abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117410115
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 14:53 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Jammer dat dit thema niet precies een jaar geleden er was, toen heb ik al mijn mega "herinneringen-uit-mijn-jeugd-foto" gemaakt. Omdat ik er zo trots op ben laat ik hem toch ff een keer zien ;)

[ afbeelding ]
Heel gaaf idee inderdaad! Erg mooi gelukt ook!

Het onderwerp lijkt in eerste instantie misschien lastig, maar het geeft je wel veel vrijheid. Je kunt ook zelf bepalen hoeveel je van je zelf toont en daarmee kun je je beeld veel betekenis geven. Maar het kan ook iets simpels zijn als speelgoed.
pi_117475069
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:14 schreef Sjiep het volgende:
Nieuw thema.. poe... ik kan flauw zijn en Disney doen, maar ik ben deze maand nog terug haha.
Toevallig ook naar een vrijdagavond opening geweest?

quote:
Nieuw thema: herinneringen uit je jeugd.
Leuk nieuw onderwerp.. moet ik iets mee kunnen...
Bij (tik)fouten kunt u de foute letters/tekens zelf vervangen door dejuiste uit onderstaande lijst (letters/tekens kunnen/mogen meerderemalen gebruikt worden). abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890-=[];',./`~!@#$%^&*()_+|{}:"<>?
  maandag 1 oktober 2012 @ 19:16:11 #78
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_117475121
quote:
15s.gif Op zaterdag 29 september 2012 00:05 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Bizar. Dus zodra het nieuwe thema bekend is mag je niet meteen gaan beginnen met schieten? :{

[..]

O+
Zou een beetje raar zijn als je voor de maand van de maandelijkse fotowedstrijd al mag beginnen ;)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_117475423
Hmm... Wie heeft de topictitel geupdate? Volgens mij is het nog lang geen december! :o
  maandag 1 oktober 2012 @ 19:24:59 #80
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_117475613
Volgens mij moet jij een bril hoor!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_117486786
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:16 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Zou een beetje raar zijn als je voor de maand van de maandelijkse fotowedstrijd al mag beginnen ;)
Haters. :P Ik was zo vol inspiratie enzo. En nu, tjah.. Nee, maar nu heb ik wel mijn nieuwe lens straks om mee te schieten! Whoop. :D
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_117531936
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:14 schreef bakkerl het volgende:

[..]

Toevallig ook naar een vrijdagavond opening geweest?

[..]

Leuk nieuw onderwerp.. moet ik iets mee kunnen...
Hmm, waren er op vrijdagavond speciale openingen? :o
Vrijdag was ik lekker Parijs zelf in geweest, ook lekker 8-)
pi_117599067
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 00:13 schreef Sjiep het volgende:

[..]

Hmm, waren er op vrijdagavond speciale openingen? :o
Vrijdag was ik lekker Parijs zelf in geweest, ook lekker 8-)
Vrijdag had 538/disney/oad een extra feestje. Studio was dus open (attracties tot 01:00)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij (tik)fouten kunt u de foute letters/tekens zelf vervangen door dejuiste uit onderstaande lijst (letters/tekens kunnen/mogen meerderemalen gebruikt worden). abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890-=[];',./`~!@#$%^&*()_+|{}:"<>?
pi_117659995
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:46 schreef bakkerl het volgende:

[..]

Vrijdag had 538/disney/oad een extra feestje. Studio was dus open (attracties tot 01:00)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dat was het dus. Dat is jammer want op zaterdag was het echt TE druk in het studios park. Maar dan had mn vriendin gelijk. Het was inderdaad Armin die naast ons in een rij stond :)
pi_117663563
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 14:53 schreef --H-I-M-- het volgende:

[..]

Jammer dat dit thema niet precies een jaar geleden er was, toen heb ik al mijn mega "herinneringen-uit-mijn-jeugd-foto" gemaakt. Omdat ik er zo trots op ben laat ik hem toch ff een keer zien ;)

[ afbeelding ]
Nog maar een keer hulde voor dit project _O_ _O_
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zondag 7 oktober 2012 @ 09:37:36 #86
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_117683136
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:18 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Nog maar een keer hulde voor dit project _O_ _O_
haha thanks!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 7 oktober 2012 @ 10:19:44 #87
300347 MrManuel
pi_117683675
Zeer mooi thema! *O*
[i]~ The impossible is easy![/i]
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 10:31:01 #88
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_117765514

Mijn moeder was van het weekend jarig en dat werd in mijn ouderlijk huis gevierd. Heel de dag binnen zitten vinden mijn neefjes en nichtjes helemaal niets. Dus op naar het speeltuintje waar ik vroeger zelf ook altijd in de weer was. Grappig om er met een nieuwe generatie na zo'n 20 jaar weer te zijn.
= there is a light that never goes out =
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 11:55:53 #89
27648 Weakling
available in strong mint
pi_117768339
Jeugdherinneringen? Ik kan niet eens dit topic op tijd herinneren. Wil al maanden meedoen met mijn super crappy fotografische kunsten, zodat mensen als Phone eens een echte reden hebben om los te gaan op een inzending, maar vergeet het steeds. :X
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:39:03 #90
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_118237236
Aargh! Had ik op de valreep een foto gemaakt, ben ik mijn kabeltje vergeten om hem te kunnen uploaden!
Enige optie is om vandaag nog iets met mijn mobiel te maken, dan kan ik tenminste wel uploaden.
Life is what you make it.
  zondag 21 oktober 2012 @ 14:41:29 #91
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_118240635
Oef ja, deze maand ook helemaal geen tijd en inspiratie voor het thema gehad... wel een paar ideetjes, maar helemaal niet de gelegenheid voor gehad. Sowieso een beetje een magere maand tot nu toe :D
pi_118248029
Is er tot nu toe nog maar 1 inzending? :o wow!
pi_118252699
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:04 schreef Puala het volgende:
Is er tot nu toe nog maar 1 inzending? :o wow!
doe gezellig mee :)

ik had een paar ideetjes, maar sommige zijn niet haalbaar. Vandaag een beetje rondgelopen in mn geboortedorpje, maar er zijn best wel wat dingen veranderd! Wel gaaf om alles weer te zien. Ik heb eigenlijk best wel zin nu om een hele reeks te gaan maken van vroeger :) van de week eens kijken of er al wat tussen zit voor de wedstrijd ..
pi_118257757
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 20:11 schreef Sjiep het volgende:

[..]

doe gezellig mee :)

ik had een paar ideetjes, maar sommige zijn niet haalbaar. Vandaag een beetje rondgelopen in mn geboortedorpje, maar er zijn best wel wat dingen veranderd! Wel gaaf om alles weer te zien. Ik heb eigenlijk best wel zin nu om een hele reeks te gaan maken van vroeger :) van de week eens kijken of er al wat tussen zit voor de wedstrijd ..
Vandaag is de laatste inleverdag. Tjah, het is een vrij beperkt en lastig onderwerp. Eénfoto is ook wel tegen mijn verwachtingen in, maar wel begrijpelijk.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_118259136

Ik kwam niet verder als dit helaas.. Klein beetje uitleg er bij. Afgelopen week hebben we spullen van vroeger zitten verdelen met mijn zusjes. En deze heb ik mee naar huis genomen, omdat ik hier vroeger als klein pualatje uren mee heb zitten spelen :)
pi_118263597
Ik had wel een paar ideeen, maar kon de benodigde accesoires nergens meer vinden. Ergens diep opgeborgen, of verdwenen.

Enige wat ik wel zo snel kon vinden

-knip-
'Onbezorgde kleuter: Prikken, knippen, vingerverf en plakken met crêpepapier'

(eigen bouwsel van een 4-jarige /me)

Maar goed, items van vroeger leveren erg lastig echt interessante foto's op, 't is meer een snapshot.

Item is lastig om, zeker op zo'n 'korte' termijn, goed te kunnen invullen. Zoiets moet je 'ineens' tebinnen schieten, echt iets creatiefs verzinnen adhv zo'n onderwerp... succes.

Een onderwerp als 'herfst' bied een stuk meer kansen ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door GlowMouse op 28-10-2012 13:29:44 ]
pi_118265259
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:31 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Vandaag is de laatste inleverdag. Tjah, het is een vrij beperkt en lastig onderwerp. Eénfoto is ook wel tegen mijn verwachtingen in, maar wel begrijpelijk.
Ohja, stemmen tot de 28e.. dat was het :)

Even snel wat uploaden ;)
pi_118265441
Ik had ook een aantal ideetjes, waaronder een reeks van mn verschillende scholen afgaan en van alles samen een combinatie te maken (op een of andere manier, weet nog niet exact hoe :) ) Een ander idee had te maken met een standbeeld van mijn basisschool, ik vond hem altijd erg apart. Probleem is alleen dat de school 's avonds en in het weekend dicht is.. maar met 200mm kom je een heel eind:

(lastig met rechtzetten deze foto.. de balk rechts en de pijp links... en dan nog de scheve paal in het midden... hehe.

edit: nog 3 minuten tijd over :) yay!
pi_118266118
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:56 schreef Sjiep het volgende:
Ik had ook een aantal ideetjes, waaronder een reeks van mn verschillende scholen afgaan en van alles samen een combinatie te maken (op een of andere manier, weet nog niet exact hoe :) ) Een ander idee had te maken met een standbeeld van mijn basisschool, ik vond hem altijd erg apart. Probleem is alleen dat de school 's avonds en in het weekend dicht is.. maar met 200mm kom je een heel eind:

[ afbeelding ]
(lastig met rechtzetten deze foto.. de balk rechts en de pijp links... en dan nog de scheve paal in het midden... hehe.

edit: nog 3 minuten tijd over :) yay!
ik neem aan dat de regenpijp en balk rechts wel loodrecht zijn. Kun je de gebruikte lens niet in LR corrigeren zodat alles weer recht is?
Alleen een kromme fotomast gaat een lenscorrectie niets aan kunnen doen ;)
pi_118266183
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:13 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

ik neem aan dat de regenpijp en balk rechts wel loodrecht zijn. Kun je de gebruikte lens niet in LR corrigeren zodat alles weer recht is?
Alleen een kromme fotomast gaat een lenscorrectie niets aan kunnen doen ;)
De balk rechts was onderdeel van de muur, dus ik ging er inderdaad vanuit dat die recht is :) verder is er niet echt veel afwijking te merken met mijn lens op 200mm, dus ik ga er maar even vanuit dat de pijp links ook een tikkeltje scheef zit ;) Maar voor mijn gevoel klopt er iets nog niet helemaal.. vreemd effect vind ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')