Doeiquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef Myraela het volgende:
Inderdaad, alles onder de 18 en alles boven de 30 weg.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef Myraela het volgende:
Ik meld mij.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef Myraela het volgende:
Niet onder de 18 ander moet je eerst een pedopas aanvragen en je identiteit aan iedereen kenbaar makenquote:
Laat ze een biografie pennen danquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zolang Newb en Twi maar blijven posten. Dat zijn de grenzen.
16 is legaal en in Duitsland vanaf 13quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet onder de 18 ander moet je eerst een pedopas aanvragen en je identiteit aan iedereen kenbaar maken![]()
Hahaquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihihi
[ afbeelding ]
Good news everyone
Hij heeft een manier gevonden om supersnel af te vallen en makkelijk te stoppen metquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihihi
[ afbeelding ]
Good news everyone
Niet in mijn topic.. in mijn topic ben je dan pedo tenzij je onder de 20 of onder de 15 bent in beide respectievelijke gevallen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
16 is legaal en in Duitsland vanaf 13
Van welke Bulgaar ga je 'm jatten?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:17 schreef Sneezeechu het volgende:
En het word een Mercedes en een AMG versie welk type weet ik nog niet
Moest ik even melden
Dit is Danny's topic, hij is tenslotte de uberbaasquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet in mijn topic.. in mijn topic ben je dan pedo tenzij je onder de 20 of onder de 15 bent in beide respectievelijke gevallen.
Hoe vervelend is het dat iedere keer als ik lees: "Good news everyone" ik zijn stem hoor?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihihi
[ afbeelding ]
Good news everyone
Dan ben ik dus een pedo bij dezequote:Op maandag 27 augustus 2012 23:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet in mijn topic.. in mijn topic ben je dan pedo tenzij je onder de 20 of onder de 15 bent in beide respectievelijke gevallen.
Albaniers TWI!quote:
Doe eens niet zo grappigquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij een Bulgaar maak je meer kans. Die sluiten de wagen niet eens. Blijft toch in de familie
Is alleen weggelegd voor relaxte mensenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe vervelend is het dat iedere keer als ik lees: "Good news everyone" ik zijn stem hoor?
danny danny wie de fuck is danny?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit is Danny's topic, hij is tenslotte de uberbaas. Oja en hij weegt geen 180 kilo
Ga nou niet zo tof doenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Noem eens een goeie bulgaar dan?
Het gaat steeds grappiger klinken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Is alleen weggelegd voor relaxte mensen![]()
Heb dat zelf ook
Whoop whoop
[..]
danny danny wie de fuck is danny?
Ja heh?! Heb het 3 minuten volgehouden voor ik het maar wegklikte..quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat steeds grappiger klinken.
Genoeg toffe Bulgarenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Betekend dit trouwens dat er geen toffe Bulgaren zijn?
Ik heb eens een keer de 10 uur versie van: The're taking the hobbits to Isengard opgehad terwijl we aan het gamen waren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja heh?! Heb het 3 minuten volgehouden voor ik het maar wegklikte..
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb eens een keer de 10 uur versie van: The're taking the hobbits to Isengard opgehad terwijl we aan het gamen waren.
We werden er een beetje gek van, dus maar 1,5 uur geluisterd.
Slaap lekker en droom over mij en je zult zwetend wakker wordenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Evie het volgende:
[..]ik ga eventjes genieten van 6 uurtjes dromen met Evie
Hopelijk is het een goddelijke droom!
Slaap lekker lieve fokkertjes!
Gadver.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:33 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Slaap lekker en droom over mij en je zult zwetend wakker worden
Jij vindt zwetend wakker worden lekker?quote:
Oh de herinneringen stop!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vindt zwetend wakker worden lekker?
Ai, dat is klotequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat Sjaak weg moet. Hij heeft vanavond m'n zusje gebeten... En wij denken allemaal dat het per ongeluk was (behalve pa), maar ze is nu wel bang voor hem.
.
Dat is nooit zo leuk om te horen sterktequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat Sjaak weg moet. Hij heeft vanavond m'n zusje gebeten... En wij denken allemaal dat het per ongeluk was (behalve pa), maar ze is nu wel bang voor hem.
.
Ik was er niet bij. Ze waren aan het spelen, ik denk dat het per ongeluk was. Dat hij eigenlijk zijn speeltje wilde pakken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar heeft je zusje hem laten schrikken/ pijn gedaan ofzo?
En toen heeft hij haar heel erg hard gebeten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was er niet bij. Ze waren aan het spelen, ik denk dat het per ongeluk was. Dat hij eigenlijk zijn speeltje wilde pakken.
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:40 schreef ook_gek het volgende:
Die herder van me pa heeft mij ook wel eens gebeten tijdens spelen. Ging even mis. Eerste wat die hond deed was mijn hand likken van schrik.
Maar het is toch vrij simpel te bedenken dat het tijdens het spelen perongeluk ging?
he getver, wat rot.... zou t echt heel erg vinden, zeker omdat jullie er (bijna) van overtuigd zijn dat het een ongelukje was. Misschien heeft je pa dat in zn schrik besloten en denk hij er vanavond wat luchtiger over... hoop het voor jequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
.
Ik was er niet bij, dus ik weet niet hoe hard hij heeft gebeten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen heeft hij haar heel erg hard gebeten?
Als max haar speeltje wil pakken en ze grijpt mis dan hapt ze alleen maar dat is niet echt bijten.
Mijn pa gaat dit niet luchtig opvatten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
he getver, wat rot.... zou t echt heel erg vinden, zeker omdat jullie er (bijna) van overtuigd zijn dat het een ongelukje was. Misschien heeft je pa dat in zn schrik besloten en denk hij er vanavond wat luchtiger over... hoop het voor je
Dat weet ik. Maar.hij heeft mij ook al eens gebeten. Je kan je ook wel voorstellen dat mijn ouders het nu niet meer zien zitten, toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:40 schreef ook_gek het volgende:
Die herder van me pa heeft mij ook wel eens gebeten tijdens spelen. Ging even mis. Eerste wat die hond deed was mijn hand likken van schrik.
Maar het is toch vrij simpel te bedenken dat het tijdens het spelen perongeluk ging?
Maar meteen wegdoen is zo sneu. Wie weet is het inderdaad een angstbijtertje. Dan doe je hem met uitlaten en als er visite is zo'n stoffen muilkorfje om.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar.hij heeft mij ook al eens gebeten. Je kan je ook wel voorstellen dat mijn ouders het nu niet meer zien zitten, toch?
Hij heeft juist haar zusje gebeten, dan heeft een muilkorf dus geen zin.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar meteen wegdoen is zo sneu. Wie weet is het inderdaad een angstbijtertje. Dan doe je hem met uitlaten en als er visite is zo'n stoffen muilkorfje om.
Of bekijk ik het nu heel simpel?
Aj Dat is niet leuk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar.hij heeft mij ook al eens gebeten. Je kan je ook wel voorstellen dat mijn ouders het nu niet meer zien zitten, toch?
Hij is geen angstbijter en een muilkorf neemt het mogelijke probleem niet weg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar meteen wegdoen is zo sneu. Wie weet is het inderdaad een angstbijtertje. Dan doe je hem met uitlaten en als er visite is zo'n stoffen muilkorfje om.
Of bekijk ik het nu heel simpel?
Echt kutquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:26 schreef Samzz het volgende:
Maar ik ben bang dat hij definitief weg moet...
Een dierenarts laat tegenwoordig echt niet zomaar vanwege een lichte bijt incident de hond inslapen en ik hoor dat Sjaak uit het asiel komt raad eens wie nog steeds mede eigenaar van de hond is?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Rehabilitatie is altijd beter dan een hond laten inslapen. Dat wil ik ermee zeggen.
Blijkbaar doet Sjaak het vaker. Vanwege Sams reacties was ik geneigd om te denken dat inslapen een eventuele consequentie was ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:46 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Een dierenarts laat tegenwoordig echt niet zomaar vanwege een lichte bijt incident de hond inslapen en ik hoor dat Sjaak uit het asiel komt raad eens wie nog steeds mede eigenaar van de hond is?
Dan nog is het asiel de eigenaar in vele gevallen wat inhoud dat jij de hond in een soort bruikleen hebt. Echter wanneer je hem niet meer wilt ben je verplicht dit te melden en/of het dier terug te brengen naar het desbetreffende asiel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Blijkbaar doet Sjaak het vaker. Vanwege Sams reacties was ik geneigd om te denken dat inslapen een eventuele consequentie was ja.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:56 schreef Sinji het volgende:
Geen idee gehad dat hij van het asiel komt
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
Het is nog niet definitief. Mijn vader sms'te net of we hem niet nog een kans moeten geven. Maar m'n ouders zijn wel heel erg bang dat hij het weer gaat doen. Per ongeluk of expres, ze willen dat risico niet en dat snap ik best.
Ik word vanmiddag teruggebeld door het asiel en ik ga met hen eens overleggen wat een mogelijk plan van aanpak zou kunnen zijn.
Denk je werkelijk dat ik het zou toestaan dat Sjaak ingeslapen wordt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Rehabilitatie is altijd beter dan een hond laten inslapen. Dat wil ik ermee zeggen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat ik het zou toestaan dat Sjaak ingeslapen wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |