SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
"Pas op Arnie, je dondert van je zeilboot af!"
...Zo'n zeer doet het niet hoor.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ik ben erg benieuwdquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:17 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7, weer zoveel dingen waar ik me op verheug.![]()
![]()
Ik vind pas dat het weg mag wanneer seizoen 7 een eigen cover heeft, maar wat de rest vindt..?!?!quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mag ik even bedanken dat de TS nog steeds mijn cover niet uit de OP heeft gehaald
Dank uquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vind pas dat het weg mag wanneer seizoen 7 een eigen cover heeft, maar wat de rest vindt..?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:22 schreef Frey het volgende:
Seizoen 7:Ik ga deze gewoon uit z'n spoiler halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
De actrice was toen net bevallen volgens mij, kan het verkeerd hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:53 schreef Frey het volgende:
Blijft toch opvallend dat Dian niet op de foto van seizoen 7 staat.
Verdrommeld mooie foto's van een warme familie Alberts.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:29 schreef Frey het volgende:
Respect hier voor Everon:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)intervieweveron3.xml
![]()
![]()
![]()
Dat gaat zwaar worden.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:29 schreef Frey het volgende:
Respect hier voor Everon:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)intervieweveron3.xml
![]()
![]()
![]()
Dat gaat zwaar worden.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:50 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)nterviewwilbert3.xml
En hier foto's van de zoektocht naar Arnie in Venezuela.
Toen was ze toch zwanger.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:53 schreef Frey het volgende:
Blijft toch opvallend dat Dian niet op de foto van seizoen 7 staat.
In welk seizoen speelde jou oom nog maar ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren
Blijft één van de mooiste gtst fragmentenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ga deze gewoon uit z'n spoiler halen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
In het geval van Stefano en Nina (ik denk Amy ook nog wel) zal die letterlijk over lijken gaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Ludo Sanders is toch een verschrikkelijke vader.
Het zou je pa maar zijn je bent mogelijk dood en het doet de man geen moer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Cavaaag dan wat jammer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Deze video is door de gebruiker verwijderd.
En Christophe Haddad wilde er gewoon uit, een verhaallijn rondom Nick bedenken heeft daarom ook gewoon niet zoveel zin.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
In het geval van Stefano en Nina (ik denk Amy ook nog wel) zal die letterlijk over lijken gaan.
Nick is natuurlijk een ander geval.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:40 schreef Frey het volgende:
Ludo![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:40 schreef Frey het volgende:
Ludo![]()
![]()
Ik krijg alleen nog meer meer zin in komende (oude) seizoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
Dachten er maar meer mensen zo over, vooral de schrijvers die een beetje lacherig doen over de oude seizoenen zouden eens moeten beseffen dat de soap toen naam heeft gemaakt en dat de soap het nu moeten hebben van die oude roem. Maar nee, ze denken dat het aan hun briljante en ingenieuze verhaallijnen ligt en ze denken ook dat gtst spannender en beter dan ooit is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik krijg alleen nog meer meer zin in komende (oude) seizoenen.
Spannender dan ooit? Ja misschien is het voor de schrijvers spannend wie nog de soap blijft volgen. Zelf ben ik ook na seizoen 16 (geloof ik) een paar keer afgehaakt. Eerst dacht ik nog dat ik misschien te oud werd voor die serie, maar nu ik de oude seizoenen weer kijk is het bijna verslavend. Het verschil nu is dat ik meerdere afleveringen achter elkaar kan kijken. Toen keek ik elke avond doordeweeks uit naar GTST.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dachten er maar meer mensen zo over, vooral de schrijvers die een beetje lacherig doen over de oude seizoenen zouden eens moeten beseffen dat de soap toen naam heeft gemaakt en dat de soap het nu moeten hebben van die oude roem. Maar nee, ze denken dat het aan hun briljante en ingenieuze verhaallijnen ligt en ze denken ook dat gtst spannender en beter dan ooit is.
Helaas wordt dat alleen nog maar eens voor ze bevestigd door de nieuwe generatie kijkers.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Maar nee, ze denken dat het aan hun briljante en ingenieuze verhaallijnen ligt en ze denken ook dat gtst spannender en beter dan ooit is.
Ik denk dat een groot deel van de huidige kijkers bestaat uit vaste kijkers van vroeger die hopen dat het beter wordt en een jongeren die balen dat Zoop van de buis is gehaald. Hiervoor was GTST iets waar meerdere generaties naar keken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Helaas wordt dat alleen nog maar eens voor ze bevestigd door de nieuwe generatie kijkers.
Ik moet zeggen dat ook ik een Zoop-kijker ben geweest rond het eerste jaar, tegelijk met GTST seizoen 14quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat een groot deel van de huidige kijkers bestaat uit vaste kijkers van vroeger die hopen dat het beter wordt en een jongeren die balen dat Zoop van de buis is gehaald. Hiervoor was GTST iets waar meerdere generaties naar keken.
Bijna net zo spannend als die van seizoen 20?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:09 schreef PeterKelder het volgende:
Kun je trouwens nagaan hoe spannend ik de cliff van seizoen 14 dan vond
Neequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Bijna net zo spannend als die van seizoen 20?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:18 schreef Frey het volgende:
Ook een prachtige scène trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Had Zoop dan ook een zomercliff? Ik dacht dat het gewoon een serie was i.p.v. een soap.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ook ik een Zoop-kijker ben geweest rond het eerste jaar, tegelijk met GTST seizoen 14Maar ik kan me nauwelijks meer voorstellen dat ik de eerste Zoop-zomercliff (Mike die achter de bus rent waar Elise in zit) destijds ongelofelijk spannend vond
![]()
Kun je trouwens nagaan hoe spannend ik de cliff van seizoen 14 dan vond
Nou ja, "zomercliff" is eigenlijk teveel gezegd. Maar Zoop was een kindersoap, dus er waren wel cliffhangersquote:Op woensdag 29 augustus 2012 03:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Had Zoop dan ook een zomercliff? Ik dacht dat het gewoon een serie was i.p.v. een soap.
Zomerstops waren vroeger ook langer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
NeeIk zat echt in spanning en vroeg me af hoe het in vredesnaam verder zou gaan
En volgens mij waren de zomerstops ook iets langer toendertijd.
En nog steeds is de cliffhanger van seizoen 14 één van de beste aller tijden![]()
![]()
Tegenwoordig duurt de zomerstop nog "maar" 8 weken. Ik denk niet dat we Amerika achterna gaan, volgens mij zijn de regels mbt vakantie/vrije dagen hier anders dan daar.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
Zomerstops waren vroeger ook langer.
Vooral tijdens de eerste seizoenen.
Toen was de stop toch al in mei en begonnen ze pas in september.
Maar door de jaren heen is de stop inderdaad erg kleiner geworden.
Misschien gaan ze langzamerhand Amerika wel achterna.
Benjamin blijft een heldquote:En inderdaad seizoen 14 is één van de betere cliffs geweest, alleen wel weer erg jammer hoe ze dan vervolgens hebben gedaan met Benjamin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |