iets negatiefs, eigenlijk.
Huppel heeft me wel eens e.e.a. over hun relatie verteld en dat is niet iets waar je je als vriendin zorgen om hoeft te maken. Lekkere basis van je relatie, als je je vriend niet eens vertrouwt met een vriendin die hij al jaren kent.
Er zit nog een groot verschil tussen 'niet vrolijk van worden' of 'verbieden'.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:47 schreef rival het volgende:
ik zou mijn vriendin niet graag op vrijdagavond in het huis van haar "voormalige" fuckbuddy zien, dat klopt
Maar dat is wat anders dan alle contact verbreken. Dat gaat heel ver, vind ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou mijn vriendin niet graag op vrijdagavond in het huis van haar "voormalige" fuckbuddy zien, dat klopt
En dan? Dat betekent niet dat iemand in een relatie niet trouw kan zijn. En al helemaal niet dat je maar meteen moet verbieden dat er contact is via Facebook, WA en MSN.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
ze is meer dan slechts een vriendin, ze hebben seks (gehad).
Toen ze allebei vrijgezel warenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
ze is meer dan slechts een vriendin, ze hebben seks (gehad).
Dit ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:49 schreef Cue_ het volgende:
Als ik mijn vrienden aan de kant zou moeten zetten omdat ik er seks mee heb gehad.. dan kan die vriend van mij mooi de pot op hoor
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:48 schreef Cue_ het volgende:
Als diegene alsnog zo graag voor de fuckbuddy kiest dan is het wel duidelijk hoe de relatie is.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:49 schreef Cue_ het volgende:
Als ik mijn vrienden aan de kant zou moeten zetten omdat ik er seks mee heb gehad.. dan kan die vriend van mij mooi de pot op hoor
Heb je met zoveel vrienden seks gehad?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:49 schreef Cue_ het volgende:
als jij 's avonds gezellig bij een voormalig fuckbuddy gaat zitten, dan zou ik er problemen mee hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in.. nog altijd seks heeft/wil hebben met de fuckbuddy
Je vertrouwt je vriendin dus niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
als jij 's avonds gezellig bij een voormalig fuckbuddy gaat zitten, dan zou ik er problemen mee hebben.
Dus ook omgang met exen is niet mogelijk?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:53 schreef rival het volgende:
als jij 's avonds gezellig bij een voormalig fuckbuddy gaat zitten, dan zou ik er problemen mee hebben.
op zich gaat dat heel ver........quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat is wat anders dan alle contact verbreken. Dat gaat heel ver, vind ik.
opzich kan dit wel gewoonquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus ook omgang met exen is niet mogelijk?
Dat gebeurde sowieso al nooit he!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
Waardeloze opmerking is dat ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"ik vertrouw jou wel, maar hem niet"
Fucking dooddoenerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was een doorloper op rivals text.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
opzich kan dit wel gewoon
Alleen je moet niet zo stom als mij zijn om weer te proberen een relatie aan te gaan met elkaar
quote:
het is niet geheel zwart wit allemaal. dat ze af en toe nog contact heeft met haar ex, ja logisch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:54 schreef Cue_ het volgende:
Dus ook omgang met exen is niet mogelijk?
De afgelopen maanden sprak ik hem hooguit 2x in de week via de WA.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:56 schreef twi het volgende:
Ik vind trouwens dat je best met elkaar om mag gaan, ondanks dat je dat niet leuk zou vinden. Maar dan wel tot op een zekere hoogte.
Ja even misschien heel flauw, maar een dinsdagavond zou wel mogen.. Of gewoon het fysieke contact 1 op 1 niet. En nee, dan doel ik niet op het seksgedeeltequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:56 schreef rival het volgende:
het is niet geheel zwart wit allemaal. dat ze af en toe nog contact heeft met haar ex, ja logisch.
Als ze op vrijdagavond met hem op de bank wilt gaan zitten, probleem!
Het wordt pas een probleem wanneer je vriendin zegt dat ze 2 nieuwe vrienden heeft en zegt dat die 2 gay zijn en dan zich laat neuken door die 2 wanneer je er niet bent, en ik spreek uit ervaringquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
het is niet geheel zwart wit allemaal. dat ze af en toe nog contact heeft met haar ex, ja logisch.
Dus dat zou betekenen dat je denkt dat hij haar verkracht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heloef, neger van me. Hoe staat het hosselen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus dat zou betekenen dat je denkt dat hij haar verkracht.
Die kans zit er groot in. Zeker omdat ze nu weet dat ze van alles van hem kan eisen en hij toch wel luistertquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hoop voor hem dat zij dan wel tevreden is. Ik ben wel bang dat ze op zoek gaat naar de volgende "bedreiging"
Hij mag straks gewoon niet meer op FOK!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De afgelopen maanden sprak ik hem hooguit 2x in de week via de WA.
Vroeger sprak ik hem dagelijks de hele dag door. Vanaf nu dus gewoon helemaal niet meer.
Ik hoop voor hem dat zij dan wel tevreden is. Ik ben wel bang dat ze op zoek gaat naar de volgende "bedreiging"
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor zij een account op FOK! heeftquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij mag straks gewoon niet meer op FOK!.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het wordt pas een probleem wanneer je vriendin zegt dat ze 2 nieuwe vrienden heeft en zegt dat die 2 gay zijn en dan zich laat neuken door die 2 wanneer je er niet bent, en ik spreek uit ervaring
Ik vind niet dat je contact tussen mensen moet gaan verbieden. Ik snap best dat er onzekere gevoelens zijn, maar práát daar dan over en kom samen tot een concessie, ga niet lopen verbieden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Hij is ook bang dat een gesprek gaat eindigen in smijten met asbakken, stoelen enz omdat ik zijn vriendin niet vertrouw en zij mij niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je contact tussen mensen moet gaan verbieden. Ik snap best dat er onzekere gevoelens zijn, maar práát daar dan over en kom samen tot een concessie, ga niet lopen verbieden.
In een relatie praten over dingenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je contact tussen mensen moet gaan verbieden. Ik snap best dat er onzekere gevoelens zijn, maar práát daar dan over en kom samen tot een concessie, ga niet lopen verbieden.
Fixed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
In een relatie praten over dingen voor 2 uur 's nachts
quote:
het is best hard wanneer dit na 5jaar gebeurd en je samen woont hoorquote:
Het is reeds bekend dat ik dat niet doe.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, neger van me. Hoe staat het hosselen?
Watje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is ook bang dat een gesprek gaat eindigen in smijten met asbakken, stoelen enz omdat ik zijn vriendin niet vertrouw en zij mij niet.
quote:
Ik zou het niet willen meemaken, zeker niet na zolang. Maar de situatie zelf is wel soap waardig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het is best hard wanneer dit na 5jaar gebeurd en je samen woont hoor
Ik zwijg wel even okquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Watje.
Kom op zeg, jullie zijn toch volwassen?
[..]!
Dat gesprek zal neem ik aan tussen vriendinlief en vriend moeten gaan. En tja evt met z'n drieen als het echt moet. Maar kom op.. dat is toch wel normaal te doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is ook bang dat een gesprek gaat eindigen in smijten met asbakken, stoelen enz omdat ik zijn vriendin niet vertrouw en zij mij niet.
Was het ook welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen meemaken, zeker niet na zolang. Maar de situatie zelf is wel soap waardig.
ik ga niet verbieden, ik zeg altijd al, iedereen moet doen waar hij/zij zin in heeft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je had in elk geval als troost dat ze homo waren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima oplossingquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga niet verbieden, ik zeg altijd al, iedereen moet doen waar hij/zij zin in heeft.
ik zou erover praten.
Mjah dat praten doet hij dus en dan heeft hij een hok vol ruzie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat gesprek zal neem ik aan tussen vriendinlief en vriend moeten gaan. En tja evt met z'n drieen als het echt moet. Maar kom op.. dat is toch wel normaal te doen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Je had in elk geval als troost dat ze homo waren.Ja dat waren ze dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik kwam er achter omdat ik een keertje eerder thuis kwam van werk en pc nog aan staat en hyves (hyves ja) open stond en er een bericht stond van mijn ex naar een vriendin van haar waar in alles stond
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Stel het eens voor aan hemquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga niet verbieden, ik zeg altijd al, iedereen moet doen waar hij/zij zin in heeft.
ik zou erover praten.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:17 schreef ook_gek het volgende:
Een hond die gebeten heeft, even buiten samzz haar verhaal laten ze niet zo snel inslapen.
Eerst komt er iemand van de honde brigade thuis langs om te kijken hoe de hond reageerd en qua gedrag is. Ze testen de honden ook op gedrag, ze dagen hem dus ook uit.
Ala hij niks geks doet zullen ze hem niet laten inslapen.
Mijn vader traind met de honden. De oudste hond heeft verschillende I.P.O diploma's behaald en is verder gegaan richting speurwerk. Heeft ook pakwerk gedaan. Op commando in de arm bijten. Helaas is ze nu te oud en doet ze niks meer. Beestje is alweer 14.
De jongste hond doet nu de K.N.P.V training. Is een volwaardige politie hond opleiding.
En die woont gewoon thuis en heeft de zelfde gedrag test gehad. Op commando grijpt hij iedereen, thuis of op straat doet hij helemaal niks. Kom je in de poort waar hij waakt vreet hij je op.
Inlaten slapen van honden gebeurd niet zo snel
De vuige hoer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zoiets ja. Zou hem wel de mogelijkheid geven, maar hij zou toch echt wel oprecht in moeten zien hoe fout ie bezig is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef Samzz het volgende:
Ik ben daar denk ik heel koppig in... Hij zou me op zijn knieën moeten smeken om mijn vriendschap als ik zo aan de kant zou worden gezet.
Ja en dan nog mij de schuld geven door te zeggen dat ik altijd weg ben met Ajax en werkquote:
Zie je wel dat het nergens goed voor is om voor ajax te zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dan nog mij de schuld geven door te zeggen dat ik altijd weg ben met Ajax en werk
Ik heb altijd leuk gehad anders hoor maar vreemdgaan komt gewoon niet bij mij in mijn hoofd opquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je wel dat het nergens goed voor is om voor ajax te zijn
Grrr!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je wel dat het nergens goed voor is om voor ajax te zijn
Je had een stadionverbod en geen werk. Je ex had geen goed argument.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dan nog mij de schuld geven door te zeggen dat ik altijd weg ben met Ajax en werk
Dit is al ver hiervoor manquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je had een stadionverbod en geen werk. Je ex had geen goed argument.
Een stadionverbod?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je had een stadionverbod en geen werk. Je ex had geen goed argument.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |