Er was hier toen veel kritiek, maar ik vond die geest verhaallijn met hem juist geweldig.quote:
Dat was dan in ieder geval geen nachtmerrie!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:06 schreef Frey het volgende:
Vannacht trouwens alweer de droom over het nieuwe seizoen met muziek van Ronald Schilperoort.
Gelukkig maar, want als je had gedroomd van de muziek van Spons Kattenpies, dan was het een horror-nachtmerriequote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:06 schreef Frey het volgende:
Vannacht trouwens alweer de droom over het nieuwe seizoen met muziek van Ronald Schilperoort.
Maar helaas wel realiteit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want als je had gedroomd van de muziek van Spons Kattenpies, dan was het een horror-nachtmerrie
Helaas wel, maar je kunt ook denken: het past perfect bij de rest:quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:02 schreef PeterKelder het volgende:
http://g-t-s-t.hyves.nl/f(...)_1=1&mb=&__state__=3
Ze laten hier gewoon mijn seizoen 6-cover zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:02 schreef PeterKelder het volgende:
http://g-t-s-t.hyves.nl/f(...)_1=1&mb=&__state__=3
Ze laten hier gewoon mijn seizoen 6-cover zien
Whahaha, op een schoolmusical hadden we een trio genaamd Tina, Toos en Tanja. Almost.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:08 schreef Frey het volgende:
De laatste verhaallijn voorIs dat Ron Bos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die had ik gezien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:36 schreef Frey het volgende:
Ze staan wel op de site bij de biografieėn.
[ afbeelding ]
In ieder geval wel betere kleur.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja die had ik gezien.
Maar die zijn zo lelijk geknipt
Maar de orginele foto's zien er toch beter uit.quote:
Lijken wel kaartjes voor kwartet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar de orginele foto's zien er toch beter uit.
Zoals Janine lijkt veel meer te stralen dan die lelijk uitgeknipt geval
Heb jij voor mij van de gele: Ludo Sanders?quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Heb jij voor mij van de gele: Ludo Sanders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |