Hij is geen angstbijter en een muilkorf neemt het mogelijke probleem niet weg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar meteen wegdoen is zo sneu. Wie weet is het inderdaad een angstbijtertje. Dan doe je hem met uitlaten en als er visite is zo'n stoffen muilkorfje om.
Of bekijk ik het nu heel simpel?
Echt kutquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:26 schreef Samzz het volgende:
Maar ik ben bang dat hij definitief weg moet...
Een dierenarts laat tegenwoordig echt niet zomaar vanwege een lichte bijt incident de hond inslapen en ik hoor dat Sjaak uit het asiel komt raad eens wie nog steeds mede eigenaar van de hond is?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Rehabilitatie is altijd beter dan een hond laten inslapen. Dat wil ik ermee zeggen.
Blijkbaar doet Sjaak het vaker. Vanwege Sams reacties was ik geneigd om te denken dat inslapen een eventuele consequentie was ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:46 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Een dierenarts laat tegenwoordig echt niet zomaar vanwege een lichte bijt incident de hond inslapen en ik hoor dat Sjaak uit het asiel komt raad eens wie nog steeds mede eigenaar van de hond is?
Dan nog is het asiel de eigenaar in vele gevallen wat inhoud dat jij de hond in een soort bruikleen hebt. Echter wanneer je hem niet meer wilt ben je verplicht dit te melden en/of het dier terug te brengen naar het desbetreffende asiel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Blijkbaar doet Sjaak het vaker. Vanwege Sams reacties was ik geneigd om te denken dat inslapen een eventuele consequentie was ja.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:56 schreef Sinji het volgende:
Geen idee gehad dat hij van het asiel komt
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
Het is nog niet definitief. Mijn vader sms'te net of we hem niet nog een kans moeten geven. Maar m'n ouders zijn wel heel erg bang dat hij het weer gaat doen. Per ongeluk of expres, ze willen dat risico niet en dat snap ik best.
Ik word vanmiddag teruggebeld door het asiel en ik ga met hen eens overleggen wat een mogelijk plan van aanpak zou kunnen zijn.
Denk je werkelijk dat ik het zou toestaan dat Sjaak ingeslapen wordt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Rehabilitatie is altijd beter dan een hond laten inslapen. Dat wil ik ermee zeggen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat ik het zou toestaan dat Sjaak ingeslapen wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |