De muziek bij het filmpje was hoe dan ook weer fantastischquote:Op zondag 2 september 2012 11:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Niet te geloven dat die gozer nog een afscheidsfilmpje heeft gekregen op de 20 jaar DVD.![]()
Was al die muziek van Ronald?quote:Op zondag 2 september 2012 12:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De muziek bij het filmpje was hoe dan ook weer fantastisch![]()
![]()
Bij Wik zat ook een heel mooi muziekje.quote:
En alle beelden in slowmotionquote:Op zondag 2 september 2012 12:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Bij Wik zat ook een heel mooi muziekje.
Niet dat ze dan ook zoiets doen voor bijvoorbeeld Guusje Nederhorst, nee Joris Putman.quote:
Ach, wees blij dat er geen afscheidsfilmpje van Charlotte Besijn op stondquote:Op zondag 2 september 2012 12:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Niet dat ze dan ook zoiets doen voor bijvoorbeeld Guusje Nederhorst, nee Joris Putman.![]()
![]()
quote:
Goh, is dat zó schokkend, dat Tim verliefd wordt?quote:Beau Schneider: “Tim wordt verliefd”
Morgen begint het nieuwe seizoen van GTST en speciaal voor deze gelegenheid heeft ‘Mikro Gids’ een interview gehouden met GTST’s nieuwe aanwinst Beau Schneider. Beau werd bekend door de serie SpangaS en de film Radeloos. Hij vond het geweldig om deze bijzondere entree te hebben in de soap. ‘Het mysterie dat rond het karakter is gecreëerd – is hij nou goed, is hij nou slecht – maakt hem extra interessant om te spelen. En door het spelelement wordt er enorm met Tim meegeleefd. Voor veel kijkers bestaat hij bijna echt. Hij zou bij wijze van spreken bij je in de straat kunnen wonen.’ verteld hij aan de Mikro Gids.
De rol van Tim heeft volgens Beau veel in petto: ‘Ik weet niet hoe lang dit avontuur mag duren, maar voorlopig blijft Tim nog wel in Meerdijk hangen.’ Over wat hem dit seizoen te wachten staat, mag hij niets verklappen. ‘Nou vooruit, een dingetje dan: Tim wordt verliefd.’
Als ze dan slim z'n gewoon zijn leeftijd behouden. Dus een jaar of 27 denk ik, anders is het niet meer heel logisch tussen Rik en Job, waar daar moet zo'n 16 jaar tussen zitten.quote:Op zondag 2 september 2012 12:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als hij al terug zou komen, vraag ik me af hoe oud-ie nu eigenlijk is. Want Rikki is nu in de serie een jaar of 17 en Job was ongeveer die leeftijd toen zij geboren werd.
Zo van de zijkant heeft ze ook wel wat weg van Carice van Houtenquote:Op zondag 2 september 2012 12:48 schreef Frey het volgende:
Zit een beetje door die clips te spoelen en dan kom je toch wel weer grappige momenten tegen.
[ afbeelding ]
Hedwig die iets komt bezorgen bij Ludo, met naast hem oppas "Inge Berkhout" (Alice/Lisette de Boer).
Over Rikki en Bram: als Bram al in leven zou blijven (je weet maar nooitquote:Op zondag 2 september 2012 13:37 schreef Woelli het volgende:
[..]
Als ze dan slim z'n gewoon zijn leeftijd behouden. Dus een jaar of 27 denk ik, anders is het niet meer heel logisch tussen Rik en Job, waar daar moet zo'n 16 jaar tussen zitten.
Ben ook benieuwd hoe ze ooit (als de personage het redde tot die tijd) het soras probleem bij Bram gaan oplossen/gebruiken.
Aangezien het natuurlijk onmogelijk is dat Bram in 2019 al 16 is. Want dan is Rikki een jaar of 25, tenzij ze haar ook weer wat ouder maken.
In Amerika is er ook ooit zo'n gelijke verhaallijn geweest, volgens mij werd dat kindje in vergelijking met andere kinderen uit de serie langzamer ouder en werd ook de moeder door verschillende recasts steeds ouder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zondag 2 september 2012 14:08 schreef LetsGame het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 september 2012 14:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zondag 2 september 2012 14:16 schreef LetsGame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 september 2012 14:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Niet gezien?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op zondag 2 september 2012 12:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een zeikwijf wás ze alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Als je aan vrij vraagt wat het meest treurige moment is geweest in Barbara's bestaan (afgezien van de introductie van dat hele mens) dan is het inderdaad toch wel dat ze schaamteloos Jefs huis in handen kreeg.quote:Op zondag 2 september 2012 15:50 schreef Frey het volgende:
Sylvia tegen Frits: "Dit is mijn huis en ik wil dat je vertrekt."
Was ze later maar nog even als geest teruggekomen om Barbara eruit te jagen.
Het was wel ontzettend scheef dat Robert en Barbara op een gegeven moment in zijn huis woonden en Jef en Dorothea boven de Koning.quote:Op zondag 2 september 2012 16:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als je aan vrij vraagt wat het meest treurige moment is geweest in Barbara's bestaan (afgezien van de introductie van dat hele mens) dan is het inderdaad toch wel dat ze schaamteloos Jefs huis in handen kreeg.
Nou ja Robert zorgde er wel voor dat er in ieder geval een Alberts de heer der huizes was en hij was wel een stuk minder onderdanig naar Barbara toe dan Jef. Wilbert leent zich ook veel minder voor de ondergesneeuwde echtgenoot.quote:Op zondag 2 september 2012 16:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Het was wel ontzettend scheef dat Robert en Barbara op een gegeven moment in zijn huis woonden en Jef en Dorothea boven de Koning.
Dat zal natuurlijk wel kloppen.quote:Op zondag 2 september 2012 13:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Over Rikki en Bram: als Bram al in leven zou blijven (je weet maar nooit), dan denk ik eerder dat Rikki (met Bram en/of Sjoerd) de serie over een paar jaar verlaat, waarna ze na een paar jaar (wellicht ouder gerecast) weer terugkomt in de serie.
Trouwens, ik vraag me af hoe ze dat ooit met Sjors en Lana gaan doen: toen Sjors in de serie kwam in 2003, was ze ongeveer 16/17 jaar. Nu zou ze ongeveer 27/28 jaar moeten zijn, en Lana is 4 jaar, wat betekent dat Lana ongeveer geboren is toen Sjors 24 jaar was. Straks scheelt er tussen Sjors en Lana nog maar een jaar of 14: is Sjors 30 en Lana 16
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |